Ja, zeg...... wij geven ons volledig bloot, o.a. op jouw verzoek. En nu jij.quote:
Ik heb wat gemistquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Ja, zeg...... wij geven ons volledig bloot, o.a. op jouw verzoek. En nu jij.![]()
Ik heb op verzoek wat foto's gepost. Baaj haalt met enige regelmaat zijn fotoboek leeg en zet het dan op verzoek weer terug (quote:
Pfew wat een opgave om een representabele foto te vindenquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb op verzoek wat foto's gepost. Baaj haalt met enige regelmaat zijn fotoboek leeg en zet het dan op verzoek weer terug ().
Enyalius doet ook zijn draaideurimpersonatie.
Mirage heeft een prachtig fotoboek.
Jou missen we nog (en Vamperotica)
ik doe niks meer behalve zo nu en dan een post plaatsenquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb op verzoek wat foto's gepost. Baaj haalt met enige regelmaat zijn fotoboek leeg en zet het dan op verzoek weer terug ().
Enyalius doet ook zijn draaideurimpersonatie.
Mirage heeft een prachtig fotoboek.
Jou missen we nog (en Vamperotica)
Een echte gemiddelde fokker dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:46 schreef Enyalius het volgende:
ik doe niks meer behalve zo nu en dan een post plaatsen
Doetus vertellen wie je bent op die sitequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:42 schreef UncleScorp het volgende:
Pfew wat een opgave om een representabele foto te vinden
Ik sta wel ergens online hoor, website van 't werk
Zoek maar
niet zo gek dat hij uit balans is. hij had al 4-5 weken geleden moeten branden zoals hij nu doet. maar nee één zekere trut in schotland, weer magier ala Morgana, was egoistisch bezig. zij had regen nodig ipv van zon voor haar onderzoek.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Dromenvanger het volgende:
![]()
Ik word ziek van die zon. Ik zei dat net tegen de zon, je maakt me ziek. Mijn manisch depressiviteit heb ik aan de zon en de maan te danken, waarschijnlijk is mijn hele ziektebeeld gebaseerd op het heelal. Dat ze zich snel eens gaan aanpassen aan mijn verwachtingspatroon
De zon heeft spijt zei hij net maar weet niet hoe hij zijn werk moet doen, hij is gestressed en uit balans. Dan helpen we hem toch een handjeHet is trouwens een het, een onzijdig iets.
Of niet? Ik bedoel, als het heelal uit balans is dan moet het hersteld worden en in evenwicht worden gebracht. Of het zo verstandig is om steeds raketten van NASA te lanceren is ook maar de vraag. Met die uitstoot van gassen en nog meer zooi. Schone energie is toegestaan maar geen vervuiling.
Waarom hebben die telefoonnummers 9 cijfers eigenlijk?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
Ik wil wel es zien hoe ze mij hier voorstellen in gedachten
België ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:59 schreef livEliveD het volgende:
Waarom hebben die telefoonnummers 9 cijfers eigenlijk?
Oh tuuwkquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:00 schreef UncleScorp het volgende:
België ?
Haal je die link ff uit je quote ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
Doetus vertellen wie je bent op die site![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:01 schreef UncleScorp het volgende:
Meteen raak Mirage !
Maar eigenlijk wist jij mijn voornaam al via mailquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wist jij mijn voornaam al via mail
Boets.... de andere zijn te oud. Scorp had het over 40 of zoiets.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doetus vertellen wie je bent op die site![]()
Hoewel die ook weer te jong lijkt. twijfelquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Boets.... de andere zijn te oud. Scorp had het over 40 of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |