quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Naast je schoenen is de uitdrukking hoor.
quote:
let je wel op het weer schat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee toch... De kinderen gaan morgen op schoolreisje
.
Ik denk pas in de middag / avond thoughquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee toch... De kinderen gaan morgen op schoolreisje
.
AS +1quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
[..]
Als er verder niet meer tips zijn dan gok ik op... eh... Sinterklaas.
Ik nietquote:
Ventilatorquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:38 schreef D.Rose het volgende:
ik ga ff de tour-etappe van vandaag doen
later
Hee hallo! Nog een beetje lekker weer in Groningen? We komen straks die kant op...quote:
Broeierig, ergggg broeierigquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee hallo! Nog een beetje lekker weer in Groningen? We komen straks die kant op...
Snelheidsmeterquote:
En ik waar jij mee komt. In dat andere topic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
benieuwd waar hij mee komt
Je voelt je een gebakken eiquote:
Is dat nou een smiley die als een vuurtoren de boel aan het checken is, of ligt 'ie op z'n rug en rolt 'ie steeds een stukje verder?quote:
Waarquote:
Zo ziet de A-kerk er indrukwekkender uit dan ik hem ken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:42 schreef Renesite het volgende:
Broeierig, ergggg broeierig
vanmiddag:
[afbeelding]
Ik ga voor de vuurtorenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is dat nou een smiley die als een vuurtoren de boel aan het checken is, of ligt 'ie op z'n rug en rolt 'ie steeds een stukje verder?
Hoe ken je hem danquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo ziet de A-kerk er indrukwekkender uit dan ik hem ken.
Maar het is hier niet veel anders. Het was niet uit te houden in de zon, zo warm. In de schaduw was het zeer okee.
Ik voor het tollen op je bureaustoelquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is dat nou een smiley die als een vuurtoren de boel aan het checken is, of ligt 'ie op z'n rug en rolt 'ie steeds een stukje verder?
De ideale vrouw, mooi zitten en vooral je muil houdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:57 schreef Stuart het volgende:
Zij ziet toekomst, in ons allebei
Ze vraagt nooit, maak je voor mij eens vrij![]()
Zijn er inwoners van Groningen die dat ding niet kennen dan?quote:
Maar dan zou het gele balletje tollen in plaats van rollen...quote:
jij zei, hoe ik hem kenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zijn er inwoners van Groningen die dat ding niet kennen dan?
Heel goed!quote:
Die draaiende vind ik nog wel leuk, die tjekt de boelquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dan zou het gele balletje tollen in plaats van rollen...
Allemaal mogelijkheden. Alleen net alszie ik het nut nog niet helemaal van
![]()
oKquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Heel goed!
dolle_hond + 1
Your turn.
Ik hoop dat je ervan genoten hebt en ben blij dat ik niet hoefdequote:
Ik stink nu wel uit mn bek naar knoflook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervan genoten hebt en ben blij dat ik niet hoefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |