Is dat nou een smiley die als een vuurtoren de boel aan het checken is, of ligt 'ie op z'n rug en rolt 'ie steeds een stukje verder?quote:
Waarquote:
Zo ziet de A-kerk er indrukwekkender uit dan ik hem ken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:42 schreef Renesite het volgende:
Broeierig, ergggg broeierig
vanmiddag:
[afbeelding]
Ik ga voor de vuurtorenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is dat nou een smiley die als een vuurtoren de boel aan het checken is, of ligt 'ie op z'n rug en rolt 'ie steeds een stukje verder?
Hoe ken je hem danquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo ziet de A-kerk er indrukwekkender uit dan ik hem ken.
Maar het is hier niet veel anders. Het was niet uit te houden in de zon, zo warm. In de schaduw was het zeer okee.
Ik voor het tollen op je bureaustoelquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is dat nou een smiley die als een vuurtoren de boel aan het checken is, of ligt 'ie op z'n rug en rolt 'ie steeds een stukje verder?
De ideale vrouw, mooi zitten en vooral je muil houdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:57 schreef Stuart het volgende:
Zij ziet toekomst, in ons allebei
Ze vraagt nooit, maak je voor mij eens vrij![]()
Zijn er inwoners van Groningen die dat ding niet kennen dan?quote:
Maar dan zou het gele balletje tollen in plaats van rollen...quote:
jij zei, hoe ik hem kenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zijn er inwoners van Groningen die dat ding niet kennen dan?
Heel goed!quote:
Die draaiende vind ik nog wel leuk, die tjekt de boelquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dan zou het gele balletje tollen in plaats van rollen...
Allemaal mogelijkheden. Alleen net alszie ik het nut nog niet helemaal van
![]()
oKquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Heel goed!
dolle_hond + 1
Your turn.
Ik hoop dat je ervan genoten hebt en ben blij dat ik niet hoefdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |