Dan moet ie maar naar een cd plunder meet komen ofzo!quote:Op zondag 10 juli 2005 10:17 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Geen dag Muaddib?
Dat is zeker sinds Sebbo geen mod meer isquote:Op zondag 10 juli 2005 10:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, het topic hoeft niet vernoemd te zijn naar een artiest.
Dat was ergens in oktober. Vlak voordat ik op vakantie ging.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:40 schreef Matness het volgende:
[..]
Dat is zeker sinds Sebbo geen mod meer isDie was altijd erg streng in dit soort dingen
Enne is Liejannuh geen Jodelzangeres in Tirol?
Ik wilde het wel doen, maar het nieuwe topic was al klaar. Heb nog wel gesuggereerd er een MuadDib van te maken......quote:Op zondag 10 juli 2005 10:17 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Geen dag Muaddib?
En t was nog wel zo gezellig 12 uur lang in MUZquote:Op zondag 10 juli 2005 14:36 schreef Mark het volgende:
Niks van gezien en eerlijk gezegd ben ik er niet eens rouwig om
Hear hear.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:36 schreef Mark het volgende:
Niks van gezien en eerlijk gezegd ben ik er niet eens rouwig om
Wie is dat dan eigenlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 17:53 schreef Tokus het volgende:
bleh, weer een topic van die gast die geilt op vervolgtopics openen.
Waarom niet meer onder de oude nick, eigenlijk?
quote:
Ik hoorde van een bekende van me die naar het concert in Paradiso was geweest dat het een beetje tegen viel. Het was redelijk hetzelfde als Moloko, maar dan wat minder goed.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
dat nieuwe cdtje van roisin murphy klinkt best leuk
Je ontvangt alleen nog maar post?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:05 schreef nipeng het volgende:
Ik ga ook een Muaddib doen. Nou ja een halve dan.
Ehm, da's een goeie... dan zou ik de vorige 10 dag-topics door moeten gaan zoeken ofzo. Maar volgens mij was het wel ergens daar in de buurt ja, na Lowlands iig.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
Anton, wanneer hadden we nu gezegd dat de CD plunder meet was?
Eerste weekend september ofzo? Ik heb namelijk net mn vakantie verzet, dus dat gaat lukken!
Denk ik!
Beetje uitgekeken enzo.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:13 schreef TheGrandWazoo het volgende:
waarom.
live heb ik geen oordeel over ! het is meer geluidjes muziek dan molokoquote:Op zondag 10 juli 2005 19:35 schreef Anton het volgende:
[..]
Ik hoorde van een bekende van me die naar het concert in Paradiso was geweest dat het een beetje tegen viel. Het was redelijk hetzelfde als Moloko, maar dan wat minder goed.
Mag ik dan ook een biertje, TGW? Ik zit gék te worden hier.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:33 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Welkom Sunchaser.
Grab a beer en trek je niks van al die halve zolen hiero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |