Ik stink nu wel uit mn bek naar knoflook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervan genoten hebt en ben blij dat ik niet hoefde.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik stink nu wel uit mn bek naar knoflook.
Ik zit nu in mn boxershort wat achter de pc, en ben weinig meer van plan vandaag.quote:
Dan kunnen die laptops nog best wat hebbenquote:
Inkopenquote:
Morgen weer nieuwe rondes en nieuwe kansenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:15 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zit nu in mn boxershort wat achter de pc, en ben weinig meer van plan vandaag.
Dat scoren gaat vandaag iig niet meer lukken.
Wij eten hier bijna geen gerechten zonder knoflook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Allessandro!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Moejje è danquote:
Handdoek.quote:
op de bank voor de tvquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan kunnen die laptops nog best wat hebben.
Ja, van alles natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Moejje è dan.
Sorry, wat heb je nodig dan?
Haha. Ga dat maar eens herhalen in het filmtopic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Goooooooood evenin' allNet terug van de bios, alwaar ik zo intelligent ben geweest Fantastic Four te kijken
Hoe is het hier?
Navond eerwaarde Khalein!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Goooooooood evenin' allNet terug van de bios, alwaar ik zo intelligent ben geweest Fantastic Four te kijken
Hoe is het hier?
Hoi Khaleinquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Hoe is het hier?
whehehe, was druk in de stad!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Hoe is het hier?
Was die leuk? Pat wil er ook heen (jeugdsentiment ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Hoe is het hier?
echt baggerquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Hoe is het hier?
oefquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Navond eerwaarde Khalein!
Is er in Groningen ook nog een ander filmhuis dan Images?
Ik weet iig een huis in het noorden waar je met een knoflooklucht nog welkom bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |