Beide.Schilder en laat drogen. Doe ik weer andere dingen tussen door.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:50 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
Wordt dit weer ene schilderdag of heb je andere planne voor vandaag ?
normaal is het omgekeerdquote:Op maandag 11 juli 2005 11:03 schreef nokwanda het volgende:
(shit..... ik wil gewoon maat 36 aan kunnen. 34 is toch wel de limit. Moet gewoon aankomen)
Meestal ja. Maar weet je wat!! Ik ruil em niet en ik zorg gewoon dat ik zoveel aankom dat ie strak zit.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Meestal ja. Maar weet je wat!! Ik ruil em niet en ik zorg gewoon dat ik zoveel aankom dat ie strak zit.
En nu ben ik weg![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:30 schreef Mirage het volgende:
[..]goed streven !
Maar kan je er dan niet beter ene 2e broek bijhalen (of een tijdelijke extra naad))?
1 voor nu en 1 om naartoe te leven.
Als je wel een nieuw pakje hebt maar je bent (nog) niet blij met hoe hij zit is dat zo'n domper.
Ga jij nog iets leuks doen vandaag. Of heb je al iets leuks gedaan. jouw kotertjes hebben ook al vrij, toch.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:30 schreef Mirage het volgende:
[..]goed streven !
Maar kan je er dan niet beter ene 2e broek bijhalen (of een tijdelijke extra naad))?
1 voor nu en 1 om naartoe te leven.
Als je wel een nieuw pakje hebt maar je bent (nog) niet blij met hoe hij zit is dat zo'n domper.
Nou kindjes zijn eigenlijk moe van het weekend bij oma. (oma houdt ze zo lang mogelijk op en maakt ze om 06.00 al wakker... ja ja.. in haar huis wordne niet de kinderen als eerste wakker, maar de volwassene ).quote:Op maandag 11 juli 2005 15:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga jij nog iets leuks doen vandaag. Of heb je al iets leuks gedaan. jouw kotertjes hebben ook al vrij, toch.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
het nokwanda en mirage topic :d
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:17 schreef Mirage het volgende:
morgen echter gaan we naar een grote speeltuin waar ze echt een hele poos lekker rond kunnne dwarrelen.
Er zijn hutten gemaakt van boomstammen, watertjes waar ze overheen kunnen via houten wiebeltrapjes met alleen een "touw" als leuning.
Een boel zand.. een boel gaten...
waarschijnlijk zal ik 's avonds de broekzakken tig keer na moeten kijken of er geen stenen / diertjes (pissebedden bv !) de wasmachine in mee gaan.
en bij deze ook het jouwequote:Op maandag 11 juli 2005 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
het nokwanda en mirage topic :d
niet door Baaj. Voor mij hoor je absoluut al lang bij het meubilairquote:
Je kan je ook vereerd voelen en het zien als dat je er gewoon vanzelfsprekend bij wordt gerekend.quote:
precies !quote:Op maandag 11 juli 2005 16:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
niet door Baaj. Voor mij hoor je absoluut al lang bij het meubilair![]()
belg/nederlander...... om het even.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:34 schreef UncleScorp het volgende:
Ik d8 al omdat ik belg ben
ow een stukje antiek meubilair
Ah, idd je bent er weer...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:44 schreef nokwanda het volgende:
Mirage.... Muziek allemaal gelukt?
Het onzequote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:
http://www.speeldernis.nl(...)s%20rondleiding.html
er zijn 8 pagina's/tabs met foto's, bekijk ze maar even.. dat is de speeltuin
Oh....... nog ECHT spelen!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:
http://www.speeldernis.nl(...)s%20rondleiding.html
er zijn 8 pagina's/tabs met foto's, bekijk ze maar even.. dat is de speeltuin
Ja ik ben iig thuis. En af en toe loop ik naar de comp.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ah, idd je bent er weer...
de muziek... ik heb alles ontvangen...
Je hebt ze alleen in .cda opgeslagen en verstuurd.
.cda wordt niet gelezen door een (mijn) pc.
En nero weigerd het gewoon op cd te branden. ( hij wil het eerst kunnen lezen )
Ik moet dus even prog zien te vinden die de boel kan converteren
* Mirage rent terug naar haar pannen
Het ligt aan de manier waarop je de muziek op je pc hebt gezet.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja ik ben iig thuis. En af en toe loop ik naar de comp.
Shit hey, wil echt niet makkelijk gaan met die muziek enzo.
Was er een andere manier waarop ik het had kunnen sturen zodat het wel had gekunt?
euh, jahaaa....quote:
woehoe now I'm acceptedquote:Op maandag 11 juli 2005 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
unclescorp is tof
best US...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:54 schreef UncleScorp het volgende:
@ the musicladies ...
Omzetten van mp3 naar wav kan gewoon door Nero. Je hebt mp3tjes op je pc staan en je kiest voor audio-cd schrijven, en nero maakt er wav's van voor een gewone cdspeler.
Je kan ook gewoon mp3's wegschrijven op een cd maar dan kies je voor data-cd. Deze kan dan enkel afgespeeld worden door een mp3-compatibel ding.
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:05 schreef Mirage het volgende:
ik heb het net al rechtstreeks gebrand ( dus zonder nero).
Ik heb inderdaad een cd gekregen waar iets op staat... alleen nu heb ik iets wat zowel mijn pc niet kan lezen als mijn cdspeler.
Uit mijn huisinstallatie komt tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzz
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
euh, jahaaa....
"alles wat je in huis hebt aan (verse) groente maar niet genoeg is om een ééngroente gerecht van te maken, wat kruiden die je in huis hebt, de overgebleven champignions en gooi het hele prutje in een wokpan en kook er wat macaroni bij. "
Het kan niet... snikquote:Op maandag 11 juli 2005 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
de muziek klonk toch echt heel anders. Veel melodieuzer enzo.
hmmm dat klinkt lekker !quote:Op maandag 11 juli 2005 18:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
salade met fruit, wat gebakken aardappeltjes en een stukkie kip met kornflakes ofzoiets, in het kader van knapperig korstje....
Rippenquote:Op maandag 11 juli 2005 18:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het kan niet... snik
Het had meteen bij het rippen gemoeten.
de muziek.. speel je die zelf wel af op je pc ?quote:
realplayerquote:Op maandag 11 juli 2005 19:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
de muziek.. speel je die zelf wel af op je pc ?
Via welk programma ?
Was het ook... (vond ik) Zoonlief zou toch liever voor jouw macaroni zijn gegaan.....quote:
vrouwtjes zijn lief en jongens zijn monstertjesquote:Op maandag 11 juli 2005 19:14 schreef vamperotica het volgende:
dochterlief en minimonster vonden t ook lekker....
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Was het ook... (vond ik) Zoonlief zou toch liever voor jouw macaroni zijn gegaan.....
dochterlief en minimonster vonden t ook lekker....
Nou nog afwassen....
aha!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:53 schreef UncleScorp het volgende:
.cda ?
hm
Is dat niet gewoon rechtstreeks "gecopieerd", gesleept van cd naar harde schijf ? Volgens mij is zoiets ook maar 1 kb groot. Anders zou het mailen niet zo vlot gelukt zijn vrees ik.
Met cda ga je dus niets kunnen doen Mirage (check es hoeveel kb die dingen zijn ?)
Nokwanda moet haar cd insteken, en dan via nero op harde schijf laten opslaan, die maakt er dan mp3 van ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |