Beide.Schilder en laat drogen. Doe ik weer andere dingen tussen door.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:50 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
Wordt dit weer ene schilderdag of heb je andere planne voor vandaag ?
normaal is het omgekeerdquote:Op maandag 11 juli 2005 11:03 schreef nokwanda het volgende:
(shit..... ik wil gewoon maat 36 aan kunnen. 34 is toch wel de limit. Moet gewoon aankomen)
Meestal ja. Maar weet je wat!! Ik ruil em niet en ik zorg gewoon dat ik zoveel aankom dat ie strak zit.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Meestal ja. Maar weet je wat!! Ik ruil em niet en ik zorg gewoon dat ik zoveel aankom dat ie strak zit.
En nu ben ik weg![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:30 schreef Mirage het volgende:
[..]goed streven !
Maar kan je er dan niet beter ene 2e broek bijhalen (of een tijdelijke extra naad))?
1 voor nu en 1 om naartoe te leven.
Als je wel een nieuw pakje hebt maar je bent (nog) niet blij met hoe hij zit is dat zo'n domper.
Ga jij nog iets leuks doen vandaag. Of heb je al iets leuks gedaan. jouw kotertjes hebben ook al vrij, toch.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:30 schreef Mirage het volgende:
[..]goed streven !
Maar kan je er dan niet beter ene 2e broek bijhalen (of een tijdelijke extra naad))?
1 voor nu en 1 om naartoe te leven.
Als je wel een nieuw pakje hebt maar je bent (nog) niet blij met hoe hij zit is dat zo'n domper.
Nou kindjes zijn eigenlijk moe van het weekend bij oma. (oma houdt ze zo lang mogelijk op en maakt ze om 06.00 al wakker... ja ja.. in haar huis wordne niet de kinderen als eerste wakker, maar de volwassene ).quote:Op maandag 11 juli 2005 15:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga jij nog iets leuks doen vandaag. Of heb je al iets leuks gedaan. jouw kotertjes hebben ook al vrij, toch.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
het nokwanda en mirage topic :d
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:17 schreef Mirage het volgende:
morgen echter gaan we naar een grote speeltuin waar ze echt een hele poos lekker rond kunnne dwarrelen.
Er zijn hutten gemaakt van boomstammen, watertjes waar ze overheen kunnen via houten wiebeltrapjes met alleen een "touw" als leuning.
Een boel zand.. een boel gaten...
waarschijnlijk zal ik 's avonds de broekzakken tig keer na moeten kijken of er geen stenen / diertjes (pissebedden bv !) de wasmachine in mee gaan.
en bij deze ook het jouwequote:Op maandag 11 juli 2005 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
het nokwanda en mirage topic :d
niet door Baaj. Voor mij hoor je absoluut al lang bij het meubilairquote:
Je kan je ook vereerd voelen en het zien als dat je er gewoon vanzelfsprekend bij wordt gerekend.quote:
precies !quote:Op maandag 11 juli 2005 16:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
niet door Baaj. Voor mij hoor je absoluut al lang bij het meubilair![]()
belg/nederlander...... om het even.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:34 schreef UncleScorp het volgende:
Ik d8 al omdat ik belg ben
ow een stukje antiek meubilair
Ah, idd je bent er weer...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:44 schreef nokwanda het volgende:
Mirage.... Muziek allemaal gelukt?
Het onzequote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:
http://www.speeldernis.nl(...)s%20rondleiding.html
er zijn 8 pagina's/tabs met foto's, bekijk ze maar even.. dat is de speeltuin
Oh....... nog ECHT spelen!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:
http://www.speeldernis.nl(...)s%20rondleiding.html
er zijn 8 pagina's/tabs met foto's, bekijk ze maar even.. dat is de speeltuin
Ja ik ben iig thuis. En af en toe loop ik naar de comp.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ah, idd je bent er weer...
de muziek... ik heb alles ontvangen...
Je hebt ze alleen in .cda opgeslagen en verstuurd.
.cda wordt niet gelezen door een (mijn) pc.
En nero weigerd het gewoon op cd te branden. ( hij wil het eerst kunnen lezen )
Ik moet dus even prog zien te vinden die de boel kan converteren
* Mirage rent terug naar haar pannen
Het ligt aan de manier waarop je de muziek op je pc hebt gezet.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja ik ben iig thuis. En af en toe loop ik naar de comp.
Shit hey, wil echt niet makkelijk gaan met die muziek enzo.
Was er een andere manier waarop ik het had kunnen sturen zodat het wel had gekunt?
euh, jahaaa....quote:
woehoe now I'm acceptedquote:Op maandag 11 juli 2005 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
unclescorp is tof
best US...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:54 schreef UncleScorp het volgende:
@ the musicladies ...
Omzetten van mp3 naar wav kan gewoon door Nero. Je hebt mp3tjes op je pc staan en je kiest voor audio-cd schrijven, en nero maakt er wav's van voor een gewone cdspeler.
Je kan ook gewoon mp3's wegschrijven op een cd maar dan kies je voor data-cd. Deze kan dan enkel afgespeeld worden door een mp3-compatibel ding.
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:05 schreef Mirage het volgende:
ik heb het net al rechtstreeks gebrand ( dus zonder nero).
Ik heb inderdaad een cd gekregen waar iets op staat... alleen nu heb ik iets wat zowel mijn pc niet kan lezen als mijn cdspeler.
Uit mijn huisinstallatie komt tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzz
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
euh, jahaaa....
"alles wat je in huis hebt aan (verse) groente maar niet genoeg is om een ééngroente gerecht van te maken, wat kruiden die je in huis hebt, de overgebleven champignions en gooi het hele prutje in een wokpan en kook er wat macaroni bij. "
Het kan niet... snikquote:Op maandag 11 juli 2005 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
de muziek klonk toch echt heel anders. Veel melodieuzer enzo.
hmmm dat klinkt lekker !quote:Op maandag 11 juli 2005 18:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
salade met fruit, wat gebakken aardappeltjes en een stukkie kip met kornflakes ofzoiets, in het kader van knapperig korstje....
Rippenquote:Op maandag 11 juli 2005 18:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het kan niet... snik
Het had meteen bij het rippen gemoeten.
de muziek.. speel je die zelf wel af op je pc ?quote:
realplayerquote:Op maandag 11 juli 2005 19:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
de muziek.. speel je die zelf wel af op je pc ?
Via welk programma ?
Was het ook... (vond ik) Zoonlief zou toch liever voor jouw macaroni zijn gegaan.....quote:
vrouwtjes zijn lief en jongens zijn monstertjesquote:Op maandag 11 juli 2005 19:14 schreef vamperotica het volgende:
dochterlief en minimonster vonden t ook lekker....
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Was het ook... (vond ik) Zoonlief zou toch liever voor jouw macaroni zijn gegaan.....
dochterlief en minimonster vonden t ook lekker....
Nou nog afwassen....
aha!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:53 schreef UncleScorp het volgende:
.cda ?
hm
Is dat niet gewoon rechtstreeks "gecopieerd", gesleept van cd naar harde schijf ? Volgens mij is zoiets ook maar 1 kb groot. Anders zou het mailen niet zo vlot gelukt zijn vrees ik.
Met cda ga je dus niets kunnen doen Mirage (check es hoeveel kb die dingen zijn ?)
Nokwanda moet haar cd insteken, en dan via nero op harde schijf laten opslaan, die maakt er dan mp3 van ...
Aha bustedquote:Op maandag 11 juli 2005 20:31 schreef nokwanda het volgende:
aha!!!
Klopt wat je zegt. Ik heb ze idd gewoon van de cd naar de harde schijf gekopieerd.
ssssst, ze had toestemmingquote:
oeps over gelezen, deze stonden zo mooi in 1 zinquote:Op maandag 11 juli 2005 20:10 schreef vamperotica het volgende:
Oompjuh.....
hehequote:
Ik ben trots op mijzelf, want mijn afwas is weg !quote:Op maandag 11 juli 2005 20:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
oeps over gelezen, deze stonden zo mooi in 1 zin
en zo weer die afwas![]()
In ons nieuwe keuken is de spoelbak ook zo. Vroeger was dat meer zo wat "gewafeld ", maar dezequote:Op maandag 11 juli 2005 20:54 schreef Mirage het volgende:
Hoe ik ooit op het idee ben gekomen een roestvrij stalen keuken te kopen....![]()
Vingers, watervlekken.. je kan constant poetsen !!!
maar als ie glimt is ie erg mooi !![]()
Stel je voor dat je daar een hele keuken van hebt..... je hele blad... je je...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
In ons nieuwe keuken is de spoelbak ook zo. Vroeger was dat meer zo wat "gewafeld ", maar deze![]()
blauw ?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef UncleScorp het volgende:
en je er nog blauw aan betalen ook ...
NO WAY !
Vond ik ook mooi.... zo'n koelkast. Had idd geen rekening gehouden met mijn huishoudskills.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijzelf, want mijn afwas is weg !
Hoe ik ooit op het idee ben gekomen een roestvrij stalen keuken te kopen....![]()
Vingers, watervlekken.. je kan constant poetsen !!!
maar als ie glimt is ie erg mooi !![]()
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets ?
niet mijn keuken hoor
Mijne wel ongeveerquote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets ?
niet mijn keuken hoor
Ken het gevoelquote:
Op het werk zeker, waar je de schone koffiekopjes terug kunt vinden zonder al te veel in de chaos te hoeven gravenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:35 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Nog ff snel een bakkie koffie en dan hup.. Naar het volgende bakkie.....
Er zijn hier wel degelijk mensen die dat boeit!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Enyalius het volgende:
niet dat het iemand boeit, maar ik ben deels weer trug.
heb meteen fotoboek beetje aangepast en zit nog steeds te wachtten op me tarot deck.
heb wat tekeningen gemaakt de laatste tijd http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Drawings/?sc=1
deze vind ik hte mooist
[afbeelding]
Ik werk (via t uitzendbureau) Bij de thuiszorg....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op het werk zeker, waar je de schone koffiekopjes terug kunt vinden zonder al te veel in de chaos te hoeven graven
(in het kader van: it takes one to know one)
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:48 schreef vamperotica het volgende:
Ik werk (via t uitzendbureau) Bij de thuiszorg....
Poetsen bij, veelal omaatjes. En die hebben over t algemeen wel eerst een bakkie kofie voor dat ik aan de afwas mag!
Dat valt wel mee heurquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Enyalius het volgende:
niet dat het iemand boeit
Hé laat me hier niet stikken tussen al die NL'ers héquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Enyalius het volgende:
niet dat het iemand boeit, maar ik ben deels weer trug.
Dat ook ja.....quote:
Begrijpelijk ...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:11 schreef vamperotica het volgende:
En dan heb ik er thuis natuurlijk helemaal geen zin meer in!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Begrijpelijk ...
Betekent dat dan ook dat als vrouwen 's avonds geen zin hebben ... dat ze dan ook al ... ?
scorpio voor iets héquote:
's avonds heb ik ook niet zo veel zin om de afwas te doen hoor.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Begrijpelijk ...
Betekent dat dan ook dat als vrouwen 's avonds geen zin hebben ... dat ze dan ook al ... ?
En dan blijven mannen volhouden dat ze altijd op de vrouwen moeten wachten!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:35 schreef Mirage het volgende:
dit duurt lang
Ik ben zelf klaar.
de kindjes zijn allang klaar..
Oversight schiet nou eens op !!
Ik wil all lang weg !!!
levertijd is tussen de 17e deze maand en 15e volgende maand. moet uit america komen. ik weiger kaarten te gebruiken die niet engels zijn. ten eerste...engels is een dialect die op het astrale veel gebruikt wordt. en veel items en teksten worden in het engels aan de man gebracht. als er dus mensen gaan vertalen gaat er zeer veel verloren in vertalingen en dat is jammer. Power wordt als kracht vertaald terwijl dat helemaal niet zo is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef Oversight het volgende:
@ Enyalius
Ik ben benieuwd hoe het Tarot deck gaat bevallen als het binnen is.
Hebben ze een levertijd vermeldt ?
Pffff dan moet jij toch ook moe zijn nu? Of is dat niet vermoeiend zo'n dagje uit vol drukte?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:23 schreef Mirage het volgende:
Zooooooo ik ben terug !!
De kinderen zijn één en al klei/zand/boomschors/water ballet.
Het was HEERLIJK !
Ze hebben met stokken gesjouwd, ik heb ze de boom in getrokken ja ja mama kan klimmen
Ze hebben in het water gekliederd.. dóór het water gebanjerd.... gerent... gegraven...
insecten verhuisd, vogeltjes bekeken en "nagefloten".. ijsjes gegeten
en mama onder de modder gesmeerd.
Ze zijn volledig gesloopt, maar dolgelukkig.
![]()
Die vond ik ook heel goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Gisteren Good Will Hunting gezien een stuk, ook niet slecht
Hoe zou jij het vertalen? Macht/vermogen/anders?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:18 schreef Enyalius het volgende:
Power wordt als kracht vertaald terwijl dat helemaal niet zo is.
Ik heb maar een flits gezien, dat Matt Damon arrogant was over alles en een tekening van Robin Williams aan het afkraken was. En dat ie binnen 1 uur een moeilijke opdracht vervulde. Hele film was ik te moe voor.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Pffff dan moet jij toch ook moe zijn nu? Of is dat niet vermoeiend zo'n dagje uit vol drukte?
Of ben je een harde bikkel![]()
macht ja. en elke vorm van toepassing tijdens de legging. net zoals in zinnen kan 1 woord meerdere betekenissen hebben. macht over jezelf, in controle zijn e.d.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vertalen? Macht/vermogen/anders?
Dank je..... uit de grond van mijn hart. Omdat je me eraan herinnert waarom ik ook al weer maar een kind heb.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gesloopt wat denk jij !
Zeker als je na zo'n dag thuis komt.. je blij bent dat je je voeten over de drempel hebt gezet.... en je je op het moment dat je neerploft, om voorlopig niet meer op te staan, realiseert dat er twee klei/modder-monsters achter je aan waggelen die nog gedouched en naar bed gebracht moeten worden....
Maar goed.... overmorgen gaan we weer !![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je..... uit de grond van mijn hart. Omdat je me eraan herinnert waarom ik ook al weer maar een kind heb.![]()
Het moeder zijn wordt zwaar onderschat. Ik ben al moe als ik het leesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gesloopt wat denk jij !
Zeker als je na zo'n dag thuis komt.. je blij bent dat je je voeten over de drempel hebt gezet.... en je je op het moment dat je neerploft, om voorlopig niet meer op te staan, realiseert dat er twee klei/modder-monsters achter je aan waggelen die nog gedouched en naar bed gebracht moeten worden....
Maar goed.... overmorgen gaan we weer !![]()
Laat de afwas gewoon staan tot na de vakantie. Tegen de tijd dat je terug komt is ie vanzelf weggelopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef draculettetje het volgende:
hier ook geen kindjes en errug moe....
komt omdat ik vandaag moest werken terwijl in mijn agenda een blanco pagina stond
ook mijn afwas is nog niet gedaan.......
maar al wel druk geweest met kleren pakken voor op vakantie jippie
Congratsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:29 schreef UncleScorp het volgende:
Tussen al die afwas door ... had ik eigenlijk al gezegd dat wij zondag 13 jaar getrouwd waren ?
![]()
Hij lijkt anders nog zo verliefd als een bever na die 13 jaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:36 schreef Enyalius het volgende:
gaat wel over
Dat moe komt van t weekeindje tilburg, Duts!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef draculettetje het volgende:
hier ook geen kindjes en errug moe....
komt omdat ik vandaag moest werken terwijl in mijn agenda een blanco pagina stond
ook mijn afwas is nog niet gedaan.......
maar al wel druk geweest met kleren pakken voor op vakantie jippie
Logisch lijkt me. Elkaar nooit als vanzelfsprekend beschouwen lijkt me ook wel belangrijk. Tis geen gemakkelijk iets, relaties.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:44 schreef UncleScorp het volgende:
We hebben natuurlijk ook onze ups and downs wel es. We hebben zelfs een heuse downperiode achter de rug, maar met wat doorzettingsvermogen, goede wil en veel praten kom je zoiets door. We weten wat we aan elkaar hebben en dat je er af en toe ook aan moet werken ...
Wauw, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:29 schreef UncleScorp het volgende:
Tussen al die afwas door ... had ik eigenlijk al gezegd dat wij zondag 13 jaar getrouwd waren ?
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat moe komt van t weekeindje tilburg, Duts!![]()
dan heb je toch geen kindjes maar toch opeens kindjes....
We hebben onze temptations gehad maar het heeft ons doen beseffen wat we eigenlijk wel hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:48 schreef nokwanda het volgende:
Logisch lijkt me. Elkaar nooit als vanzelfsprekend beschouwen lijkt me ook wel belangrijk. Tis geen gemakkelijk iets, relaties.
Maar als ik zie dat mensen na een langere tijd gelukkig lijken met elkaar dan zie ik dat toch wel als een lichtpuntje. Het bestaat dus wel.
nee duts ben ik, zij is muts, samen zijn wij dus muts en duts, net zoiets als jut en jul ha haquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Duts.... da's ook geen uitdrukking die ik nog vaak tegenkom. Dacht dat dat plaatselijk was.
wow van harte proficiat nog!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:29 schreef UncleScorp het volgende:
![]()
hihihi en vooral niet vergeten, ik heb daar ook wel minstens 2 keer afgewassen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat moe komt van t weekeindje tilburg, Duts!![]()
dan heb je toch geen kindjes maar toch opeens kindjes....
Zonde, er zitten mooie thema's in die filmquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb te weinig geduld in mijn kloten om veel films helemaal af te kijken
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:57 schreef UncleScorp het volgende:
ok terug naar de afwas of dit wordt R&P
Ik bedoelde meer dat ik die uitdrukking (of koosnaampje) niet zo vaak meer hoor tegenwoordig. Ik dacht ook dat het niet overal gebruikt werd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee duts ben ik, zij is muts, samen zijn wij dus muts en duts, net zoiets als jut en jul ha ha
Gefeliquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:29 schreef UncleScorp het volgende:
![]()
Jaah!!!! je bent te laat...... 21.30 uur was het toch....... 45 minuten te laat.quote:
Ja, Baaj.... dat vind ik ook. Ben ook nieuwsgierig naar Scorp.quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:24 schreef BaajGuardian het volgende:
tis dat mensen amper de lucht in zien dromenvanger, als je snachts naar boven kijkt zie je vaak rare dingen , heb ook wel grote lichtbollen zien vliegen , die bochten maakten en later naar boven schoten , samen met toen vrienden , dingen die niet als vlieg-tuig te verklaren waren.
goed naar boven kijken ,
btw @ unclescorp >
doet ge eens een fotoboek maken op fok mén
Ja, zeg...... wij geven ons volledig bloot, o.a. op jouw verzoek. En nu jij.quote:
Ik heb wat gemistquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Ja, zeg...... wij geven ons volledig bloot, o.a. op jouw verzoek. En nu jij.![]()
Ik heb op verzoek wat foto's gepost. Baaj haalt met enige regelmaat zijn fotoboek leeg en zet het dan op verzoek weer terug (quote:
Pfew wat een opgave om een representabele foto te vindenquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb op verzoek wat foto's gepost. Baaj haalt met enige regelmaat zijn fotoboek leeg en zet het dan op verzoek weer terug ().
Enyalius doet ook zijn draaideurimpersonatie.
Mirage heeft een prachtig fotoboek.
Jou missen we nog (en Vamperotica)
ik doe niks meer behalve zo nu en dan een post plaatsenquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb op verzoek wat foto's gepost. Baaj haalt met enige regelmaat zijn fotoboek leeg en zet het dan op verzoek weer terug ().
Enyalius doet ook zijn draaideurimpersonatie.
Mirage heeft een prachtig fotoboek.
Jou missen we nog (en Vamperotica)
Een echte gemiddelde fokker dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:46 schreef Enyalius het volgende:
ik doe niks meer behalve zo nu en dan een post plaatsen
Doetus vertellen wie je bent op die sitequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:42 schreef UncleScorp het volgende:
Pfew wat een opgave om een representabele foto te vinden
Ik sta wel ergens online hoor, website van 't werk
Zoek maar
niet zo gek dat hij uit balans is. hij had al 4-5 weken geleden moeten branden zoals hij nu doet. maar nee één zekere trut in schotland, weer magier ala Morgana, was egoistisch bezig. zij had regen nodig ipv van zon voor haar onderzoek.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Dromenvanger het volgende:
![]()
Ik word ziek van die zon. Ik zei dat net tegen de zon, je maakt me ziek. Mijn manisch depressiviteit heb ik aan de zon en de maan te danken, waarschijnlijk is mijn hele ziektebeeld gebaseerd op het heelal. Dat ze zich snel eens gaan aanpassen aan mijn verwachtingspatroon
De zon heeft spijt zei hij net maar weet niet hoe hij zijn werk moet doen, hij is gestressed en uit balans. Dan helpen we hem toch een handjeHet is trouwens een het, een onzijdig iets.
Of niet? Ik bedoel, als het heelal uit balans is dan moet het hersteld worden en in evenwicht worden gebracht. Of het zo verstandig is om steeds raketten van NASA te lanceren is ook maar de vraag. Met die uitstoot van gassen en nog meer zooi. Schone energie is toegestaan maar geen vervuiling.
Waarom hebben die telefoonnummers 9 cijfers eigenlijk?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
Ik wil wel es zien hoe ze mij hier voorstellen in gedachten
België ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:59 schreef livEliveD het volgende:
Waarom hebben die telefoonnummers 9 cijfers eigenlijk?
Oh tuuwkquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:00 schreef UncleScorp het volgende:
België ?
Haal je die link ff uit je quote ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
Doetus vertellen wie je bent op die site![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:01 schreef UncleScorp het volgende:
Meteen raak Mirage !
Maar eigenlijk wist jij mijn voornaam al via mailquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wist jij mijn voornaam al via mail
Boets.... de andere zijn te oud. Scorp had het over 40 of zoiets.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doetus vertellen wie je bent op die site![]()
Hoewel die ook weer te jong lijkt. twijfelquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Boets.... de andere zijn te oud. Scorp had het over 40 of zoiets.
Kijk even een paar posts terugquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel die ook weer te jong lijkt. twijfel![]()
he f*ck.... ben aan het werk. snap em niet in de gauwigheid....... tell me. Mail het me maarquote:
de foonnummers........ de zijne eindigd op 83quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
he f*ck.... ben aan het werk. snap em niet in de gauwigheid....... tell me. Mail het me maarBen lui.
Boets?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Boets.... de andere zijn te oud. Scorp had het over 40 of zoiets.
Sorry zie het nu pasquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:13 schreef UncleScorp het volgende:
Haal je die link ff uit je quote ?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef Mirage het volgende:
Je hebt trouwens een guitig koppie !
gui·tig (bn.)quote:
Het werd ff allemaal te druk?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Rustig an, rustig an. Breath in, breath out. Wax in, wax out.
Nu zie ik het pas. de site ladde niet zo snel en ik zag alleen de bovenste rijen foto's. Pas later kon ik de onderste rijen ook zien.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
de foonnummers........ de zijne eindigd op 83
2e kolom 2 van onder als ik het uit mijn hoofd terug haal
overbelast door fokkersquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu zie ik het pas. de site ladde niet zo snel en ik zag alleen de bovenste rijen foto's. Pas later kon ik de onderste rijen ook zien.
quote:
Mag ik even nosy zijn ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ook. Ik dacht eerder dat ik gewoon haastig wilde zijn omdat ik aan het werk moest. kreeg een haarvlechtklant om 10 uur. ben nu net klaar. Ging lekker snel vandaag. maar ik heb dan ook geen tijd gehad om veel hier te kijken. Alleen een keer toen ik even pauze nam.
Maar goed...... nu weten we eindelijk welk hoofd er achter het brein zit dat al die posts hier zet.
Okay...... nu ik snap
Ligt er helemaal aan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mag ik even nosy zijn ?
Wat vraag jij voor het haarvlechten ?
en doe jij het met extra haar of eigen haar of..... enz enz
Heb je je ooit afgevraagd hoe zo'n beest op het dak kan landen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Een vlieg, hoe zo'n beest vliegt, dat is dus echt knap werk als je dat goed bekijkt.
Ik denk niet dat je bij veel dieren van een bewustzijn kunt spreken en dat vind ik 1 van de voorwaarden voor bestaansrecht. Leven ze dan wel? Ligt aan je definitie. Ik vind veel dingen die ze nu met dieren uithalen erg verkeerd maar ook ik eet vlees dus ik ben er wel krom in.quote:In principe zou elk levend wezen nut moeten hebben, of in ieder geval bestaansrecht. Waarom zijn ze anders hier?
Nou, hij heeft in ieder geval het coordinatie vermogen van een piloot in het kwadraat. Op de milimeter op hoge snelheidquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:47 schreef livEliveD het volgende:
Heb je je ooit afgevraagd hoe zo'n beest op het dak kan landen?
[..]
Nou vandaag op het weerbericht zag ik een koe die het warm had, die koe ging in een sloot staan. Die koe voelt dus warmte en kan voelen.quote:Ik denk niet dat je bij veel dieren van een bewustzijn kunt spreken en dat vind ik 1 van de voorwaarden voor bestaansrecht. Leven ze dan wel? Ligt aan je definitie. Ik vind veel dingen die ze nu met dieren uithalen erg verkeerd maar ook ik eet vlees dus ik ben er wel krom in.
Overleefd ja, wilde speeltuin is het vandaag toch niet geworden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:
Is oud denken volwassen???
Zo zie ik het echt niet hoor.
Volwassen zijn is verantwoordelijkheid nemen voor je daden. En soms voor die van anderen (als je kinderen hebt bijvoorbeeld)
Over ouders gesproken:
Mirage.........Vandaag weer de wilde speeltuin overleefd of ben je in een boom blijven steken?
Je doet het goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Overleefd ja, wilde speeltuin is het vandaag toch niet geworden.
Het werd een gewone speeltuin op een plein met een grasveldje en een boom
Ik heb bijna 5 uur nonstop met een vriendin gekletst over van alles en nog wat.
We hadden veel bij te kletsen. Het was een mix van allerlei onderwerpen, maar allemaal vrij diep en confronterend.
Ze weet dat ik zaterdag zoals het er nu uitziet naar die Winti bijeenkomst ga, ze is zelf lid van de Mormoonse kerk.
Ze is bezig met een ontwikkeling in de manier waarop ze naar de wereld kijkt.
Ze is alleenstaande moeder.
Ze heeft sinds kort "een vriend" die meer lijkt te worden en hoe ga je hier mee om... to.v het kind en hoe denkt ze er zelf eigenlijk over want sommige zaken stroken nou eenmaal niet met de overtuiging vanuit haar kerk.... in hoeverre is het hypocriet om daar van af te wijken... inhoeverre kan je het anders interpreteren (bv huwelijk voor God.. is dat een papiertje of interpreteerd de kerk het verkeerd en is gewoon verbondenheid en de intentie samen te willenleven al een "huwelijk" op Gods niveau)
Het gesprek ging soms diep, soms kwamen er vraagstukken naar voren die eerlijkheid verlangden.. en op andere momenten zaten we te giechelen als ene stel pubers ( want zeg nou zelf.. prille liefde dat nog niet eens prille liefde is, is spannend ! )
Zow, dat waren een paar trefwoorden/zinnen waar je zelf al een heleboel te bepraten rondom kan bedenken als je door de ogen van een tot zover in hart en nieren Mormoonse vrouw kijkt
Uitgeput !
Trust me, we lezen meequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef MissClueless het volgende:
hey luitjes...ff iets anders , ik hen net weer wat op huize kernhem gezet
Huize kernhem????quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef MissClueless het volgende:
hey luitjes...ff iets anders , ik hen net weer wat op huize kernhem gezet
Wat is de huidige levensles dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:50 schreef Enyalius het volgende:
ik vind de huidige levens les niet leuk. vergt veel van me en word er emotioneel instabiel van :S
Heerlijk.... vrouwenmiddagen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Overleefd ja, wilde speeltuin is het vandaag toch niet geworden.
Het werd een gewone speeltuin op een plein met een grasveldje en een boom
Ik heb bijna 5 uur nonstop met een vriendin gekletst over van alles en nog wat.
We hadden veel bij te kletsen. Het was een mix van allerlei onderwerpen, maar allemaal vrij diep en confronterend.
Ze weet dat ik zaterdag zoals het er nu uitziet naar die Winti bijeenkomst ga, ze is zelf lid van de Mormoonse kerk.
Ze is bezig met een ontwikkeling in de manier waarop ze naar de wereld kijkt.
Ze is alleenstaande moeder.
Ze heeft sinds kort "een vriend" die meer lijkt te worden en hoe ga je hier mee om... to.v het kind en hoe denkt ze er zelf eigenlijk over want sommige zaken stroken nou eenmaal niet met de overtuiging vanuit haar kerk.... in hoeverre is het hypocriet om daar van af te wijken... inhoeverre kan je het anders interpreteren (bv huwelijk voor God.. is dat een papiertje of interpreteerd de kerk het verkeerd en is gewoon verbondenheid en de intentie samen te willenleven al een "huwelijk" op Gods niveau)
Het gesprek ging soms diep, soms kwamen er vraagstukken naar voren die eerlijkheid verlangden.. en op andere momenten zaten we te giechelen als ene stel pubers ( want zeg nou zelf.. prille liefde dat nog niet eens prille liefde is, is spannend ! )
Zow, dat waren een paar trefwoorden/zinnen waar je zelf al een heleboel te bepraten rondom kan bedenken als je door de ogen van een tot zover in hart en nieren Mormoonse vrouw kijkt
Uitgeput !
Die pief paf eromheen alleen al. Zo'n groot feest om de bevestiging te krijgen. Je weet toch van te voren dat het voor altijd is? Waarom moet je dan zo uitbundig laten blijken dat het zo is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verder sluit ik me volledig bij dromenvanger aan in zijn ideeen over het huwelijk.
Ik hou de humor er zoveel mogelijk inquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef Mirage het volgende:![]()
@Dromenvanger
Je bent heerlijk op dreef vandaag.
Pas je op dat het "afzet gevoel" tegen de wereld niet omslaat in een rotgevoel ?
Afzetten is goed, maar met humor en mate
wat het huwelijk betreft...
Ik denk er net zo over.
Tegen haar praat ik natuurlijk in haar termen. (ze weet dat ik de zaken anders noem)
ik heb haar gevraagd of zijzelf vind dat ze verkeerd bezig is als ze uiteindelijk zou vrijen met een man waar ze wettelijk niet mee getrouwd is....en of hoe zíj denkt dat God ( haar Christelijke God ) het "huwelijk" voor ogen had en wat zíjn definite daarvan zou zijn volgens haar.
Duisternis is mooi en vleermuizen zijn leuk !quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Duisternis![]()
Het is duister en donker buiten. 1 vleermuis-stelletje vliegt boven de tuin als ik buiten zit te roken.
Ik zou altijd duisternis willen zien. Zou het gezond zijn om in eeuwige duisernis te leven? Ik vind duisternis wel wat hebben eerlijk gezegd. Dat zonlicht doet alleen maar pijn aan de ogen. Is het een fabel dat mensen zon-licht nodig hebben? Volgens mij wel.
Voor altijd mooie duisternisZelfs het beeldscherm doet pijn aan mijn ogen.
Nee absoluut niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hou de humor er zoveel mogelijk inNee, dat is dus ook een manier van overleven. Zodra ik serieus ga kijken, te serieus dan ga ik ontsporen en dan wordt mijn gedachtengoed een psychose.
Vind jij het fout om te vrijen met een man waar je niet mee getrouwd bent?
Maar morgen houdt ook daglicht in. Zonlicht. Moet je eerst weer de dag door voor de nacht valt. Is het dan de anticipation naar de nieuwe dag die je aantrekt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo afsluiten
Nog ff muziek luisteren onder een redelijk heldere sterrenhemel. Komt over alsof ik altijd druk ben, maar als ik naar de sterren kijk hoor je me niet meer. Ik kan uren stil zijn als ik naar de sterren kijk
Morgen weer een frisse start van een nieuwe dag. Morgen weer een nieuwe dag in een nieuwe toekomst. Morgen het begin van het begin. Morgen..... ik hou van morgen.
Tot morgen en hou je koest en laat je niet gek maken!!!!!!
Waarschijnlijk is dit het laatste bericht van vanavond, maar je weet maar nooit.
Morgen kan 0300, 0400, 0500, 0600 zijn. Het liefst mag het 01000 zijn. Tien uur AM.
Klinkt niet al te positiefquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:12 schreef Enyalius het volgende:
iedereen heeft zijn eigen levenslessen en dit is de mijne op dit moment. en nee ik ga er verder niet over zeggen wat het inhoud want dat is niet van toepassing voor jullie
quote:
Jij juicht...........Heb gister mijn kind weggebracht omdat ze vandaag vroeg zouden vertrekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
vandaag gaat de oudste uit logeren, 1,5 week ongeveer![]()
En volgende week gaat ook de jongste uit logeren... voor een dag of 5/6![]()
![]()
Ik heb dus de laatse week van juli het héééle huis alleen...
Husby gaat namelijk ook de hort op![]()
![]()
Goed hè![]()
![]()
Nu nog even druk, maar straks...![]()
![]()
sssst laat mij nou even voorpret hebben... vervolgens 2 dagen genieten en er daarna achterkomen dat ik mijn kind terug wil en wel nu meteen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij juicht...........Heb gister mijn kind weggebracht omdat ze vandaag vroeg zouden vertrekken.
Hij was mij iets te blij om 3 hele darn weken zonder mij weg te gaan![]()
Ik ben allang blij dat ik me de volgende week, tijdens de vierdaagse suf moet werken. En daarna een week nodig heb om uit te rusten. Dan blijft er een weekover om hem vreselijk te missen.
Je ziet orbs zonder camera?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:20 schreef Enyalius het volgende:
hmm die boeken moeten wachten heb nu 8 orbs in me kamer hangen
wat versta jij onder orbs ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:38 schreef Enyalius het volgende:
tuurlijk. normaal zie ik ze in volle glory, dus de ziel met hun esoterisch lichaam. ze zullen wel energie te kort komen vandaag om zich fatsoenlijk te kunnen manifesteren
of ik ben zelf te moe om mijn 3e oog fatsoenlijk te gebruiken. ben sinds gisteren uitgeput dus heb ff tijd nodig om te herstellen. mijn beide energie poelen zitten zeer laag op moment
nou...quote:
Dealquote:
Hou ons op de hoogtequote:o.a. wil ik naar overijssel naar mijn ouder en even kijken bij de boerderij waar het spookt als je de steen wegneemt.
In ieder geval wil ik weten hoe de huidige bewoners erover denken ( als die er zijn ), of zij al dingen ervaren hebben en of ze eventueel open staan voor een experiment of een bezoekje van een groepje fokkers.
Mmmm apart alhoewel het denk ik niet verkeerd is om in dit soort gevallen op je gevoel af te gaanquote:De vorige keer ( vorig jaar ergens ? ) had ik het gevoel dat ik de mensen niet moest "lastig vallen".
Daar merken we helemaal niets (meer) van.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo
Heb weinig te vertellen vandaag, ben bijna de rust zelver
De balans tussen licht en duisternis inderdaad. Je kunt als mens niet in complete duisternis leven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar morgen houdt ook daglicht in. Zonlicht. Moet je eerst weer de dag door voor de nacht valt. Is het dan de anticipation naar de nieuwe dag die je aantrekt.
Jij hoeft geen balans op te maken. Dat heeft de natuur en het leven zelf al voor je gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De balans tussen licht en duisternis inderdaad. Je kunt als mens niet in complete duisternis leven.
Ik weet verder niets te zeggen. Alleen dat ik bezig ben met de balans op te maken.
Balans opmaken niet in financiele termen hoewel dat ook leuk werk is
precies wat ze zijn, tot dusver in mijn onderzoek er naar in ieder geval, verder heb ik nog een aantal theorien erover die ik aan het na lopen ben als ik tijd heb.quote:
Ik bedoelde ook niet dat je moet accepteren dat kwade krachten jou overnemen. Ik bedoel meer dat je kunt zien dat ze bestaan en dat je daaruit kunt afleiden dat er dus ook goede krachten zijn. Als er namelijk alleen maar slechte of goede zouden zijn, zou je de andere kant ervan niet kennen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Nee
Demonen zijn er om uitgeroeid te worden.
Ze zitten nog in mijn hoofd en zeggen we krijgen je wel. Je moet beseffen waarom ik hier ben en wat mijn taak is. Ik ben niet blind en wil niet blind zijn. Ik accepteer geen kwade krachten.
Die demonen zijn trouwens zwak aan het worden. Ik praat met ze en vertel ze dat ze voor mij gaan werken nog. Ze willen de macht overnemen over alles maar dat lukt ze toch niet. Die demonen zitten in het universum en wilen de totale macht, maar je kunt mij niet pakken
Ik accepteer niets. Onthou dat goed. Ik ben hier om zaken te veranderen want zoals het ging zo kon het niet verder.
Sommige mensen nemen het leven zoals het is. Maar ik weiger te leven in een hel.
Ik heb de kracht om een verschil te maken en ik gebruik die kracht ook
Ik heb altijd die kracht gehad, vanaf mijn geboorte. En als je een gave hebt dan moet je die gave niet negeren of aan de zijlijn zetten.
Je moet die kracht gebruiken waarom die aan jou gegeven is.
Het is gewoon tof om te zien dat die kwade krachten niet meer krachtig zijn. Ze worden zwakker en zwakker. Zie het als lord of the rings een beetje. Je kunt het ermee vergelijken. Maar of ze zo eruit zien is de vraag.
En nogmaals. Het universum wordt glashelder en het licht zal opnieuw schijnen. Het water wordt zuiver en alles zal puur zijn.
Crystal clear dus
Tuurlijk ga ik niet voor the dark sidequote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je moet accepteren dat kwade krachten jou overnemen. Ik bedoel meer dat je kunt zien dat ze bestaan en dat je daaruit kunt afleiden dat er dus ook goede krachten zijn. Als er namelijk alleen maar slechte of goede zouden zijn, zou je de andere kant ervan niet kennen.
De dualiteit. Zoals je het verschil tussen dag en nacht kent omdat beide bestaan.
Van daaruit maak je de keuze voor het een of het ander.
En jij wilt kiezen voor het goede.
Mooi zo.![]()
Is dat tegen de spelregels ofzo? Je mag toch wel zeggen wat je denkt over het hele gebeuren.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:00 schreef Enyalius het volgende:
mag je zelf uit zoeken. ga ik je niet vertellen en dat mag ik ook niet. deel van jouw les en je mag iemand anders zijn les niet oplossen of wegnemen.
Wat zul je dat missen straks als ze weg zijn!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:00 schreef Mirage het volgende:
grumble, iedere keer als ik wil beginnen met leggen komt de jongste uit bed.
Ik dacht dat we die fase voorbij waren.
Nou moet ik wel eerlijk zeggen.. ik heb eerder vanavond heel onhandig de zak met hondenbrokken laten vallen in de keuken.. (vanaf de magnetron die op de koelkast staat) dat gaf een daverend lawaai.. hij werd er wakker door en nu komt hij om de 10 minuten zijn bed uit !
consequent zijn !
* Mirage gaat weer even een minimonster terug brengen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat zul je dat missen straks als ze weg zijn!!!
heerlijkeoplossing ja, op zn tijd!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:06 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan grijp ik gewoon naar een fles wijn !
Je moet naar je instinct luisteren zeg je...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik niet voor the dark side
Wie wilt zich nu aansluiten bij het slechte![]()
Nee, ik kies voor het goede want ik ben niet slecht. En je moet je natuurlijke instinct volgen is mijn mening.
Toch, ik vraag me af waar die slechte krachten vandaan kwamen. Ik zeg nu kwamen want ze zijn bijna verdwenen. Was die slechte kracht in het begin al aanwezig? Ik hoef het niet meteen te weten, ik wil wel weten hoe het allemaal ontstaan is.
Is het via de oerknal en de schepping zo geweest dat er 2 krachten waren?
Is dat het hele spelletje?
En waarom waren er 2 krachten? Hoorde dat zo? Is dat de wedstrijd? Zijn er altijd 2 tegenstanders in alles?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:11 schreef vamperotica het volgende:
En nu moet ik toch echt naar een feestje....!!!
Mirage, mocht je de tijd nog vinden voor een kaartje voor me, ik ben zeer benieuwd!
yup inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je moet naar je instinct luisteren zeg je...
Hoeveel mensen denk jij dat daar nog naar luisteren ?
Hoeveel mensen luisteren nog naar hun innerlijke stem.. hoeveel hóren hem nog ?
Een mens bestaat als geheel uit vlees, bloed, hersens.. geest, ziel wat dan ook samen.
Een mens kan op veel manieren met zichzelf en of de wereld om zich heen communiceren.
Als het dat doet is het in balans.
De mens is gestopt op bepaalde niveaus met zichzelf en zijn/ haar omgeving/wereld te communiceren.
Het heeft belangrijke delen afgesloten.
Dáár is de balans al weg.
* Mirage pakt aansteker af...quote:
Foeiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:19 schreef Mirage het volgende:
Ik ben een slechte moeder....
het ventje zit nu naast mij zoutjes te eten![]()
Slaap lekker,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga slapen
5 vleermuizen net boven de tuin
Bis morgen. Kijken hoe mijn slaap gaat verlopen straks. Hoop dat ik prettig ga dromen dit keer. Dan ben ik morgen klaar voor de nieuwe dag.
Welk kind slaapt nou lekker als het zo warm is? Als het maar gezellig is op de bank met de zoutjes.quote:
Das niet echt een argument of zoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:11 schreef Enyalius het volgende:
ik geloof niet in de duivel en god. simpelweg omdat de hierarchie anders werkt en dat en anderen aan de top staan die de mensen betitelen als de duivel/god whatever.
zonder moederbuik spuit je je zaad in het niets.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Vannacht heb ik met Maria proberen te praten
Nee, de hierarchie werkt wel. God staat bovenaan de lijst. Er is maar 1 macht en dat is ook logisch. De schepper is de vader.
Leg eens uitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
zonder moederbuik spuit je je zaad in het niets.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
zonder moederbuik spuit je je zaad in het niets.
Heb je niet een klein beetje het idee dat je de grip op realiteit aan het kwijt raken bent?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Vannacht heb ik met Maria proberen te pratenMaria is ook bezig met dingen. Maar voelt zich niet zo goed. Maria Magdalena dus. Maar ze heeft waarschijnlijk een andere naam nu. Ze zei dat ze sterk genoeg is maar dat het tijd nodig heeft allemaal.
Nee, de hierarchie werkt wel. God staat bovenaan de lijst. Er is maar 1 macht en dat is ook logisch. De schepper is de vader. En de vader zal de heilige geest opnieuw laten verschijnen op aarde.
Dat is ook de bedoeling. Ik heb een werk verbod, pas over een paar jaar als de maatschappij gezond is mag ik werken. UWV gak weet waar ze mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je niet een klein beetje het idee dat je de grip op realiteit aan het kwijt raken bent?
Ik bedoel, je hebt ook nog je leven en de maatschappij waar je een taak in te volbrengen hebt, zo te lezen zit jij constant met je hoofd in de wolken.
Bagger postquote:
Afgekeurd jahquote:
Maar over een jaar word je wel weer goed gekeurd dus.. als ik goed begrijpquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Afgekeurd jah
Verplicht zonder werk.
waarschijnlijk vind dan een herkeuring plaats.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar over een jaar word je wel weer goed gekeurd dus.. als ik goed begrijp
hé, dit is ouwehoerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bagger post
En dat voor een admin. Reageer dan niet inplaats van die zielige smiley.
Moet een realiteit geplaatst worden in wat waar is en wat niet waar is?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is waar en wat is niet waar?
gewoon negeren werkt het best.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bagger post
En dat voor een admin. Reageer dan niet inplaats van die zielige smiley.
"taak" in het leven is natuurlijk voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je niet een klein beetje het idee dat je de grip op realiteit aan het kwijt raken bent?
Ik bedoel, je hebt ook nog je leven en de maatschappij waar je een taak in te volbrengen hebt, zo te lezen zit jij constant met je hoofd in de wolken.
http://www.myfilebucket.com/ ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:35 schreef Enyalius het volgende:
[..]
gewoon negeren werkt het best.
trouwens weet iemand een plek waar je kleine bestanden kunt plaatsen net zoals plaatjes met Photobucket?
Over 2-3 jaar mag ik betaald werk verrichten. Zodra bedrijven zich relaxter opstellen. In deze tijden is het gewoon klote om te werken. De economie is gewoon kut en nog meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar over een jaar word je wel weer goed gekeurd dus.. als ik goed begrijp
Blijf je nou bezig?quote:
samenwerken maakt toch zowieso dat je uiteindelijk één bent ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet je wat het is
De ego's moeten gescheiden zijn van elkaar volgens mij. Ieder mens heeft zijn eigen ego en die ego's moeten gesloten zijn. Ego's zijn niet slecht. Maar ego's mogen niet samensmelten. Dat bedoel ik met functiescheiding. Dat mensen hun ego bezitten. Hun eigen ego. Het klinkt egoistisch maar dat is het niet. Het is juist goed om je ego te omarmen.
Dat bedoel ik ook met een kampioen zijn. Niet toegeven aan de ander. Dan zit je op gelijk niveau en kun je normaal met elkaar praten en omgaan. Je kunt dan discussieren en wellicht komt je samen tot een oplossing. Zo werkt dat ook in bedrijven, hoewel vergaderingen vaak langdurig tot geen resultaat leiden.
Tevens heb je die wazigheid niet in het systeem. We become 1, is dat wel zo verstandig? Kun je niet beter 6 miljard individuen hebben die hun eigen weg gaan? Maar wel samen werken.
Zelf heb ik een zwak ego gehad een hele lange tijd. Ik liet van alle kanten over me heen lopen en had geen echte eigen mening.
Er is niets mis met eigenwijs zijn. En er is ook niets mis met je grenzen aangeven.
Surrender your ego, be free be free
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
hé, dit is ouwehoer
En zeg nou zelf.. de strekking van mijn post was wel serieus bedoeld, maar de manier van brengen nou niet echt tsja.. wat ?
Dit is gewoon een zinnige regel omdat je niemand meer kan helpen als je jezelf niet eerst helpt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:55 schreef Enyalius het volgende:
net zoals "je moet eerst jezelf helpen voor je iemand anders kan helpen" veel mensen zien dat ook als egoistisch terwijl dat niet zo is.
dat zeg ik.. de strekking was serieus bedoeld... de manier van brengen.. tsja.. vergelijk die een smet de jouwe zoals je doet in de post die ik quote van je nu ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet??? Nou..... ik vond het anders een waarheid als een![]()
Zonder voedingsbodem groeit er niks. Dus de oorsprong van dingen moet liggen in de voedingsbodem.
Op de heao had ik geleerd het principe. Het deel is meer dan het geheel. Alle delen samen zorgen voor het geheel. Als al die delen overeenstemming bereiken met elkaar dan ben je 1 maar heb je toch 6 miljard individuen. Je werkt dan alleen samen naar een betere toekomst en wereld.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
samenwerken maakt toch zowieso dat je uiteindelijk één bent ?
Een wiel zijn weg is draaien... een stuur..... een stuk schuim (zadel)... het zijn allemaal ééntjes.. ze werken samen.... ze zijn dan automatisch toch één... = fiets !
het geheel is meer als de som der delenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Op de heao had ik geleerd het principe. Het deel is meer dan het geheel. Alle delen samen zorgen voor het geheel. Als al die delen overeenstemming bereiken met elkaar dan ben je 1 maar heb je toch 6 miljard individuen. Je werkt dan alleen samen naar een betere toekomst en wereld.
Ik noem het wederom systeem. Dat is efficient werkenDan zal het lopen als een tiet
precies. 1 van de basis en meest belangrijke dingen in de wereld. iets wat van zelf sprekend moet zijn. maar hoeveel mensen weten dat het zo is? niet veel in ieder geval en dat is jammerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dit is gewoon een zinnige regel omdat je niemand meer kan helpen als je jezelf niet eerst helpt.
Dit is ook het 1e dat ze een brandweerman leren.
Owwww...foutje bedanktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
het geheel is meer als de som der delen
Eerst jezelf dan de rest.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:01 schreef Enyalius het volgende:
[..]
precies. 1 van de basis en meest belangrijke dingen in de wereld. iets wat van zelf sprekend moet zijn. maar hoeveel mensen weten dat het zo is? niet veel in ieder geval en dat is jammer
Het verschil zit hem in de beweegreden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:01 schreef Enyalius het volgende:
[..]
precies. 1 van de basis en meest belangrijke dingen in de wereld. iets wat van zelf sprekend moet zijn. maar hoeveel mensen weten dat het zo is? niet veel in ieder geval en dat is jammer
juist.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Owwww...foutje bedankt
Maar wat willen ze daarmee zeggen? Dat als de som der delen goed functioneren dat het geheel zwaarder weegt? Dat het geheel meer kan bereiken?
Kloptquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef Enyalius het volgende:
je hebt alle delen die 1 geheel zijn. of het geheel meer of minder is hangt of hoe efficient het samenwerkt.
So the bible said, and it still is news......quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de beweegreden.
Als ik kies om mijzelf eerst te laten eten, omdat ik trek heb... ik aan ik denk en ik het lekkerste stukje vlees wil... dan is dat egotripperij.
Als ik mijzelf eerst voedsel geef omdat ik weet dat ik dan mijn baby van goed gratis voedsel ( melk) kan voorzien en sterk genoeg blijf om mijn oudere/andere kinderen op mijn nel naar de waterdrinkplaats te zeulen.. dan is dat doordacht en bedoeld om íedereen of júist goed voro mijn kinderen te zorgen.
Dezelfde actie, verschillende beweegredenen.
1e = egotripperij
Ik heb vannacht een ding geinstalleerdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger,
Die gedachtenstromen/ gesprekken in je hoofd... heb je wel eens geprobeerd die rustiger te laten lopen door tegen iedere gedachte die omhoog komt te zeggen "nu evn niet.. kom later maar terug... ik heb nu geen tijd voor je/ zin in je"?
Het lijkt mij chaotisch.
Daar sluit ik me geheel bij aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:09 schreef nokwanda het volgende:
So the bible said, and it still is news......
Heb uw naaste lief gelijk uzelf.
Blijft een goeie.
Ik ben net gestoptquote:
Komt wel goed, kwestie van tijdquote:Buiten zitten en weer kijken wat er mogelijk is voor de toekomst. En mezelf nog beter op de rechte lijn plaatsen want ik zit af en toe met een afwijking en wil dat niet. Ik zal en moet rechtlijnig handelen.
Ik rook nog altijd, het houdt me scherp nog net zoals koffie me scherp houdt. Bier is een ander verhaal, bij het drinken van 3-4 halve liters begin ik te dwalen dus ik zal minder gaan drinken. Ik zat net buiten en probeerde dus rechtlijnig te blijven denken. En dat is mogelijk maar dan moet ik me blijven concentreren en focussen. Af en toe gaat het denken de andere kant op. Er is maar 1 richting mogelijk en dat is rechtdoor hier. Dat is de enige weg die ik moet bewandelen. Rechtdoor op het juiste tempo. Niet achterom kijken niet naar boven of naar onder. Alleen rechtdoor. Naar boven kijken mag wel maar ook dan raak ik afgeleidt.quote:
Alles komt goed inderdaadquote:Komt wel goed, kwestie van tijd
onkruid trekken... je kan geen afstand nemen van je doel/functie in het leven hèquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
I
[..]Zo, straks ff wat onkruid uittrekken hier. Moet ook gebeuren.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef Mirage het volgende:
en roken.... ik rook teveel de laatste weken.
* Mirage neemt nog een marlboro.
Mijn marlboro is op, gisteren gekocht rond 1700 en dezelfde dag leeg. Ik rook vaak shag de laatste tijd. Anders heb ik aan 2 pakjes niet genoeg en ben ik meer dan 8 euro per maand kwijt. Shag doe ik ook maar 1 dag mee per pakje maar goed, wat moet je anders? Stoppen jahquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef Mirage het volgende:
en roken.... ik rook teveel de laatste weken.
* Mirage neemt nog een marlboro.
jah, dat is dan ook de reden dat we de boel nog niet geheel kunnen ontrafelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:00 schreef Haushofer het volgende:
Dat er hier zoveel mensen roken...stoppen ze daar niet van die enge stofjes in om de mensheid mee te controleren?
dan ben ik helemaal gefopt !!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Roken is gemaakt voor de zenuwachtige medemens. Om ze een hart onder de riem te steken en om ze sterker te maken. Alleen is het een probleem om te stoppen.
Als je leest wat er in sigaretten zit dan gaat bij mij de oren klapperen. Af en toe krijg ik zo'n melding erop van natriumbiozine en nog meer
Ik ben ook niet zenuwachtig maar heb wel tijden gehad dat ik een sigaret rookte om relaxed te worden. Nu rook ik om de smaak en omdat ik gewoon ff watte? Ik weet niet waarom ik rook. Ik loop vaak gewoon ff naar buiten en dan rook ik een sigaret. Vaak zegt mijn lichaam vanzelf dat ik een sigaret moet roken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
dan ben ik helemaal gefopt !!
ik ben niet zenuwachtig
De mannen van ons land.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:14 schreef Mirage het volgende:
Merlyn zijn cd staat weer op.
We ndodana ye siswe sonke
Wacht maar tot ie de hele dag naar TMF, MTV wil kijken en heel hard Linkin´ Park en Limp biskit draaitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:14 schreef Mirage het volgende:
Gelukkig een stuk beter dan het "geklap eens in je handjes" op de repeat zoals gisteravond![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De mannen van ons land.
Mijn favoriet van die cd. In het engels dan. Lekkere meezinger ook.
Staat òne by one`er ook op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |