Morgen zit ik in Warszawaquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
oeeeee beginnen buitjes te onstaan, morgen zullen we hier meer van zien![]()
[afbeelding]
wrom nie?quote:
Als je dat al spannend vind....quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:53 schreef SolidArt het volgende:
[..]
woei! kinderen... Jij hebt al spannende dingen mee gemaakt hoor ik..
bedenk eens zelf dat je altijd een extensie moet hebben.quote:
vooral niet hitsig aubquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wrom nie?
moet ik hitsig gaan doen over iets wat op 8 pixels wat kleurverschil heeft, en er dan bij denken dat het lekkere tieten moeten voorstellen?
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
bedenk eens zelf dat je altijd een extensie moet hebben.
Tis al gewijzigd
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis al gewijzigd
Ah, ik wou alleen even weten of 'oud' niet toevallig van mijn leeftijd wasquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Midden 40 en op dezefde manier zoals een bouwvakker naar een goed kontje kijkt
En ik ben helemaal niet knap. Da's het ergste
zorg eens gewoon dat je links het doen andersquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis al gewijzigd
Je hebt nog alle tijdquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:40 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Nou, ik heb het nog niet mee gemaakt, dus eigenlijk wel he
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zorg eens gewoon dat je links het doen anders
Als je een mobiel koopt wil je er toch ook meteen mee kunnen bellen, en niet een doos met stukken plestik en ijzer en een boekje hoe je m in mekaar moet zetten??
Schiet toch op zeg
Want?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt nog alle tijd.
Zou het alleen niet zo doen als ik gedaan heb![]()
Okayquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:48 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Ich fahre auf die autobahn.,... dat hoor ik nu
Nee, dat ook weer niet. 'T is meer het tempo dat ik niet zou aanhouden als ik het over mocht doen... Tussen september '96 en april '00 4 'schatjes' op de wereld gezet (gekkenwerk en tropenjaren mag ik wel zeggen)quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:46 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Want?
je kinderen zijn al over de 15?
The house of wiequote:
jaja, en op de wereld zetten is één....quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef es70 het volgende:
Nee, dat ook weer niet. 'T is meer het tempo dat ik niet zou aanhouden als ik het over mocht doen... Tussen september '96 en april '00 4 'schatjes' op de wereld gezet (gekkenwerk en tropenjaren mag ik wel zeggen).
Ze geestelijk gezond en gelukkig groot brengen, da's een tweedequote:Op donderdag 14 juli 2005 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaja, en op de wereld zetten is één....
iddquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet. 'T is meer het tempo dat ik niet zou aanhouden als ik het over mocht doen... Tussen september '96 en april '00 4 'schatjes' op de wereld gezet (gekkenwerk en tropenjaren mag ik wel zeggen).
holycrap!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
dat lukt nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze geestelijk gezond en gelukkig groot brengen, da's een tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |