Dan moet ie maar naar een cd plunder meet komen ofzo!quote:Op zondag 10 juli 2005 10:17 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Geen dag Muaddib?
Dat is zeker sinds Sebbo geen mod meer isquote:Op zondag 10 juli 2005 10:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, het topic hoeft niet vernoemd te zijn naar een artiest.
Dat was ergens in oktober. Vlak voordat ik op vakantie ging.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:40 schreef Matness het volgende:
[..]
Dat is zeker sinds Sebbo geen mod meer isDie was altijd erg streng in dit soort dingen
Enne is Liejannuh geen Jodelzangeres in Tirol?
Ik wilde het wel doen, maar het nieuwe topic was al klaar. Heb nog wel gesuggereerd er een MuadDib van te maken......quote:Op zondag 10 juli 2005 10:17 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Geen dag Muaddib?
En t was nog wel zo gezellig 12 uur lang in MUZquote:Op zondag 10 juli 2005 14:36 schreef Mark het volgende:
Niks van gezien en eerlijk gezegd ben ik er niet eens rouwig om
Hear hear.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:36 schreef Mark het volgende:
Niks van gezien en eerlijk gezegd ben ik er niet eens rouwig om
Wie is dat dan eigenlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 17:53 schreef Tokus het volgende:
bleh, weer een topic van die gast die geilt op vervolgtopics openen.
Waarom niet meer onder de oude nick, eigenlijk?
quote:
Ik hoorde van een bekende van me die naar het concert in Paradiso was geweest dat het een beetje tegen viel. Het was redelijk hetzelfde als Moloko, maar dan wat minder goed.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
dat nieuwe cdtje van roisin murphy klinkt best leuk
Je ontvangt alleen nog maar post?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:05 schreef nipeng het volgende:
Ik ga ook een Muaddib doen. Nou ja een halve dan.
Ehm, da's een goeie... dan zou ik de vorige 10 dag-topics door moeten gaan zoeken ofzo. Maar volgens mij was het wel ergens daar in de buurt ja, na Lowlands iig.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
Anton, wanneer hadden we nu gezegd dat de CD plunder meet was?
Eerste weekend september ofzo? Ik heb namelijk net mn vakantie verzet, dus dat gaat lukken!
Denk ik!
Beetje uitgekeken enzo.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:13 schreef TheGrandWazoo het volgende:
waarom.
live heb ik geen oordeel over ! het is meer geluidjes muziek dan molokoquote:Op zondag 10 juli 2005 19:35 schreef Anton het volgende:
[..]
Ik hoorde van een bekende van me die naar het concert in Paradiso was geweest dat het een beetje tegen viel. Het was redelijk hetzelfde als Moloko, maar dan wat minder goed.
Mag ik dan ook een biertje, TGW? Ik zit gék te worden hier.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:33 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Welkom Sunchaser.
Grab a beer en trek je niks van al die halve zolen hiero.
Met powerdvd kan dat iig. Met andere populaire dvdprogramma's moet dat ook wel lukken. En daarnaast kan je nog altijd wmp gebruiken door het bestand video_ts.ifo daarin te openen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een biertje, TGW? Ik zit gék te worden hier.
Weet IEMAND misschien een of andere mediaplayer die dvd's vanuit een harddisk folder kan afspelen? Ik heb hier Nero Showtime die het zou moeten kunnen (en het ook wel eens gedaan heeft), maar die loopt 99 van de 100 keer vast.
PowerDVD gebruik ik daar altijd voor. Werkt primaquote:Op maandag 11 juli 2005 00:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een biertje, TGW? Ik zit gék te worden hier.
Weet IEMAND misschien een of andere mediaplayer die dvd's vanuit een harddisk folder kan afspelen? Ik heb hier Nero Showtime die het zou moeten kunnen (en het ook wel eens gedaan heeft), maar die loopt 99 van de 100 keer vast.
lekkerquote:Op maandag 11 juli 2005 03:01 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Geen idee Jane maar je krijgt van mij een Duvel.
Lekker he
Wat een toeval, ik stuur die van mij net op!quote:Op maandag 11 juli 2005 10:46 schreef thaleia het volgende:
Ik heb drie van de vier sebbo-sets af. Halleluja. Die laatste komt vanavond wel, of morgen, maar nu effe niet.
in het centrum van londen wel inderdaad. Maar pubs als Wetherspoons (die retegoedkoop zijn) hebben het ook. Scheelt een slok op een duvelquote:Op maandag 11 juli 2005 10:46 schreef thaleia het volgende:
Belgisch bier is daar wel loeiduur
Of in elk geval in centrum Londen. De fout van "hee, wat leuk, ze hebben hier Duvel" maak ik niet nog eens
Ik heb drie van de vier sebbo-sets af. Halleluja. Die laatste komt vanavond wel, of morgen, maar nu effe niet.
Vrijdag of zaterdag, weet het niet helemaal zeker.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:22 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, was dat de krant van zaterdag? ff uit de kattenbak vissen.
jaja ik stond er ook van te kijkenquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:23 schreef Mark het volgende:
Hmm, ergens online? Ben wel benieuwd, nadat ik door TGW van snobisme ben beticht omdat ik niet gekeken had en me dat koud liet.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:45 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ja hoi.
.
Ik smelt.
Ik ben verkouden, en met dit weer voelt dat alsof er permanent een warme handdoek om je hoofd zit. En ik hoor niks meer met rechts, omdat alle buizen dichtzitten. Grrr.
Ben je nu al bijna klaar?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:24 schreef julekes het volgende:
Hmm, ik word helemaal lauw van mijn afstuderen.Ik ga ff lekker sporten.
Donderdag afspraak, dus vanavond maar weer eens van alles op de mail gooien, en dn ahoor ik wel of ik eindelijk met mijn variantenstudie kan beginnen.....quote:Op maandag 11 juli 2005 17:39 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ben je nu al bijna klaar?
Is er btw iemand die al eens wat bij Http://www.fonos.nl besteld heeft?
sprak iemand over huilen dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over huilen gesproken
precies de reden waarom ik geen mtv kijk en bijna nooit naar de radio luister.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over huilen gesproken, heeft IEMAND hier de nieuwe single van Jessica Simpson gehoord ? Ze heeft These Boots Are Made For Walking gecoverd, en het is echt om te huilen. En dat zeg ik niet omdat zij het is of omdat het een cover is, het is ECHT verschrikkelijk. Britney's cover van I Love Rock 'n Roll is een welluidend stukje poëzie vergeleken bij dit. En voor diegene met een sterke maag, kijk de clip ook eens. NOG erger. Jessica Simpson die in een rose bikini een auto wast met haar tieten, need I say more ?
Ik vind Nancy Sinatra vs de Audiobullys met Bang Bang ook niet erg goed anders. Geef mij de Cher-versie maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over huilen gesproken, heeft IEMAND hier de nieuwe single van Jessica Simpson gehoord ? Ze heeft These Boots Are Made For Walking gecoverd,
het erge is dat willy nelson zich daar voor leentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is zo slecht dat je er wel om wil lachen, maar dat het gewoon TE erg is dat ze zichzelf serieus neemt zo.
Welkom bij de club. Idem.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:23 schreef Vork het volgende:
Hmm, ik heb geen vakantie (nouja op deze week na dan misschien). Ik werk.
BB ! Ik heb ook een mokkel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh ik heb volgende week een week vakantie dan ga ik werken .. dan een weekje festivalleren in hongarije en dan weer werken en dan verder met de stage![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
BB ! Ik heb ook een mokkel.. Dat moet ik natuurlijk wel even vertellen, he.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een grote blonde jongen met lang haar..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]lang haar, ieuhw
...
trouwens blond lang haar hehe BS is toch niet groot he ?
retorische vragen hoef je toch niet te beantwoorden ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Moet ik hier nog antwoord op geven ?
En zo bracht au3 het topic weer ontopicquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Even voor alle doofstomme josti's met netvliesproblemen onder ons: nee het is niet Bioslock.
Gefeliciteerd Forkmanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:50 schreef Vork het volgende:
Verder wilde ik even melden dat ik m'n P al binnen heb en straks fijn iedereen op school uit ga lachen die deze week nog allemaal hertentamens moeten maken.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een grote blonde jongen met lang haar..
Nee. Die van mij lijkt wat meer op een viking dan Vork dat doet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef Matness het volgende:
De enige grote jongen met blond lang haar die ik verder ken is Vork. Doe jij t met Vork, Audrey?
Verrek BB, haal dat plaatje van mijn mokkel eens HEEL SNEL weg ! Dat gaat ie echt niet leuk vinden !quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee. Die van mij lijkt wat meer op een viking dan Vork dat doet.
Sunchaser geloof ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Vork het volgende:
En waarom weet ik nou niet wie er achter de naam Matness schuil gaat?
Kijk eens aan ! een vereniging man aan de link te zien !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Sunchaser geloof ik.
En bij deze voor alle nieuwsgierige mensen een foto van mijn mokkel, waarop ie echt wel groot, blond en stoer is.. Vuurspuwen is zó mannelijk.
.
[afbeelding]
Ik ben ook een verenigingsvrouw, BB. (quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk eens aan ! een vereniging man aan de link te zien !
Goh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben ook een verenigingsvrouw, BB. (! )
De mijne is natuurlijk fantááááááástisch he, dat snap je.quote:
Ik heb ooit eens een topic gehad met de honderd raarste verenigingen .. overgetikt uit de hp/de tijd.. ik weet nog wel dat de anwb de raarste vereniging wasquote:
Ja of idd die fietsclub die zo nu en dan naakt gaat fietsen om de aandacht te richten op de ellende in deze wereld of iets dergelijks ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een topic gehad met de honderd raarste verenigingen .. overgetikt uit de hp/de tijd.. ik weet nog wel dat de anwb de raarste vereniging was... en ook de nudisten modeltrein verzamel vereniging staat me bij
wel cool dat hij 3 armen heeftquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk eens aan ! een vereniging man aan de link te zien !
Volgens mij staat er gewoon iemand anders vuur te spugen zodat het nu net lijkt alsof hij dat doet. Het is gewoon een playback-vuurspuger!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:15 schreef Matness het volgende:
Maar is jouw Vikking een beetje bekend op FOK dan Audrey?
Ach man, die jongen achter hem kan er geen reet van, die mocht willen dat ie kon playback-spuugen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Volgens mij staat er gewoon iemand anders vuur te spugen zodat het nu net lijkt alsof hij dat doet. Het is gewoon een playback-vuurspuger!
die mag uitkijken dat hij straks zelf niet in de fik staatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach man, die jongen achter hem kan er geen reet van, die mocht willen dat ie kon playback-spuugen.
[afbeelding]
dan nog eerder bij 39quote:
66 is ook wel cool iddquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:14 schreef Liejannuh het volgende:
Of 47, of 48 of 56!
Ik zal eens kijken of ik een vriend van me lid kan maken van nummer 46.
Moest toch nog een verjaardagskadootje verzinnen!
tja het waren de 100 gekste verenigingen volgens hp/de tijd ... bij elke vereniging stond een verhaaltje maar die heb ik natuurlijk niet overgetikt .. en over 3vo opzich is het wel raar dat de verenigde verkeers veiligheids organisatie een vereniging is en niet een overheids instantie ..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef Beathoven het volgende:
Wat is er met die verenigingen? Ik zie de KNVB en 3VO er ook tussenstaan en dat zijn toch geen rare verenigingen
Ik zou me het liefste willen aanmelden bij nummer 32 maar helaas voldoe ik niet aan de eisen.
het openmaken van sloten geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij hang- en sluitsport?
quote:Zondag 1 december 2002 was de afsluiting van een zeer succesvol weekend, dat in het teken stond van de internationale uitwisseling van kennis omtrent de hang- en sluit sport. Drie dagen lang streken lockpickers uit Frankrijk, Duitsland en Nederland neer in de Jeugdherberg 'Wigledam' te Sneek. Het weekend werd afgesloten met een krachtmeting tussen Europa's beste sport-lockpickers.
bron: http://www.toool.nl/DO-2002.html
idd, soort van sportieve inbrekersvereniging.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het openmaken van sloten geloof ik(maar dan niet met een sleutel)
[..]
nummer 56 ook !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
idd, soort van sportieve inbrekersvereniging.
Al valt dat nog wel mee als je het naast de nummer 2 legt.
Ik vind het zo lief dat deze 2 gebroederlijk onder elkaar staan...quote:
Of mensen die naakt aan trainspotting doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Die club 34, zijn dat nou mensen die naakt in de trein gaan reizen of mensen die al nakend een modelspoorlijn op gaan zetten en daar dingen mee doen ?
Ah, tnx! Dat was de/het enige soort veer waar ik nog niet aan gedacht had.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef Zanderrr het volgende:
Een voetveer is een soort veerpont, geloof ik.
Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jane, wat is die NVSH ?
www.nvsh.nlquote:Wat wil de NVSH?
In de statuten van de NVSH staat dat wij ons willen inzetten voor de 'emancipatie van mens en gemeenschap op seksueel gebied'. Vroeger betekende 'emancipatie' bijvoorbeeld, de beschikbaarheid en openbaarheid van anticonceptie en abortus, gelijke rechten voor vrouwen en mannen, bevordering van plezier in seks, de ontplooiing van seksuele mogelijkheden en het recht op een eigen identiteit (bijvoorbeeld homoseksueel zijn), in het algemeen de bevordering van positief, verstandig, tolerant, vrijer seksueel gedrag bij de mens en positieve wetgeving, gunstige maatschappelijke voorwaarden en voorzieningen, duidelijke voorlichting.
Oh, waren dat niet die hippies met van die boekjes waar de generatie voor mij hun volledige seksuele educatie uit heeft ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh, waren dat niet die hippies met van die boekjes waar de generatie voor mij hun volledige seksuele educatie uit heeft ?
Dikke kus terug.quote:
quote:
Ah, gelukkig ben ik nog anoniem. En nee, ik doe het ook niet met Audrey.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef Matness het volgende:
De enige grote jongen met blond lang haar die ik verder ken is Vork. Doe jij t met Vork, Audrey?
goh dat viel me ook al op. Ik had Nederland 3 aanstaan niet echt oplettend en bij de eerste klanken van de begeleidende muziek maakte mijn muzikaale hart nog net even een heel klein vreugdesprongetjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Seborik het volgende:
Daarstraks was er als achtergrondmuziek bij Andere Tijden The Soft Machine. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Arko .. alle ramen kunnen openquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:03 schreef Seborik het volgende:
Ja, het raam opendraaien van je auto en heel hard rondjes rijden.
Ik ken een van de initiatiefnemers van die radioschool, en het is inderdaad zowaar wel de bedoeling om wat meer kwaliteit de ether in te sturen. Maar goed, Veronica heeft zelf jarenlang de grootste schreeuwers op de radio en tv gehad ("Jong..! Snelll..! Willld..!) dus ik heb er eigenlijk alvast geen hoge verwachtingen van. Maar goed, ik geloof dat geslaagden in eerste instantie bij KinkFM terecht komen, dus dat schept alweer meer hoop..quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:04 schreef Anton het volgende:
Pfff, ik zou hier zo 5 columns over kunnen submitten ware het niet dat ik beter naar bed kan gaan. Stiekum hoop ik ook dat de Veronica Radioschool uit deze armoede geboren is, en dat ze daar verplicht 50 jaar muziekgeschiedenis onderwijzen. De site doet het alvast niet goed, dus het zal wel weer ijdele hoop zijn.
Henk Westbroek voldoet aan geen van die 3 termen hoor....quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:06 schreef Anton het volgende:
Volgens mij is het "jong... snel... wild" gedeelte nu Yorin geworden
Mag ik vragen wie Danny Cohen is ? (Dit even voor alle onwetende tieners onder ons.)quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:43 schreef Seborik het volgende:
Lieve hemel, heeft die ouwe poepsmeerder van een Danny Cohen alweer een nieuw album uitgescheten. Voor alle liefhebbers van het briljante Dannyland, eigenaardige Museum of Dannys en de gecombineerde uitgave met de Horsecock Kids is dit een must. Hoop ik. Meteen bestellen.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie Danny Cohen is ? (Dit even voor alle onwetende tieners onder ons.)
quote:Musical eccentric and multi-instrumentalist Danny Cohen got his start circa 1961 with his punk band, Charleston Grotto. Years later, he was banned from performing the L.A. club circuit after his cult following purportedly smeared feces all over one venue's bathrooms, inspired by Cohen's chocolate pudding stage antics during a number called Disco Diarrhea. By no means a public figure, there isn't much information available on him. Cohen performs on a few widely distributed releases of the late '60s/early '70s and on a few late '90s releases on the NYC label, Tzadik, leading two albums for their Lunatic Fringe series. He released his first record of non-archival material, Dannyland, on the Epitaph subsidiary Anti in 2004, followed by ^We're All Gunna Die in 2005.
opper true, die Tokus. Rock ´n roll, manquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef Seborik het volgende:
En mensen, jullie moeten weten, dat dat ongeveer anderhalve meter is.
toch echt minimaal het dubbele!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef Seborik het volgende:
En mensen, jullie moeten weten, dat dat ongeveer anderhalve meter is.
dus deed je dat op dinsdagochtend...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef Tokus het volgende:
ja toen was ik te bedonderd om van de bank af te komen en het te posten
eh, is het bij jou dinsdag?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
dus deed je dat op dinsdagochtend...![]()
nee Zanderrr, ik vind het niet kunnen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Zanderrr het volgende:
'k heb nieuwe speakers gekocht:
[afbeelding]
Waar wil je een huis gaan kopen, D_sr ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik ben een beetje toe aan slaap na diverse slapeloze nachten. Ik denk namelijk een huis gekocht te hebben (nou ja, ik weet het concept koopcontract te hebben), maar nou weet ik weer niet of ik het wil, of ik er wel goed aan doe. Het is verschrikkelijk. Ik ben een verschrikkelijk wijf(aldus mijn vriendin, en dat is zo). Twijfel, twijfel, dub, dub.
Een prachtige plek, in de bossen, heerlijk rustig, een huis mét verwarming (), maar ja.... verderop staat een nóg heerlijker huis (en onevenredig omgekeerd heerlijker prijskaartje). En steeds schuift de grens verder op.....
welke principes zei u?
Wanneer ga je verhuizen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
opper true, die Tokus. Rock ´n roll, man
Ik ben een beetje toe aan slaap na diverse slapeloze nachten. Ik denk namelijk een huis gekocht te hebben (nou ja, ik weet het concept koopcontract te hebben), maar nou weet ik weer niet of ik het wil, of ik er wel goed aan doe. Het is verschrikkelijk. Ik ben een verschrikkelijk wijf(aldus mijn vriendin, en dat is zo). Twijfel, twijfel, dub, dub.
Een prachtige plek, in de bossen, heerlijk rustig, een huis mét verwarming (), maar ja.... verderop staat een nóg heerlijker huis (en onevenredig omgekeerd heerlijker prijskaartje). En steeds schuift de grens verder op.....
welke principes zei u?
Tussendoor ben ik voor naar New York geweest (dank u tijdeljke baas), en heb daar Clem Snide zien spelen, in Battery Park, op de punt van Manhattan, omzoomd door toekijkende wolkenkrabbers. Dezelfde Clem Snide die ik twee weken eerder in de kleine zaal in Paradiso hebt zien spelen. Heel vreemd, wel erg leuk. Een ´homecomning´ voor ze, dus erg uitgelaten. Ik probeerde me voor te stellen dat ik ze achterna gereisd was.Business class zelfs
Ben ik hectisch?
Ik ben hectisch.
Ben ik burgerlijk?
Ik ben burgerlijk.
Ben ik verwend?
Spoilt rotten.
Welterusten meneer de president.
Was het niet de Band of Dannys?
Zorn cd´s waren trouwens 17 US dolar in de winkels aldaar, + 8% tax. Die kun je dus net zo goed in Nederland kopen (wel een beetje rondshoppen).
quote:
vandaag nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:14 schreef Tokus het volgende:
toen ik gister aan het zappen was, kwam ik langs MTV. De presentator zei toch iets tegenstrijdigs: "We think Kanye is very original. He samples a lot".
Lekker chaotisch weer, Dino.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
opper true, die Tokus. Rock ´n roll, man
welke principes zei u?
Tussendoor ben ik voor naar New York geweest (dank u tijdeljke baas), en heb daar Clem Snide zien spelen, in Battery Park, op de punt van Manhattan, omzoomd door toekijkende wolkenkrabbers. Dezelfde Clem Snide die ik twee weken eerder in de kleine zaal in Paradiso hebt zien spelen. Heel vreemd, wel erg leuk. Een ´homecomning´ voor ze, dus erg uitgelaten. Ik probeerde me voor te stellen dat ik ze achterna gereisd was.Business class zelfs
Ben ik hectisch?
Ik ben hectisch.
Ben ik burgerlijk?
Ik ben burgerlijk.
Ben ik verwend?
Spoilt rotten.
Welterusten meneer de president.
Was het niet de Band of Dannys?
Zorn cd´s waren trouwens 17 US dolar in de winkels aldaar, + 8% tax. Die kun je dus net zo goed in Nederland kopen (wel een beetje rondshoppen).
ik stond laatst in de ah in rhenen achter dj jean hij schoot niet op .. moeilijk te doen met teveel flappenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ohja, dat wou ik ook nog vertellen:
Toen ik 15 was, was ik echt ontzettend fan van Osdorp Posse. Gisteren zat ik met Tijn op een grasveldje in Hilversum, bij het Raadshuis. Er stond een wit busje voor geparkeerd. Ik kijk zo die kant op en zie twee mannen naar het busje lopen. Zijn het King en IJsblok van Osdorp Posse. Ik tegen Tijn: "KIJK ! KING EN IJSBLOK !" en ik maar naar ze staren. En zij terugstaren. ("Wat zit dat leipe wijf te staren ?!") En toen stapten ze in het busje en bij het instappen kankerde King wat in het plat Amsterdams (iets over het busje ofzo, niet over mij).
Op dit punt zat ik volgens Tijn helemaal te glimmen. Vind je het gek ? Mensen uit de band waar je als pubert helemaal fan van was, zomaar in het wild. En toen reden ze dus weg. Waarna wij ons vervolgens nog een kwartier afgevraagd hebben wat ze nou op het gemeentehuis van Hilversum moesten met z'n tweetjes.
Supervet !.
Hier hetzelfde, met daarbij de toevoeging dat ik mezelf inmiddels heb voorgenomen nooit meer meteen welwillend ja te zeggen als iemand me voor iets dergelijks vraagt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:34 schreef dwerg het volgende:
Inmiddels heb ik meer dan 50% van de foto's gezien, sebbo. En ook beoordeeld. Met een beetje mazzel krijg ik het vandaag nog af.
Hm, ok, dus het is heel vervelend.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:58 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, met daarbij de toevoeging dat ik mezelf inmiddels heb voorgenomen nooit meer meteen welwillend ja te zeggen als iemand me voor iets dergelijks vraagt.
twas wel een behoorlijk lange test..en kwa vergoeding doe maar een biertje als mr patton weer eens in het land isquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:08 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hm, ok, dus het is heel vervelend.
In ieder geval heel erg bedankt voor de deelname. Ik kom dan aan 7 mensen... indien mogelijk nog drie meer, wordt lastig...
Misschien kan ik het op de een of andere manier vergoeden.
Ik heb een keer achter de Vengaboys in de rij voor het vliegtuig gestaan. Om er na een kwartier wachten achter te komen dat dat de Buisiness Class rij was.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik stond laatst in de ah in rhenen achter dj jean hij schoot niet op .. moeilijk te doen met teveel flappen![]()
Hallo ik ben ijsblok ik kom u rioolering makenquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb een keer achter de Vengaboys in de rij voor het vliegtuig gestaan. Om er na een kwartier wachten achter te komen dat dat de Buisiness Class rij was.
Maar dit was vooral zo tof omdat ik vroeger gewoon echt kneiterfan was van O.P. Ik weet niet of jij vroeger gek was van DJ Jean, maar dit was echt een blijmakertje. Ook al waren het eigenlijk twee lelijke dikke mannen in een nondescript wit busje. Zoals Tijn zei: "Het zijn 'mannetjes'. Als je riolering kapot gaat en je gaat er 'een mannetje' voor bellen, dan komen zij aanrijden met dat busje van ze."
Kinderspul, dit gedeelte kreeg ik nog net op 1 foto:quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Zanderrr het volgende:
[afbeelding]
Als je 'm nou op z'n hardst zet... Word die kast met apparatuur dan niet omver geblazen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Kinderspul, dit gedeelte kreeg ik nog net op 1 foto:
[afbeelding]
Je kunt je beter afvragen of dat plafond nog overeind blijft.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:52 schreef webfreak het volgende:
[..]
Als je 'm nou op z'n hardst zet... Word die kast met apparatuur dan niet omver geblazen?
Of die schoen, linksonder in beeldquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen of dat plafond nog overeind blijft.
En dat noemt zich muziekliefhebberquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:54 schreef Seborik het volgende:
Wat nog een interessantere vraag is... wie bouwt zoiets, waarom en wat moet je er mee?
Alles om je buren te irriteren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:54 schreef Seborik het volgende:
Wat nog een interessantere vraag is... wie bouwt zoiets, waarom en wat moet je er mee?
Iemand met een heel grote woonkamer en dove buren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:54 schreef Seborik het volgende:
wie bouwt zoiets
heeeeeeel hard pranzo olzantista draaienquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:54 schreef Seborik het volgende:
Als je eenmaal zo'n ding in huis hebt, komen die dove buren vanzelf welquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Iemand met een heel grote woonkamer en dove buren.
Vooral die tuba-speakers, ja..quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:00 schreef webfreak het volgende:
Tevens de enige set waar fanfaremuziek écht tot haar recht komt.
Oh, je hebt m'n reply gelezen op de FP. Trouwens, ik erger me altijd aan mensen die gelijk beginnen over: "Hou je wel van dat soort muziek?"quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heeeeeeel hard pranzo olzantista draaien
zodat je de blaadjes sla in optima forma hoort
Nou, ik ben een muziekliefhebber, maar ook te stom om zoiets aan te sluiten, laat staan te bouwen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:55 schreef webfreak het volgende:
[..]
En dat noemt zich muziekliefhebber
Ja, of iemand die Motörhead té serieus neemt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Iemand met een heel grote woonkamer en dove buren.
Ik zat eigenlijk nog te wachten op: "Het zal wel te ontoegankelijk voor je zijn".quote:
Tijd dat je weer met Britney gaat touren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:04 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk nog te wachten op: "Het zal wel te ontoegankelijk voor je zijn".
Anton, ik ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:04 schreef Anton het volgende:
Aaaargghh! Ik heb het helemaal gehad met de wereld! Alles is nep, toegespitst op valse emoties en jaloezie. Helemaal op tv (wat ik tot mijn grote ergernis weer eens heb gekeken omdat ik te moe was om mezelf naar de tuin te slepen).
Een paar voorbeelden:
- Een schreeuwende SBS'er moet mij overtuigen dat de politie geweldige achtervolgingen doet. Ik word al moe als ik een minuut zo moet schreeuwen, laat staan een half uur lang. En mensen die schreeuwen hebben vaak niets interessants of belangrijks te melden.
- De politiek hier probeert alleen maar naar het gewone gepeupel te luisteren om uit te vinden wat ze van het land moeten maken. Onzin, echte politici hebben een visie over hoe het met het land moet gaan, zijn betrokken en hebben verstand van wat ze doen. Maar dus niet in Nederland. Met dank aan de erven P. Fortuyn.
- De verslaggeving in de actualiteiten rubrieken is al net zo erg: Het gaat alleen maar over wat het gepeupel er van vindt, wat ze voelen enzo, en niet meer over wat er daadwerkelijk is gebeurd. En van enige journalistieke vaardigheden is ook al geen sprake meer. De kwaliteit van het journaal is nog net iets beter, maar niet veel.
- Op de radio is het helemaal huilen: dj's die zich alleen maar met hun eigen populariteit bezig houden en daarmee zichzelf tot enorme dieptes verlagen om interessant te lijken. Draai @#$%^dver een plaat en vertel me daar wat over! O wacht, de platen worden ook gemaakt door hersenloze negers en halfnaakte domme blondjes van wie de producers ook geen idee meer hebben van wat het woord "melodie" betekent. En dan laat ik Henk-Jan nog maar buiten schot. Waar zijn de Kids From Fame gebleven als je ze nodig hebt?
Pfff, ik zou hier zo 5 columns over kunnen submitten ware het niet dat ik beter naar bed kan gaan. Stiekum hoop ik ook dat de Veronica Radioschool uit deze armoede geboren is, en dat ze daar verplicht 50 jaar muziekgeschiedenis onderwijzen. De site doet het alvast niet goed, dus het zal wel weer ijdele hoop zijn.
Is gewoon lelijk!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Kinderspul, dit gedeelte kreeg ik nog net op 1 foto:
[afbeelding]
Ongeveer zes keer zoveel werk jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:27 schreef Liejannuh het volgende:
En je test was best leuk om te doen hoor Sebbo, het was denk ik alleen een beetje meer werk dan de meeste mensen verwacht hadden!
erm nee welke reply doel je op ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:03 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh, je hebt m'n reply gelezen op de FP. Trouwens, ik erger me altijd aan mensen die gelijk beginnen over: "Hou je wel van dat soort muziek?"
Kijk, dat verandert de zaak!quote:
Nu je het zegt..... Ik heb ook van die kleine speakertjes die je tussen de planten kunt verstoppen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:46 schreef Beathoven het volgende:
Vrouwen hebben liever een Bose speakerset.. die kun je nog ergens wegmoffelen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:47 schreef Zanderrr het volgende:
Hier staan nog veel meer fraaie modellen: http://www.avantgarde-usa.com/installations.html
leuk voor feestjes en partijenquote:The TRIO will make demands on your life. It needs room. It needs to be seen. It won't let you play much in the way of background music. It's so alive, so dynamic that it demands your attention.
oh die had ik niet gelezen ik heb er ook maar ff wat neergezet !quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:13 schreef Seborik het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/review.fok/3012/1#2141071
Matthew Herbert... Is dat het Amerikaanse antwoord op Matt Herben?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:13 schreef Seborik het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/review.fok/3012/1#2141071
Het neefje van Frank Herbert dat niet schrijven kon en vervolgens maar wat is gaan aanpielen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:59 schreef webfreak het volgende:
[..]
Matthew Herbert... Is dat het Amerikaanse antwoord op Matt Herben?
google je op herbert kom je op de hippe site van herbert groenemeyer http://www.groenemeyer.de/quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:02 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het neefje van Frank Herbert dat niet schrijven kon en vervolgens maar wat is gaan aanpielen.
Het toeval wil dat Matt op soortgelijke wijze in de politiek terecht is gekomenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:02 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het neefje van Frank Herbert dat niet schrijven kon en vervolgens maar wat is gaan aanpielen.
Ah, een ECHTE artiest! Dank, dat had ik even nodig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
google je op herbert kom je op de hippe site van herbert groenemeyer http://www.groenemeyer.de/
past mooi in het rijtje "toeter op mn waterscoorter" "sex met die blonde" en "wie nou niet springt is een homofiel" tochquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:26 schreef Zanderrr het volgende:
Berg je maar... Vader Abraham lanceert Smurfenlied in nieuwe versie
want 2 is natuurlijk niet voldoende !quote:6. It must be modular, so the customers can start with just two modules and add more modules later.
today is a good day to die (again)quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:26 schreef Zanderrr het volgende:
Berg je maar... Vader Abraham lanceert Smurfenlied in nieuwe versie
Ik weet niets in Berlijn, maar ga er zelf in september heen. Weet je nog een leuk en goedkoop hotel? En wat zijn de highlights?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:50 schreef Z het volgende:
Ik ga volgende week 4 dagen naar Berlijn. Kennen jullie daar toevallig leuke platenzaken? Ik kan niet echt wat vinden...
Dus eigenlijk moet ik gewoon 2,5 week naar Berlijn toe in plaats van half centraal europa doorcrossen in die periode?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:13 schreef Z het volgende:
Ik weet dat er een soort van 'uit-ladder' online is voor berlijn. Maar die kan ik alleen nog niet vinden. Ik hou je op de hoogte in ieder geval. En een hotel zou ik in Prenzlauer Berg zoeken, dat is een leuke wijk in voormalig Oost Berlijn.
Berlijn is sowieso een fantastische stad, misschien wel de leukste in Europa, dus het wordt tijd dat je daar een keer heen gaat!
Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent toch niet om 01:00 wezen shoppen toch?
D'er blijkt één probleempje te zijn. Godsgeklaagd ja, het is onduidelijk of er ADSL mogelijk is. De postcode check geeft de traagste versie aan, met voorbehoud voor lijntest. Een lengtetest wees uit dat het 6180m van de centrale af ligt, en volgens de heer van KPN is het uitgesloten dat groter dan 6000m nog een werkende verbinding oplevert. Wanadoo dacht aan ongeveer inbelsnelhied....... ik hoor echter ook van mensen die een snelle verbinding op een afstand > 7000m hebben. En de straat erachter geeft mogelijkheden tot >1600kb.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:27 schreef Liejannuh het volgende:
Maar het huis gaat door Dino??Die enorme kast??
![]()
![]()
Heb je er veel vanaf gekregen, qua prijs?? Enige onderhandelingsruimte was er denk wel!
Goed te zien dat je weer terug bent! Heb je nog leuke dingen gedaan in NY behalve heel veel werken en Clemm Snide spotten?
ADSL is verder doorgedrongen als Kabel over het algemeen !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
Kabelinternet geen optie Dino? Of hebben ze daar nog geen kabel uitgevonden?
Pas als ze internet over de stroomkabel gaan leveren....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
Kabelinternet geen optie Dino? Of hebben ze daar nog geen kabel uitgevonden?
En waar stond dat huis ook alweer waar jij je blik op had laten vallen????quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
In tjietjerksterawezel ook
Je hebt gaten, en je hebt afgronden
Dat gaat nog lang duren.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Pas als ze internet over de stroomkabel gaan leveren....
Ik kon mijn lach niet onderdrukkenquote:And, as usual among Linux groupies, Microsoft took some of the heat. One pigeon bonked into a nearby window, spurring Cox to quip, "Oh, no! Windows causing problems again," Engen said
Ah, ik vroeg me altijd al af wie toch zulke dingen kocht... jij dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Zanderrr het volgende:
[afbeelding]
Als Kink FM luisteraar wist ik dat al uiteraardquote:Liejannuh schreef:
Maakt dit nieuws weer wat goed?
Daar hou ik me ook graag voor aanbevolenquote:thaleia schreef:
Maar geeft niet hoor sebbo, ik zie die vergoeding in de vorm van alcoholica graag tegemoet.
Bosequote:Beathoven schreef:
Vrouwen hebben liever een Bose speakerset.. die kun je nog ergens wegmoffelen
Damn! De 5-6-7-8's wil ik ook altijd nog een keer zien! Maar volgende week heb ik nog geen vakantiequote:thaleia schreef:
Volgende week de 5-6-7-8's in Maria (dat grafherriebandje uit Kill Bill), grijp je kans Z
Misschien heb je nog geluk: de KPN gaat tegenwoordig adsl tot 6600 meter aanbieden. Niet dat ik daar wat aan heb, want ik zit hier 7500 meter van een centralequote:Dinosaur_Sr schreef:
Een lengtetest wees uit dat het 6180m van de centrale af ligt, en volgens de heer van KPN is het uitgesloten dat groter dan 6000m nog een werkende verbinding oplevert. Wanadoo dacht aan ongeveer inbelsnelhied....... ik hoor echter ook van mensen die een snelle verbinding op een afstand > 7000m hebben.
Dat bericht had ik ook gelezen, maar ik heb KPN (mxstream) gebeld, en een lengtetest laten uitvoeren. Vervolgens gevraagd wat mijn kansen waren, waarbij de technische man van mxstream aangaf dat tussen 4 en 6 kilometer 'geel' gebied was, maar dat vanaf 6 kilometer de kans zowat nul is. Mijn eigen provider, wanadoo, schatte in dat op deze afstand de snelheid ongeveer inbelsnelheid zou zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:23 schreef Anton het volgende:
Misschien heb je nog geluk: de KPN gaat tegenwoordig adsl tot 6600 meter aanbieden. Niet dat ik daar wat aan heb, want ik zit hier 7500 meter van een centraleMaar bij die 6,2 km van jou heb je misschien nog wel 512 kb/s...
Allememachies!quote:Op zondag 17 juli 2005 12:11 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Damn, ik werd vanmorgen wakker met een hoofd like Bassie.
Maar dat komt goed uit want Bassie is vanavond in het dorp te zien! En ik heb vrijkaarten gekregen van iemand die hier voor de pers werkt. Ik kan haast niet wachten!
kun je 'm niet even boos maken, dan is hij op z'n leukstquote:Op zondag 17 juli 2005 12:11 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Maar dat komt goed uit want Bassie is vanavond in het dorp te zien! En ik heb vrijkaarten gekregen van iemand die hier voor de pers werkt. Ik kan haast niet wachten!
Da's een beginquote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Hoe daag ik zo'n clown het beste uit...naja, ik zal in elk geval vragen of 's-Gravenzande een succes was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |