langer dan een halve dag vind ik persoonlijk te lang.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe lang kan je verse vla buiten de koeling bewaren?Weet iemand dat?
vla kennen ze daar niet?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja ik vries het wel ff in, en neem het mee in een koeltas... Lui in Polen willen per se dat ik vla meeneemen die KUTspar hier verkoopt geen bewaarzuivel
ja ik blijf aan de gangquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vla kennen ze daar niet?
Neem je ook hagelslag en pindakaas mee?
Ik denk dat vla die ingevroren is geweest heel vies is... Geen andere winkel die wel toevallig dat vieze houdbare spul heeftquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja ik vries het wel ff in, en neem het mee in een koeltas... Lui in Polen willen per se dat ik vla meeneemen die KUTspar hier verkoopt geen bewaarzuivel
dat lijkt mij ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat vla die ingevroren is geweest heel vies is... Geen andere winkel die wel toevallig dat vieze houdbare spul heeft.
Edahquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:36 schreef es70 het volgende:
Geen andere winkel die wel toevallig dat vieze houdbare spul heeft.
Ja 5 km verderopquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat vla die ingevroren is geweest heel vies is... Geen andere winkel die wel toevallig dat vieze houdbare spul heeft.
Deenquote:
Op het station geen supermarktquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 5 km verderop
Leuk joh, wonen in de grote stad
ja zo'n stop & go ding. Daar hebben ze geen houdbare shit hoorquote:
Deen? Is dat een supermarkt?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Deen.
Ik dacht eigenlijk dat elke supermarkt die troep wel had...
ik rij zo ook maar ff door de McDrivequote:Op donderdag 14 juli 2005 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ff een prakkie etenHeb ik straks maar wat in de buik
andijvieschotel met balletjesquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik rij zo ook maar ff door de McDrive
quote:
Zonnebolletjes met brie en salamiquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
andijvieschotel met balletjes
nog niet eens ZO ongezond hoor
Ik kan het hebben, ben net 3 kilo afgevallenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan het hebben, ben net 3 kilo afgevallen.
dat het geen verse is zien we door de vingersquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
andijvieschotel met balletjes
nog niet eens ZO ongezond hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |