Oh hellquote:Op zondag 24 juli 2005 18:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Landgraaf ligt in de Parkstadregio (zuid limburg) en heeft ook last van de slechte economie hier. Misschien komt het ook door de vergrijzing die hier extra snel gaat vanwege het feit dat jonge mensen wegtrekken. Maar een voedselbank in een plaats als Landgraaf is sowieso omdat het vrij dorps is zonder zwervers enzo.
Je bent niet de eerste die deze twee plaatsen verward, geloof mequote:Op zondag 24 juli 2005 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh hell![]()
Ik zit in de war met Landsmeer....stom stom stom, mijn excuses.
Die krant heeft het te druk met Tulpenkoningin Yke zie ik.....quote:Op zondag 24 juli 2005 18:19 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het opvalt dat De Telegraaf dit bericht inderdaad niet meldt. Hebben zij er als rechtse krant belang bij ofzo dat er armoede is in Nederland?
Zullen ze wel genetische manipulatie noemen..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die krant heeft het te druk met Tulpenkoningin Yke zie ik.....
staat voor plezier hequote:Op zondag 24 juli 2005 18:38 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is er in hemelsnaam links aan vakantie?!
Nou, als je naar Cuba gaat dan is dat een linkse vakantie, ga je daarentegen naar Oostenrijk dan is het een rechtse vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 18:38 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is er in hemelsnaam links aan vakantie?!
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, als je naar Cuba gaat dan is dat een linkse vakantie, ga je daarentegen naar Oostenrijk dan is het een rechtse vakantie![]()
ik zie het zo: om hun financiele problemen de kop te bieden gaan ze niet op vakantie. Daarmee lossen ze hun financiele probleem op. Echter ze hadden er ook voor kunnen kiezen om geen nieuwe electronica te kopen of minder bier in de kroeg te drinken.quote:Er is geen sprake van klagen maar van een onderzoek dat constateert dat er in Amsterdam een groter aantal dan voorheen niet in staat is om op vakantie te gaan omdat er sprake is van een financieel probleem.
Hoe weet jij nou dat ze zoveel nieuwe electronica hebben gekocht of bier hebben gedronken?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:36 schreef McCarthy het volgende:
Echter ze hadden er ook voor kunnen kiezen om geen nieuwe electronica te kopen of minder bier in de kroeg te drinken.
zie vetgedrukte in die postquote:Op zondag 24 juli 2005 19:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ze zoveel nieuwe electronica hebben gekocht of bier hebben gedronken?
zo wordt het dus wel neergezetquote:Op zondag 24 juli 2005 17:19 schreef JackyVie het volgende:
[..]
ik kan geen enkele post vinden waarin dit wordt beweerd. Trouwens, die opmerking is off-topic.
Dus die paar mensen op school die zeiden dat ze arm waren, zijn maatgevend voor de mensen die zeggen dat ze niet genoeg geld hebben om op vakantie te gaan?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:46 schreef McCarthy het volgende:
zie vetgedrukte in die post
Die paar sloebers bij jou in de klas zijn representatief voor de rest van het land? Dat is handig dat je dat zegt. Want zo kunnen wij miljoenen besparen aan onderzoeken en enqeutes. Alleen een paar mensen bij jou in de klas vragen en het is gelijk een representatief onderzoek voor heel Nederland.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:55 schreef McCarthy het volgende:
paar mensen? De sloebers van de klas heb ik het over: Er was wel geld voor mountainbikes en spelcomputers en nika airs en nike kappas.
Zo arm waren ze blijkbaar toch niet. En is dat maatgevend voor de rest van het land? Ja natuurlijk.
Oehoe, ik kan niet met vakantie en moet iets vaker de fiets nemen ipv de Astra. Ik ben armquote:Op zondag 24 juli 2005 18:19 schreef Kozzmic het volgende:
armoede is in Nederland?
Terecht, had je als uitkeringstrekker maar geen lening af moeten sluiten, maar moeten leren budgetteren.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:22 schreef Tafkahs het volgende:
Jammer dat AT5 er niet even bijzette dat uitkeringsgerechtigden niet eens op vakantiegeld hoeven te rekenen als zij schulden hebben.
Even wachten hoor, even mijn viool pakken voor de juiste achtergrond muziek voor dit Hans Christiaan Anders argumentquote:Concreet betekent dat dus dat zij die doktersrekening of die zomerjas niet kunnen betalen..
Niet dus he.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |