abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28776943
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Mirage het volgende:

[..]

Mag ik even nosy zijn ?
Wat vraag jij voor het haarvlechten ?
en doe jij het met extra haar of eigen haar of..... enz enz
Ligt er helemaal aan.
Soms, zoals vandaag, hoefde het niet met nephaar (maar da's wel zeldzaam).
En er zijn verschillende modellen.
Gewoon losse vlechtjes kosten 80 exclusief het nephaar. maar dat kost geen fluit meer tegenwoordig. Ben je voor een euro of 10 mee klaar
Op de hoofdhuid smalle vlechtjes kost maar 20. ben ik ook niet zo lang mee bezig. met losse vlechtjes gemiddeld 10 uur en vaak wel langer. Maak er altijd heel erg veel en dun.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28793170
Vandaag is de eerste dag dat ik echt het gevoel heb dat mijn schilderwerk opschiet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:28:22 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28806849
Ik ben weer verder

Ik weet waar het aan ligt.

De barriere doorbreken. Niet de geluidsbarriere ( die hebben we al gehad) maar de tijdsbarriere en de lichtbarriere.

De mensheid moet door de tijdbarriere en lichtbarriere heen

Deja vus hebben te maken met de tijdbarriere. Deja vus zijn slecht.

De lichtbarriere komt later van pas.

Vandaag druk bezig geweest en ff op een ander forum omdat ik me wat schaamde voor posts van gisteren hoewel ik gek was ff. Sommige zaken zijn nog niet in orde. Maar dat komt allemaal goed

Damn fok is snel

Voor de rest is het rustig hier. Vandaag zijn mijn ouders 33 jaar getrouwd dus daar drinken we een biertje op en daar eten we lekker eten op

Was ook ff op een ander forum maar daar lopen teveel volwassen mensen rond, volwassen bedoel ik dus mee, echt oud denken, ouderwets, niet durven te dromen, bang zijn voor het kind dat in ieder mens zit. Het klikte allemaal van de meters niet met een aantal.

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-07-2005 17:33:29 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28810407
Is oud denken volwassen???

Zo zie ik het echt niet hoor.
Volwassen zijn is verantwoordelijkheid nemen voor je daden. En soms voor die van anderen (als je kinderen hebt bijvoorbeeld)

Over ouders gesproken:

Mirage.........Vandaag weer de wilde speeltuin overleefd of ben je in een boom blijven steken?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:36:14 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28810950
Volwassen zijn is verantwoordelijkheid nemen inderdaad. Ik bedoel met dat oud denken verbitterd zijn over het leven. Over alles een bittere mening hebben, nergens iets positiefs in zien, alles afkraken, de mooie dingen van het leven niet inzien. Alleen het grote bittere zwarte vergitigde geheel zien.

verantwoordelijkheid nemen heeft trouwens meer met verstand te maken. Volwassen is zo'n woord waar ik het ook niet mee eens ben. Je hebt ook kinderen die niet volwassen zijn die verantwoordelijkheidsgevoel hebben en dan zijn ze nog steeds kind.

Hoewel ze gevaar niet goed weten in te schatten.

Kleine paranormale ding. Ik was net met een vlieg aan het praten. Vliegen zijn niet slecht. Waarschijnlijk wil ik ook nog met een mug een gesprek voeren en ze vragen waarom ze steken. Een vlieg, hoe zo'n beest vliegt, dat is dus echt knap werk als je dat goed bekijkt. Die vliegt als een kleine straaljager. Ik zag die vlieg net van die zig-zag bewegingen maken en dacht van. Dat moet een kick geven.

In principe zou elk levend wezen nut moeten hebben, of in ieder geval bestaansrecht. Waarom zijn ze anders hier?
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:47:24 #174
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28811236
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Een vlieg, hoe zo'n beest vliegt, dat is dus echt knap werk als je dat goed bekijkt.
Heb je je ooit afgevraagd hoe zo'n beest op het dak kan landen?
quote:
In principe zou elk levend wezen nut moeten hebben, of in ieder geval bestaansrecht. Waarom zijn ze anders hier?
Ik denk niet dat je bij veel dieren van een bewustzijn kunt spreken en dat vind ik 1 van de voorwaarden voor bestaansrecht. Leven ze dan wel? Ligt aan je definitie. Ik vind veel dingen die ze nu met dieren uithalen erg verkeerd maar ook ik eet vlees dus ik ben er wel krom in.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:57:59 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28811516
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:47 schreef livEliveD het volgende:

Heb je je ooit afgevraagd hoe zo'n beest op het dak kan landen?
[..]
Nou, hij heeft in ieder geval het coordinatie vermogen van een piloot in het kwadraat. Op de milimeter op hoge snelheid
quote:
Ik denk niet dat je bij veel dieren van een bewustzijn kunt spreken en dat vind ik 1 van de voorwaarden voor bestaansrecht. Leven ze dan wel? Ligt aan je definitie. Ik vind veel dingen die ze nu met dieren uithalen erg verkeerd maar ook ik eet vlees dus ik ben er wel krom in.
Nou vandaag op het weerbericht zag ik een koe die het warm had, die koe ging in een sloot staan. Die koe voelt dus warmte en kan voelen.

Ik eet ook vlees omdat er geen ander vervangend voedsel is dat mijn behoeftes kan bevredigen. Ik ben in principe tegen vlees eten. En ook eet ik vlees uit gewoonte voor een gedeelte. Ik zou best mijn hele eetpatroon kunnen aanpassen maar het is dus ook een kwestie van laksheid. Maar stel er komt vervangend kunstmatig voedsel dat 10 keer beter smaakt dan een taai biefstuk waar je 10 keer op moet herkauwen, dan zou voor mij de overstap makkelijk zijn.

Een hele tijd geleden kreeg ik vlees niet door mijn strot. Niet omdat ik vegetatier wilde zijn maar het taaie spul smaakte gewoonweg niet.

Vlees eten vind ik vaak niet passen in mijn levensstijl. Hoewel ik ook denk aan de voedselketen. Als ik aan de voedselketen denk en aan de schijf van 5 ( of is het 4 ) dan zeg ik van, vlees eten heb ik nodig. Of zijn dat weer theorien gedaan door mensen die het niet juist hebben met hun ideeen? Ik neem dus geen enkele theorie of wet als waar aan, ik twijfel bij alles dat ik voorgeschoteld krijg in deze wereld.
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:06:55 #176
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28811747
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:
Is oud denken volwassen???

Zo zie ik het echt niet hoor.
Volwassen zijn is verantwoordelijkheid nemen voor je daden. En soms voor die van anderen (als je kinderen hebt bijvoorbeeld)

Over ouders gesproken:

Mirage.........Vandaag weer de wilde speeltuin overleefd of ben je in een boom blijven steken?
Overleefd ja, wilde speeltuin is het vandaag toch niet geworden.
Het werd een gewone speeltuin op een plein met een grasveldje en een boom
Ik heb bijna 5 uur nonstop met een vriendin gekletst over van alles en nog wat.
We hadden veel bij te kletsen. Het was een mix van allerlei onderwerpen, maar allemaal vrij diep en confronterend.

Ze weet dat ik zaterdag zoals het er nu uitziet naar die Winti bijeenkomst ga, ze is zelf lid van de Mormoonse kerk.
Ze is bezig met een ontwikkeling in de manier waarop ze naar de wereld kijkt.
Ze is alleenstaande moeder.
Ze heeft sinds kort "een vriend" die meer lijkt te worden en hoe ga je hier mee om... to.v het kind en hoe denkt ze er zelf eigenlijk over want sommige zaken stroken nou eenmaal niet met de overtuiging vanuit haar kerk.... in hoeverre is het hypocriet om daar van af te wijken... inhoeverre kan je het anders interpreteren (bv huwelijk voor God.. is dat een papiertje of interpreteerd de kerk het verkeerd en is gewoon verbondenheid en de intentie samen te willenleven al een "huwelijk" op Gods niveau)
Het gesprek ging soms diep, soms kwamen er vraagstukken naar voren die eerlijkheid verlangden.. en op andere momenten zaten we te giechelen als ene stel pubers ( want zeg nou zelf.. prille liefde dat nog niet eens prille liefde is, is spannend ! )

Zow, dat waren een paar trefwoorden/zinnen waar je zelf al een heleboel te bepraten rondom kan bedenken als je door de ogen van een tot zover in hart en nieren Mormoonse vrouw kijkt

Uitgeput !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:11:36 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28811877
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:06 schreef Mirage het volgende:

[..]

We hadden veel bij te kletsen. Het was een mix van allerlei onderwerpen, maar allemaal vrij diep en confronterend.

Ze weet dat ik zaterdag zoals het er nu uitziet naar die Winti bijeenkomst ga, ze is zelf lid van de Mormoonse kerk.
Ze heeft sinds kort "een vriend" die meer lijkt te worden en hoe ga je hier mee om... to.v het kind en hoe denkt ze er zelf eigenlijk over want sommige zaken stroken nou eenmaal niet met de overtuiging vanuit haar kerk.... in hoeverre is het hypocriet om daar van af te wijken... inhoeverre kan je het anders interpreteren (bv huwelijk voor God.. is dat een papiertje of interpreteerd de kerk het verkeerd en is gewoon verbondenheid en de intentie samen te willenleven al een "huwelijk" op Gods niveau)
Het gesprek ging soms diep, soms kwamen er vraagstukken naar voren die eerlijkheid verlangden.. en op andere momenten zaten we te giechelen als ene stel pubers ( want zeg nou zelf.. prille liefde dat nog niet eens prille liefde is, is spannend ! )

Zow, dat waren een paar trefwoorden/zinnen waar je zelf al een heleboel te bepraten rondom kan bedenken als je door de ogen van een tot zover in hart en nieren Mormoonse vrouw kijkt

Uitgeput !
Je doet het goed

Volgens mij ben jij een super relaxed mens

Ik kan toevoegen over het huwelijk. Het heeft niets met papieren te maken. Een verbintenis tussen mensen stel je niet op als zwart op wit. Dat doe je met vertrouwen. Niet alles hoeft op zwart en wit te staan. Hoewel het meer zekerheid kan bieden dat je je aan een verbintenis houdt.

Waarom moet alles zo bureaucratisch zijn allemaal? Alles moet ondertekend worden.

Als je vrienden van elkaar bent als vriendschap zonder huwelijk, dan ga je toch ook niet zwart op wit zetten dat je vrienden bent?
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:20:42 #178
108167 MissClueless
Miss Clueless
pi_28812131
hey luitjes...ff iets anders , ik hen net weer wat op huize kernhem gezet
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft!
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:22:28 #179
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28812179
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef MissClueless het volgende:
Trust me, we lezen mee
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:24:22 #180
108167 MissClueless
Miss Clueless
pi_28812229
alright! (ben een beetje enthousiast :-)
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft!
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:50:31 #181
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28812987
yup en als het op een datum is dat ik ook kan kom ik mee.

ik vind de huidige levens les niet leuk. vergt veel van me en word er emotioneel instabiel van :S

[ Bericht 49% gewijzigd door Enyalius op 14-07-2005 21:57:54 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:14:19 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28813737
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef MissClueless het volgende:
Huize kernhem????

Wat houdt dat in?

donderdag 14 juli 2005 @ 22:14:49 #183
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28813755
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:50 schreef Enyalius het volgende:

ik vind de huidige levens les niet leuk. vergt veel van me en word er emotioneel instabiel van :S
Wat is de huidige levensles dan?

Ik vind het gewoon prettig als mensen een toelichting geven wat iets inhoudt. Niet dat ik het eis maar ik vind die vage berichten gewoon niets.

De huidige levensles. Wat moet je daarmee als lezer?

Duidelijkheid. Dat is toch met alles zo?

Juistheid en Volledigheid ook. Accountancy principes. Daar controleer je op

Ik ben nog steeds accountant in hart en nieren.

Begrijp me niet verkeerd maar openheid is iets waar je wat mee kan.

De huidige levensles is emotioneel. Tja....daar kun je 1000 richtingen mee opgaan en uiteindelijk strand je nergens.

Er is 1 visie en 1 richting. Meer niet. En die richting gaat iedereen op. Het spel wordt door iedereen op 1 manier gespeeld zonder vals te spelen of zonder te falen.

Dat is de levensles. Allemaal 1 kant op. 1 voor allen en allen voor 1.

Dat is tevens de enige oplossing voor de toekomst. Geen verdeeldheid, geen conflicten. Alles draait soepel.

Er is geen andere manier. Was het zo doorgaan als vroeger dan was de wereld vergaan.

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-07-2005 22:20:19 ]
pi_28813916
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:06 schreef Mirage het volgende:

[..]

Uitgeput !
Heerlijk.... vrouwenmiddagen.

En de kindjes maar roepen: kijk es mamma, zonder tanden. Bloed overal..... Mama: nu niet schat, ik ben even aan het praten

Om eens op winti terug te komen..... Jij kent dan toch ook vast wel mensen die voor een prikkie kunnen vlechten? Of zelfs als vriendendienst.

Verder sluit ik me volledig bij dromenvanger aan in zijn ideeen over het huwelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:31:38 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28814289
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Verder sluit ik me volledig bij dromenvanger aan in zijn ideeen over het huwelijk.
Die pief paf eromheen alleen al. Zo'n groot feest om de bevestiging te krijgen. Je weet toch van te voren dat het voor altijd is? Waarom moet je dan zo uitbundig laten blijken dat het zo is.

Ik vind sommige films wel wat hebben. Een heel simpel huwelijk op een strand en dan zijn er 2 personen en 1 soort priester. Tegen het einde van de ceremonie trapt iemand een leeg flesje water kapot. Volgens mij is dat een Joods huwelijk

Zo zou het moeten zijn. En niet met dure ringen van 5 miljoen dollar. Wat zegt dat? Helemaal niets.

Jennifer lopez Dat wicht weet niet eens wat een echt huwelijk inhoudt. Sorry, maar ze is onbelangrijk verder toch een klein oordeel over haar van mijn kant. Ze weet niet wat houden van is. Heeft ze nooit geleerd. Of het zit niet in haar.

Een vrouw daar hou je van zodra je weet dat het voor altijd is. Omgekeerd waarschijnlijk ook. Je weet het, hoeft geen dure ring, hoeft geen kerk-poes-pas of wat dan ook. Liefde is liefde en hoeft geen doop. Zoiets ontstaat vanzelf. Is pure chemie.

Liefde is een chemische reactie. En chemische reacties zijn meer bindend dan wat de kerk voorschrijft.

Alles is meer bindend dan de kerk. De kerk stelt niets voor.

Tis toch belachelijk dat je een handtekening moet zetten dat je elkaar eeuwig trouw blijft? Daar begint de hele ellende van de regelgeving

Laat staan die verplichte hostie in de kerk. Je wordt gedwongen om zo'n plakkerige ding te eten dat 3 uur later nog steeds aan je gehemelte plakt. Waar zijn ze mee bezig, een grote sekte. Ze strooien met wierrook waar je contactlenzen van 100 euro per stuk van uitvallen. En wie betaalt die kosten?

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-07-2005 22:39:34 ]
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:47:40 #186
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28814780
Duisternis

Het is duister en donker buiten. 1 vleermuis-stelletje vliegt boven de tuin als ik buiten zit te roken.

Ik zou altijd duisternis willen zien. Zou het gezond zijn om in eeuwige duisernis te leven? Ik vind duisternis wel wat hebben eerlijk gezegd. Dat zonlicht doet alleen maar pijn aan de ogen. Is het een fabel dat mensen zon-licht nodig hebben? Volgens mij wel.

Voor altijd mooie duisternis Zelfs het beeldscherm doet pijn aan mijn ogen.
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:48:55 #187
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28814824
@Dromenvanger

Je bent heerlijk op dreef vandaag.
Pas je op dat het "afzet gevoel" tegen de wereld niet omslaat in een rotgevoel ?
Afzetten is goed, maar met humor en mate

wat het huwelijk betreft...
Ik denk er net zo over.
Tegen haar praat ik natuurlijk in haar termen. (ze weet dat ik de zaken anders noem)

ik heb haar gevraagd of zijzelf vind dat ze verkeerd bezig is als ze uiteindelijk zou vrijen met een man waar ze wettelijk niet mee getrouwd is....en of hoe zíj denkt dat God ( haar Christelijke God ) het "huwelijk" voor ogen had en wat zíjn definite daarvan zou zijn volgens haar.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:50:50 #188
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28814893
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef Mirage het volgende:
@Dromenvanger

Je bent heerlijk op dreef vandaag.
Pas je op dat het "afzet gevoel" tegen de wereld niet omslaat in een rotgevoel ?
Afzetten is goed, maar met humor en mate

wat het huwelijk betreft...
Ik denk er net zo over.
Tegen haar praat ik natuurlijk in haar termen. (ze weet dat ik de zaken anders noem)

ik heb haar gevraagd of zijzelf vind dat ze verkeerd bezig is als ze uiteindelijk zou vrijen met een man waar ze wettelijk niet mee getrouwd is....en of hoe zíj denkt dat God ( haar Christelijke God ) het "huwelijk" voor ogen had en wat zíjn definite daarvan zou zijn volgens haar.
Ik hou de humor er zoveel mogelijk in Nee, dat is dus ook een manier van overleven. Zodra ik serieus ga kijken, te serieus dan ga ik ontsporen en dan wordt mijn gedachtengoed een psychose.

Vind jij het fout om te vrijen met een man waar je niet mee getrouwd bent?
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:54:03 #189
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28815014
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Duisternis

Het is duister en donker buiten. 1 vleermuis-stelletje vliegt boven de tuin als ik buiten zit te roken.

Ik zou altijd duisternis willen zien. Zou het gezond zijn om in eeuwige duisernis te leven? Ik vind duisternis wel wat hebben eerlijk gezegd. Dat zonlicht doet alleen maar pijn aan de ogen. Is het een fabel dat mensen zon-licht nodig hebben? Volgens mij wel.

Voor altijd mooie duisternis Zelfs het beeldscherm doet pijn aan mijn ogen.
Duisternis is mooi en vleermuizen zijn leuk !

Toen ik nog een tuin had .... snik.... had ik iedere avond veel vleermuizen rondom mijn huis.
Ik woonde aan de rand van een (klein) bos.
Die vleermuisjes vladderen zo heerlijk speels en ik zou haast zeggen dansend rond.
Iedere avond/nacht liep ik 45 minuten door het bos.
Het was heerlijk. Je hoort en ziet ( hoe krom het ook lijkt want het is immers donker ) zo vele meer dan overdag.
Het gekraak onder je voeten van de takken en de blaadjes.. de snuf snuf van een dartelende hond om je heen.. heerlijk en ontzettend vredig gevoel gaf me dat altijd.

Ik ben me trouwens maar één keer serieus te pletter geschrokken.. lag er een dronken man plots voor mijn voeten. Gelukkig herkende ik in hem de buurman van een paar blokken verder... we konden alleen zijn schoenen niet vinden
Sir Winston Churchill
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:56:16 #190
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28815088
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:50 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik hou de humor er zoveel mogelijk in Nee, dat is dus ook een manier van overleven. Zodra ik serieus ga kijken, te serieus dan ga ik ontsporen en dan wordt mijn gedachtengoed een psychose.

Vind jij het fout om te vrijen met een man waar je niet mee getrouwd bent?
Nee absoluut niet.
De enige voorwaarde die ik stel is dat je niet met elkaar speelt. Beide moeten dus van elkaar weten of het een serieus iets is waar gevoelens bij komen kijken ( waar je geen huwelijk voro nodig hebt ) of dat het een lust aangelegenheid is (waar ik trouwens nooit aan mee heb gedaan.. ik zal wel apart zijn maar ik heb op dat gebied die gevoelens/drang niet).
Sir Winston Churchill
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:02:28 #191
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28815290
*stilte*
Sir Winston Churchill
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:08:04 #192
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28815498
Ik was ff in hoe voel je je nu bezig Over duisternis was ik bezig. Duisternis waar ik naar verlang.

Ik ben ook voor monogaam leven. Mits het seksleven perfect en afwisselend is. Ik ben vrijgezel maar zou ik die vrouw ontmoeten die voor mij de ware is. Dan moet iedere nacht heftig zijn en moet het een grote uitdaging zijn.

Ik hou niet van saaiheid. Zodra ik me verveel ga ik op zoek naar iets anders.

getal Pi bestaat dus mijn ware vrouw bestaat ook. Maar wie het is dat is de vraag. Ik geloof dus in de ware.

De ware is pure chemie en gebaseerd op....toeval? Of het lot? ik denk dat de ware het staatslot is waar de jackpot op valt. Heb je de jackpot dan hoef je ook geen andere vrouwen meer te ontmoeten. Dan maken andere vrouwen geen kans.
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:36:32 #193
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28816506
Ik ga zo afsluiten

Nog ff muziek luisteren onder een redelijk heldere sterrenhemel. Komt over alsof ik altijd druk ben, maar als ik naar de sterren kijk hoor je me niet meer. Ik kan uren stil zijn als ik naar de sterren kijk

Morgen weer een frisse start van een nieuwe dag. Morgen weer een nieuwe dag in een nieuwe toekomst. Morgen het begin van het begin. Morgen..... ik hou van morgen.

Tot morgen en hou je koest en laat je niet gek maken!!!!!!

Waarschijnlijk is dit het laatste bericht van vanavond, maar je weet maar nooit.

Morgen kan 0300, 0400, 0500, 0600 zijn. Het liefst mag het 01000 zijn. Tien uur AM.

vrijdag 15 juli 2005 @ 08:12:15 #194
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28821552
iedereen heeft zijn eigen levenslessen en dit is de mijne op dit moment. en nee ik ga er verder niet over zeggen wat het inhoud want dat is niet van toepassing voor jullie
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_28821637
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo afsluiten

Nog ff muziek luisteren onder een redelijk heldere sterrenhemel. Komt over alsof ik altijd druk ben, maar als ik naar de sterren kijk hoor je me niet meer. Ik kan uren stil zijn als ik naar de sterren kijk

Morgen weer een frisse start van een nieuwe dag. Morgen weer een nieuwe dag in een nieuwe toekomst. Morgen het begin van het begin. Morgen..... ik hou van morgen.

Tot morgen en hou je koest en laat je niet gek maken!!!!!!

Waarschijnlijk is dit het laatste bericht van vanavond, maar je weet maar nooit.

Morgen kan 0300, 0400, 0500, 0600 zijn. Het liefst mag het 01000 zijn. Tien uur AM.

Maar morgen houdt ook daglicht in. Zonlicht. Moet je eerst weer de dag door voor de nacht valt. Is het dan de anticipation naar de nieuwe dag die je aantrekt.

Ik houd van de ochtend. De vroege zomerochtend. Ben meestal vroeg op. Dan barst ik van de energie.
Nou moet ik zeggen dat dat sinds een paar dagen toch wel heel erg zo is. Heb gister een doek helemaal afgemaakt. Vandaag nog zo een. Moet lukken.
Maar dat maakt me heel erg hyper.......als het allemaal gaat zoals ik wil. Barst gewoon bijna uit mijn vel van de energie. Maar als het met het teken en schilderwerk niet gaat zoals ik wil kan ik daar dagen door van slag zijn. Raar, he.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28824951
Ik mis Scorp nu al hier sinds de foto.....

Hey Scorp.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28825067
koekoe
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:20:23 #198
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28825106
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 08:12 schreef Enyalius het volgende:
iedereen heeft zijn eigen levenslessen en dit is de mijne op dit moment. en nee ik ga er verder niet over zeggen wat het inhoud want dat is niet van toepassing voor jullie
Klinkt niet al te positief
pi_28825517
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:18 schreef UncleScorp het volgende:
koekoe
Ha daar is ie.

Niet dat ik er zelf gister zoveel was of vandaag zal zijn...... Alleen even als de verf moet drogen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:42:30 #200
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28825754

vandaag gaat de oudste uit logeren, 1,5 week ongeveer

En volgende week gaat ook de jongste uit logeren... voor een dag of 5/6

Ik heb dus de laatse week van juli het héééle huis alleen...

Husby gaat namelijk ook de hort op

Goed hè

Nu nog even druk, maar straks...
Sir Winston Churchill
pi_28826604
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef Mirage het volgende:

vandaag gaat de oudste uit logeren, 1,5 week ongeveer

En volgende week gaat ook de jongste uit logeren... voor een dag of 5/6

Ik heb dus de laatse week van juli het héééle huis alleen...

Husby gaat namelijk ook de hort op

Goed hè

Nu nog even druk, maar straks...
Jij juicht...........Heb gister mijn kind weggebracht omdat ze vandaag vroeg zouden vertrekken.
Hij was mij iets te blij om 3 hele darn weken zonder mij weg te gaan

Ik ben allang blij dat ik me de volgende week, tijdens de vierdaagse suf moet werken. En daarna een week nodig heb om uit te rusten. Dan blijft er een weekover om hem vreselijk te missen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:16:08 #202
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28826696
net even een boek gelezen vandaag van begin tot eind. voor het eerst in lange tijd een boek dat vol met waarheden zit ipv van fictie. fictie en ideologien van menselijke denkbeelden. ze missen nog het 1 en ander, maar dat zijn details. de grote rode draad van wat het is en hoe het werkt staat er perfect in uitgelegd.

Akashic Records - Collective Keepers of Divine Expression door Lumari

het is wel in het engels, maar zeker waard als je op zoek bent naar wat waarheden. Akashic Records is trouwens ook de alternatieve naam voor Tree of Life en de Universele Bibliotheek.

leer je ook meteen dat niet alle kennis zo maar voor iedereen toegangelijk is en waarom. iets wat ik de meeste mensen maar niet aan hun verstand kan brengen.

vond die typfouten wel erg. hier en daar verkeerd neergezet of gewoon een letter vergeten.

maar een echte aanrader en niet zo dik. 91bladzijdes maar

hmmm wat zal ik nu gaan lezen...Energetische Meditatie of Creatief Visualiseren....of de dikke Horror Aasgieren van Dan Simmons
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:19:48 #203
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28826804
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jij juicht...........Heb gister mijn kind weggebracht omdat ze vandaag vroeg zouden vertrekken.
Hij was mij iets te blij om 3 hele darn weken zonder mij weg te gaan

Ik ben allang blij dat ik me de volgende week, tijdens de vierdaagse suf moet werken. En daarna een week nodig heb om uit te rusten. Dan blijft er een weekover om hem vreselijk te missen.
sssst laat mij nou even voorpret hebben... vervolgens 2 dagen genieten en er daarna achterkomen dat ik mijn kind terug wil en wel nu meteen.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:20:54 #204
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28826832
hmm die boeken moeten wachten heb nu 8 orbs in me kamer hangen
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:31:05 #205
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28827146
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef Mirage het volgende:
... x 10
Is dit een uitnodiging?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:31:42 #206
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28827168
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:20 schreef Enyalius het volgende:
hmm die boeken moeten wachten heb nu 8 orbs in me kamer hangen
Je ziet orbs zonder camera?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:38:32 #207
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28827337
tuurlijk. normaal zie ik ze in volle glory, dus de ziel met hun esoterisch lichaam. ze zullen wel energie te kort komen vandaag om zich fatsoenlijk te kunnen manifesteren

of ik ben zelf te moe om mijn 3e oog fatsoenlijk te gebruiken. ben sinds gisteren uitgeput dus heb ff tijd nodig om te herstellen. mijn beide energie poelen zitten zeer laag op moment
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:42:23 #208
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28827450
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:38 schreef Enyalius het volgende:
tuurlijk. normaal zie ik ze in volle glory, dus de ziel met hun esoterisch lichaam. ze zullen wel energie te kort komen vandaag om zich fatsoenlijk te kunnen manifesteren

of ik ben zelf te moe om mijn 3e oog fatsoenlijk te gebruiken. ben sinds gisteren uitgeput dus heb ff tijd nodig om te herstellen. mijn beide energie poelen zitten zeer laag op moment
wat versta jij onder orbs ?
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:46:23 #209
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28827581
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:31 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Is dit een uitnodiging?
nou...

Ik ben wel van plan om wat dingen te ondernemen.
o.a. wil ik naar overijssel naar mijn ouder en even kijken bij de boerderij waar het spookt als je de steen wegneemt.
In ieder geval wil ik weten hoe de huidige bewoners erover denken ( als die er zijn ), of zij al dingen ervaren hebben en of ze eventueel open staan voor een experiment of een bezoekje van een groepje fokkers.

De vorige keer ( vorig jaar ergens ? ) had ik het gevoel dat ik de mensen niet moest "lastig vallen".
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:54:24 #210
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28827798
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:46 schreef Mirage het volgende:
nou...
Deal
quote:
o.a. wil ik naar overijssel naar mijn ouder en even kijken bij de boerderij waar het spookt als je de steen wegneemt.
In ieder geval wil ik weten hoe de huidige bewoners erover denken ( als die er zijn ), of zij al dingen ervaren hebben en of ze eventueel open staan voor een experiment of een bezoekje van een groepje fokkers.
Hou ons op de hoogte
quote:
De vorige keer ( vorig jaar ergens ? ) had ik het gevoel dat ik de mensen niet moest "lastig vallen".
Mmmm apart alhoewel het denk ik niet verkeerd is om in dit soort gevallen op je gevoel af te gaan
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:43:14 #211
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28829176
Zo

Hoe gaat het hier?

Nog gekke dingen meegemaakt? Zelf gisteren weer een vliegend object gezien rond 00:00 toen ik naar de sterren keek. Verder niets bijzonders. Raak er een beetje aan gewend

Heb weinig te vertellen vandaag, ben bijna de rust zelver
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:07:39 #212
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28837316
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo

Heb weinig te vertellen vandaag, ben bijna de rust zelver
Daar merken we helemaal niets (meer) van.
Volgens mij draaien je hersens vandaag weer op volle toeren.

Neem een marlboro en ga nú eens buiten staan.
er woeit een heerlijk briesje (hier wel iig), alles staat open bij mij thuis.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:55:27 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28838422
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 08:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar morgen houdt ook daglicht in. Zonlicht. Moet je eerst weer de dag door voor de nacht valt. Is het dan de anticipation naar de nieuwe dag die je aantrekt.
De balans tussen licht en duisternis inderdaad. Je kunt als mens niet in complete duisternis leven.

Ik weet verder niets te zeggen. Alleen dat ik bezig ben met de balans op te maken.

Balans opmaken niet in financiele termen hoewel dat ook leuk werk is
pi_28838625
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

De balans tussen licht en duisternis inderdaad. Je kunt als mens niet in complete duisternis leven.

Ik weet verder niets te zeggen. Alleen dat ik bezig ben met de balans op te maken.

Balans opmaken niet in financiele termen hoewel dat ook leuk werk is
Jij hoeft geen balans op te maken. Dat heeft de natuur en het leven zelf al voor je gedaan.
dag/nacht, donker/licht, goed/kwaad, yin/yang en alle andere tegenstellingen. Zonder de een zou de ander er niet zijn. Dan was er niets te vergeljken.

Mijn advies; Zie de verschillen, accepteer de verschillen en zie dat in alles iets moois is. Celebrate life.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:30:42 #215
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28839323
Nee

Demonen zijn er om uitgeroeid te worden.

Ze zitten nog in mijn hoofd en zeggen we krijgen je wel. Je moet beseffen waarom ik hier ben en wat mijn taak is. Ik ben niet blind en wil niet blind zijn. Ik accepteer geen kwade krachten.

Die demonen zijn trouwens zwak aan het worden. Ik praat met ze en vertel ze dat ze voor mij gaan werken nog. Ze willen de macht overnemen over alles maar dat lukt ze toch niet. Die demonen zitten in het universum en wilen de totale macht, maar je kunt mij niet pakken

Ik accepteer niets. Onthou dat goed. Ik ben hier om zaken te veranderen want zoals het ging zo kon het niet verder.

Sommige mensen nemen het leven zoals het is. Maar ik weiger te leven in een hel.

Ik heb de kracht om een verschil te maken en ik gebruik die kracht ook

Ik heb altijd die kracht gehad, vanaf mijn geboorte. En als je een gave hebt dan moet je die gave niet negeren of aan de zijlijn zetten.

Je moet die kracht gebruiken waarom die aan jou gegeven is.

Het is gewoon tof om te zien dat die kwade krachten niet meer krachtig zijn. Ze worden zwakker en zwakker. Zie het als lord of the rings een beetje. Je kunt het ermee vergelijken. Maar of ze zo eruit zien is de vraag.

En nogmaals. Het universum wordt glashelder en het licht zal opnieuw schijnen. Het water wordt zuiver en alles zal puur zijn.

Crystal clear dus
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:36:30 #216
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28839512
Je kunt het ook als Star Wars zien.

De bedoeling is om het goede tot leven te wekken. Zodat alleen het goede overblijft. Al het slechte moet verdwijnen in het universum.

Veel mensen zijn niet slecht maar ze zijn bezeten. Bezeten door de duivel of wat dan ook.

Ik ben geboren om de duivel uit te drijven. En de duivel moet dus helemaal verdwijnen. De duivel is al het slechte dat bestaat.

Ik ben een exorcist.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:42:14 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28839711
Nog sterker.

Ieder mens is puur geboren. En dan kun je je gaan afvragen waarom de wereld zo geworden is.

Ieder mens is puur van nature dus

En die puurheid moet terug keren.

Het moet zo puur worden als water en als een kristal. Alles en iedereen.

Zelf ben ik ook bezeten geweest. Ik was het nooit maar ben bezeten geworden door de wereld om me heen. Ik heb me laten beinvloeden door het slechte dat ik te zien kreeg. Waaronder hebberigheid en machtzucht. Al het slechte dat er al was toen ik op aarde kwam. Heeft me een richting opgeduwd. Het begon al op school en alles dat ik te zien kreeg.

Is de wereld altijd verrot geweest?

Is de wereld nooit puur geweest ofzo?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:02:14 #218
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28840304
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:42 schreef Mirage het volgende:

[..]

wat versta jij onder orbs ?
precies wat ze zijn, tot dusver in mijn onderzoek er naar in ieder geval, verder heb ik nog een aantal theorien erover die ik aan het na lopen ben als ik tijd heb.

Orbs zijn die witte ballen energie die je regelmatig op foto's/video's ziet van mensen die in "haunted" plaatsen wonen. er zijn veel varienten van "hauntings" dus ik hou het even bij het algemene.

de orb bevat energie en informatie van een geest en hoe deze kwa persoonlijkheid, uiterlijk e.d. in mekaar zat. daarom zie ik meestal geen orbs maar de complete verschijning, terwijl camera's wel een orb vastleggen ipv een verschijning. daarom zien mensen ook af en toe schimmen en geen orbs.

om te zorgen dat een orb zich goed kan manifesteren moet het voldoende energie ergens vandaan halen om zich te kunnen tonen. het is ook afhankelijk in welke mate iemand zijn 3e oog heeft ontwikkeld om ze te kunnen zien. ik was sinds gisteravond enorm uitgeput en ben daar nog steeds zwakjes van. vandaar dat ik niet de normale manifestaties zag maar de geesten in orb vorm, maar voelt nog steeds hun emoties en intenties.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:08:46 #219
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28840469
@dromenvanger

ik vind jouw manier van balans houden nogal kortzichtig. net zoals zoveel geloofsvormen en mensen zijn demonen per definitie slecht. maar mensen weigeren in te zien dat hun net zo belangrijk zijn voor de groei/ontwikkeling en de balans van alles wat bestaat. roei ze uit en je hebt een probleem.

trouwens demonen zijn niet eens zo erg. de lagere in de hierarchie zijn irritant maar speels. gewoon ff een paar tikken geven, net als bij een kind. de demonen die hoger in de hierarchie zitten die vallen je niet lastig want die zijn te druk met andere zaken bezig. en die zijn behoorlijk behulpzaam als je ze echt nodig hebt. alleen ze verwachten altijd een weder dienst van hun keuze, dat is wat minder hehe

veel mensen zijn wel slecht. ze zijn niet bezeten door demonen, ze hebben gewoon een ziel van demonische afkomst. kan je tegen doen wat je wilt maar ze zullen echt niet veranderen hoor. iedereen heeft een ziel van een bepaalde herkomst. en door middel van die herkomst heb je gewoon bepaalde eigenschappen. en die zijn allemaal nodig voor de balans intact te houden.

niet iedereen is puur geboren in de zin dat ze puur goed zijn. ze zijn puur gebeuren met een "neutrale" kijk op dingen. en van daar begon hun groei in het leven. zelfs engelen zijn af en toe demonish omdat ze trauma's opgelopen hebben in hun jeugd die ze nog moeten leren verwerken en zo dus te leren. oh wacht, volgens iedereen zijn engelen per definitie aardig en perfect en zullen zich nooit als mens voor doen...bullshit.

ik zou zeggen...probeer je handen op "het gesprek met de duivel" te krijgen en het te lezen. dan zie je wat ik bedoel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Enyalius op 15-07-2005 20:17:02 ]
pi_28841890
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Nee

Demonen zijn er om uitgeroeid te worden.

Ze zitten nog in mijn hoofd en zeggen we krijgen je wel. Je moet beseffen waarom ik hier ben en wat mijn taak is. Ik ben niet blind en wil niet blind zijn. Ik accepteer geen kwade krachten.

Die demonen zijn trouwens zwak aan het worden. Ik praat met ze en vertel ze dat ze voor mij gaan werken nog. Ze willen de macht overnemen over alles maar dat lukt ze toch niet. Die demonen zitten in het universum en wilen de totale macht, maar je kunt mij niet pakken

Ik accepteer niets. Onthou dat goed. Ik ben hier om zaken te veranderen want zoals het ging zo kon het niet verder.

Sommige mensen nemen het leven zoals het is. Maar ik weiger te leven in een hel.

Ik heb de kracht om een verschil te maken en ik gebruik die kracht ook

Ik heb altijd die kracht gehad, vanaf mijn geboorte. En als je een gave hebt dan moet je die gave niet negeren of aan de zijlijn zetten.

Je moet die kracht gebruiken waarom die aan jou gegeven is.

Het is gewoon tof om te zien dat die kwade krachten niet meer krachtig zijn. Ze worden zwakker en zwakker. Zie het als lord of the rings een beetje. Je kunt het ermee vergelijken. Maar of ze zo eruit zien is de vraag.

En nogmaals. Het universum wordt glashelder en het licht zal opnieuw schijnen. Het water wordt zuiver en alles zal puur zijn.

Crystal clear dus
Ik bedoelde ook niet dat je moet accepteren dat kwade krachten jou overnemen. Ik bedoel meer dat je kunt zien dat ze bestaan en dat je daaruit kunt afleiden dat er dus ook goede krachten zijn. Als er namelijk alleen maar slechte of goede zouden zijn, zou je de andere kant ervan niet kennen.
De dualiteit. Zoals je het verschil tussen dag en nacht kent omdat beide bestaan.
Van daaruit maak je de keuze voor het een of het ander.
En jij wilt kiezen voor het goede.
Mooi zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:59:17 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28843509
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet dat je moet accepteren dat kwade krachten jou overnemen. Ik bedoel meer dat je kunt zien dat ze bestaan en dat je daaruit kunt afleiden dat er dus ook goede krachten zijn. Als er namelijk alleen maar slechte of goede zouden zijn, zou je de andere kant ervan niet kennen.
De dualiteit. Zoals je het verschil tussen dag en nacht kent omdat beide bestaan.
Van daaruit maak je de keuze voor het een of het ander.
En jij wilt kiezen voor het goede.
Mooi zo.
Tuurlijk ga ik niet voor the dark side

Wie wilt zich nu aansluiten bij het slechte

Nee, ik kies voor het goede want ik ben niet slecht. En je moet je natuurlijke instinct volgen is mijn mening.

Toch, ik vraag me af waar die slechte krachten vandaan kwamen. Ik zeg nu kwamen want ze zijn bijna verdwenen. Was die slechte kracht in het begin al aanwezig? Ik hoef het niet meteen te weten, ik wil wel weten hoe het allemaal ontstaan is.

Is het via de oerknal en de schepping zo geweest dat er 2 krachten waren?

Is dat het hele spelletje?

En waarom waren er 2 krachten? Hoorde dat zo? Is dat de wedstrijd? Zijn er altijd 2 tegenstanders in alles?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:00:27 #222
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28843547
grumble, iedere keer als ik wil beginnen met leggen komt de jongste uit bed.
Ik dacht dat we die fase voorbij waren.

Nou moet ik wel eerlijk zeggen.. ik heb eerder vanavond heel onhandig de zak met hondenbrokken laten vallen in de keuken.. (vanaf de magnetron die op de koelkast staat) dat gaf een daverend lawaai.. hij werd er wakker door en nu komt hij om de 10 minuten zijn bed uit !

consequent zijn !

* Mirage gaat weer even een minimonster terug brengen.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:00:38 #223
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28843551
mag je zelf uit zoeken. ga ik je niet vertellen en dat mag ik ook niet. deel van jouw les en je mag iemand anders zijn les niet oplossen of wegnemen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:02:16 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28843594
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:00 schreef Enyalius het volgende:
mag je zelf uit zoeken. ga ik je niet vertellen en dat mag ik ook niet. deel van jouw les en je mag iemand anders zijn les niet oplossen of wegnemen.
Is dat tegen de spelregels ofzo? Je mag toch wel zeggen wat je denkt over het hele gebeuren.

Waarom er aliens zijn die mensen wilden beroven van hun denken en nog meer. Aliens zijn moet zijn, aliens waren.

Ik kan me voorstellen dat de oerknal niet helemaal goed georganiseerd was, heel goed. Dus misschien ligt het daaraan allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')