Das niet echt een argument of zoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:11 schreef Enyalius het volgende:
ik geloof niet in de duivel en god. simpelweg omdat de hierarchie anders werkt en dat en anderen aan de top staan die de mensen betitelen als de duivel/god whatever.

zonder moederbuik spuit je je zaad in het niets.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Vannacht heb ik met Maria proberen te praten
Nee, de hierarchie werkt wel. God staat bovenaan de lijst. Er is maar 1 macht en dat is ook logisch. De schepper is de vader.

Leg eens uitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
zonder moederbuik spuit je je zaad in het niets.

quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
zonder moederbuik spuit je je zaad in het niets.

Heb je niet een klein beetje het idee dat je de grip op realiteit aan het kwijt raken bent?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Vannacht heb ik met Maria proberen te pratenMaria is ook bezig met dingen. Maar voelt zich niet zo goed. Maria Magdalena dus. Maar ze heeft waarschijnlijk een andere naam nu. Ze zei dat ze sterk genoeg is maar dat het tijd nodig heeft allemaal.
Nee, de hierarchie werkt wel. God staat bovenaan de lijst. Er is maar 1 macht en dat is ook logisch. De schepper is de vader. En de vader zal de heilige geest opnieuw laten verschijnen op aarde.

Dat is ook de bedoeling. Ik heb een werk verbod, pas over een paar jaar als de maatschappij gezond is mag ik werken. UWV gak weet waar ze mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je niet een klein beetje het idee dat je de grip op realiteit aan het kwijt raken bent?
Ik bedoel, je hebt ook nog je leven en de maatschappij waar je een taak in te volbrengen hebt, zo te lezen zit jij constant met je hoofd in de wolken.

Bagger postquote:

Afgekeurd jahquote:

Maar over een jaar word je wel weer goed gekeurd dus.. als ik goed begrijpquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Afgekeurd jah
Verplicht zonder werk.

waarschijnlijk vind dan een herkeuring plaats.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar over een jaar word je wel weer goed gekeurd dus.. als ik goed begrijp

hé, dit is ouwehoerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bagger post
En dat voor een admin. Reageer dan niet inplaats van die zielige smiley.

Moet een realiteit geplaatst worden in wat waar is en wat niet waar is?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is waar en wat is niet waar?

gewoon negeren werkt het best.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bagger post
En dat voor een admin. Reageer dan niet inplaats van die zielige smiley.

"taak" in het leven is natuurlijk voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je niet een klein beetje het idee dat je de grip op realiteit aan het kwijt raken bent?
Ik bedoel, je hebt ook nog je leven en de maatschappij waar je een taak in te volbrengen hebt, zo te lezen zit jij constant met je hoofd in de wolken.

http://www.myfilebucket.com/ ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:35 schreef Enyalius het volgende:
[..]
gewoon negeren werkt het best.
trouwens weet iemand een plek waar je kleine bestanden kunt plaatsen net zoals plaatjes met Photobucket?

Over 2-3 jaar mag ik betaald werk verrichten. Zodra bedrijven zich relaxter opstellen. In deze tijden is het gewoon klote om te werken. De economie is gewoon kut en nog meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar over een jaar word je wel weer goed gekeurd dus.. als ik goed begrijp

Blijf je nou bezig?quote:

samenwerken maakt toch zowieso dat je uiteindelijk één bent ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet je wat het is
De ego's moeten gescheiden zijn van elkaar volgens mij. Ieder mens heeft zijn eigen ego en die ego's moeten gesloten zijn. Ego's zijn niet slecht. Maar ego's mogen niet samensmelten. Dat bedoel ik met functiescheiding. Dat mensen hun ego bezitten. Hun eigen ego. Het klinkt egoistisch maar dat is het niet. Het is juist goed om je ego te omarmen.
Dat bedoel ik ook met een kampioen zijn. Niet toegeven aan de ander. Dan zit je op gelijk niveau en kun je normaal met elkaar praten en omgaan. Je kunt dan discussieren en wellicht komt je samen tot een oplossing. Zo werkt dat ook in bedrijven, hoewel vergaderingen vaak langdurig tot geen resultaat leiden.
Tevens heb je die wazigheid niet in het systeem. We become 1, is dat wel zo verstandig? Kun je niet beter 6 miljard individuen hebben die hun eigen weg gaan? Maar wel samen werken.
Zelf heb ik een zwak ego gehad een hele lange tijd. Ik liet van alle kanten over me heen lopen en had geen echte eigen mening.
Er is niets mis met eigenwijs zijn. En er is ook niets mis met je grenzen aangeven.
Surrender your ego, be free be free

quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
hé, dit is ouwehoer
En zeg nou zelf.. de strekking van mijn post was wel serieus bedoeld, maar de manier van brengen nou niet echt tsja.. wat ?

Dit is gewoon een zinnige regel omdat je niemand meer kan helpen als je jezelf niet eerst helpt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:55 schreef Enyalius het volgende:
net zoals "je moet eerst jezelf helpen voor je iemand anders kan helpen" veel mensen zien dat ook als egoistisch terwijl dat niet zo is.

dat zeg ik.. de strekking was serieus bedoeld... de manier van brengen.. tsja.. vergelijk die een smet de jouwe zoals je doet in de post die ik quote van je nu ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet??? Nou..... ik vond het anders een waarheid als een![]()
Zonder voedingsbodem groeit er niks. Dus de oorsprong van dingen moet liggen in de voedingsbodem.

Op de heao had ik geleerd het principe. Het deel is meer dan het geheel. Alle delen samen zorgen voor het geheel. Als al die delen overeenstemming bereiken met elkaar dan ben je 1 maar heb je toch 6 miljard individuen. Je werkt dan alleen samen naar een betere toekomst en wereld.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
samenwerken maakt toch zowieso dat je uiteindelijk één bent ?
Een wiel zijn weg is draaien... een stuur..... een stuk schuim (zadel)... het zijn allemaal ééntjes.. ze werken samen.... ze zijn dan automatisch toch één... = fiets !

het geheel is meer als de som der delenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Op de heao had ik geleerd het principe. Het deel is meer dan het geheel. Alle delen samen zorgen voor het geheel. Als al die delen overeenstemming bereiken met elkaar dan ben je 1 maar heb je toch 6 miljard individuen. Je werkt dan alleen samen naar een betere toekomst en wereld.
Ik noem het wederom systeem. Dat is efficient werkenDan zal het lopen als een tiet

precies. 1 van de basis en meest belangrijke dingen in de wereld. iets wat van zelf sprekend moet zijn. maar hoeveel mensen weten dat het zo is? niet veel in ieder geval en dat is jammerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dit is gewoon een zinnige regel omdat je niemand meer kan helpen als je jezelf niet eerst helpt.
Dit is ook het 1e dat ze een brandweerman leren.

Owwww...foutje bedanktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
het geheel is meer als de som der delen

Eerst jezelf dan de rest.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:01 schreef Enyalius het volgende:
[..]
precies. 1 van de basis en meest belangrijke dingen in de wereld. iets wat van zelf sprekend moet zijn. maar hoeveel mensen weten dat het zo is? niet veel in ieder geval en dat is jammer

Het verschil zit hem in de beweegreden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:01 schreef Enyalius het volgende:
[..]
precies. 1 van de basis en meest belangrijke dingen in de wereld. iets wat van zelf sprekend moet zijn. maar hoeveel mensen weten dat het zo is? niet veel in ieder geval en dat is jammer

juist.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Owwww...foutje bedankt
Maar wat willen ze daarmee zeggen? Dat als de som der delen goed functioneren dat het geheel zwaarder weegt? Dat het geheel meer kan bereiken?

Kloptquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef Enyalius het volgende:
je hebt alle delen die 1 geheel zijn. of het geheel meer of minder is hangt of hoe efficient het samenwerkt.

So the bible said, and it still is news......quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de beweegreden.
Als ik kies om mijzelf eerst te laten eten, omdat ik trek heb... ik aan ik denk en ik het lekkerste stukje vlees wil... dan is dat egotripperij.
Als ik mijzelf eerst voedsel geef omdat ik weet dat ik dan mijn baby van goed gratis voedsel ( melk) kan voorzien en sterk genoeg blijf om mijn oudere/andere kinderen op mijn nel naar de waterdrinkplaats te zeulen.. dan is dat doordacht en bedoeld om íedereen of júist goed voro mijn kinderen te zorgen.
Dezelfde actie, verschillende beweegredenen.
1e = egotripperij

Ik heb vannacht een ding geinstalleerdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger,
Die gedachtenstromen/ gesprekken in je hoofd... heb je wel eens geprobeerd die rustiger te laten lopen door tegen iedere gedachte die omhoog komt te zeggen "nu evn niet.. kom later maar terug... ik heb nu geen tijd voor je/ zin in je"?
Het lijkt mij chaotisch.

Daar sluit ik me geheel bij aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:09 schreef nokwanda het volgende:
So the bible said, and it still is news......
Heb uw naaste lief gelijk uzelf.
Blijft een goeie.

Ik ben net gestoptquote:
Komt wel goed, kwestie van tijdquote:Buiten zitten en weer kijken wat er mogelijk is voor de toekomst. En mezelf nog beter op de rechte lijn plaatsen want ik zit af en toe met een afwijking en wil dat niet. Ik zal en moet rechtlijnig handelen.

Ik rook nog altijd, het houdt me scherp nog net zoals koffie me scherp houdt. Bier is een ander verhaal, bij het drinken van 3-4 halve liters begin ik te dwalen dus ik zal minder gaan drinken. Ik zat net buiten en probeerde dus rechtlijnig te blijven denken. En dat is mogelijk maar dan moet ik me blijven concentreren en focussen. Af en toe gaat het denken de andere kant op. Er is maar 1 richting mogelijk en dat is rechtdoor hier. Dat is de enige weg die ik moet bewandelen. Rechtdoor op het juiste tempo. Niet achterom kijken niet naar boven of naar onder. Alleen rechtdoor. Naar boven kijken mag wel maar ook dan raak ik afgeleidt.quote:
Alles komt goed inderdaadquote:Komt wel goed, kwestie van tijd

onkruid trekken... je kan geen afstand nemen van je doel/functie in het leven hèquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
I
[..]Zo, straks ff wat onkruid uittrekken hier. Moet ook gebeuren.

quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef Mirage het volgende:
en roken.... ik rook teveel de laatste weken.
* Mirage neemt nog een marlboro.

Mijn marlboro is op, gisteren gekocht rond 1700 en dezelfde dag leeg. Ik rook vaak shag de laatste tijd. Anders heb ik aan 2 pakjes niet genoeg en ben ik meer dan 8 euro per maand kwijt. Shag doe ik ook maar 1 dag mee per pakje maar goed, wat moet je anders? Stoppen jahquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef Mirage het volgende:
en roken.... ik rook teveel de laatste weken.
* Mirage neemt nog een marlboro.

jah, dat is dan ook de reden dat we de boel nog niet geheel kunnen ontrafelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:00 schreef Haushofer het volgende:
Dat er hier zoveel mensen roken...stoppen ze daar niet van die enge stofjes in om de mensheid mee te controleren?

dan ben ik helemaal gefopt !!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Roken is gemaakt voor de zenuwachtige medemens. Om ze een hart onder de riem te steken en om ze sterker te maken. Alleen is het een probleem om te stoppen.
Als je leest wat er in sigaretten zit dan gaat bij mij de oren klapperen. Af en toe krijg ik zo'n melding erop van natriumbiozine en nog meer

Ik ben ook niet zenuwachtig maar heb wel tijden gehad dat ik een sigaret rookte om relaxed te worden. Nu rook ik om de smaak en omdat ik gewoon ff watte? Ik weet niet waarom ik rook. Ik loop vaak gewoon ff naar buiten en dan rook ik een sigaret. Vaak zegt mijn lichaam vanzelf dat ik een sigaret moet roken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
dan ben ik helemaal gefopt !!
ik ben niet zenuwachtig

De mannen van ons land.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:14 schreef Mirage het volgende:
Merlyn zijn cd staat weer op.
We ndodana ye siswe sonke

Wacht maar tot ie de hele dag naar TMF, MTV wil kijken en heel hard Linkin´ Park en Limp biskit draaitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:14 schreef Mirage het volgende:
Gelukkig een stuk beter dan het "geklap eens in je handjes" op de repeat zoals gisteravond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |