kies je zelf voorquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even een uurtje bijslapen
Er komen 2 nachttreinen op rij aan
Wat is oud en wat is verkeerd kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ze keek er verkeerd bij![]()
Verder wel gelijk enzo
Niet elke beslissing die je zelf neemt blijkt later een juiste/leuke te zijn....quote:
ik vind nachttreinen zelf best okquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet elke beslissing die je zelf neemt blijkt later een juiste/leuke te zijn....
ach, vliegen is ook omslachtig, en nog duurderquote:
en dan moet je nog maar daar zien te komenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, vliegen is ook omslachtig, en nog duurder
Jijquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:44 schreef SolidArt het volgende:
Maar wie verteld er nog eens iets spannends...?
quote:
woei! kinderen... Jij hebt al spannende dingen mee gemaakt hoor ik..quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:52 schreef es70 het volgende:
[..]. Ik hoop dat je een vrijwilliger vindt voor je spannende verhaal, ik moet de kinderen weer uit school halen
.
Midden 40 en op dezefde manier zoals een bouwvakker naar een goed kontje kijktquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is oud en wat is verkeerd kijken.
Ik & kopenquote:
THnxquote:
Waaar, als je me de koers eventjes geeftquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:04 schreef SolidArt het volgende:
zoom eens in op die meid met dat roze truitje
ff een filter toepassenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:11 schreef SolidArt het volgende:
links van die 2 busjes.
je bent jongquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Midden 40 en op dezefde manier zoals een bouwvakker naar een goed kontje kijkt
En ik ben helemaal niet knap. Da's het ergste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |