Dat ben ik ook zeker van plan.quote:
* SpeedyGJ die nu maar eens snel gaat etenquote:
Stuart!!quote:
Voor de zoveelste keer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:42 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een nieuwe broek en skoenen gekoopt![]()
*kijkt boos* en waag het eens nog terug te komen voor je iets gegeten hebtquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer.
GEKOCHT!!!!!!!!!
Leuk!!!!!!!
Oja moet eten maken tot zow
Eet smakelijk alvastquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer.
GEKOCHT!!!!!!!!!
Leuk!!!!!!!
Oja moet eten maken tot zow
Ik woud nieuwe skoene kopenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:42 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een nieuwe broek en skoenen gekoopt![]()
Dat is wel balen danquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik woud nieuwe skoene kopen
ging niezo goet
hmmm, beetje te smal, ik heb uber brede voor voeten, en een beetje gezakt, heeft die kut winkelier mij een beetje bang gemaakt door dat te zeggen toen ik afknaptequote:
Dat is wel balenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmmm, beetje te smal, ik heb uber brede voor voeten, en een beetje gezakt, heeft die kut winkelier mij een beetje bang gemaakt door dat te zeggen toen ik afknapte![]()
voorvoeten? je hebt ook achtervoeten?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmmm, beetje te smal, ik heb uber brede voor voeten, en een beetje gezakt, heeft die kut winkelier mij een beetje bang gemaakt door dat te zeggen toen ik afknapte![]()
zucht, verklaar me maar voor gek, maar ik ga het anders wel ff uitleggenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
voorvoeten? je hebt ook achtervoeten?
ach, zo heeft iedereen wel ietsquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
zucht, verklaar me maar voor gek, maar ik ga het anders wel ff uitleggen
daagquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:01 schreef Stuart het volgende:
omdat mijn voet al breed ís is dat nóg breder zodat ik geen mooie schoenen aan kan wurmen en k ben gezegend met het feit dat ik brede schoenen an motquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's heel normaal hoor, andersom zou pas raar zijn
ik heb ook brede voetenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
omdat mijn voet al breed ís is dat nóg breder zodat ik geen mooie schoenen aan kan wurmen en k ben gezegend met het feit dat ik brede schoenen an mot
Hmmm, hmmmm, ja en nee, ik liep een beetje naast de zoolquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb ook brede voeten
Maar je moet schoenen gewoon inlopen, gaan ze vanzelf naar je voet zitten
tja, dan maar geen smalle schoenenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, hmmmm, ja en nee, ik liep een beetje naast de zool
Ik heb ook mooie Puma'squote:
Eveningquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
avond
Naast je schoenen is de uitdrukking hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:07 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, hmmmm, ja en nee, ik liep een beetje naast de zool
Hier nog eenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
avond
Als er verder niet meer tips zijn dan gok ik op... eh... Sinterklaas.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
klopt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |