google je op herbert kom je op de hippe site van herbert groenemeyer http://www.groenemeyer.de/quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:02 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het neefje van Frank Herbert dat niet schrijven kon en vervolgens maar wat is gaan aanpielen.
Het toeval wil dat Matt op soortgelijke wijze in de politiek terecht is gekomenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:02 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het neefje van Frank Herbert dat niet schrijven kon en vervolgens maar wat is gaan aanpielen.
Ah, een ECHTE artiest! Dank, dat had ik even nodig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
google je op herbert kom je op de hippe site van herbert groenemeyer http://www.groenemeyer.de/
past mooi in het rijtje "toeter op mn waterscoorter" "sex met die blonde" en "wie nou niet springt is een homofiel" tochquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:26 schreef Zanderrr het volgende:
Berg je maar... Vader Abraham lanceert Smurfenlied in nieuwe versie
want 2 is natuurlijk niet voldoende !quote:6. It must be modular, so the customers can start with just two modules and add more modules later.
today is a good day to die (again)quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:26 schreef Zanderrr het volgende:
Berg je maar... Vader Abraham lanceert Smurfenlied in nieuwe versie
Ik weet niets in Berlijn, maar ga er zelf in september heen. Weet je nog een leuk en goedkoop hotel? En wat zijn de highlights?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:50 schreef Z het volgende:
Ik ga volgende week 4 dagen naar Berlijn. Kennen jullie daar toevallig leuke platenzaken? Ik kan niet echt wat vinden...
Dus eigenlijk moet ik gewoon 2,5 week naar Berlijn toe in plaats van half centraal europa doorcrossen in die periode?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:13 schreef Z het volgende:
Ik weet dat er een soort van 'uit-ladder' online is voor berlijn. Maar die kan ik alleen nog niet vinden. Ik hou je op de hoogte in ieder geval. En een hotel zou ik in Prenzlauer Berg zoeken, dat is een leuke wijk in voormalig Oost Berlijn.
Berlijn is sowieso een fantastische stad, misschien wel de leukste in Europa, dus het wordt tijd dat je daar een keer heen gaat!
Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent toch niet om 01:00 wezen shoppen toch?
D'er blijkt één probleempje te zijn. Godsgeklaagd ja, het is onduidelijk of er ADSL mogelijk is. De postcode check geeft de traagste versie aan, met voorbehoud voor lijntest. Een lengtetest wees uit dat het 6180m van de centrale af ligt, en volgens de heer van KPN is het uitgesloten dat groter dan 6000m nog een werkende verbinding oplevert. Wanadoo dacht aan ongeveer inbelsnelhied....... ik hoor echter ook van mensen die een snelle verbinding op een afstand > 7000m hebben. En de straat erachter geeft mogelijkheden tot >1600kb.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:27 schreef Liejannuh het volgende:
Maar het huis gaat door Dino??Die enorme kast??
![]()
![]()
Heb je er veel vanaf gekregen, qua prijs?? Enige onderhandelingsruimte was er denk wel!
Goed te zien dat je weer terug bent! Heb je nog leuke dingen gedaan in NY behalve heel veel werken en Clemm Snide spotten?
ADSL is verder doorgedrongen als Kabel over het algemeen !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
Kabelinternet geen optie Dino? Of hebben ze daar nog geen kabel uitgevonden?
Pas als ze internet over de stroomkabel gaan leveren....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
Kabelinternet geen optie Dino? Of hebben ze daar nog geen kabel uitgevonden?
En waar stond dat huis ook alweer waar jij je blik op had laten vallen????quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
In tjietjerksterawezel ook
Je hebt gaten, en je hebt afgronden
Dat gaat nog lang duren.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Pas als ze internet over de stroomkabel gaan leveren....
Ik kon mijn lach niet onderdrukkenquote:And, as usual among Linux groupies, Microsoft took some of the heat. One pigeon bonked into a nearby window, spurring Cox to quip, "Oh, no! Windows causing problems again," Engen said
Ah, ik vroeg me altijd al af wie toch zulke dingen kocht... jij dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Zanderrr het volgende:
'k heb nieuwe speakers gekocht:
[afbeelding]
Als Kink FM luisteraar wist ik dat al uiteraardquote:Liejannuh schreef:
Maakt dit nieuws weer wat goed?
Daar hou ik me ook graag voor aanbevolenquote:thaleia schreef:
Maar geeft niet hoor sebbo, ik zie die vergoeding in de vorm van alcoholica graag tegemoet.
Bosequote:Beathoven schreef:
Vrouwen hebben liever een Bose speakerset.. die kun je nog ergens wegmoffelen
Damn! De 5-6-7-8's wil ik ook altijd nog een keer zien! Maar volgende week heb ik nog geen vakantiequote:thaleia schreef:
Volgende week de 5-6-7-8's in Maria (dat grafherriebandje uit Kill Bill), grijp je kans Z
Misschien heb je nog geluk: de KPN gaat tegenwoordig adsl tot 6600 meter aanbieden. Niet dat ik daar wat aan heb, want ik zit hier 7500 meter van een centralequote:Dinosaur_Sr schreef:
Een lengtetest wees uit dat het 6180m van de centrale af ligt, en volgens de heer van KPN is het uitgesloten dat groter dan 6000m nog een werkende verbinding oplevert. Wanadoo dacht aan ongeveer inbelsnelhied....... ik hoor echter ook van mensen die een snelle verbinding op een afstand > 7000m hebben.
Dat bericht had ik ook gelezen, maar ik heb KPN (mxstream) gebeld, en een lengtetest laten uitvoeren. Vervolgens gevraagd wat mijn kansen waren, waarbij de technische man van mxstream aangaf dat tussen 4 en 6 kilometer 'geel' gebied was, maar dat vanaf 6 kilometer de kans zowat nul is. Mijn eigen provider, wanadoo, schatte in dat op deze afstand de snelheid ongeveer inbelsnelheid zou zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:23 schreef Anton het volgende:
Misschien heb je nog geluk: de KPN gaat tegenwoordig adsl tot 6600 meter aanbieden. Niet dat ik daar wat aan heb, want ik zit hier 7500 meter van een centraleMaar bij die 6,2 km van jou heb je misschien nog wel 512 kb/s...
Allememachies!quote:Op zondag 17 juli 2005 12:11 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Damn, ik werd vanmorgen wakker met een hoofd like Bassie.
Maar dat komt goed uit want Bassie is vanavond in het dorp te zien! En ik heb vrijkaarten gekregen van iemand die hier voor de pers werkt. Ik kan haast niet wachten!
kun je 'm niet even boos maken, dan is hij op z'n leukstquote:Op zondag 17 juli 2005 12:11 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Maar dat komt goed uit want Bassie is vanavond in het dorp te zien! En ik heb vrijkaarten gekregen van iemand die hier voor de pers werkt. Ik kan haast niet wachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |