Welkom bij de club. Idem.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:23 schreef Vork het volgende:
Hmm, ik heb geen vakantie (nouja op deze week na dan misschien). Ik werk.
BB ! Ik heb ook een mokkel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh ik heb volgende week een week vakantie dan ga ik werken .. dan een weekje festivalleren in hongarije en dan weer werken en dan verder met de stage![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
BB ! Ik heb ook een mokkel.. Dat moet ik natuurlijk wel even vertellen, he.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een grote blonde jongen met lang haar..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]lang haar, ieuhw
...
trouwens blond lang haar hehe BS is toch niet groot he ?
retorische vragen hoef je toch niet te beantwoorden ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Moet ik hier nog antwoord op geven ?
En zo bracht au3 het topic weer ontopicquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Even voor alle doofstomme josti's met netvliesproblemen onder ons: nee het is niet Bioslock.
Gefeliciteerd Forkmanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:50 schreef Vork het volgende:
Verder wilde ik even melden dat ik m'n P al binnen heb en straks fijn iedereen op school uit ga lachen die deze week nog allemaal hertentamens moeten maken.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een grote blonde jongen met lang haar..
Nee. Die van mij lijkt wat meer op een viking dan Vork dat doet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef Matness het volgende:
De enige grote jongen met blond lang haar die ik verder ken is Vork. Doe jij t met Vork, Audrey?
Verrek BB, haal dat plaatje van mijn mokkel eens HEEL SNEL weg ! Dat gaat ie echt niet leuk vinden !quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee. Die van mij lijkt wat meer op een viking dan Vork dat doet.
Sunchaser geloof ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Vork het volgende:
En waarom weet ik nou niet wie er achter de naam Matness schuil gaat?
Kijk eens aan ! een vereniging man aan de link te zien !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Sunchaser geloof ik.
En bij deze voor alle nieuwsgierige mensen een foto van mijn mokkel, waarop ie echt wel groot, blond en stoer is.. Vuurspuwen is zó mannelijk.
.
[afbeelding]
Ik ben ook een verenigingsvrouw, BB. (quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk eens aan ! een vereniging man aan de link te zien !
Goh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben ook een verenigingsvrouw, BB. (! )
De mijne is natuurlijk fantááááááástisch he, dat snap je.quote:
Ik heb ooit eens een topic gehad met de honderd raarste verenigingen .. overgetikt uit de hp/de tijd.. ik weet nog wel dat de anwb de raarste vereniging wasquote:
Ja of idd die fietsclub die zo nu en dan naakt gaat fietsen om de aandacht te richten op de ellende in deze wereld of iets dergelijks ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een topic gehad met de honderd raarste verenigingen .. overgetikt uit de hp/de tijd.. ik weet nog wel dat de anwb de raarste vereniging was... en ook de nudisten modeltrein verzamel vereniging staat me bij
wel cool dat hij 3 armen heeftquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk eens aan ! een vereniging man aan de link te zien !
Volgens mij staat er gewoon iemand anders vuur te spugen zodat het nu net lijkt alsof hij dat doet. Het is gewoon een playback-vuurspuger!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:15 schreef Matness het volgende:
Maar is jouw Vikking een beetje bekend op FOK dan Audrey?
Ach man, die jongen achter hem kan er geen reet van, die mocht willen dat ie kon playback-spuugen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Volgens mij staat er gewoon iemand anders vuur te spugen zodat het nu net lijkt alsof hij dat doet. Het is gewoon een playback-vuurspuger!
die mag uitkijken dat hij straks zelf niet in de fik staatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach man, die jongen achter hem kan er geen reet van, die mocht willen dat ie kon playback-spuugen.
[afbeelding]
dan nog eerder bij 39quote:
66 is ook wel cool iddquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:14 schreef Liejannuh het volgende:
Of 47, of 48 of 56!
Ik zal eens kijken of ik een vriend van me lid kan maken van nummer 46.
Moest toch nog een verjaardagskadootje verzinnen!
tja het waren de 100 gekste verenigingen volgens hp/de tijd ... bij elke vereniging stond een verhaaltje maar die heb ik natuurlijk niet overgetikt .. en over 3vo opzich is het wel raar dat de verenigde verkeers veiligheids organisatie een vereniging is en niet een overheids instantie ..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef Beathoven het volgende:
Wat is er met die verenigingen? Ik zie de KNVB en 3VO er ook tussenstaan en dat zijn toch geen rare verenigingen
Ik zou me het liefste willen aanmelden bij nummer 32 maar helaas voldoe ik niet aan de eisen.
het openmaken van sloten geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij hang- en sluitsport?
quote:Zondag 1 december 2002 was de afsluiting van een zeer succesvol weekend, dat in het teken stond van de internationale uitwisseling van kennis omtrent de hang- en sluit sport. Drie dagen lang streken lockpickers uit Frankrijk, Duitsland en Nederland neer in de Jeugdherberg 'Wigledam' te Sneek. Het weekend werd afgesloten met een krachtmeting tussen Europa's beste sport-lockpickers.
bron: http://www.toool.nl/DO-2002.html
idd, soort van sportieve inbrekersvereniging.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het openmaken van sloten geloof ik(maar dan niet met een sleutel)
[..]
nummer 56 ook !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
idd, soort van sportieve inbrekersvereniging.
Al valt dat nog wel mee als je het naast de nummer 2 legt.
Ik vind het zo lief dat deze 2 gebroederlijk onder elkaar staan...quote:
Of mensen die naakt aan trainspotting doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Die club 34, zijn dat nou mensen die naakt in de trein gaan reizen of mensen die al nakend een modelspoorlijn op gaan zetten en daar dingen mee doen ?
Ah, tnx! Dat was de/het enige soort veer waar ik nog niet aan gedacht had.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef Zanderrr het volgende:
Een voetveer is een soort veerpont, geloof ik.
Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jane, wat is die NVSH ?
www.nvsh.nlquote:Wat wil de NVSH?
In de statuten van de NVSH staat dat wij ons willen inzetten voor de 'emancipatie van mens en gemeenschap op seksueel gebied'. Vroeger betekende 'emancipatie' bijvoorbeeld, de beschikbaarheid en openbaarheid van anticonceptie en abortus, gelijke rechten voor vrouwen en mannen, bevordering van plezier in seks, de ontplooiing van seksuele mogelijkheden en het recht op een eigen identiteit (bijvoorbeeld homoseksueel zijn), in het algemeen de bevordering van positief, verstandig, tolerant, vrijer seksueel gedrag bij de mens en positieve wetgeving, gunstige maatschappelijke voorwaarden en voorzieningen, duidelijke voorlichting.
Oh, waren dat niet die hippies met van die boekjes waar de generatie voor mij hun volledige seksuele educatie uit heeft ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh, waren dat niet die hippies met van die boekjes waar de generatie voor mij hun volledige seksuele educatie uit heeft ?
Dikke kus terug.quote:
quote:
Ah, gelukkig ben ik nog anoniem. En nee, ik doe het ook niet met Audrey.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef Matness het volgende:
De enige grote jongen met blond lang haar die ik verder ken is Vork. Doe jij t met Vork, Audrey?
goh dat viel me ook al op. Ik had Nederland 3 aanstaan niet echt oplettend en bij de eerste klanken van de begeleidende muziek maakte mijn muzikaale hart nog net even een heel klein vreugdesprongetjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Seborik het volgende:
Daarstraks was er als achtergrondmuziek bij Andere Tijden The Soft Machine. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Arko .. alle ramen kunnen openquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:03 schreef Seborik het volgende:
Ja, het raam opendraaien van je auto en heel hard rondjes rijden.
Ik ken een van de initiatiefnemers van die radioschool, en het is inderdaad zowaar wel de bedoeling om wat meer kwaliteit de ether in te sturen. Maar goed, Veronica heeft zelf jarenlang de grootste schreeuwers op de radio en tv gehad ("Jong..! Snelll..! Willld..!) dus ik heb er eigenlijk alvast geen hoge verwachtingen van. Maar goed, ik geloof dat geslaagden in eerste instantie bij KinkFM terecht komen, dus dat schept alweer meer hoop..quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:04 schreef Anton het volgende:
Pfff, ik zou hier zo 5 columns over kunnen submitten ware het niet dat ik beter naar bed kan gaan. Stiekum hoop ik ook dat de Veronica Radioschool uit deze armoede geboren is, en dat ze daar verplicht 50 jaar muziekgeschiedenis onderwijzen. De site doet het alvast niet goed, dus het zal wel weer ijdele hoop zijn.
Henk Westbroek voldoet aan geen van die 3 termen hoor....quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:06 schreef Anton het volgende:
Volgens mij is het "jong... snel... wild" gedeelte nu Yorin geworden
Mag ik vragen wie Danny Cohen is ? (Dit even voor alle onwetende tieners onder ons.)quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:43 schreef Seborik het volgende:
Lieve hemel, heeft die ouwe poepsmeerder van een Danny Cohen alweer een nieuw album uitgescheten. Voor alle liefhebbers van het briljante Dannyland, eigenaardige Museum of Dannys en de gecombineerde uitgave met de Horsecock Kids is dit een must. Hoop ik. Meteen bestellen.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie Danny Cohen is ? (Dit even voor alle onwetende tieners onder ons.)
quote:Musical eccentric and multi-instrumentalist Danny Cohen got his start circa 1961 with his punk band, Charleston Grotto. Years later, he was banned from performing the L.A. club circuit after his cult following purportedly smeared feces all over one venue's bathrooms, inspired by Cohen's chocolate pudding stage antics during a number called Disco Diarrhea. By no means a public figure, there isn't much information available on him. Cohen performs on a few widely distributed releases of the late '60s/early '70s and on a few late '90s releases on the NYC label, Tzadik, leading two albums for their Lunatic Fringe series. He released his first record of non-archival material, Dannyland, on the Epitaph subsidiary Anti in 2004, followed by ^We're All Gunna Die in 2005.
opper true, die Tokus. Rock ´n roll, manquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef Seborik het volgende:
En mensen, jullie moeten weten, dat dat ongeveer anderhalve meter is.
toch echt minimaal het dubbele!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef Seborik het volgende:
En mensen, jullie moeten weten, dat dat ongeveer anderhalve meter is.
dus deed je dat op dinsdagochtend...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef Tokus het volgende:
ja toen was ik te bedonderd om van de bank af te komen en het te posten
eh, is het bij jou dinsdag?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
dus deed je dat op dinsdagochtend...![]()
nee Zanderrr, ik vind het niet kunnen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Zanderrr het volgende:
'k heb nieuwe speakers gekocht:
[afbeelding]
Waar wil je een huis gaan kopen, D_sr ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik ben een beetje toe aan slaap na diverse slapeloze nachten. Ik denk namelijk een huis gekocht te hebben (nou ja, ik weet het concept koopcontract te hebben), maar nou weet ik weer niet of ik het wil, of ik er wel goed aan doe. Het is verschrikkelijk. Ik ben een verschrikkelijk wijf(aldus mijn vriendin, en dat is zo). Twijfel, twijfel, dub, dub.
Een prachtige plek, in de bossen, heerlijk rustig, een huis mét verwarming (), maar ja.... verderop staat een nóg heerlijker huis (en onevenredig omgekeerd heerlijker prijskaartje). En steeds schuift de grens verder op.....
welke principes zei u?
Wanneer ga je verhuizen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
opper true, die Tokus. Rock ´n roll, man
Ik ben een beetje toe aan slaap na diverse slapeloze nachten. Ik denk namelijk een huis gekocht te hebben (nou ja, ik weet het concept koopcontract te hebben), maar nou weet ik weer niet of ik het wil, of ik er wel goed aan doe. Het is verschrikkelijk. Ik ben een verschrikkelijk wijf(aldus mijn vriendin, en dat is zo). Twijfel, twijfel, dub, dub.
Een prachtige plek, in de bossen, heerlijk rustig, een huis mét verwarming (), maar ja.... verderop staat een nóg heerlijker huis (en onevenredig omgekeerd heerlijker prijskaartje). En steeds schuift de grens verder op.....
welke principes zei u?
Tussendoor ben ik voor naar New York geweest (dank u tijdeljke baas), en heb daar Clem Snide zien spelen, in Battery Park, op de punt van Manhattan, omzoomd door toekijkende wolkenkrabbers. Dezelfde Clem Snide die ik twee weken eerder in de kleine zaal in Paradiso hebt zien spelen. Heel vreemd, wel erg leuk. Een ´homecomning´ voor ze, dus erg uitgelaten. Ik probeerde me voor te stellen dat ik ze achterna gereisd was.Business class zelfs
Ben ik hectisch?
Ik ben hectisch.
Ben ik burgerlijk?
Ik ben burgerlijk.
Ben ik verwend?
Spoilt rotten.
Welterusten meneer de president.
Was het niet de Band of Dannys?
Zorn cd´s waren trouwens 17 US dolar in de winkels aldaar, + 8% tax. Die kun je dus net zo goed in Nederland kopen (wel een beetje rondshoppen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |