Denk je om je bloeddruk, pappaquote:Op zondag 24 juli 2005 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Terecht, had je als uitkeringstrekker maar geen lening af moeten sluiten, maar moeten leren budgetteren.
Ik zie niet in waarom ik straks dmv schuldsanering mee moet betalen aan die schuld.
[..]
Even wachten hoor, even mijn viool pakken voor de juiste achtergrond muziek voor dit Hans Christiaan Anders argument
Klopt. Zo was er bij het NOS Journaal van 8 uur een reportage te zien over een werkbezoek van een CDA-kamerlid aan arbeiders in kassen, die zo zielig waren omdat ze gebukt gingen onder de enorme bureaucratie van Den Haag. Dat soort rechtse propaganda wordt nu door mijn belastingcenten gesubsidieerd.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:45 schreef McCarthy het volgende:
Of ze het bij de NOS of AT5 expres doen weet ik niet, wel vind ik dat ze heel erg hun best te doen om in elke bericht iets zieligs te zien.
Zit etwas in. Net zoals al die buitenlanders in Amsterdam die Amsterdam als vakantieoord beschouwen.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:15 schreef zoethout het volgende:
Het heeft niks met armoede te maken. Amsterdammers vinden hun stad gewoon zoveel beter dan alles wat daarbuiten ligt dat ze helemaal niet op vakantie willen. Ze kunnen zich niet eens voorstellen dat er buiten hun stadsgrenzen überhaupt leven mogelijk is.
Mogen we er dan een groot hek omheen zetten zodat we zeker weten dat ze er nooit meer uitkomen?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:15 schreef zoethout het volgende:
Het heeft niks met armoede te maken. Amsterdammers vinden hun stad gewoon zoveel beter dan alles wat daarbuiten ligt dat ze helemaal niet op vakantie willen. Ze kunnen zich niet eens voorstellen dat er buiten hun stadsgrenzen überhaupt leven mogelijk is.
Voor!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mogen we er dan een groot hek omheen zetten zodat we zeker weten dat ze er nooit meer uitkomen?![]()
Ja, en mensen kunnen die dingen niet gekregen hebben? Of hebben gekocht toen ze nog wel werk hadden? Tweedehands hebben gekocht?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:25 schreef Idiosincrasico het volgende:
Jammer hoor voor die mensen dat ze niet op vakantie kunnen.... Laat de overheid eerst maar eens de uitkeringen stopzetten van mensen die er allerhande dure bezittingen op na houden.
Zonder al doe onrechtmatige uitkeringen zou er voldoende financiele ruimte zijn om de echte hulpbehoevenden een extra te geven.
Jij leeft in een iets te klein wereldje om serieus aan deze discussie mee te doen. Er is serieuze armoede in Nederland, die geen betrekking heeft op dit nieuwsbericht. Dat zeggen de media ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oehoe, ik kan niet met vakantie en moet iets vaker de fiets nemen ipv de Astra. Ik ben arm
Ongetwijfeld zijn er zulke mensen. Maar ken jij statistieken over hoe veel uitkeringstrekkers dure spullen hebben? Ik denk echt niet dat de meerderheid van de mensen het sociale stelsel misbruikt.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:25 schreef Idiosincrasico het volgende:
Jammer hoor voor die mensen dat ze niet op vakantie kunnen.... Laat de overheid eerst maar eens de uitkeringen stopzetten van mensen die er allerhande dure bezittingen op na houden.
Zonder al doe onrechtmatige uitkeringen zou er voldoende financiele ruimte zijn om de echte hulpbehoevenden een extra te geven.
Eens kijken hoe lang het duurt voor Ofyles2 prijs heeft.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat dit nieuws-item nog op NOS-TT 120 durft te komen. Ik heb nog nooit een Europese publieke zender in Europa meegemaakt, die een ontzettende vaderlandsliefde heeft met een bepaalde streek/stad, waardoor al het andere nieuws (dat zelfs belangrijker is) alleen maar naleesbaar is op regionale zenders of andere media.
Dit is geen linke propaganda, dit is opzettelijke haatdragerij jegens andere streken/steden.
Ik heb zelfs een klacht op pagina 316 gelezen, waarin een klager zich opwond over het feit dat de NOS bij een gewonnen wedstrijd van Feyenoord geen doelpuntenmakers werden vermeld, maar dat ze wel bij een oefenwedstrijd konnen melden dat John O'Brien een doelpunt had gescoord.
Overigens heb ik niets tegen vaderlandsliefde, maar het mag niet zo verstikkend zijn als die van de NOS.![]()
Nog meer kleuterschool argumentatie.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij leeft in een iets te klein wereldje om serieus aan deze discussie mee te doen.
Wat? Als jij claimt dat er geen armoede is in Nederland leef je op een eiland, omdat het feitelijk onjuist is. Dat chargeer je zelfs nog het liefst door te doen alsof de zorgen van de armen in Nederland zich concentreren op of ze met de Vectra of met de fiets op pad gaan, terwijl het om voldoende voedsel gaat.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog meer kleuterschool argumentatie.
Right.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat? Als jij claimt dat er geen armoede is in Nederland leef je op een eiland, omdat het feitelijk onjuist is.
Quote even mijn reactie dat ik claim dat er geen armoede in nederland is.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat? Als jij claimt dat er geen armoede is in Nederland leef je op een eiland, omdat het feitelijk onjuist is. Dat chargeer je zelfs nog het liefst door te doen alsof de zorgen van de armen in Nederland zich concentreren op of ze met de Vectra of met de fiets op pad gaan.
Nee, je doet net alsof iemand hier wil zeggen dat armoede betekent dat je een keer niet met de Vectra wegkunt, terwijl niemand dat doet. Het gaat om geldgebrek om op vakantie te gaan: is geen armoede.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Quote even mijn reactie dat ik claim dat er geen armoede in nederland is.
Ik reageer op een OP, niet op een algemeen vraagstuk
Je hebt m'n post erg beroerd gelezen blijkt hieruitquote:Op maandag 25 juli 2005 09:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, je doet net alsof iemand hier wil zeggen dat armoede betekent dat je een keer niet met de Vectra wegkunt, terwijl niemand dat doet. Het gaat om geldgebrek om op vakantie te gaan: is geen armoede.
Goedemorgen ja.
quote:Op maandag 25 juli 2005 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Quote even mijn reactie dat ik claim dat er geen armoede in nederland is.
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oehoe, ik kan niet met vakantie en moet iets vaker de fiets nemen ipv de Astra. Ik ben arm
En plaatst dat nu even in context met de OPquote:
Leg het dan even uit - meer mensen lezen er in dat jij vindt dat er wordt gezeurd over armoede, gezien je post die hierboven wordt gequote.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt m'n post erg beroerd gelezen blijkt hieruit.
Neuh, ik ben niet van plan te proberen om jouw kleine snappertje bij te spijkerenquote:Op maandag 25 juli 2005 09:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Leg het dan even uit - meer mensen lezen er in dat jij vindt dat er wordt gezeurd over armoede, gezien je post die hierboven wordt gequote.
Dan blijf je maar trollen johquote:Op maandag 25 juli 2005 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet van plan te proberen om jouw kleine snappertje bij te spijkeren
McCarthy en jij zijn de enige die die link leggen, zie je dat niet?quote:Op maandag 25 juli 2005 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En plaatst dat nu even in context met de OP
Ik geloof niet dat de Openings Post over Armoede in Nederland gaat, maar over de link geen vakantie -> armoede.
So what?quote:Op maandag 25 juli 2005 09:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
McCarthy en jij zijn de enige die die link leggen, zie je dat niet?
Je insinueert maar weigert om er iets over te zeggen, en daar heb je heel veel posts voor nodig.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
So what?
Geeft nog steeds niet aan dat ik armoede in z'n algemeen bagitaliseer. DAT is weer alleen op conto van jou en SCH.
Ik ben een soort SCHquote:Op maandag 25 juli 2005 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Je insinueert maar weigert om er iets over te zeggen, en daar heb je heel veel posts voor nodig.
Waarom leg je de link tussen armoede en niet op vakantie kunnen dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
So what?
Geeft nog steeds niet aan dat ik armoede in z'n algemeen bagitaliseer. DAT is weer alleen op conto van jou en SCH.
quote:Op maandag 25 juli 2005 09:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom leg je de link tussen armoede en niet op vakantie kunnen dan?

Dat is jouw definitie van armoede.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn god, je bent echt dom.
Wat de neuk heeft vakantie met armoede te maken?
Armoede is niet weten hoe je je volgende maaltijd of huur moet betalen. Niet weten hoe je een nieuwe broek voor je kind moet kopen terwijl bij z'n huidige broek de gaten erin vallen, of 5 centimeter boven z'n enkels hangt.
DAT Is armoede.
Als je gewoon te vreten hebt, je huur kan betalen en goed in de kleren zit, maar niet op vakantie kan ben je niet arm.
Dat zeg ikquote:Op maandag 25 juli 2005 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn god, je bent echt dom.
Wat de neuk heeft vakantie met armoede te maken?
Armoede is niet weten hoe je je volgende maaltijd of huur moet betalen. Niet weten hoe je een nieuwe broek voor je kind moet kopen terwijl bij z'n huidige broek de gaten erin vallen, of 5 centimeter boven z'n enkels hangt.
DAT Is armoede.
Als je gewoon te vreten hebt, je huur kan betalen en goed in de kleren zit, maar niet op vakantie kan ben je niet arm.
Lees de OP nog eensquote:Op maandag 25 juli 2005 10:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zeg ikNoemt mij dom....
Ik zeg: jij bent de enige die die link nou juist legt (om die link vervolgens te bekritiseren), ik zie die link niet en vraag je waarom je de link wel legt, maar het ontkent.
Nee, Kozmick noemde het armoede.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zowel AT5 als de NOS noemen geen armoede, alleen jij en McCarthy.
Daar heb ik vervolgens op gereageerd.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:19 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het opvalt dat De Telegraaf dit bericht inderdaad niet meldt. Hebben zij er als rechtse krant belang bij ofzo dat er armoede is in Nederland?
Goh, wat vreemd. Wanneer ik namelijk een ietwat rechts van het midden gedachtengoed plaats word ik zeer regelmatig voor dom uitgemaakt....Vaak door mensen zoals SCH en RichardQuestquote:Op maandag 25 juli 2005 10:12 schreef RichardQuest het volgende:
Verder discussieer ik niet meer met jou, als je iemand dom noemt kun je niet serieus discussiëren.
armoedequote:Op maandag 25 juli 2005 09:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat? Als jij claimt dat er geen armoede is in Nederland leef je op een eiland, omdat het feitelijk onjuist is. Dat chargeer je zelfs nog het liefst door te doen alsof de zorgen van de armen in Nederland zich concentreren op of ze met de Vectra of met de fiets op pad gaan, terwijl het om voldoende voedsel gaat.
Whahaha, kijk 's naar je allereerste post hier.. Je komt binnen en begint meteen met chargeren.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, Kozmick noemde het armoede.
[..]
Daar heb ik vervolgens op gereageerd.
De link armoede komt derhalve van Kozmick af, waartegen ik ageer
Misschien moet je eens proberen mensen geen woorden in hun mond te leggen.
Ik heb je nog nooit voor dom uitgemaakt, en zeker niet omdat je rechtser bent.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goh, wat vreemd. Wanneer ik namelijk een ietwat rechts van het midden gedachtengoed plaats word ik zeer regelmatig voor dom uitgemaakt....Vaak door mensen zoals SCH en RichardQuest.
Zoiets?quote:Misschien moet je eens proberen mensen geen woorden in hun mond te leggen.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 25 juli 2005 10:29 schreef McCarthy het volgende:
[..]
armoede
Dat is zo relatief
Als je niet meer op een luxe vakantie kan ben je al arm tegenwoordig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |