Mijn inspiratie is even op, wat wil je precies als topictitel?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:33 schreef McCarthy het volgende:
misschien dat d etitel van dat AT5 topic verandert kan worden
iets met vakantie moet er in
Done.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:32 schreef McCarthy het volgende:
Luxemburg, EU versus VS -> luxemburg / EU vs USA
Is de berichtgeving over mensen die niet op vakantie kunnen correct?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn inspiratie is even op, wat wil je precies als topictitel?
Ik vind van wel, hoezo?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Is de berichtgeving over mensen die niet op vakantie kunnen correct?
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:44 schreef Sidekick het volgende:
Beetje te lang en niet echt pakkend.
"5% meer mensen in A'dam niet op vakantie door geldgebrek"quote:Op zondag 24 juli 2005 20:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn inspiratie is even op, wat wil je precies als topictitel?
Bolderkarquote:Op zondag 24 juli 2005 18:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doe we ook aan pek en veren of is dat te ouderwets?![]()
Mag ik het ook doen?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:59 schreef Tijger_m het volgende:
Sidekick, zou jij het vraagteken in de titel van dit topic voor mij weg kunnen halen aub?
Tariq Ramadan: De andere weg
Check. Bedankt voor het verwijderen van je eigen posts. Dat maakt het modden een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:45 schreef McCarthy het volgende:
[...]
En je hebt nog gelijk ook dat je mijn onzin weghaaltquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Check. Bedankt voor het verwijderen van je eigen posts. Dat maakt het modden een stuk makkelijker.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Check. Bedankt voor het verwijderen van je eigen posts. Dat maakt het modden een stuk makkelijker.
Mwoah, zo erg offtopic zijn die posts nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:31 schreef McCarthy het volgende:
[...]
het zijn recaties op verwijderde posts van mijquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah, zo erg offtopic zijn die posts nu ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |