Het jaar Kruik? Was dat toen de Batavieren nog met z'n vijven waren?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:13 schreef es70 het volgende:
Zelfs in het jaar kruik stond Delfzijl al in de Bosatlas![]()
.
en de rijn nog bij keulen in de noordzee stroomdequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het jaar Kruik? Was dat toen de Batavieren nog met z'n vijven waren?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:13 schreef SolidArt het volgende:
Het jaar Kruik?
Is dat zo'n onbekende uitdrukkingquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het jaar Kruik? Was dat toen de Batavieren nog met z'n vijven waren?
in de rest van nederland welquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:15 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Is dat zo'n onbekende uitdrukking.
quote:
Rene begon over Waschauquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:13 schreef dolle_hond het volgende:
tis toch Warschau
Als in 'buiten N-Holland'quote:
hoezo dat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laten we dit topic dan maar vlot vullen he
Hmzz, waar is Buzzer als je 'm nodig hebt, de hort opquote:
WARSCHAU geloof ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, heus, ZO heeft het nog NOOIT geheten
gaat, alleen het Rynek Starego Miasta is echt wat je "mooi" zou noemen... Krakķw is veel mooierquote:
Heh dat heb ik nou met Amerikaquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben er nog nooit geweest en t staat best laag op mijn wish - to -go lijst
Heel lang alquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:01 schreef es70 het volgende:
Tha_T, jouw vader is toch zwemleraar?
daar wil ik helemaal niet naar toequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heh dat heb ik nou met Amerikawaar iedereen in FOT zo laaiend enthousiast over is....
2 posts boven die van jou... Enig ideequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Heel lang al![]()
En wat betreft dat gedoe in de fitness. Daar wordt aan gewerkt
geen idee wiequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
JA
Welke oningelezen pauper zit nou weer die TT te verneuken?
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
daar wil ik helemaal niet naar toe
quote:
usa is echt een van de laatste landen die ik wil bezoekenquote:
buitenaardse modquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:56 schreef es70 het volgende:
[..]
De anonieme TT-verneuker is weer aan de gang....
Laffe tekkels zijn hetquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:56 schreef es70 het volgende:
[..]
De anonieme TT-verneuker is weer aan de gang....
langer dan een halve dag vind ik persoonlijk te lang.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe lang kan je verse vla buiten de koeling bewaren?Weet iemand dat?
vla kennen ze daar niet?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja ik vries het wel ff in, en neem het mee in een koeltas... Lui in Polen willen per se dat ik vla meeneemen die KUTspar hier verkoopt geen bewaarzuivel
ja ik blijf aan de gangquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vla kennen ze daar niet?
Neem je ook hagelslag en pindakaas mee?
Ik denk dat vla die ingevroren is geweest heel vies is... Geen andere winkel die wel toevallig dat vieze houdbare spul heeftquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja ik vries het wel ff in, en neem het mee in een koeltas... Lui in Polen willen per se dat ik vla meeneemen die KUTspar hier verkoopt geen bewaarzuivel
dat lijkt mij ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat vla die ingevroren is geweest heel vies is... Geen andere winkel die wel toevallig dat vieze houdbare spul heeft.
Edahquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:36 schreef es70 het volgende:
Geen andere winkel die wel toevallig dat vieze houdbare spul heeft.
Ja 5 km verderopquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat vla die ingevroren is geweest heel vies is... Geen andere winkel die wel toevallig dat vieze houdbare spul heeft.
Deenquote:
Op het station geen supermarktquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 5 km verderop
Leuk joh, wonen in de grote stad
ja zo'n stop & go ding. Daar hebben ze geen houdbare shit hoorquote:
Deen? Is dat een supermarkt?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Deen.
Ik dacht eigenlijk dat elke supermarkt die troep wel had...
ik rij zo ook maar ff door de McDrivequote:Op donderdag 14 juli 2005 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ff een prakkie etenHeb ik straks maar wat in de buik
andijvieschotel met balletjesquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik rij zo ook maar ff door de McDrive
quote:
Zonnebolletjes met brie en salamiquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
andijvieschotel met balletjes
nog niet eens ZO ongezond hoor
Ik kan het hebben, ben net 3 kilo afgevallenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan het hebben, ben net 3 kilo afgevallen.
dat het geen verse is zien we door de vingersquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
andijvieschotel met balletjes
nog niet eens ZO ongezond hoor
nee okee, maar ik drink er een hoop sap bij voor de vitamientjesquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat het geen verse is zien we door de vingers
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zonnebolletjes?
Brie en salami samen?
wat is er met je gebeurd?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee okee, maar ik drink er een hoop sap bij voor de vitamientjes
quote:
zo heten ze landelijk?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:04 schreef es70 het volgende:
[..]Zonnebolletjes, harde bolletjes met zonnepitten.
Mwoa ik moet op vakantiequote:
En toch is het erg lekkerquote:
Ik heb geen idee of ze overal zo heten, hier iig welquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo heten ze landelijk?
Heb die benaming nog nooit gehoord
Daar gaat het tenslote omquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
En toch is het erg lekker. Moet zeggen dat ik vooraf ook mijn twijfels had...
veel plezier flesquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zoooo nog ff een rondje afsluitende werken, en dan GAAN met die banaan
Tot over ruim een week vriendjes, en vriendinnetjes, en speciale MutZ![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm, ja, dokter (kennen we persoonlijk ook, komt hier wel eens) zegt, zolang je geen last hebt is er niets aan de hand met je voeten, het is eigenlijk al wel doorgezakt maar zolang je geen problemen hebt is het okéquote:
Veel plezier Fles, fijne vakantiequote:Op donderdag 14 juli 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
doeiquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:00 schreef leonieke het volgende:
En ondertussen toch maar even melden dat ik nu echt ga ophouden met te gaan shoppen... Vandaag mezelf nog maar een handtas en paar oorringen cadeau gegeven.
Misschien, heel misshien nog een paar schoenen, maar dan is het echt echt helemaal gedaan
Mja, het is echt de eerste keer dat ik zo hard mee doe aan de koopjesperiode. Normaalgezien zie je me voor 29juli niet in een winkel tijdens de solden, maar nu... Bijna elke dag.quote:
en je moet nog een mooie ring toch zekerquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, het is echt de eerste keer dat ik zo hard mee doe aan de koopjesperiode. Normaalgezien zie je me voor 29juli niet in een winkel tijdens de solden, maar nu... Bijna elke dag.
En die handtas, mja, phille had gisteren mijn andere kapot gemaakt en die oorringen, moest mijn pa maar geen mooi kettinkje geven dat smeekt om oorringen
En zo is overal wel een excuus voor te vindenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, het is echt de eerste keer dat ik zo hard mee doe aan de koopjesperiode. Normaalgezien zie je me voor 29juli niet in een winkel tijdens de solden, maar nu... Bijna elke dag.
En die handtas, mja, phille had gisteren mijn andere kapot gemaakt en die oorringen, moest mijn pa maar geen mooi kettinkje geven dat smeekt om oorringen
Eigenlijk wel ehquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:08 schreef es70 het volgende:
[..]
En zo is overal wel een excuus voor te vinden.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
en je moet nog een mooie ring toch zeker
Ja, enquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Mijn ring heb ik al meer dan twee jaar
Gekregen toen phille en ik net samen waren![]()
Ssjtttquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en. Ik heb mijn ring al bijna 10 jaar
. Maar er zijn meer vingers waar een ring om kan hoor
.
Waarom sssjjtttquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ssjttt![]()
Neenee, geen nieuwe ring meer, of misschien als ik eens een goedkoper exemplaar tegenkom en ik hem niet kan weerstaan
Maar ik ga er niet naar op zoek
zoietsquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom sssjjttt. Ben je bang dat je de verleiding niet kunt weerstaan
.
WLzquote:
ik heb na veel gekloot mijn mp3 speler aan de gang weten te krijgen.quote:
Fijne avondquote:
doei doeiquote:
waarom nou nietquote:
Mafkeesquote:
Past je goedquote:
Hij is jong en onschuldigquote:
IK!quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is jong en onschuldig. Jij bent vroegwijs en een viespeukje
.
koop een nieuwequote:Op donderdag 14 juli 2005 19:36 schreef SpeedyGJ het volgende:ik heb mijn handen weer vrij
Ik heb de mp3 speler op de grond tegen de muur aan gelegt met een stoof tegenaan
Tot nu toe gaat het allemaal goed
Dat ben ik ook zeker van plan.quote:
* SpeedyGJ die nu maar eens snel gaat etenquote:
Stuart!!quote:
Voor de zoveelste keer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:42 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een nieuwe broek en skoenen gekoopt![]()
*kijkt boos* en waag het eens nog terug te komen voor je iets gegeten hebtquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer.
GEKOCHT!!!!!!!!!
Leuk!!!!!!!
Oja moet eten maken tot zow
Eet smakelijk alvastquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer.
GEKOCHT!!!!!!!!!
Leuk!!!!!!!
Oja moet eten maken tot zow
Ik woud nieuwe skoene kopenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:42 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een nieuwe broek en skoenen gekoopt![]()
Dat is wel balen danquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik woud nieuwe skoene kopen
ging niezo goet
hmmm, beetje te smal, ik heb uber brede voor voeten, en een beetje gezakt, heeft die kut winkelier mij een beetje bang gemaakt door dat te zeggen toen ik afknaptequote:
Dat is wel balenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmmm, beetje te smal, ik heb uber brede voor voeten, en een beetje gezakt, heeft die kut winkelier mij een beetje bang gemaakt door dat te zeggen toen ik afknapte![]()
voorvoeten? je hebt ook achtervoeten?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmmm, beetje te smal, ik heb uber brede voor voeten, en een beetje gezakt, heeft die kut winkelier mij een beetje bang gemaakt door dat te zeggen toen ik afknapte![]()
zucht, verklaar me maar voor gek, maar ik ga het anders wel ff uitleggenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
voorvoeten? je hebt ook achtervoeten?
ach, zo heeft iedereen wel ietsquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
zucht, verklaar me maar voor gek, maar ik ga het anders wel ff uitleggen
daagquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:01 schreef Stuart het volgende:
omdat mijn voet al breed ís is dat nķg breder zodat ik geen mooie schoenen aan kan wurmen en k ben gezegend met het feit dat ik brede schoenen an motquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's heel normaal hoor, andersom zou pas raar zijn
ik heb ook brede voetenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
omdat mijn voet al breed ís is dat nķg breder zodat ik geen mooie schoenen aan kan wurmen en k ben gezegend met het feit dat ik brede schoenen an mot
Hmmm, hmmmm, ja en nee, ik liep een beetje naast de zoolquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb ook brede voeten
Maar je moet schoenen gewoon inlopen, gaan ze vanzelf naar je voet zitten
tja, dan maar geen smalle schoenenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, hmmmm, ja en nee, ik liep een beetje naast de zool
Ik heb ook mooie Puma'squote:
Eveningquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
avond
Naast je schoenen is de uitdrukking hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:07 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, hmmmm, ja en nee, ik liep een beetje naast de zool
Hier nog eenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
avond
Als er verder niet meer tips zijn dan gok ik op... eh... Sinterklaas.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
klopt
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Naast je schoenen is de uitdrukking hoor.
quote:
let je wel op het weer schat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee toch... De kinderen gaan morgen op schoolreisje
.
Ik denk pas in de middag / avond thoughquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee toch... De kinderen gaan morgen op schoolreisje
.
AS +1quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
[..]
Als er verder niet meer tips zijn dan gok ik op... eh... Sinterklaas.
Ik nietquote:
Ventilatorquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:38 schreef D.Rose het volgende:
ik ga ff de tour-etappe van vandaag doen
later
Hee hallo! Nog een beetje lekker weer in Groningen? We komen straks die kant op...quote:
Broeierig, ergggg broeierigquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee hallo! Nog een beetje lekker weer in Groningen? We komen straks die kant op...
Snelheidsmeterquote:
En ik waar jij mee komt. In dat andere topic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
benieuwd waar hij mee komt
Je voelt je een gebakken eiquote:
Is dat nou een smiley die als een vuurtoren de boel aan het checken is, of ligt 'ie op z'n rug en rolt 'ie steeds een stukje verder?quote:
Waarquote:
Zo ziet de A-kerk er indrukwekkender uit dan ik hem ken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:42 schreef Renesite het volgende:
Broeierig, ergggg broeierig
vanmiddag:
[afbeelding]
Ik ga voor de vuurtorenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is dat nou een smiley die als een vuurtoren de boel aan het checken is, of ligt 'ie op z'n rug en rolt 'ie steeds een stukje verder?
Hoe ken je hem danquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo ziet de A-kerk er indrukwekkender uit dan ik hem ken.
Maar het is hier niet veel anders. Het was niet uit te houden in de zon, zo warm. In de schaduw was het zeer okee.
Ik voor het tollen op je bureaustoelquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is dat nou een smiley die als een vuurtoren de boel aan het checken is, of ligt 'ie op z'n rug en rolt 'ie steeds een stukje verder?
De ideale vrouw, mooi zitten en vooral je muil houdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:57 schreef Stuart het volgende:
Zij ziet toekomst, in ons allebei
Ze vraagt nooit, maak je voor mij eens vrij![]()
Zijn er inwoners van Groningen die dat ding niet kennen dan?quote:
Maar dan zou het gele balletje tollen in plaats van rollen...quote:
jij zei, hoe ik hem kenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zijn er inwoners van Groningen die dat ding niet kennen dan?
Heel goed!quote:
Die draaiende vind ik nog wel leuk, die tjekt de boelquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dan zou het gele balletje tollen in plaats van rollen...
Allemaal mogelijkheden. Alleen net alszie ik het nut nog niet helemaal van
![]()
oKquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Heel goed!
dolle_hond + 1
Your turn.
Ik hoop dat je ervan genoten hebt en ben blij dat ik niet hoefdequote:
Ik stink nu wel uit mn bek naar knoflook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervan genoten hebt en ben blij dat ik niet hoefde.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik stink nu wel uit mn bek naar knoflook.
Ik zit nu in mn boxershort wat achter de pc, en ben weinig meer van plan vandaag.quote:
Dan kunnen die laptops nog best wat hebbenquote:
Inkopenquote:
Morgen weer nieuwe rondes en nieuwe kansenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:15 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zit nu in mn boxershort wat achter de pc, en ben weinig meer van plan vandaag.
Dat scoren gaat vandaag iig niet meer lukken.
Wij eten hier bijna geen gerechten zonder knoflook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Allessandro!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Moejje č danquote:
Handdoek.quote:
op de bank voor de tvquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan kunnen die laptops nog best wat hebben.
Ja, van alles natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Moejje č dan.
Sorry, wat heb je nodig dan?
Haha. Ga dat maar eens herhalen in het filmtopic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Goooooooood evenin' allNet terug van de bios, alwaar ik zo intelligent ben geweest Fantastic Four te kijken
Hoe is het hier?
Navond eerwaarde Khalein!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Goooooooood evenin' allNet terug van de bios, alwaar ik zo intelligent ben geweest Fantastic Four te kijken
Hoe is het hier?
Hoi Khaleinquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Hoe is het hier?
whehehe, was druk in de stad!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Hoe is het hier?
Was die leuk? Pat wil er ook heen (jeugdsentiment ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Hoe is het hier?
echt baggerquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Hoe is het hier?
oefquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Navond eerwaarde Khalein!
Is er in Groningen ook nog een ander filmhuis dan Images?
Ik weet iig een huis in het noorden waar je met een knoflooklucht nog welkom bent.quote:
Elleuhquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond eerwaarde Khalein!
Is er in Groningen ook nog een ander filmhuis dan Images?
hmmhmm.... tjaquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:26 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ook als die lucht uit mijn mond komt?
Poelestraat, pathe, camera (wolffcinema)quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oef?
Ken ik nietBeetje leuke alto films of niet?
![]()
Hangenquote:
Thanks!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:28 schreef Khalein het volgende:
[..]
Elleuh
Kijk eens in de zoveel tijd eens op http://www.vera-groningen.nl en dan hun agenda. Vera Zienema is geen echt filmhuis, maar ze tonen wel films die buiten de mainstream te categoriseren zijnMeer is er volgens mij niet nee
Verhip Vera. Die doet ook regelmatig films? Maareh, kun jij dat Movie Trivia topic eens op gang helpen want ik moet er zo vandoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:28 schreef Khalein het volgende:
Elleuh
Kijk eens in de zoveel tijd eens op http://www.vera-groningen.nl en dan hun agenda. Vera Zienema is geen echt filmhuis, maar ze tonen wel films die buiten de mainstream te categoriseren zijnMeer is er volgens mij niet nee
Ja maar ik zoek een bioscoop waar ze alternatieve films vertonen, dus geen Hollywood-zooi.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Poelestraat, pathe, camera (wolffcinema)
poelestraat is toh images?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar ik zoek een bioscoop waar ze alternatieve films vertonen, dus geen Hollywood-zooi.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:21 schreef ArtyShock het volgende:
Haha. Ga dat maar eens herhalen in het filmtopic.Ik zal je niet vragen wat je er van vond.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:22 schreef es70 het volgende:
Was die leuk? Pat wil er ook heen (jeugdsentiment ofzo).
Meervoud aan begroetingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |