Ze geestelijk gezond en gelukkig groot brengen, da's een tweedequote:Op donderdag 14 juli 2005 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaja, en op de wereld zetten is één....
iddquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet. 'T is meer het tempo dat ik niet zou aanhouden als ik het over mocht doen... Tussen september '96 en april '00 4 'schatjes' op de wereld gezet (gekkenwerk en tropenjaren mag ik wel zeggen).
holycrap!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet. 'T is meer het tempo dat ik niet zou aanhouden als ik het over mocht doen... Tussen september '96 en april '00 4 'schatjes' op de wereld gezet (gekkenwerk en tropenjaren mag ik wel zeggen).
dat lukt nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze geestelijk gezond en gelukkig groot brengen, da's een tweede.
Waar ligt dat?quote:
GODquote:
Het mooie is dat je, als je er zelf middenin zit, je niet in de gaten hebt dat het zo druk is (of maar zelden). Het zijn altijd anderen die je daar op wijzenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:52 schreef SolidArt het volgende:
[..]
holycrap!
nou, dan zal je rustige leventje wel over zijn dan.
4 kinderen... amai...![]()
2 lijkt me meer dan voldoende
Maar ja, who knows he...
Gesellug hèquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
er liggen hier nu 4 kids in t water in de tuin
Ah, maar dat is volgens mij met heel veel dingen, bij heel veel mensen zoquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Het mooie is dat je, als je er zelf middenin zit, je niet in de gaten hebt dat het zo druk is (of maar zelden). Het zijn altijd anderen die je daar op wijzen.
Daar doe ik het ook voorquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat lukt niet
maar zo min mogelijk tegenslagen oplopen is t doel
Ah, dan is het meteen een stuk duidelijkerquote:
Weet ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, dan is het meteen een stuk duidelijker.
Met je neus naar Delfzijl gaan staan, en lopen. Kilometertje of 1200, dan ben je er wel ongeveerquote:
Wtfquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met je neus naar Delfzijl gaan staan, en lopen. Kilometertje of 1200, dan ben je er wel ongeveer
Of je zegt gewoon ff dat het in Polen ligt, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met je neus naar Delfzijl gaan staan, en lopen. Kilometertje of 1200, dan ben je er wel ongeveer
Polen??quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon ff dat het in Polen ligt, dat kan natuurlijk ook.
Ik let op, en ben in het bezit van een Bosatlas uit het jaar kruik![]()
Hoe kan die gast weten dat er iets als Polen bestaat als hij nog nooit van Delfzijl gehoord heeft?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon ff dat het in Polen ligt, dat kan natuurlijk ook.
Ik let op, en ben in het bezit van een Bosatlas uit het jaar kruik![]()
Bosatlasquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan die gast weten dat er iets als Polen bestaat als hij nog nooit van Delfzijl gehoord heeft?
jezusquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Polen??
Hmmmmmzzzzzzz, DR FLASH!!!!!!!!!!
Als jij daar heen gaat, verdomme neem je EOS mee, oow damn hier krijg je spijt van als je dat niet doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |