abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:08:28 #281
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28854496
Dromenvanger,

Die gedachtenstromen/ gesprekken in je hoofd... heb je wel eens geprobeerd die rustiger te laten lopen door tegen iedere gedachte die omhoog komt te zeggen "nu evn niet.. kom later maar terug... ik heb nu geen tijd voor je/ zin in je"?

Het lijkt mij chaotisch.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28854517
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:04 schreef Mirage het volgende:

[..]

Het verschil zit hem in de beweegreden.

Als ik kies om mijzelf eerst te laten eten, omdat ik trek heb... ik aan ik denk en ik het lekkerste stukje vlees wil... dan is dat egotripperij.
Als ik mijzelf eerst voedsel geef omdat ik weet dat ik dan mijn baby van goed gratis voedsel ( melk) kan voorzien en sterk genoeg blijf om mijn oudere/andere kinderen op mijn nel naar de waterdrinkplaats te zeulen.. dan is dat doordacht en bedoeld om íedereen of júist goed voro mijn kinderen te zorgen.

Dezelfde actie, verschillende beweegredenen.
1e = egotripperij
So the bible said, and it still is news......
Heb uw naaste lief gelijk uzelf.

Blijft een goeie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:15:11 #283
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28854637
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger,

Die gedachtenstromen/ gesprekken in je hoofd... heb je wel eens geprobeerd die rustiger te laten lopen door tegen iedere gedachte die omhoog komt te zeggen "nu evn niet.. kom later maar terug... ik heb nu geen tijd voor je/ zin in je"?

Het lijkt mij chaotisch.
Ik heb vannacht een ding geinstalleerd Ik heb mezelf op afwezig gezet zoals in msn mogelijk is En dat hielp. Ik kan mijn denken stop zetten nog wel. Dan installeer ik gewoon iets. En dat installeren kan ik mede omdat ik zoveel online ben en schrijf. Het schrijven dat programmeert mijn denken. Mijn hersens zijn een processor en systeem en dat systeem ga ik naar eigen behoefte invullen.

Ik kan mijn brein aanpassen naar behoefte en ben pas net begonnen ermee. Ik weet niet wat allemaal mogelijk is met de hersens maar volgens mij is er veel mogelijk.

Ik zat net buiten en was al aan het denken dat je zelf je eigen wereld kan creeeren hoe je zelf wilt maar ik ga dan verder dan stap 1 en dat is misschien niet verstandig.

In ieder geval denk ik dat het mogelijk is om de breinen van mensen te koppelen tot een master brein. Dan heb je een soort grote buffer waar mensen gebruik van kunnen maken. Maar je blijft individueel en onafhankelijk functioneren.

Ik heb plannen in mijn hoofd nu Het is een soort computersysteem maar dan anders.

Er zitten nog een aantal bugs in mijn hoofd maar die ga ik nog aanpakken

Ik heb dus echt plannen om iets te gaan opzetten. En mensen mogen er vrijwillig gebruik van maken, ik verplicht helemaal niets.

Dat kun je ook zien als die fiets wat jij zei Mirage. De onderdelen maken dat de fiets in beweging komt. En zo werken de hersens ook. Werkt 1 cel van de hersens niet goed dan hangt het systeem zich op.

Het is pas in de beginfase maar ik moet echt zeggen ik heb me nog nooit zo goed gevoeld. En ik ben blij dat ik medicijnen krijg want die medicijnen zorgen juist ervoor dat mijn hersens in orde blijven. Die medicijnen zijn een soort virus-scanner.

Ik probeer dus 100 procent naar ratio te denken. En op die manier zal het gaan lukken. Rationeel handelen en denken dus

Gisteren was ik aan het dwalen. En dwalen is niet toegestaan. Ik dwaal nog te vaak maar dat komt ook helemaal goed. Dwalen is fout.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-07-2005 12:22:14 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28854693
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:09 schreef nokwanda het volgende:
So the bible said, and it still is news......
Heb uw naaste lief gelijk uzelf.

Blijft een goeie.
Daar sluit ik me geheel bij aan.

Ook en juist in dit topic. Teruglezend komen er hier en daar wat vervelende en stekelige opmerkingen in voor, die kant noch wal raken.

Natuurlijk is de opvatting om het met de mantel der liefde te bedekken gerechtvaardigd. Maar aan de andere kant moet er ook wel enig besef zijn dat ook die liefdesmantel beperkte afmetingen heeft.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:24:27 #285
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28854825
Tijd voor koffie en sigaret

Buiten zitten en weer kijken wat er mogelijk is voor de toekomst. En mezelf nog beter op de rechte lijn plaatsen want ik zit af en toe met een afwijking en wil dat niet. Ik zal en moet rechtlijnig handelen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:26:06 #286
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28854863
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor koffie en sigaret
Ik ben net gestopt
quote:
Buiten zitten en weer kijken wat er mogelijk is voor de toekomst. En mezelf nog beter op de rechte lijn plaatsen want ik zit af en toe met een afwijking en wil dat niet. Ik zal en moet rechtlijnig handelen.
Komt wel goed, kwestie van tijd
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:34:36 #287
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28855065
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik ben net gestopt
[..]
Ik rook nog altijd, het houdt me scherp nog net zoals koffie me scherp houdt. Bier is een ander verhaal, bij het drinken van 3-4 halve liters begin ik te dwalen dus ik zal minder gaan drinken. Ik zat net buiten en probeerde dus rechtlijnig te blijven denken. En dat is mogelijk maar dan moet ik me blijven concentreren en focussen. Af en toe gaat het denken de andere kant op. Er is maar 1 richting mogelijk en dat is rechtdoor hier. Dat is de enige weg die ik moet bewandelen. Rechtdoor op het juiste tempo. Niet achterom kijken niet naar boven of naar onder. Alleen rechtdoor. Naar boven kijken mag wel maar ook dan raak ik afgeleidt.
quote:
Komt wel goed, kwestie van tijd
Alles komt goed inderdaad Ook dat is de enige mogelijkheid in dit alles. Dat alles goed komt.

Heb al het vertrouwen in de toekomst

Heb alweer zin in een sigaret. Net een uitgemaakt Maar het houdt me scherp die nicotine.

Ontspannen is ook noodzakelijk. Totale rust ervaren. Maar dan nog is het zo dat ik in principe gesloten moet zijn voor alles.

Zo, straks ff wat onkruid uittrekken hier. Moet ook gebeuren.

Tijd om ff wat anders te doen. Ik weet niets meer te schrijven en zal dus eens gaan denken over oplossingen voor mezelf.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:40:20 #288
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28855181
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

I
[..]

Zo, straks ff wat onkruid uittrekken hier. Moet ook gebeuren.
onkruid trekken... je kan geen afstand nemen van je doel/functie in het leven hè

Zowel letterlijk als figuurlijk zie jij het als je taak de rottigheid te elimineren

Veel plezier buiten !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:46:28 #289
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28855302
en roken.... ik rook teveel de laatste weken.

* Mirage neemt nog een marlboro.
Sir Winston Churchill
pi_28855362
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef Mirage het volgende:

Net toen ik dit las kwam er een rokershoestje opzetten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:56:56 #291
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28855505
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef Mirage het volgende:

Mijn marlboro is op, gisteren gekocht rond 1700 en dezelfde dag leeg. Ik rook vaak shag de laatste tijd. Anders heb ik aan 2 pakjes niet genoeg en ben ik meer dan 8 euro per maand kwijt. Shag doe ik ook maar 1 dag mee per pakje maar goed, wat moet je anders? Stoppen jah Maar nu niet. Das voor later.

1 emmer onkruid ondertussen eruit. Onkruid hing bij de buren over de oprit dus dat is weer goed geregeld nu.

En het is afleiding. Afleiding zoeken is aangenaam. Niet de hele dag met 1 ding bezig zijn. Als ik afleiding zoek krijg ik vaak van die invallen in mijn hoofd.

Jeuk Heb jeuk, volgens mij was er een plant in de tuin die allergische reacties oproept.

Onkruid vergaat niet. Waarom vergaat onkruid niet? En waarom blijft er stof in huis verschijnen? Waar komt die zooi vandaan?
pi_28855597
Dat er hier zoveel mensen roken...stoppen ze daar niet van die enge stofjes in om de mensheid mee te controleren?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:02:08 #293
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28855625
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:00 schreef Haushofer het volgende:
Dat er hier zoveel mensen roken...stoppen ze daar niet van die enge stofjes in om de mensheid mee te controleren?
jah, dat is dan ook de reden dat we de boel nog niet geheel kunnen ontrafelen.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:03:13 #294
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28855656

Roken is gemaakt voor de zenuwachtige medemens. Om ze een hart onder de riem te steken en om ze sterker te maken. Alleen is het een probleem om te stoppen.

Als je leest wat er in sigaretten zit dan gaat bij mij de oren klapperen. Af en toe krijg ik zo'n melding erop van natriumbiozine en nog meer Het pakje marlboro van mij had gisteren een formule 1 wagen erop gedrukt. Dat doet marlboro vaker. Ga je er sneller van denken van dat roken? Zo jah, dan zie ik geen reden om te stoppen
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:04:01 #295
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28855683
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:03 schreef Dromenvanger het volgende:

Roken is gemaakt voor de zenuwachtige medemens. Om ze een hart onder de riem te steken en om ze sterker te maken. Alleen is het een probleem om te stoppen.

Als je leest wat er in sigaretten zit dan gaat bij mij de oren klapperen. Af en toe krijg ik zo'n melding erop van natriumbiozine en nog meer
dan ben ik helemaal gefopt !!
ik ben niet zenuwachtig
Sir Winston Churchill
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:05:57 #296
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28855718
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:04 schreef Mirage het volgende:

[..]

dan ben ik helemaal gefopt !!
ik ben niet zenuwachtig
Ik ben ook niet zenuwachtig maar heb wel tijden gehad dat ik een sigaret rookte om relaxed te worden. Nu rook ik om de smaak en omdat ik gewoon ff watte? Ik weet niet waarom ik rook. Ik loop vaak gewoon ff naar buiten en dan rook ik een sigaret. Vaak zegt mijn lichaam vanzelf dat ik een sigaret moet roken.

Ik rook altijd buiten dus. In de frisse lucht. Hoewel fris. Zo fris is de lucht niet op dit moment. Tis niet te harden zo benauwd is het hier.

Ik zeg wel ik ben niet zenuwachtig maar af en toe toch wel nog Dan krijg ik van die kleine zenuw-inzinkingen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:14:45 #297
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28855932
Merlyn zijn cd staat weer op.

Ingonyama ne'gwenamabala
Ingonyama ne'gwenamabala

Nacht
en wat ademt en leeft
fluistert...
En een stem
als de roep van een kind
antwoordt
Ai-ya mamela i-yo
ubu khosi bo khokho

We ndodana ye siswe sonke

Wacht
zoek de kracht in jezelf
heb vertrouwen vannacht
o, en wacht
Hij leeft in jou
hij leeft in mij,
in al wat ademt
daarin ademt hij.
In wens en waarheid
in grauw en blauw -
kijk in de spiegel:
hij leeft in jou.

Hij leeft in jou
hij leeft in mij,
In al wat ademt,
daarin ademt hij.
In wens en
waarheid
in grauw en blauw
kijk in de spiegel
hij leeft in jou.

Gelukkig een stuk beter dan het "geklap eens in je handjes" op de repeat zoals gisteravond

Sir Winston Churchill
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:21:30 #298
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28856064
Mooi

Ik wilde net wat schrijven maar wist niet wat. Af en toe val ik helemaal stil en sta ik op non-actief.

Net een moment van verveling gehad en dan wens ik een miljoen euro op mijn bankrekening zodat ik per direct een vlucht kan boeken. Het zij niet anders

Ik weet niet waar ik verder moet gaan nu. Welke weg te bewandelen ook. De lotto invullen wil ik wel maar jah, ik denk dat ik met een beetje inzet 6 juiste invul.

Geld, zwaar onderschat. Geld maakt niet gelukkig is bullshit. Okey, gezondheid. Maar goed, wat als je redelijk gezond bent en weinig geld hebt?

Ik zal toch maar eens kijken waar ik geld vandaan kan halen. Word eens hoog tijd. Geld oversluizen van andere rekeningen doe ik liever niet Dat is niet toegestaan in deze wereld.

Geld oversluizen van radicalen zou ik wel willen. Dan zou ik ff het digitale netwerk in moeten duiken en sluis ik al die miljarden van dat tuig op mijn eigen rekening. Wordt het tenminste goed besteedt inplaats van aan wapens.

En als de Vs dan komt zeuren van je mag dat niet dan zeg ik gewoon. Ben blij dat ik ze op non-actief heb gezet.

Zou het mogelijk zijn om het systeem in te gaan en alle terroristen aan te pakken? Een beetje als het boek "The lawn-mower man" van Stephen King. Die grasmaaier die helemaal erin zit en digitaal is geworden.

Ik fantaseer graag
pi_28856187
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:14 schreef Mirage het volgende:
Merlyn zijn cd staat weer op.

We ndodana ye siswe sonke
De mannen van ons land.

Mijn favoriet van die cd. In het engels dan. Lekkere meezinger ook.

Staat òne by one`er ook op?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28856404
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:14 schreef Mirage het volgende:

Gelukkig een stuk beter dan het "geklap eens in je handjes" op de repeat zoals gisteravond

Wacht maar tot ie de hele dag naar TMF, MTV wil kijken en heel hard Linkin´ Park en Limp biskit draait
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:35:57 #301
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28856407
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De mannen van ons land.

Mijn favoriet van die cd. In het engels dan. Lekkere meezinger ook.

Staat òne by one`er ook op?
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')