nee okee, maar ik drink er een hoop sap bij voor de vitamientjesquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat het geen verse is zien we door de vingers
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zonnebolletjes?
Brie en salami samen?
wat is er met je gebeurd?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee okee, maar ik drink er een hoop sap bij voor de vitamientjes
quote:
zo heten ze landelijk?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:04 schreef es70 het volgende:
[..]Zonnebolletjes, harde bolletjes met zonnepitten.
Mwoa ik moet op vakantiequote:
En toch is het erg lekkerquote:
Ik heb geen idee of ze overal zo heten, hier iig welquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo heten ze landelijk?
Heb die benaming nog nooit gehoord
Daar gaat het tenslote omquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
En toch is het erg lekker. Moet zeggen dat ik vooraf ook mijn twijfels had...
veel plezier flesquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zoooo nog ff een rondje afsluitende werken, en dan GAAN met die banaan
Tot over ruim een week vriendjes, en vriendinnetjes, en speciale MutZ![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm, ja, dokter (kennen we persoonlijk ook, komt hier wel eens) zegt, zolang je geen last hebt is er niets aan de hand met je voeten, het is eigenlijk al wel doorgezakt maar zolang je geen problemen hebt is het okéquote:
Veel plezier Fles, fijne vakantiequote:Op donderdag 14 juli 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
doeiquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:00 schreef leonieke het volgende:
En ondertussen toch maar even melden dat ik nu echt ga ophouden met te gaan shoppen... Vandaag mezelf nog maar een handtas en paar oorringen cadeau gegeven.
Misschien, heel misshien nog een paar schoenen, maar dan is het echt echt helemaal gedaan
Mja, het is echt de eerste keer dat ik zo hard mee doe aan de koopjesperiode. Normaalgezien zie je me voor 29juli niet in een winkel tijdens de solden, maar nu... Bijna elke dag.quote:
en je moet nog een mooie ring toch zekerquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, het is echt de eerste keer dat ik zo hard mee doe aan de koopjesperiode. Normaalgezien zie je me voor 29juli niet in een winkel tijdens de solden, maar nu... Bijna elke dag.
En die handtas, mja, phille had gisteren mijn andere kapot gemaakt en die oorringen, moest mijn pa maar geen mooi kettinkje geven dat smeekt om oorringen
En zo is overal wel een excuus voor te vindenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, het is echt de eerste keer dat ik zo hard mee doe aan de koopjesperiode. Normaalgezien zie je me voor 29juli niet in een winkel tijdens de solden, maar nu... Bijna elke dag.
En die handtas, mja, phille had gisteren mijn andere kapot gemaakt en die oorringen, moest mijn pa maar geen mooi kettinkje geven dat smeekt om oorringen
Eigenlijk wel ehquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:08 schreef es70 het volgende:
[..]
En zo is overal wel een excuus voor te vinden.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
en je moet nog een mooie ring toch zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |