Ligt er helemaal aan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mag ik even nosy zijn ?
Wat vraag jij voor het haarvlechten ?
en doe jij het met extra haar of eigen haar of..... enz enz

Heb je je ooit afgevraagd hoe zo'n beest op het dak kan landen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Een vlieg, hoe zo'n beest vliegt, dat is dus echt knap werk als je dat goed bekijkt.
Ik denk niet dat je bij veel dieren van een bewustzijn kunt spreken en dat vind ik 1 van de voorwaarden voor bestaansrecht. Leven ze dan wel? Ligt aan je definitie. Ik vind veel dingen die ze nu met dieren uithalen erg verkeerd maar ook ik eet vlees dus ik ben er wel krom in.quote:In principe zou elk levend wezen nut moeten hebben, of in ieder geval bestaansrecht. Waarom zijn ze anders hier?

Nou, hij heeft in ieder geval het coordinatie vermogen van een piloot in het kwadraat. Op de milimeter op hoge snelheidquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:47 schreef livEliveD het volgende:
Heb je je ooit afgevraagd hoe zo'n beest op het dak kan landen?
[..]
Nou vandaag op het weerbericht zag ik een koe die het warm had, die koe ging in een sloot staan. Die koe voelt dus warmte en kan voelen.quote:Ik denk niet dat je bij veel dieren van een bewustzijn kunt spreken en dat vind ik 1 van de voorwaarden voor bestaansrecht. Leven ze dan wel? Ligt aan je definitie. Ik vind veel dingen die ze nu met dieren uithalen erg verkeerd maar ook ik eet vlees dus ik ben er wel krom in.

Overleefd ja, wilde speeltuin is het vandaag toch niet geworden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:
Is oud denken volwassen???
Zo zie ik het echt niet hoor.
Volwassen zijn is verantwoordelijkheid nemen voor je daden. En soms voor die van anderen (als je kinderen hebt bijvoorbeeld)
Over ouders gesproken:
Mirage.........Vandaag weer de wilde speeltuin overleefd of ben je in een boom blijven steken?

Je doet het goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Overleefd ja, wilde speeltuin is het vandaag toch niet geworden.
Het werd een gewone speeltuin op een plein met een grasveldje en een boom
Ik heb bijna 5 uur nonstop met een vriendin gekletst over van alles en nog wat.
We hadden veel bij te kletsen. Het was een mix van allerlei onderwerpen, maar allemaal vrij diep en confronterend.
Ze weet dat ik zaterdag zoals het er nu uitziet naar die Winti bijeenkomst ga, ze is zelf lid van de Mormoonse kerk.
Ze is bezig met een ontwikkeling in de manier waarop ze naar de wereld kijkt.
Ze is alleenstaande moeder.
Ze heeft sinds kort "een vriend" die meer lijkt te worden en hoe ga je hier mee om... to.v het kind en hoe denkt ze er zelf eigenlijk over want sommige zaken stroken nou eenmaal niet met de overtuiging vanuit haar kerk.... in hoeverre is het hypocriet om daar van af te wijken... inhoeverre kan je het anders interpreteren (bv huwelijk voor God.. is dat een papiertje of interpreteerd de kerk het verkeerd en is gewoon verbondenheid en de intentie samen te willenleven al een "huwelijk" op Gods niveau)
Het gesprek ging soms diep, soms kwamen er vraagstukken naar voren die eerlijkheid verlangden.. en op andere momenten zaten we te giechelen als ene stel pubers ( want zeg nou zelf.. prille liefde dat nog niet eens prille liefde is, is spannend ! )
Zow, dat waren een paar trefwoorden/zinnen waar je zelf al een heleboel te bepraten rondom kan bedenken als je door de ogen van een tot zover in hart en nieren Mormoonse vrouw kijkt
Uitgeput !

Trust me, we lezen meequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef MissClueless het volgende:
hey luitjes...ff iets anders , ik hen net weer wat op huize kernhem gezet

Huize kernhem????quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef MissClueless het volgende:
hey luitjes...ff iets anders , ik hen net weer wat op huize kernhem gezet

Wat is de huidige levensles dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:50 schreef Enyalius het volgende:
ik vind de huidige levens les niet leuk. vergt veel van me en word er emotioneel instabiel van :S

Heerlijk.... vrouwenmiddagen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Overleefd ja, wilde speeltuin is het vandaag toch niet geworden.
Het werd een gewone speeltuin op een plein met een grasveldje en een boom
Ik heb bijna 5 uur nonstop met een vriendin gekletst over van alles en nog wat.
We hadden veel bij te kletsen. Het was een mix van allerlei onderwerpen, maar allemaal vrij diep en confronterend.
Ze weet dat ik zaterdag zoals het er nu uitziet naar die Winti bijeenkomst ga, ze is zelf lid van de Mormoonse kerk.
Ze is bezig met een ontwikkeling in de manier waarop ze naar de wereld kijkt.
Ze is alleenstaande moeder.
Ze heeft sinds kort "een vriend" die meer lijkt te worden en hoe ga je hier mee om... to.v het kind en hoe denkt ze er zelf eigenlijk over want sommige zaken stroken nou eenmaal niet met de overtuiging vanuit haar kerk.... in hoeverre is het hypocriet om daar van af te wijken... inhoeverre kan je het anders interpreteren (bv huwelijk voor God.. is dat een papiertje of interpreteerd de kerk het verkeerd en is gewoon verbondenheid en de intentie samen te willenleven al een "huwelijk" op Gods niveau)
Het gesprek ging soms diep, soms kwamen er vraagstukken naar voren die eerlijkheid verlangden.. en op andere momenten zaten we te giechelen als ene stel pubers ( want zeg nou zelf.. prille liefde dat nog niet eens prille liefde is, is spannend ! )
Zow, dat waren een paar trefwoorden/zinnen waar je zelf al een heleboel te bepraten rondom kan bedenken als je door de ogen van een tot zover in hart en nieren Mormoonse vrouw kijkt
Uitgeput !

Die pief paf eromheen alleen al. Zo'n groot feest om de bevestiging te krijgen. Je weet toch van te voren dat het voor altijd is? Waarom moet je dan zo uitbundig laten blijken dat het zo is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verder sluit ik me volledig bij dromenvanger aan in zijn ideeen over het huwelijk.

Ik hou de humor er zoveel mogelijk inquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef Mirage het volgende:![]()
@Dromenvanger
Je bent heerlijk op dreef vandaag.
Pas je op dat het "afzet gevoel" tegen de wereld niet omslaat in een rotgevoel ?
Afzetten is goed, maar met humor en mate
wat het huwelijk betreft...
Ik denk er net zo over.
Tegen haar praat ik natuurlijk in haar termen. (ze weet dat ik de zaken anders noem)
ik heb haar gevraagd of zijzelf vind dat ze verkeerd bezig is als ze uiteindelijk zou vrijen met een man waar ze wettelijk niet mee getrouwd is....en of hoe zíj denkt dat God ( haar Christelijke God ) het "huwelijk" voor ogen had en wat zíjn definite daarvan zou zijn volgens haar.

Duisternis is mooi en vleermuizen zijn leuk !quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Duisternis![]()
Het is duister en donker buiten. 1 vleermuis-stelletje vliegt boven de tuin als ik buiten zit te roken.
Ik zou altijd duisternis willen zien. Zou het gezond zijn om in eeuwige duisernis te leven? Ik vind duisternis wel wat hebben eerlijk gezegd. Dat zonlicht doet alleen maar pijn aan de ogen. Is het een fabel dat mensen zon-licht nodig hebben? Volgens mij wel.
Voor altijd mooie duisternisZelfs het beeldscherm doet pijn aan mijn ogen.

Nee absoluut niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hou de humor er zoveel mogelijk inNee, dat is dus ook een manier van overleven. Zodra ik serieus ga kijken, te serieus dan ga ik ontsporen en dan wordt mijn gedachtengoed een psychose.
Vind jij het fout om te vrijen met een man waar je niet mee getrouwd bent?

Maar morgen houdt ook daglicht in. Zonlicht. Moet je eerst weer de dag door voor de nacht valt. Is het dan de anticipation naar de nieuwe dag die je aantrekt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo afsluiten
Nog ff muziek luisteren onder een redelijk heldere sterrenhemel. Komt over alsof ik altijd druk ben, maar als ik naar de sterren kijk hoor je me niet meer. Ik kan uren stil zijn als ik naar de sterren kijk
Morgen weer een frisse start van een nieuwe dag. Morgen weer een nieuwe dag in een nieuwe toekomst. Morgen het begin van het begin. Morgen..... ik hou van morgen.
Tot morgen en hou je koest en laat je niet gek maken!!!!!!
Waarschijnlijk is dit het laatste bericht van vanavond, maar je weet maar nooit.
Morgen kan 0300, 0400, 0500, 0600 zijn. Het liefst mag het 01000 zijn. Tien uur AM.

Klinkt niet al te positiefquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:12 schreef Enyalius het volgende:
iedereen heeft zijn eigen levenslessen en dit is de mijne op dit moment. en nee ik ga er verder niet over zeggen wat het inhoud want dat is niet van toepassing voor jullie

quote:

Jij juicht...........Heb gister mijn kind weggebracht omdat ze vandaag vroeg zouden vertrekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
vandaag gaat de oudste uit logeren, 1,5 week ongeveer![]()
En volgende week gaat ook de jongste uit logeren... voor een dag of 5/6![]()
![]()
Ik heb dus de laatse week van juli het héééle huis alleen...
Husby gaat namelijk ook de hort op![]()
![]()
Goed hè![]()
![]()
Nu nog even druk, maar straks...![]()
![]()

sssst laat mij nou even voorpret hebben... vervolgens 2 dagen genieten en er daarna achterkomen dat ik mijn kind terug wil en wel nu meteen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij juicht...........Heb gister mijn kind weggebracht omdat ze vandaag vroeg zouden vertrekken.
Hij was mij iets te blij om 3 hele darn weken zonder mij weg te gaan![]()
Ik ben allang blij dat ik me de volgende week, tijdens de vierdaagse suf moet werken. En daarna een week nodig heb om uit te rusten. Dan blijft er een weekover om hem vreselijk te missen.

Je ziet orbs zonder camera?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:20 schreef Enyalius het volgende:
hmm die boeken moeten wachten heb nu 8 orbs in me kamer hangen

wat versta jij onder orbs ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:38 schreef Enyalius het volgende:
tuurlijk. normaal zie ik ze in volle glory, dus de ziel met hun esoterisch lichaam. ze zullen wel energie te kort komen vandaag om zich fatsoenlijk te kunnen manifesteren
of ik ben zelf te moe om mijn 3e oog fatsoenlijk te gebruiken. ben sinds gisteren uitgeput dus heb ff tijd nodig om te herstellen. mijn beide energie poelen zitten zeer laag op moment

nou...quote:

Dealquote:
Hou ons op de hoogtequote:o.a. wil ik naar overijssel naar mijn ouder en even kijken bij de boerderij waar het spookt als je de steen wegneemt.
In ieder geval wil ik weten hoe de huidige bewoners erover denken ( als die er zijn ), of zij al dingen ervaren hebben en of ze eventueel open staan voor een experiment of een bezoekje van een groepje fokkers.
Mmmm apart alhoewel het denk ik niet verkeerd is om in dit soort gevallen op je gevoel af te gaanquote:De vorige keer ( vorig jaar ergens ? ) had ik het gevoel dat ik de mensen niet moest "lastig vallen".

Daar merken we helemaal niets (meer) van.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo
Heb weinig te vertellen vandaag, ben bijna de rust zelver

De balans tussen licht en duisternis inderdaad. Je kunt als mens niet in complete duisternis leven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar morgen houdt ook daglicht in. Zonlicht. Moet je eerst weer de dag door voor de nacht valt. Is het dan de anticipation naar de nieuwe dag die je aantrekt.

Jij hoeft geen balans op te maken. Dat heeft de natuur en het leven zelf al voor je gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De balans tussen licht en duisternis inderdaad. Je kunt als mens niet in complete duisternis leven.
Ik weet verder niets te zeggen. Alleen dat ik bezig ben met de balans op te maken.
Balans opmaken niet in financiele termen hoewel dat ook leuk werk is

precies wat ze zijn, tot dusver in mijn onderzoek er naar in ieder geval, verder heb ik nog een aantal theorien erover die ik aan het na lopen ben als ik tijd heb.quote:

Ik bedoelde ook niet dat je moet accepteren dat kwade krachten jou overnemen. Ik bedoel meer dat je kunt zien dat ze bestaan en dat je daaruit kunt afleiden dat er dus ook goede krachten zijn. Als er namelijk alleen maar slechte of goede zouden zijn, zou je de andere kant ervan niet kennen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Nee
Demonen zijn er om uitgeroeid te worden.
Ze zitten nog in mijn hoofd en zeggen we krijgen je wel. Je moet beseffen waarom ik hier ben en wat mijn taak is. Ik ben niet blind en wil niet blind zijn. Ik accepteer geen kwade krachten.
Die demonen zijn trouwens zwak aan het worden. Ik praat met ze en vertel ze dat ze voor mij gaan werken nog. Ze willen de macht overnemen over alles maar dat lukt ze toch niet. Die demonen zitten in het universum en wilen de totale macht, maar je kunt mij niet pakken
Ik accepteer niets. Onthou dat goed. Ik ben hier om zaken te veranderen want zoals het ging zo kon het niet verder.
Sommige mensen nemen het leven zoals het is. Maar ik weiger te leven in een hel.
Ik heb de kracht om een verschil te maken en ik gebruik die kracht ook
Ik heb altijd die kracht gehad, vanaf mijn geboorte. En als je een gave hebt dan moet je die gave niet negeren of aan de zijlijn zetten.
Je moet die kracht gebruiken waarom die aan jou gegeven is.
Het is gewoon tof om te zien dat die kwade krachten niet meer krachtig zijn. Ze worden zwakker en zwakker. Zie het als lord of the rings een beetje. Je kunt het ermee vergelijken. Maar of ze zo eruit zien is de vraag.
En nogmaals. Het universum wordt glashelder en het licht zal opnieuw schijnen. Het water wordt zuiver en alles zal puur zijn.
Crystal clear dus

Tuurlijk ga ik niet voor the dark sidequote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je moet accepteren dat kwade krachten jou overnemen. Ik bedoel meer dat je kunt zien dat ze bestaan en dat je daaruit kunt afleiden dat er dus ook goede krachten zijn. Als er namelijk alleen maar slechte of goede zouden zijn, zou je de andere kant ervan niet kennen.
De dualiteit. Zoals je het verschil tussen dag en nacht kent omdat beide bestaan.
Van daaruit maak je de keuze voor het een of het ander.
En jij wilt kiezen voor het goede.
Mooi zo.![]()

Is dat tegen de spelregels ofzo? Je mag toch wel zeggen wat je denkt over het hele gebeuren.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:00 schreef Enyalius het volgende:
mag je zelf uit zoeken. ga ik je niet vertellen en dat mag ik ook niet. deel van jouw les en je mag iemand anders zijn les niet oplossen of wegnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |