quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets ?
niet mijn keuken hoor
Mijne wel ongeveerquote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets ?
niet mijn keuken hoor
Ken het gevoelquote:
Op het werk zeker, waar je de schone koffiekopjes terug kunt vinden zonder al te veel in de chaos te hoeven gravenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:35 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Nog ff snel een bakkie koffie en dan hup.. Naar het volgende bakkie.....
Er zijn hier wel degelijk mensen die dat boeit!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Enyalius het volgende:
niet dat het iemand boeit, maar ik ben deels weer trug.
heb meteen fotoboek beetje aangepast en zit nog steeds te wachtten op me tarot deck.
heb wat tekeningen gemaakt de laatste tijd http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Drawings/?sc=1
deze vind ik hte mooist
[afbeelding]
Ik werk (via t uitzendbureau) Bij de thuiszorg....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op het werk zeker, waar je de schone koffiekopjes terug kunt vinden zonder al te veel in de chaos te hoeven graven
(in het kader van: it takes one to know one)
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:48 schreef vamperotica het volgende:
Ik werk (via t uitzendbureau) Bij de thuiszorg....
Poetsen bij, veelal omaatjes. En die hebben over t algemeen wel eerst een bakkie kofie voor dat ik aan de afwas mag!
Dat valt wel mee heurquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Enyalius het volgende:
niet dat het iemand boeit
Hé laat me hier niet stikken tussen al die NL'ers héquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Enyalius het volgende:
niet dat het iemand boeit, maar ik ben deels weer trug.
Dat ook ja.....quote:
Begrijpelijk ...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:11 schreef vamperotica het volgende:
En dan heb ik er thuis natuurlijk helemaal geen zin meer in!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Begrijpelijk ...
Betekent dat dan ook dat als vrouwen 's avonds geen zin hebben ... dat ze dan ook al ... ?
scorpio voor iets héquote:
's avonds heb ik ook niet zo veel zin om de afwas te doen hoor.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Begrijpelijk ...
Betekent dat dan ook dat als vrouwen 's avonds geen zin hebben ... dat ze dan ook al ... ?
En dan blijven mannen volhouden dat ze altijd op de vrouwen moeten wachten!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:35 schreef Mirage het volgende:
dit duurt lang
Ik ben zelf klaar.
de kindjes zijn allang klaar..
Oversight schiet nou eens op !!
Ik wil all lang weg !!!
levertijd is tussen de 17e deze maand en 15e volgende maand. moet uit america komen. ik weiger kaarten te gebruiken die niet engels zijn. ten eerste...engels is een dialect die op het astrale veel gebruikt wordt. en veel items en teksten worden in het engels aan de man gebracht. als er dus mensen gaan vertalen gaat er zeer veel verloren in vertalingen en dat is jammer. Power wordt als kracht vertaald terwijl dat helemaal niet zo is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef Oversight het volgende:
@ Enyalius
Ik ben benieuwd hoe het Tarot deck gaat bevallen als het binnen is.
Hebben ze een levertijd vermeldt ?
Pffff dan moet jij toch ook moe zijn nu? Of is dat niet vermoeiend zo'n dagje uit vol drukte?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:23 schreef Mirage het volgende:
Zooooooo ik ben terug !!
De kinderen zijn één en al klei/zand/boomschors/water ballet.
Het was HEERLIJK !
Ze hebben met stokken gesjouwd, ik heb ze de boom in getrokken ja ja mama kan klimmen
Ze hebben in het water gekliederd.. dóór het water gebanjerd.... gerent... gegraven...
insecten verhuisd, vogeltjes bekeken en "nagefloten".. ijsjes gegeten
en mama onder de modder gesmeerd.
Ze zijn volledig gesloopt, maar dolgelukkig.
![]()
Die vond ik ook heel goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Gisteren Good Will Hunting gezien een stuk, ook niet slecht
Hoe zou jij het vertalen? Macht/vermogen/anders?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:18 schreef Enyalius het volgende:
Power wordt als kracht vertaald terwijl dat helemaal niet zo is.
Ik heb maar een flits gezien, dat Matt Damon arrogant was over alles en een tekening van Robin Williams aan het afkraken was. En dat ie binnen 1 uur een moeilijke opdracht vervulde. Hele film was ik te moe voor.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Pffff dan moet jij toch ook moe zijn nu? Of is dat niet vermoeiend zo'n dagje uit vol drukte?
Of ben je een harde bikkel![]()
macht ja. en elke vorm van toepassing tijdens de legging. net zoals in zinnen kan 1 woord meerdere betekenissen hebben. macht over jezelf, in controle zijn e.d.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vertalen? Macht/vermogen/anders?
Dank je..... uit de grond van mijn hart. Omdat je me eraan herinnert waarom ik ook al weer maar een kind heb.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gesloopt wat denk jij !
Zeker als je na zo'n dag thuis komt.. je blij bent dat je je voeten over de drempel hebt gezet.... en je je op het moment dat je neerploft, om voorlopig niet meer op te staan, realiseert dat er twee klei/modder-monsters achter je aan waggelen die nog gedouched en naar bed gebracht moeten worden....
Maar goed.... overmorgen gaan we weer !![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je..... uit de grond van mijn hart. Omdat je me eraan herinnert waarom ik ook al weer maar een kind heb.![]()
Het moeder zijn wordt zwaar onderschat. Ik ben al moe als ik het leesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gesloopt wat denk jij !
Zeker als je na zo'n dag thuis komt.. je blij bent dat je je voeten over de drempel hebt gezet.... en je je op het moment dat je neerploft, om voorlopig niet meer op te staan, realiseert dat er twee klei/modder-monsters achter je aan waggelen die nog gedouched en naar bed gebracht moeten worden....
Maar goed.... overmorgen gaan we weer !![]()
Laat de afwas gewoon staan tot na de vakantie. Tegen de tijd dat je terug komt is ie vanzelf weggelopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef draculettetje het volgende:
hier ook geen kindjes en errug moe....
komt omdat ik vandaag moest werken terwijl in mijn agenda een blanco pagina stond
ook mijn afwas is nog niet gedaan.......
maar al wel druk geweest met kleren pakken voor op vakantie jippie
Congratsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:29 schreef UncleScorp het volgende:
Tussen al die afwas door ... had ik eigenlijk al gezegd dat wij zondag 13 jaar getrouwd waren ?
![]()
Hij lijkt anders nog zo verliefd als een bever na die 13 jaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:36 schreef Enyalius het volgende:
gaat wel over
Dat moe komt van t weekeindje tilburg, Duts!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef draculettetje het volgende:
hier ook geen kindjes en errug moe....
komt omdat ik vandaag moest werken terwijl in mijn agenda een blanco pagina stond
ook mijn afwas is nog niet gedaan.......
maar al wel druk geweest met kleren pakken voor op vakantie jippie
Logisch lijkt me. Elkaar nooit als vanzelfsprekend beschouwen lijkt me ook wel belangrijk. Tis geen gemakkelijk iets, relaties.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:44 schreef UncleScorp het volgende:
We hebben natuurlijk ook onze ups and downs wel es. We hebben zelfs een heuse downperiode achter de rug, maar met wat doorzettingsvermogen, goede wil en veel praten kom je zoiets door. We weten wat we aan elkaar hebben en dat je er af en toe ook aan moet werken ...
Wauw, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:29 schreef UncleScorp het volgende:
Tussen al die afwas door ... had ik eigenlijk al gezegd dat wij zondag 13 jaar getrouwd waren ?
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat moe komt van t weekeindje tilburg, Duts!![]()
dan heb je toch geen kindjes maar toch opeens kindjes....
We hebben onze temptations gehad maar het heeft ons doen beseffen wat we eigenlijk wel hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:48 schreef nokwanda het volgende:
Logisch lijkt me. Elkaar nooit als vanzelfsprekend beschouwen lijkt me ook wel belangrijk. Tis geen gemakkelijk iets, relaties.
Maar als ik zie dat mensen na een langere tijd gelukkig lijken met elkaar dan zie ik dat toch wel als een lichtpuntje. Het bestaat dus wel.
nee duts ben ik, zij is muts, samen zijn wij dus muts en duts, net zoiets als jut en jul ha haquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Duts.... da's ook geen uitdrukking die ik nog vaak tegenkom. Dacht dat dat plaatselijk was.
wow van harte proficiat nog!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:29 schreef UncleScorp het volgende:
![]()
hihihi en vooral niet vergeten, ik heb daar ook wel minstens 2 keer afgewassen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat moe komt van t weekeindje tilburg, Duts!![]()
dan heb je toch geen kindjes maar toch opeens kindjes....
Zonde, er zitten mooie thema's in die filmquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb te weinig geduld in mijn kloten om veel films helemaal af te kijken
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:57 schreef UncleScorp het volgende:
ok terug naar de afwas of dit wordt R&P
Ik bedoelde meer dat ik die uitdrukking (of koosnaampje) niet zo vaak meer hoor tegenwoordig. Ik dacht ook dat het niet overal gebruikt werd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee duts ben ik, zij is muts, samen zijn wij dus muts en duts, net zoiets als jut en jul ha ha
Gefeliquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:29 schreef UncleScorp het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |