abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2005 @ 15:21:18 #176
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29085669
Jij vindt het woord 'moslimknuffelaar' bijvoorbeeld vergelijkbaar met 'Hitlerjugend'?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_29085737
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:21 schreef Lemmeb het volgende:
Jij vindt het woord 'moslimknuffelaar' bijvoorbeeld vergelijkbaar met 'Hitlerjugend'?
Laten we er geen woordspelletje van maken - ik vind aantijgingen naar beide kanten wel ongeveer vergelijkbaar ja.
  zondag 24 juli 2005 @ 15:34:55 #178
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29085932
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Laten we er geen woordspelletje van maken - ik vind aantijgingen naar beide kanten wel ongeveer vergelijkbaar ja.
Ik niet. ik zie nogal een verschil tussen neergezet worden als een links sufferdje, en als fascistische, psychopatische genocidepleger en massamoordenaar van miljoenen onschuldige burgers.
pi_29085985
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:34 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik niet. ik zie nogal een verschil tussen neergezet worden als een links sufferdje, en als fascistische, psychopatische genocidepleger en massamoordenaar van miljoenen onschuldige burgers.
Ach kom op Lemmeb, ik word met de regelmaat van de klok uitgemaakt voor fascist, ook een extreem-links persoon is een fascist. Schiet nou niet weer in die slachtofferrol, je hebt het echt niet moeilijker dan ik en we slepen elkaar er wel doorheen
  zondag 24 juli 2005 @ 15:45:56 #180
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29086197
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach kom op Lemmeb, ik word met de regelmaat van de klok uitgemaakt voor fascist, ook een extreem-links persoon is een fascist. Schiet nou niet weer in die slachtofferrol, je hebt het echt niet moeilijker dan ik en we slepen elkaar er wel doorheen
Ik heb het ook absoluut niet 'moeilijk'. Ik constateer gewoon dat er nog maar weinig aan is om hier in POL te discussieren, doordat elke discussie inmiddels op hetzelfde oeverloze gezeur uitkomt. Elke inhoudelijke post die je plaatst wordt toch meteen van iedere inhoud gestripped, en de overblijfselen worden gebruikt om je met rechts-extremisme in verband te brengen. Men neemt niet eens meer de moeite om een post fatsoenlijk door te lezen en te interpreteren, door het zelfaangemeten filter komen alleen nog maar die zinsneden die iemand in diskrediet kunnen brengen.
pi_29086245
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik heb het ook absoluut niet 'moeilijk'. Ik constateer gewoon dat er nog maar weinig aan is om hier in POL te discussieren, doordat elke discussie inmiddels op hetzelfde oeverloze gezeur uitkomt. Elke inhoudelijke post die je plaatst wordt toch meteen van iedere inhoud gestripped, en de overblijfselen worden gebruikt om je met rechts-extremisme in verband te brengen.
Je overdrijft en voor de zoveelste keer: laat die slachtofferhouding varen en ga het debat aan - bijvoorbeeld over die boeiende column van Wilders of over het zoveelste dekseltje op de neus van Verdonk.

Of kies ervoor hier te stoppen, zou ik jammer vinden, en ga een leuk boek lezen.
  zondag 24 juli 2005 @ 16:23:44 #182
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29087114
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Je overdrijft en voor de zoveelste keer: laat die slachtofferhouding varen en ga het debat aan - bijvoorbeeld over die boeiende column van Wilders of over het zoveelste dekseltje op de neus van Verdonk.

Of kies ervoor hier te stoppen, zou ik jammer vinden, en ga een leuk boek lezen.
Nogmaals: het is geen kwestie van een 'slachtofferrol', maar inderdaad wel een kwestie van op den duur maar gewoon wegblijven, uit pure desinteresse. En dat zou inderdaad jammer zijn, net als het ook jammer is dat een aantal fatsoenlijke, zogenaamd 'rechtse' users om allerlei duistere redenen het veld hebben moeten ruimen.
pi_29087706
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:23 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nogmaals: het is geen kwestie van een 'slachtofferrol', maar inderdaad wel een kwestie van op den duur maar gewoon wegblijven, uit pure desinteresse. En dat zou inderdaad jammer zijn, net als het ook jammer is dat een aantal fatsoenlijke, zogenaamd 'rechtse' users om allerlei duistere redenen het veld hebben moeten ruimen.
Dat laatste kan ik niet beoordelen, er is volgens mij wel het een en ander gebeurd, op het randje van het strafbare, dus daar zal toch wel een reden voor zijn. Ik vind het jammer dat jij je nu zo laat kennen en veel topics louter gebruikt om je zieligheid te uiten in plaats van je argumenten uiteen te zetten, wat je ook heel goed kan.
  zondag 24 juli 2005 @ 16:53:07 #184
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29087922
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik niet beoordelen, er is volgens mij wel het een en ander gebeurd, op het randje van het strafbare, dus daar zal toch wel een reden voor zijn. Ik vind het jammer dat jij je nu zo laat kennen en veel topics louter gebruikt om je zieligheid te uiten in plaats van je argumenten uiteen te zetten, wat je ook heel goed kan.
Ik vind het vooral jammer dat jij elke poging van mijn kant om een discussie te voeren over wat er hier zoal misgaat en waarom sommigen het hier in POL niet meer zo leuk en interessant vinden, probeert af te doen als zielig slachtoffergedrag van mijn kant, terwijl dat helemaal mijn bedoeling niet is. Bij mij staat in dit geval vooral POL centraal, niet mijn eigen persoon.

Uiteraard gebruik ik voornamelijk mijn eigen ervaringen om mijn argumenten kracht bij te zetten, maar dat wil nog niet zeggen dat ik vind dat ik 'de dupe' ergens van zou worden. Wel betekent het dat ik het hier op een gegeven moment wel gezien heb als er niets verandert.
pi_29087978
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik vind het vooral jammer dat jij elke poging van mijn kant om een discussie te voeren over wat er hier zoal misgaat en waarom sommigen het hier in POL niet meer zo leuk en interessant vinden, probeert af te doen als zielig slachtoffergedrag van mijn kant, terwijl dat helemaal mijn bedoeling niet is. Bij mij staat in dit geval vooral POL centraal, niet mijn eigen persoon.

Uiteraard gebruik ik voornamelijk mijn eigen ervaringen om mijn argumenten kracht bij te zetten, maar dat wil nog niet zeggen dat ik vind dat ik 'de dupe' ergens van zou worden. Wel betekent het dat ik het hier op een gegeven moment wel gezien heb als er niets verandert.
Je argumenten zijn die van een slachtoffer: het overkomt je allemaal, je hebt er zelf geen aandeel in en iedereen is tegen je en heeft ongelijk. Dat vind ik niet zo sterk.
  zondag 24 juli 2005 @ 16:57:05 #186
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29088045
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:16 schreef typtypo het volgende:
Wat is dit voor rare manier van discussie voeren?
Ik denk dat deze user toch een ban verdiend zoals hij hier tekeer gaat.
Tjonge tjonge het lijkt wel een ubermensch, annex fascist die users probeert te intimideren.

Geert Wilders grootste bedreiging Nederlandse samenleving
Die uitspraak is inderdaad niet gewenst. Maar op basis van 1 post wordt er doorgaans niet geband, en zo nu dan ook niet.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 24 juli 2005 @ 17:02:36 #187
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29088186
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:57 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Die uitspraak is inderdaad niet gewenst. Maar op basis van 1 post wordt er doorgaans niet geband, en zo nu dan ook niet.
Da's natuurlijk een leugen, gistermiddag is dat nog gebeurd.
pi_29088552
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:02 schreef Lemmeb het volgende:

Mwah, Godsgeschenk had wel meer dan 1 post op zijn naam van dat kaliber.

Anyways, ik zat fout met die post en mijn excuses daarvoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2005 17:17:02 ]
  zondag 24 juli 2005 @ 17:24:02 #189
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29088749
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mwah, Godsgeschenk had wel meer dan 1 post op zijn naam van dat kaliber.
Volgens mij was Het_GodsGeschenk nog zo nat achter de oren, dat hij het tagsysteem nog niet doorhad (en dus niet dikgedrukt kon posten) en zelfs de CAPSLOCK op zijn toetsenbord nog niet had gevonden. En woorden als 'GVD' zou hij natuurlijk helemaal nooit gebruiken, dat zou immers zijn schepper beledigen.
  zondag 24 juli 2005 @ 17:33:08 #190
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29089034
Volgens mij (maar dat zijn slechts mijn 2 centen.. en wat zijn die nog waard sinds de invoering van de euro, niet waar?) is het een soort golfbeweging in POL. De ene keer zeuren de linkse usertjes dat de rechtse usertjes hun het leven zuur maken en vice versa. Persoonlijk kan ik er nauwelijks van wakker liggen omdat iedereen zich hier inmiddels dusdanig heeft ingegraven dat fatsoenlijk discussieren toch nauwelijks meer mogelijk is, want .. je bent immers óf een fascist die Hitler aanhangt óf een linkse boomknuffelaar zonder enig besef van wat er in de echte wereld omgaat.

Ik kan de keren niet meer tellen dat ik in het lijstje 'extreem-linkse' users voorkwam wanneer dat weer eens werd opgelepeld. Ga wat leuks doen met je leven.. dit is maar een forum
pi_29089267
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:24 schreef Lemmeb het volgende:

Volgens mij was Het_GodsGeschenk nog zo nat achter de oren, dat hij het tagsysteem nog niet doorhad (en dus niet dikgedrukt kon posten) en zelfs de CAPSLOCK op zijn toetsenbord nog niet had gevonden. En woorden als 'GVD' zou hij natuurlijk helemaal nooit gebruiken, dat zou immers zijn schepper beledigen.
Oh, jij kent hem? Wat een toeval!
  zondag 24 juli 2005 @ 17:47:59 #192
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29089405
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:02 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, ook jouw kloon Het_GodsGeschenk is geband vanwege meerdere posts.

Heb je trouwens nu toestemming gekregen van de FA's om tijdens een ban door te posten, of ga je de eer aan jezelf houden?
  zondag 24 juli 2005 @ 17:48:27 #193
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29089426
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, jij kent hem? Wat een toeval!
Waar lees jij dat ik hem ken Ik heb alleen z'n posts gelezen.
  zondag 24 juli 2005 @ 17:50:37 #194
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29089502
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:47 schreef Sidekick het volgende:
Heb je trouwens nu toestemming gekregen van de FA's om tijdens een ban door te posten, of ga je de eer aan jezelf houden?
Welke ban

Als ik een ban had, zou ik niet kunnen doorposten. Zo simpel is het.
pi_29089531
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:48 schreef Lemmeb het volgende:

Waar lees jij dat ik hem ken Ik heb alleen z'n posts gelezen.
Waarom geef jij nou niet gewoon met open vizier (zoals jij zo graag jezelf omschrijft) toe dat het jouw kloon was en dat jij als een volwassene de aangeboden excuses accepteert.
  zondag 24 juli 2005 @ 17:53:06 #196
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29089573
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Welke ban
Die je met je kloon hebt vergaard.

En alsjeblieft, ga dat niet ontkennen. Gewoon op basis van je posts in het singles-topic is dat zo duidelijk!
  zondag 24 juli 2005 @ 17:55:50 #197
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29089646
Maar anyway, Lemmeb geeft zelf geen duidelijkheid, dus ik vraag het even na bij de FA's.
  zondag 24 juli 2005 @ 18:03:22 #198
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 24 juli 2005 @ 18:06:09 #199
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29089919
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:55 schreef Sidekick het volgende:
Maar anyway, Lemmeb geeft zelf geen duidelijkheid, dus ik vraag het even na bij de FA's.
Ja, doe jij dat maar. Ga jij het maar even navragen bij de FA's.
pi_29090011
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:03 schreef Drugshond het volgende:

Het wordt weer tijd voor een Pol verkiezing zodat we weer een aantal users in een stigmatiserend hoekje kunnen frommelen.
Doe we ook aan pek en veren of is dat te ouderwets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')