Laten we er geen woordspelletje van maken - ik vind aantijgingen naar beide kanten wel ongeveer vergelijkbaar ja.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:21 schreef Lemmeb het volgende:
Jij vindt het woord 'moslimknuffelaar' bijvoorbeeld vergelijkbaar met 'Hitlerjugend'?
Ik niet. ik zie nogal een verschil tussen neergezet worden als een links sufferdje, en als fascistische, psychopatische genocidepleger en massamoordenaar van miljoenen onschuldige burgers.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Laten we er geen woordspelletje van maken - ik vind aantijgingen naar beide kanten wel ongeveer vergelijkbaar ja.
Ach kom op Lemmeb, ik word met de regelmaat van de klok uitgemaakt voor fascist, ook een extreem-links persoon is een fascist. Schiet nou niet weer in die slachtofferrol, je hebt het echt niet moeilijker dan ik en we slepen elkaar er wel doorheenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik niet. ik zie nogal een verschil tussen neergezet worden als een links sufferdje, en als fascistische, psychopatische genocidepleger en massamoordenaar van miljoenen onschuldige burgers.
Ik heb het ook absoluut niet 'moeilijk'. Ik constateer gewoon dat er nog maar weinig aan is om hier in POL te discussieren, doordat elke discussie inmiddels op hetzelfde oeverloze gezeur uitkomt. Elke inhoudelijke post die je plaatst wordt toch meteen van iedere inhoud gestripped, en de overblijfselen worden gebruikt om je met rechts-extremisme in verband te brengen. Men neemt niet eens meer de moeite om een post fatsoenlijk door te lezen en te interpreteren, door het zelfaangemeten filter komen alleen nog maar die zinsneden die iemand in diskrediet kunnen brengen.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom op Lemmeb, ik word met de regelmaat van de klok uitgemaakt voor fascist, ook een extreem-links persoon is een fascist. Schiet nou niet weer in die slachtofferrol, je hebt het echt niet moeilijker dan ik en we slepen elkaar er wel doorheen
Je overdrijft en voor de zoveelste keer: laat die slachtofferhouding varen en ga het debat aan - bijvoorbeeld over die boeiende column van Wilders of over het zoveelste dekseltje op de neus van Verdonk.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb het ook absoluut niet 'moeilijk'. Ik constateer gewoon dat er nog maar weinig aan is om hier in POL te discussieren, doordat elke discussie inmiddels op hetzelfde oeverloze gezeur uitkomt. Elke inhoudelijke post die je plaatst wordt toch meteen van iedere inhoud gestripped, en de overblijfselen worden gebruikt om je met rechts-extremisme in verband te brengen.
Nogmaals: het is geen kwestie van een 'slachtofferrol', maar inderdaad wel een kwestie van op den duur maar gewoon wegblijven, uit pure desinteresse. En dat zou inderdaad jammer zijn, net als het ook jammer is dat een aantal fatsoenlijke, zogenaamd 'rechtse' users om allerlei duistere redenen het veld hebben moeten ruimen.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je overdrijft en voor de zoveelste keer: laat die slachtofferhouding varen en ga het debat aan - bijvoorbeeld over die boeiende column van Wilders of over het zoveelste dekseltje op de neus van Verdonk.
Of kies ervoor hier te stoppen, zou ik jammer vinden, en ga een leuk boek lezen.
Dat laatste kan ik niet beoordelen, er is volgens mij wel het een en ander gebeurd, op het randje van het strafbare, dus daar zal toch wel een reden voor zijn. Ik vind het jammer dat jij je nu zo laat kennen en veel topics louter gebruikt om je zieligheid te uiten in plaats van je argumenten uiteen te zetten, wat je ook heel goed kan.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nogmaals: het is geen kwestie van een 'slachtofferrol', maar inderdaad wel een kwestie van op den duur maar gewoon wegblijven, uit pure desinteresse. En dat zou inderdaad jammer zijn, net als het ook jammer is dat een aantal fatsoenlijke, zogenaamd 'rechtse' users om allerlei duistere redenen het veld hebben moeten ruimen.
Ik vind het vooral jammer dat jij elke poging van mijn kant om een discussie te voeren over wat er hier zoal misgaat en waarom sommigen het hier in POL niet meer zo leuk en interessant vinden, probeert af te doen als zielig slachtoffergedrag van mijn kant, terwijl dat helemaal mijn bedoeling niet is. Bij mij staat in dit geval vooral POL centraal, niet mijn eigen persoon.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik niet beoordelen, er is volgens mij wel het een en ander gebeurd, op het randje van het strafbare, dus daar zal toch wel een reden voor zijn. Ik vind het jammer dat jij je nu zo laat kennen en veel topics louter gebruikt om je zieligheid te uiten in plaats van je argumenten uiteen te zetten, wat je ook heel goed kan.
Je argumenten zijn die van een slachtoffer: het overkomt je allemaal, je hebt er zelf geen aandeel in en iedereen is tegen je en heeft ongelijk. Dat vind ik niet zo sterk.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat jij elke poging van mijn kant om een discussie te voeren over wat er hier zoal misgaat en waarom sommigen het hier in POL niet meer zo leuk en interessant vinden, probeert af te doen als zielig slachtoffergedrag van mijn kant, terwijl dat helemaal mijn bedoeling niet is. Bij mij staat in dit geval vooral POL centraal, niet mijn eigen persoon.
Uiteraard gebruik ik voornamelijk mijn eigen ervaringen om mijn argumenten kracht bij te zetten, maar dat wil nog niet zeggen dat ik vind dat ik 'de dupe' ergens van zou worden. Wel betekent het dat ik het hier op een gegeven moment wel gezien heb als er niets verandert.
Die uitspraak is inderdaad niet gewenst. Maar op basis van 1 post wordt er doorgaans niet geband, en zo nu dan ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:16 schreef typtypo het volgende:
Wat is dit voor rare manier van discussie voeren?
Ik denk dat deze user toch een ban verdiend zoals hij hier tekeer gaat.
Tjonge tjonge het lijkt wel een ubermensch, annex fascist die users probeert te intimideren.
Geert Wilders grootste bedreiging Nederlandse samenleving
Da's natuurlijk een leugen, gistermiddag is dat nog gebeurd.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die uitspraak is inderdaad niet gewenst. Maar op basis van 1 post wordt er doorgaans niet geband, en zo nu dan ook niet.
Mwah, Godsgeschenk had wel meer dan 1 post op zijn naam van dat kaliber.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:02 schreef Lemmeb het volgende:
Da's natuurlijk een leugen, gistermiddag is dat nog gebeurd.
Volgens mij was Het_GodsGeschenk nog zo nat achter de oren, dat hij het tagsysteem nog niet doorhad (en dus niet dikgedrukt kon posten) en zelfs de CAPSLOCK op zijn toetsenbord nog niet had gevonden. En woorden als 'GVD' zou hij natuurlijk helemaal nooit gebruiken, dat zou immers zijn schepper beledigen.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, Godsgeschenk had wel meer dan 1 post op zijn naam van dat kaliber.
Oh, jij kent hem? Wat een toeval!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:24 schreef Lemmeb het volgende:
Volgens mij was Het_GodsGeschenk nog zo nat achter de oren, dat hij het tagsysteem nog niet doorhad (en dus niet dikgedrukt kon posten) en zelfs de CAPSLOCK op zijn toetsenbord nog niet had gevonden. En woorden als 'GVD' zou hij natuurlijk helemaal nooit gebruiken, dat zou immers zijn schepper beledigen.
Nee, ook jouw kloon Het_GodsGeschenk is geband vanwege meerdere posts.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's natuurlijk een leugen, gistermiddag is dat nog gebeurd.
Waar lees jij dat ik hem kenquote:
Welke banquote:Op zondag 24 juli 2005 17:47 schreef Sidekick het volgende:
Heb je trouwens nu toestemming gekregen van de FA's om tijdens een ban door te posten, of ga je de eer aan jezelf houden?
Waarom geef jij nou niet gewoon met open vizier (zoals jij zo graag jezelf omschrijft) toe dat het jouw kloon was en dat jij als een volwassene de aangeboden excuses accepteert.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:48 schreef Lemmeb het volgende:
Waar lees jij dat ik hem kenIk heb alleen z'n posts gelezen.
Die je met je kloon hebt vergaard.quote:
Ja, doe jij dat maar. Ga jij het maar even navragen bij de FA's.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:55 schreef Sidekick het volgende:
Maar anyway, Lemmeb geeft zelf geen duidelijkheid, dus ik vraag het even na bij de FA's.
Doe we ook aan pek en veren of is dat te ouderwets?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:03 schreef Drugshond het volgende:
![]()
Het wordt weer tijd voor een Pol verkiezing zodat we weer een aantal users in een stigmatiserend hoekje kunnen frommelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |