Aha bustedquote:Op maandag 11 juli 2005 20:31 schreef nokwanda het volgende:
aha!!!
Klopt wat je zegt. Ik heb ze idd gewoon van de cd naar de harde schijf gekopieerd.
ssssst, ze had toestemmingquote:
oeps over gelezen, deze stonden zo mooi in 1 zinquote:Op maandag 11 juli 2005 20:10 schreef vamperotica het volgende:
Oompjuh.....
hehequote:
Ik ben trots op mijzelf, want mijn afwas is weg !quote:Op maandag 11 juli 2005 20:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
oeps over gelezen, deze stonden zo mooi in 1 zin
en zo weer die afwas![]()
In ons nieuwe keuken is de spoelbak ook zo. Vroeger was dat meer zo wat "gewafeld ", maar dezequote:Op maandag 11 juli 2005 20:54 schreef Mirage het volgende:
Hoe ik ooit op het idee ben gekomen een roestvrij stalen keuken te kopen....![]()
Vingers, watervlekken.. je kan constant poetsen !!!
maar als ie glimt is ie erg mooi !![]()
Stel je voor dat je daar een hele keuken van hebt..... je hele blad... je je...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
In ons nieuwe keuken is de spoelbak ook zo. Vroeger was dat meer zo wat "gewafeld ", maar deze![]()
blauw ?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef UncleScorp het volgende:
en je er nog blauw aan betalen ook ...
NO WAY !
Vond ik ook mooi.... zo'n koelkast. Had idd geen rekening gehouden met mijn huishoudskills.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijzelf, want mijn afwas is weg !
Hoe ik ooit op het idee ben gekomen een roestvrij stalen keuken te kopen....![]()
Vingers, watervlekken.. je kan constant poetsen !!!
maar als ie glimt is ie erg mooi !![]()
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets ?
niet mijn keuken hoor
Mijne wel ongeveerquote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets ?
niet mijn keuken hoor
Ken het gevoelquote:
Op het werk zeker, waar je de schone koffiekopjes terug kunt vinden zonder al te veel in de chaos te hoeven gravenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:35 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Nog ff snel een bakkie koffie en dan hup.. Naar het volgende bakkie.....
Er zijn hier wel degelijk mensen die dat boeit!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Enyalius het volgende:
niet dat het iemand boeit, maar ik ben deels weer trug.
heb meteen fotoboek beetje aangepast en zit nog steeds te wachtten op me tarot deck.
heb wat tekeningen gemaakt de laatste tijd http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Drawings/?sc=1
deze vind ik hte mooist
[afbeelding]
Ik werk (via t uitzendbureau) Bij de thuiszorg....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op het werk zeker, waar je de schone koffiekopjes terug kunt vinden zonder al te veel in de chaos te hoeven graven
(in het kader van: it takes one to know one)
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:48 schreef vamperotica het volgende:
Ik werk (via t uitzendbureau) Bij de thuiszorg....
Poetsen bij, veelal omaatjes. En die hebben over t algemeen wel eerst een bakkie kofie voor dat ik aan de afwas mag!
Dat valt wel mee heurquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Enyalius het volgende:
niet dat het iemand boeit
Hé laat me hier niet stikken tussen al die NL'ers héquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Enyalius het volgende:
niet dat het iemand boeit, maar ik ben deels weer trug.
Dat ook ja.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |