So the bible said, and it still is news......quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de beweegreden.
Als ik kies om mijzelf eerst te laten eten, omdat ik trek heb... ik aan ik denk en ik het lekkerste stukje vlees wil... dan is dat egotripperij.
Als ik mijzelf eerst voedsel geef omdat ik weet dat ik dan mijn baby van goed gratis voedsel ( melk) kan voorzien en sterk genoeg blijf om mijn oudere/andere kinderen op mijn nel naar de waterdrinkplaats te zeulen.. dan is dat doordacht en bedoeld om íedereen of júist goed voro mijn kinderen te zorgen.
Dezelfde actie, verschillende beweegredenen.
1e = egotripperij
Ik heb vannacht een ding geinstalleerdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger,
Die gedachtenstromen/ gesprekken in je hoofd... heb je wel eens geprobeerd die rustiger te laten lopen door tegen iedere gedachte die omhoog komt te zeggen "nu evn niet.. kom later maar terug... ik heb nu geen tijd voor je/ zin in je"?
Het lijkt mij chaotisch.
Daar sluit ik me geheel bij aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:09 schreef nokwanda het volgende:
So the bible said, and it still is news......
Heb uw naaste lief gelijk uzelf.
Blijft een goeie.
Ik ben net gestoptquote:
Komt wel goed, kwestie van tijdquote:Buiten zitten en weer kijken wat er mogelijk is voor de toekomst. En mezelf nog beter op de rechte lijn plaatsen want ik zit af en toe met een afwijking en wil dat niet. Ik zal en moet rechtlijnig handelen.
Ik rook nog altijd, het houdt me scherp nog net zoals koffie me scherp houdt. Bier is een ander verhaal, bij het drinken van 3-4 halve liters begin ik te dwalen dus ik zal minder gaan drinken. Ik zat net buiten en probeerde dus rechtlijnig te blijven denken. En dat is mogelijk maar dan moet ik me blijven concentreren en focussen. Af en toe gaat het denken de andere kant op. Er is maar 1 richting mogelijk en dat is rechtdoor hier. Dat is de enige weg die ik moet bewandelen. Rechtdoor op het juiste tempo. Niet achterom kijken niet naar boven of naar onder. Alleen rechtdoor. Naar boven kijken mag wel maar ook dan raak ik afgeleidt.quote:
Alles komt goed inderdaadquote:Komt wel goed, kwestie van tijd
onkruid trekken... je kan geen afstand nemen van je doel/functie in het leven hèquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
I
[..]Zo, straks ff wat onkruid uittrekken hier. Moet ook gebeuren.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef Mirage het volgende:
en roken.... ik rook teveel de laatste weken.
* Mirage neemt nog een marlboro.
Mijn marlboro is op, gisteren gekocht rond 1700 en dezelfde dag leeg. Ik rook vaak shag de laatste tijd. Anders heb ik aan 2 pakjes niet genoeg en ben ik meer dan 8 euro per maand kwijt. Shag doe ik ook maar 1 dag mee per pakje maar goed, wat moet je anders? Stoppen jahquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef Mirage het volgende:
en roken.... ik rook teveel de laatste weken.
* Mirage neemt nog een marlboro.
jah, dat is dan ook de reden dat we de boel nog niet geheel kunnen ontrafelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:00 schreef Haushofer het volgende:
Dat er hier zoveel mensen roken...stoppen ze daar niet van die enge stofjes in om de mensheid mee te controleren?
dan ben ik helemaal gefopt !!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Roken is gemaakt voor de zenuwachtige medemens. Om ze een hart onder de riem te steken en om ze sterker te maken. Alleen is het een probleem om te stoppen.
Als je leest wat er in sigaretten zit dan gaat bij mij de oren klapperen. Af en toe krijg ik zo'n melding erop van natriumbiozine en nog meer
Ik ben ook niet zenuwachtig maar heb wel tijden gehad dat ik een sigaret rookte om relaxed te worden. Nu rook ik om de smaak en omdat ik gewoon ff watte? Ik weet niet waarom ik rook. Ik loop vaak gewoon ff naar buiten en dan rook ik een sigaret. Vaak zegt mijn lichaam vanzelf dat ik een sigaret moet roken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
dan ben ik helemaal gefopt !!
ik ben niet zenuwachtig
De mannen van ons land.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:14 schreef Mirage het volgende:
Merlyn zijn cd staat weer op.
We ndodana ye siswe sonke
Wacht maar tot ie de hele dag naar TMF, MTV wil kijken en heel hard Linkin´ Park en Limp biskit draaitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:14 schreef Mirage het volgende:
Gelukkig een stuk beter dan het "geklap eens in je handjes" op de repeat zoals gisteravond![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De mannen van ons land.
Mijn favoriet van die cd. In het engels dan. Lekkere meezinger ook.
Staat òne by one`er ook op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |