Jaah!!!! je bent te laat...... 21.30 uur was het toch....... 45 minuten te laat.quote:
Ja, Baaj.... dat vind ik ook. Ben ook nieuwsgierig naar Scorp.quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:24 schreef BaajGuardian het volgende:
tis dat mensen amper de lucht in zien dromenvanger, als je snachts naar boven kijkt zie je vaak rare dingen , heb ook wel grote lichtbollen zien vliegen , die bochten maakten en later naar boven schoten , samen met toen vrienden , dingen die niet als vlieg-tuig te verklaren waren.
goed naar boven kijken ,
btw @ unclescorp >
doet ge eens een fotoboek maken op fok mén
Ja, zeg...... wij geven ons volledig bloot, o.a. op jouw verzoek. En nu jij.quote:
Ik heb wat gemistquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Ja, zeg...... wij geven ons volledig bloot, o.a. op jouw verzoek. En nu jij.![]()
Ik heb op verzoek wat foto's gepost. Baaj haalt met enige regelmaat zijn fotoboek leeg en zet het dan op verzoek weer terug (quote:
Pfew wat een opgave om een representabele foto te vindenquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb op verzoek wat foto's gepost. Baaj haalt met enige regelmaat zijn fotoboek leeg en zet het dan op verzoek weer terug ().
Enyalius doet ook zijn draaideurimpersonatie.
Mirage heeft een prachtig fotoboek.
Jou missen we nog (en Vamperotica)
ik doe niks meer behalve zo nu en dan een post plaatsenquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb op verzoek wat foto's gepost. Baaj haalt met enige regelmaat zijn fotoboek leeg en zet het dan op verzoek weer terug ().
Enyalius doet ook zijn draaideurimpersonatie.
Mirage heeft een prachtig fotoboek.
Jou missen we nog (en Vamperotica)
Een echte gemiddelde fokker dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:46 schreef Enyalius het volgende:
ik doe niks meer behalve zo nu en dan een post plaatsen
Doetus vertellen wie je bent op die sitequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:42 schreef UncleScorp het volgende:
Pfew wat een opgave om een representabele foto te vinden
Ik sta wel ergens online hoor, website van 't werk
Zoek maar
niet zo gek dat hij uit balans is. hij had al 4-5 weken geleden moeten branden zoals hij nu doet. maar nee één zekere trut in schotland, weer magier ala Morgana, was egoistisch bezig. zij had regen nodig ipv van zon voor haar onderzoek.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Dromenvanger het volgende:
![]()
Ik word ziek van die zon. Ik zei dat net tegen de zon, je maakt me ziek. Mijn manisch depressiviteit heb ik aan de zon en de maan te danken, waarschijnlijk is mijn hele ziektebeeld gebaseerd op het heelal. Dat ze zich snel eens gaan aanpassen aan mijn verwachtingspatroon
De zon heeft spijt zei hij net maar weet niet hoe hij zijn werk moet doen, hij is gestressed en uit balans. Dan helpen we hem toch een handjeHet is trouwens een het, een onzijdig iets.
Of niet? Ik bedoel, als het heelal uit balans is dan moet het hersteld worden en in evenwicht worden gebracht. Of het zo verstandig is om steeds raketten van NASA te lanceren is ook maar de vraag. Met die uitstoot van gassen en nog meer zooi. Schone energie is toegestaan maar geen vervuiling.
Waarom hebben die telefoonnummers 9 cijfers eigenlijk?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
Ik wil wel es zien hoe ze mij hier voorstellen in gedachten
België ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:59 schreef livEliveD het volgende:
Waarom hebben die telefoonnummers 9 cijfers eigenlijk?
Oh tuuwkquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:00 schreef UncleScorp het volgende:
België ?
Haal je die link ff uit je quote ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
Doetus vertellen wie je bent op die site![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:01 schreef UncleScorp het volgende:
Meteen raak Mirage !
Maar eigenlijk wist jij mijn voornaam al via mailquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wist jij mijn voornaam al via mail
Boets.... de andere zijn te oud. Scorp had het over 40 of zoiets.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doetus vertellen wie je bent op die site![]()
Hoewel die ook weer te jong lijkt. twijfelquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Boets.... de andere zijn te oud. Scorp had het over 40 of zoiets.
Kijk even een paar posts terugquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel die ook weer te jong lijkt. twijfel![]()
he f*ck.... ben aan het werk. snap em niet in de gauwigheid....... tell me. Mail het me maarquote:
de foonnummers........ de zijne eindigd op 83quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
he f*ck.... ben aan het werk. snap em niet in de gauwigheid....... tell me. Mail het me maarBen lui.
Boets?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Boets.... de andere zijn te oud. Scorp had het over 40 of zoiets.
Sorry zie het nu pasquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:13 schreef UncleScorp het volgende:
Haal je die link ff uit je quote ?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef Mirage het volgende:
Je hebt trouwens een guitig koppie !
gui·tig (bn.)quote:
Het werd ff allemaal te druk?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Rustig an, rustig an. Breath in, breath out. Wax in, wax out.
Nu zie ik het pas. de site ladde niet zo snel en ik zag alleen de bovenste rijen foto's. Pas later kon ik de onderste rijen ook zien.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
de foonnummers........ de zijne eindigd op 83
2e kolom 2 van onder als ik het uit mijn hoofd terug haal
overbelast door fokkersquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu zie ik het pas. de site ladde niet zo snel en ik zag alleen de bovenste rijen foto's. Pas later kon ik de onderste rijen ook zien.
quote:
Mag ik even nosy zijn ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ook. Ik dacht eerder dat ik gewoon haastig wilde zijn omdat ik aan het werk moest. kreeg een haarvlechtklant om 10 uur. ben nu net klaar. Ging lekker snel vandaag. maar ik heb dan ook geen tijd gehad om veel hier te kijken. Alleen een keer toen ik even pauze nam.
Maar goed...... nu weten we eindelijk welk hoofd er achter het brein zit dat al die posts hier zet.
Okay...... nu ik snap
Ligt er helemaal aan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mag ik even nosy zijn ?
Wat vraag jij voor het haarvlechten ?
en doe jij het met extra haar of eigen haar of..... enz enz
Heb je je ooit afgevraagd hoe zo'n beest op het dak kan landen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Een vlieg, hoe zo'n beest vliegt, dat is dus echt knap werk als je dat goed bekijkt.
Ik denk niet dat je bij veel dieren van een bewustzijn kunt spreken en dat vind ik 1 van de voorwaarden voor bestaansrecht. Leven ze dan wel? Ligt aan je definitie. Ik vind veel dingen die ze nu met dieren uithalen erg verkeerd maar ook ik eet vlees dus ik ben er wel krom in.quote:In principe zou elk levend wezen nut moeten hebben, of in ieder geval bestaansrecht. Waarom zijn ze anders hier?
Nou, hij heeft in ieder geval het coordinatie vermogen van een piloot in het kwadraat. Op de milimeter op hoge snelheidquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:47 schreef livEliveD het volgende:
Heb je je ooit afgevraagd hoe zo'n beest op het dak kan landen?
[..]
Nou vandaag op het weerbericht zag ik een koe die het warm had, die koe ging in een sloot staan. Die koe voelt dus warmte en kan voelen.quote:Ik denk niet dat je bij veel dieren van een bewustzijn kunt spreken en dat vind ik 1 van de voorwaarden voor bestaansrecht. Leven ze dan wel? Ligt aan je definitie. Ik vind veel dingen die ze nu met dieren uithalen erg verkeerd maar ook ik eet vlees dus ik ben er wel krom in.
Overleefd ja, wilde speeltuin is het vandaag toch niet geworden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:
Is oud denken volwassen???
Zo zie ik het echt niet hoor.
Volwassen zijn is verantwoordelijkheid nemen voor je daden. En soms voor die van anderen (als je kinderen hebt bijvoorbeeld)
Over ouders gesproken:
Mirage.........Vandaag weer de wilde speeltuin overleefd of ben je in een boom blijven steken?
Je doet het goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Overleefd ja, wilde speeltuin is het vandaag toch niet geworden.
Het werd een gewone speeltuin op een plein met een grasveldje en een boom
Ik heb bijna 5 uur nonstop met een vriendin gekletst over van alles en nog wat.
We hadden veel bij te kletsen. Het was een mix van allerlei onderwerpen, maar allemaal vrij diep en confronterend.
Ze weet dat ik zaterdag zoals het er nu uitziet naar die Winti bijeenkomst ga, ze is zelf lid van de Mormoonse kerk.
Ze is bezig met een ontwikkeling in de manier waarop ze naar de wereld kijkt.
Ze is alleenstaande moeder.
Ze heeft sinds kort "een vriend" die meer lijkt te worden en hoe ga je hier mee om... to.v het kind en hoe denkt ze er zelf eigenlijk over want sommige zaken stroken nou eenmaal niet met de overtuiging vanuit haar kerk.... in hoeverre is het hypocriet om daar van af te wijken... inhoeverre kan je het anders interpreteren (bv huwelijk voor God.. is dat een papiertje of interpreteerd de kerk het verkeerd en is gewoon verbondenheid en de intentie samen te willenleven al een "huwelijk" op Gods niveau)
Het gesprek ging soms diep, soms kwamen er vraagstukken naar voren die eerlijkheid verlangden.. en op andere momenten zaten we te giechelen als ene stel pubers ( want zeg nou zelf.. prille liefde dat nog niet eens prille liefde is, is spannend ! )
Zow, dat waren een paar trefwoorden/zinnen waar je zelf al een heleboel te bepraten rondom kan bedenken als je door de ogen van een tot zover in hart en nieren Mormoonse vrouw kijkt
Uitgeput !
Trust me, we lezen meequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef MissClueless het volgende:
hey luitjes...ff iets anders , ik hen net weer wat op huize kernhem gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |