Om nog ff aan te gevenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:30 schreef RB het volgende:
Resume
9:45 shellpomp A1 meet bwt en opm
10:15 shellpomp bij de A10 meet met de lims
en vanaf daar richting Alkmaar![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:20 schreef bwt het volgende:
En de FIPO![]()
Geloof zelfs dat ik alles goed heb gedaan.
[..]
Om nog ff aan te geven
Zal een druk bezoek zijn
OPM met neef en broer
RB
bwt
Youssef
Hicham
Das met zeven (7) man om een motor te kijken![]()
Invasie dus![]()
Ik zie een ieder vanzelf
Bijna.quote:
was ook maar een voorbeeldquote:Op zondag 10 juli 2005 07:35 schreef hicham het volgende:
Jij bent nog wel de potentiele koper, dus ik neem aan dat jij er op z'n minst 24/7 bij staat
jullie kunnen daarna nog wel gaan toerenquote:Lijkt me wel een goed idee trouwens om na afloop nog even te toeren met de motoren (OPM mag ook met de auto) maar ik heb geen route dus we moeten op goed geluk rijden
we hebben het er nog wel over bij het meetingpointquote:Op zondag 10 juli 2005 06:17 schreef hicham het volgende:![]()
Vind het ook raar om met zoveel man te gaan kijken, maar heeJ, het was mijn idee niet
Yepquote:Op zondag 10 juli 2005 08:06 schreef bwt het volgende:
Mooi, op 1 na iedereen wakker en postend.
de eerste shellpomp op de A1 na afslag A28quote:Op zondag 10 juli 2005 08:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar in a'foort is de meetingpoint ook alweergeen zin om terug te bladeren
Die is nog aan het bijlezen van gisterenquote:Op zondag 10 juli 2005 08:08 schreef RB het volgende:
[..]
Yep
we missen alleen nog 1helft van de lims![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aangezien de mijne alleen op benz rijdt
motorbanden repareren is niet een optiequote:Op zondag 10 juli 2005 08:34 schreef hicham het volgende:
Klotesjitzooiheb hier nog wel een bandenreparatiesetje maar heb je niks aan natuurlijk
Is idd alleen bedoelt 'om nog thuis te komen', maar dat ben je alquote:
wat heet tegenvallerquote:Op zondag 10 juli 2005 08:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Is idd alleen bedoelt 'om nog thuis te komen', maar dat ben je al
tsja, toch wel een tegenvaller
Okay, je weet wel waar het is neem ik aan? De shell? Afslag S114 van de ring A10quote:Op zondag 10 juli 2005 08:38 schreef bwt het volgende:
Das mooi shit.
Bij mij was een pirelli achterbandje 300 Euries
Is geen leuk nieuws
Ehh, ik ga er vandoor, anders mis ik iedereen nog
quote:
Haalde hem van de padokstand, en toen was de band plat, normaal rolt hij dan een stukje door,en nu bleef hij staanquote:Op zondag 10 juli 2005 08:41 schreef hicham het volgende:
[..]Zag je het wel meteen of begon je al te manouvreren? Toen het mij gebeurde zat ik er zelfs al op en toen ik begon te steppen om te manouvreren merkte ik dat de motor wel erg zwaar was
damnquote:Op zondag 10 juli 2005 08:29 schreef RB het volgende:
#$%@*&^%¤¼½¾²×¥’ñü
![]()
WTF GVD GVD
![]()
Band lekóíú½¼¤¤³²%$#@&^*
![]()
![]()
tja, die heb ik al wel een paar keer doorgelezen ooit...ik let eigenlijk een beetje op de standaard dingen. maar of ik dat ook echt grondig kan doen is een 2e...quote:Op zondag 10 juli 2005 08:54 schreef hicham het volgende:
Hmm, goede tips. Heb je het zelf ook nog een beetje voorbereid opm. Zo een docfile gelezen met waar je allemaal op moet lettenHoop dat bwt ook nog wel wat technische kennis in huis heeft want anders zijn het 5 leken die bij een motor gaan kijken
![]()
Ik lees nog wel ff die docfile door
print hem uit en neem hem meequote:Op zondag 10 juli 2005 08:56 schreef hicham het volgende:
Checklist
Algemene toestandAlles origineel? Lakschade? Krassen? Ooit gevallen? Accessoires?
UitlaatIndien niet originele demper: voorzien van een keurmerk ? Met de hand tegen de demper slaan, rammelen? Zit er roest op het systeem? Zijn er sporen van een ongeval?
ArmaturenLaat de dagteller zich "resetten"? Functioneren de kop-, achter-, en remlampen? En de toeter? Zijn er sporen van een ongeval op de knipperlichten?
SleutelsZijn alle sleutels voorhanden? Functioneert het stuurslot? Functioneertest van alle sloten.
Hydraulische leidingenVerouderd (ouder dan 4 jaar)? Bros? Week? Zacht?
BuddyovertrekScheuren? Is het een originele overtrek?
StuuruitslagOnbeschadigd? Wanneer beschadigingen te zien zijn, kan het duiden op een ongeval.
BalhoofdlagersMotor opbokken. Voorwiel vrij maken, stuur van links naar rechts draaien. Dit moet soepel gaan. Motor met het voorwiel tegen een muur zetten.
Binnenpoten v/d voorvorkMet een vinger langs de binnenpoten bewegen.
VoorwielHeeft het voorwiel speling? Het voorwiel met beide handen krachtig in de rijrichting bewegen. Dit moet zonder speling geschieden.
VoorbandProfieldikte van minimaal 1.0 mm. Zitten er scheurtjes in de band?
VoorremZitten er groefjes in de schijf? Test met de nagels! Schijf dunner dan toegestaan? Meten met een schroefmaat.
RemvloeistofRemvloeistof bruingekleurd?
Remblokjesversleten? Let op wearlimit!
Bok-standaardIn opgebokte toestand, moet één wiel vrij van de grond staan
Zij-standaardMoet automatisch inklappen, of kortsluitschakelaar.
Ketting en tandwielenLaat de ketting zich makkelijk van het achtertandwiel naar achteren lichten? Vernieuwen! De doorhang van de ketting controleren wanneer het achterwiel steeds een stukje doorgedraaid wordt.
AchterbrugBij een opgebokte motor flink aan de brug schudden. Dit moet zonder speling kunnen.
MonoshockBij een opgebokte motor, de achterbrug vastpakken en krachtig omhoog en omlaag bewegen. Wanneer hier speling inzit, zijn de lagers van het veersysteem versleten. Zit er roest aan de buitenkant van het hefboomsysteem? Wanneer er vet op het systeem zit, kan het zijn dat de lagers droog gelopen zijn. Gebruik een zaklamp om te kijken of er scheurtjes zitten in afdichtingmaterialen.
AchterwielHeeft het wiel speling? Het wiel met beide handen krachtig in de rijrichting bewegen.
AchterremZitten er groefjes in de schijf? Test met de nagels! Schijf meten met een schroefmaat.
AchterbandProfieldikte van minimaal 1.6 mm. Zitten er scheurtjes in de band?
De stand van de wielenDe motor opbokken, stuur recht zetten, diep door de hurken en kijken of de wielen in één lijn staan. Wanneer dit niet het geval is, kan de motor verkeerd in elkaar gezet zijn, of een deel van de frameconstructie is krom.
AccuHoe is de toestand van de accu (polen, stand van het accuzuur, de kast van de accu)? Zit er een slang aan de accu? Is er schade door accuzuur? Hoe is de staat van de stekkerverbinding?
Proefrit
KoppelingSlipt de koppeling in de hoogste versnelling? Geeft de motor bij het inschakelen van de eerste versnelling een grote schok, met de koppeling ingeknepen? Zo ja, klevende platen, niet goed afgesteld, of de stalen platen zijn versleten.
MotorblokWisselende belasting; wanneer onder belasting blauwe rook uit de uitlaat komt, zijn waarschijnlijk de zuigerveren versleten. Wanneer er onder wisselende belasting en bij het loslaten van het gas, blauwe rook uit de uitlaat komt, moeten waarschijnlijk de kleppen geslepen worden. Wanneer er bij het gas loslaten knallen uit de uitlaat komen, dan is de uitlaat waarschijnlijk niet luchtdicht afgesloten. Rammelen, ruisen; maakt de transmissie zingende geluiden? Tandwielen en ketting vervangen. Rammelt of ratelt bij lage toerentallen? Dan is de distributieketting waarschijnlijk versleten of moet bijgesteld worden. Zijn de kleppendeksel, cilinderkop- en voet en carterafdichtingen vrij van olielekkage? (het beste na een proefrit) Is er sprake van een waterlekkage bij het koelsysteem? Zijn de koelslangen bros? Zijn de (rubberen) inlaatspruitstukken bros?
ArmaturenWerkt de kilometerteller? Werkt de snelheidsmeter? Werkt de toerenteller?
PapierenKlopt het framenummer? Hoeveel eigenaren heeft de motor gehad?
ReparatiesWanneer de eigenaar aangeeft grote reparaties te hebben laten uitvoeren, is dat aantoonbaar? (Bonnen, rekeningen)
Heb ik gedaanquote:Op zondag 10 juli 2005 09:01 schreef RB het volgende:
[..]
print hem uit en neem hem mee![]()
is altijd handig
Ga met je hand over de band en voel of er opstaande randen aan het profiel zittenquote:Op zondag 10 juli 2005 09:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Thx RBmaar wat moet ik checken aan die cubs (tip 3)
rest is duidelijk
[..]
tja, die heb ik al wel een paar keer doorgelezen ooit...ik let eigenlijk een beetje op de standaard dingen. maar of ik dat ook echt grondig kan doen is een 2e...
quote:Op zondag 10 juli 2005 03:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
Oke ik bemoei me ergens mee wat mij geen flikker aangaat, maar is het niet handiger om in 2 groepen te gaan ? Een deel OPM's potentiele motor kijken en een ander deel gewoon toeren ?
Met 7 man gezamelijk een 1000 snelwegkilometers maken om een motor te keuren.
En dan zegt men dat ik niet helemaal spoor, ik spoor hartstikke vergeleken bij jullie !!!
Eigenlijk kwam ik alleen maar even zeggen dat ik ging slapen hoor.
thxquote:Op zondag 10 juli 2005 09:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
OPM, dan hoef jij het dus niet nogmaals uit te printen
quote:Wanneer er bij het gas loslaten knallen uit de uitlaat komen, dan is de uitlaat waarschijnlijk niet luchtdicht afgesloten.
Tis ook een meet hoorquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 09:07 schreef hicham het volgende:
Tis ook een meet hooren we gaan niet als vliegen plakken, eerst bespreken bij een benzinepomp hoe we het aan gaan pakken. OPM gaat proefrit doen, bwt leidt de verkoper af. Ik kom met busje aanrijden, leg de oprijplanken klaar en snel de motor erin rijden en gaan met die banaan
![]()
Had nog niet helemaal de lijst doorgenomen maar dat zou inderdaad kunnen kloppen, hij lekte iig een beetje toen ik hem pas had gemonteerd. Daarna niet meer gecontroleerd of dat nog goed is gekomenquote:Op zondag 10 juli 2005 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hicham, zit een antwoord bij voor jou:
[..]
okquote:Op zondag 10 juli 2005 09:02 schreef RB het volgende:
[..]
Ga met je hand over de band en voel of er opstaande randen aan het profiel zitten
quote:Op zondag 10 juli 2005 09:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Tis ook een meet hooren we gaan niet als vliegen plakken, eerst bespreken bij een benzinepomp hoe we het aan gaan pakken. OPM gaat proefrit doen, bwt leidt de verkoper af. Ik kom met busje aanrijden, leg de oprijplanken klaar en snel de motor erin rijden en gaan met die banaan
![]()
en welke taak had je voor mij in gedachten gehadquote:Op zondag 10 juli 2005 09:07 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
Dit is al na de planwijziging n.a.v je lekke band, eerst wou ik er gewoon op los rammen omdat we met z'n velen waren. Hadden we ook nog kunnen kijken naar waardevolle dingen die nog in het huis zouden kunnen liggenquote:Op zondag 10 juli 2005 09:11 schreef RB het volgende:
[..]
en welke taak had je voor mij in gedachten gehad![]()
Jij ook veel plezier op de VFRmet CBR meetquote:Op zondag 10 juli 2005 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wilde iedereen daar ook even succes wensen
was nog niet klaar met bijlezen
@RB kut voor je die lekke band
Lukt vast wel, alleen al door dat nieuwe ruitje gaat ze 10x zo snelquote:Op zondag 10 juli 2005 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
gaat wel lukken denk ik
Raus maakt zich een beetje zorgen of ze het allemaal wel bij kan houden![]()
nog 1 minderquote:Op zondag 10 juli 2005 09:17 schreef Phatzak het volgende:Ik kom ws niet, moet wat anders doen
Hicham, je kan mijn voorband aan de rechterkant bekijken. Maak er meteen een foto van, want dat zijn volgens mij overduidelijke cubs
en nou moet ik gvd ook nog wachten tot ik weer terug ben uit R`dam voordat ik er een nieuwe op kan laten leggenquote:
als dat inderdaad zo is zou ik als ik jou was de vering ook maar eens nakijkenquote:Op zondag 10 juli 2005 09:17 schreef Phatzak het volgende:Ik kom ws niet, moet wat anders doen
Hicham, je kan mijn voorband aan de rechterkant bekijken. Maak er meteen een foto van, want dat zijn volgens mij overduidelijke cubs
ik heb er ook wel vertrouwen in dat ze het allemaal wel aan kanquote:Op zondag 10 juli 2005 09:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Lukt vast wel, alleen al door dat nieuwe ruitje gaat ze 10x zo snel![]()
Jet-stream heH
quote:Op zondag 10 juli 2005 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als dat inderdaad zo is zou ik als ik jou was de vering ook maar eens nakijken![]()
het zou goed kunnen dat de vering te stug staatquote:Op zondag 10 juli 2005 09:26 schreef Phatzak het volgende:
[..]Maar hij gaat retestrak door de bocht
Samen met die grote beurt laten checken![]()
En nou weg, veel plezier allen met wat jullie gaan doen. Uitgebreide agenda voor vandaag al die FokMC'ers![]()
tis doodstil hier. Mss ga ik nog wel ff rijden zo.quote:
Kan niet heb lekke achterbandquote:Op zondag 10 juli 2005 14:13 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
tis doodstil hier. Mss ga ik nog wel ff rijden zo.
Iemand
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:22 schreef Phatzak het volgende:
Ik ben nu ook terug, ga nu maar even lekker rijden
quote:
Ik kon alsnog niet meequote:Op zondag 10 juli 2005 14:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
en hoe was dat apperaat?
weet ik niet ben niet mee geweestquote:Op zondag 10 juli 2005 14:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
en hoe was dat apperaat?
waar ga je heen?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:22 schreef Phatzak het volgende:
OPM zal wel terug moeten rijden en bwt en hicham maken vast nog een rondje.Ik ben nu ook terug, ga nu maar even lekker eten en dan wel rijden
Het is fantastisch weer, die maken er een hele dag van.quote:
Ik weet het niet, heb nou nog nergens zin inquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:37 schreef Worldbeater het volgende:
Lollige was dat het zwembad in Pernis precies tegenover het nieuwe huis van mijn ex zit.
Die is er deze week ingetrokken, en wilde ook naar het zwembad, maar zag ons staan..
.. zo las ik uren later via een SMS.![]()
Die gelooft nooit dat ik daar toevallig was.![]()
zit nu in gouda ...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:39 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb nou nog nergens zin in
Waar zit jij ongeveer?We zouden kunnen proberen die andere twee te vinden...
Hicham en bwt. Maar ik zit voorlopig nog een uur a anderhalf nog niet op de motor
Heb mijn beweging er alweer opzitten.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
zit nu in gouda ...
heb nu ook nog ff geen zin om iets te doen, ga zo wel bewegen ofzo
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 16:15 schreef hicham het volgende:
Thuis
Even in het kort, omdat ik de douche in wil om alle zweet af te spoelen
- OPM stond zonder benzine
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moooooi dingOp de foto's komen de kleuren niet zo goed uit, in het echt is ie nog mooier groen
Thuis
Even in het kort, omdat ik de douche in wil om alle zweet af te spoelen
- OPM heeft nieuwe motor
- OPM stond zonder benzine
Hmpf, dat was 't eigenlijk
Pics om jullie zoet te houden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moooooi dingOp de foto's komen de kleuren niet zo goed uit, in het echt is ie nog mooier groen
Nou heb ik de primeur [afbeelding]
Ik denk dat het te laat was om ons nog te spotten, want de Akermaat is al heel dichtbij de wegensplitsing dus we waren al bijna van de A9 afquote:Op zondag 10 juli 2005 16:55 schreef Phatzak het volgende:Ben nog gaan racen richting jullie
Damn, wat een heerlijk weer om te rijden. Toen ik vertrok al meteen in race houding en echt knoerthard die bochten door
![]()
Jammer, waarschijnlijk had ik jullie nog kunnen spotten
![]()
Ik denk dat jullie gewoon wat langer hadden moeten starten.. als ie hem leeg had gereden tenminste. Ik moest ook soms heeel lang starten, maar weet niet hoe lang jullie het hebben geprobeerd![]()
Als jullie nog hadden gewacht had ik ook de nieuwe motor kenne spotte
Hoe haal je het in je hoofd, nick op een chopper zettenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier nog een GSM piccie van Nick vrijdag bij Motoport.Shoppert rijder.
![]()
[afbeelding]
wat stout van jouquote:
mwah, kan harderquote:Op zondag 10 juli 2005 17:29 schreef bwt het volgende:
Maar 1 ding is zeker.
met de huidige uitlaat zit er een hele mooie huil in die nieuwe bak van OPM
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:13 schreef Phatzak het volgende:
Volgende week zondag dan maar een meet met dat nieuwe ding?
wat een kerel was datquote:Op zondag 10 juli 2005 17:29 schreef hicham het volgende:Dan moet OPM ook allang thuis zijn maar die zal wel eerst uitrusten voordat ie post ofzo
Die verkoper van de motor kwam met 2 andere gasten trouwens, waarbij eentje nogal wild was. Die reed met OPM mee voor de proefrit omdat OPM de omgeving niet kende. Achteraf vertelde OPM dat die gozer steeds 180 reed en overal wheelies trok
Je kon ook zien aan z'n pak dat ie nogal wild was, zaten nogal wat gaten in van een val en bovendien had hij zijn motor nog maar een jaar omdat de vorige getotalled was
ik had net 74 km gereden, had je meegenomen in je berekening want jij had het over 65 dacht ikquote:Op zondag 10 juli 2005 18:14 schreef bwt het volgende:
O ja, je had een verbruik van 1 op 13 na de tankstation - tankstation rit
Zag er idd heel netjes uitquote:Op zondag 10 juli 2005 18:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ding zag er netjes uit zo ver ik kon zien, ik had nog geprobeerd te denken aan de dingen op de lijst en die van RB. het enige wat opviel was de koppeling, misschien dat daar iets versleten is idd. laat ik nakijken
Vond het idd wel een opvallend geluid voor een 'standaard' demperquote:[..]
mwah, kan harderremus demper erbij, hij kon echt niet lager met de prijs maar er moest toch iets gebeuren vond ik voor die koppeling (missch is er wel niks aan de hand
) dus stelde ik voor om die demper erbij te doen
We gaan je toch niet zomaar achterlatenquote:thx voor het geduld op de vluchtstrook mannen
jepquote:Op zondag 10 juli 2005 18:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik had net 74 km gereden, had je meegenomen in je berekening want jij had het over 65 dacht ik
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand hier die dat wel kan-->msn
hij zei nog: ik heb hem niet voor je kunnen poetsenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
Zag er idd heel netjes uiten mooi opgepoetst
is niet verkeerd neequote:Vond het idd wel een opvallend geluid voor een 'standaard' demper
het kostte jullie toch je zondagmiddag zoquote:We gaan je toch niet zomaar achterlatenWel nog even kijken wat de reden was dat ie het niet deed natuurlijk. Probeer eerst eens je kraantje op reserve te zetten nu en kijken of ie dan uitvalt ofzo ondanks genoeg benzine in de tank
Vertrouwen in de menschquote:Op zondag 10 juli 2005 18:35 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
Gefeliciteerd OPM met je nieuwe Bike![]()
begrijp ik het nou goed dat je hem gelijk meegenomen heb ? hoeheb je hem dan overgeschreven op zondag ?
![]()
ook dat was echt super van hemquote:Op zondag 10 juli 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
Vertrouwen in de mensch
Hij gaat hem maandag overschrijven en vrijwaringsbewijs opsturen
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
Vind 't wel klote* dat je een nieuwe motor hebt OPM, nog ff en ik blijf nergens met m'n 25KWDie zxr400 kon ik nog redelijk bijhouden, vooral laag in de toeren. Maar die ZX7R die heeft zelfs op de snelweg nog genoeg vermogen om
te zeggen tegen me
Gelukkig hebben we Fulcrum erbij met z'n 25KW GSje
*
Ik was toen aan het wachten tot jij me voorbij zou komen scheurenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik zag je denken/lachen toen mijn neef voorop reed en we gingen keren, samen ff optrekken
ik maar half gas
![]()
![]()
hmmmm daar is een tijdje geleden een grote discussie hier geweestquote:Op zondag 10 juli 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Vertrouwen in de mensch
Hij gaat hem maandag overschrijven en vrijwaringsbewijs opsturen
niks andersquote:Op zondag 10 juli 2005 18:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
hmmmm daar is een tijdje geleden een grote discussie hier geweesttoen ik vertelde dat ik mijn Honda verkocht had aan een man die hem ook gelijk mee wilde nemen
![]()
toen werd gezegd dat ik teveel vertrouwen had in de mens ( onder andere OPM )![]()
maar nu is het natuurlijk anders heH
doe nog maar ff rustig aan he, de 1e paar kmsquote:Op zondag 10 juli 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
Ik was toen aan het wachten tot jij me voorbij zou komen scheuren
hahah iddquote:En in de verkeerde rij voor het stoplicht staan was ook wel een leuke actie
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:33 schreef Phatzak het volgende:
Ik wil ook nog 'rijdende' foto's. Dan is de motor vaak nog mooier![]()
quote:
Toch wel hequote:Op zondag 10 juli 2005 18:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Fhatzak heb jij voor mij dat adres in spanje waar jou bandjes vandaan komen ?![]()
Ben te moe om te rijdenquote:Op zondag 10 juli 2005 19:33 schreef greedkillingz het volgende:
OPM feli
Is iedereen rijden ofzo
Ik ga zo iig wel ff![]()
Wanneer het canvas tevoorschijn komtquote:Op zondag 10 juli 2005 19:34 schreef hicham het volgende:
Wanneer ga jij er eigenlijk andere banden opleggen youssef, heb je al een afspraak?
Mijn voorband begint op te raken maar de vakantie zal ie vast nog wel halen
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:34 schreef hicham het volgende:
Wanneer ga jij er eigenlijk andere banden opleggen youssef, heb je al een afspraak?
Mijn voorband begint op te raken maar de vakantie zal ie vast nog wel halen
[..]
Ben te moe om te rijden
gsxr1100 en die ombouwen naar streetfighterquote:Op zondag 10 juli 2005 19:37 schreef hicham het volgende:
Damn, als ik die foto's bekijk van OPM met z'n nieuwe motor en soms die van Youssef, dan twijfel ik echt wat ik na de Bandit wilSupersport, sport/tour of gewoon veel meer richting de Duke II stijl
![]()
Of gewoon een bandit 1200 ofzo
Keuzes
Gewoon te lui om naar beneden te lopen en kleding e.d. aan te trekken zekerquote:
Ik ga meestal richting weesp en bij driemond het gein in naar abcoude.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:41 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Gewoon te lui om naar beneden te lopen en kleding e.d. aan te trekken zeker
Waar rij je eigenlijk vaak dan? Mijn inspiratie rond Amsterdam is een beetje op![]()
Nah, te weinig geslapen icm veel in de hitte stilstaan / langzaam rijden heeft me moe gemaakt denk ik. We reden samen met een auto dus we konden het niet al te gek maken + dat benzineprobleempje van OPMquote:Op zondag 10 juli 2005 19:38 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
is dat mogelijk dan
![]()
Te veel gefeest het weekend
Makster had hier nog wat Hayabusa streetfighters gepost tijd geleden, geweldigquote:Op zondag 10 juli 2005 19:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
gsxr1100 en die ombouwen naar streetfighter
thxquote:Op zondag 10 juli 2005 19:33 schreef greedkillingz het volgende:
OPM feli
Is iedereen rijden ofzo
Ik ga zo iig wel ff![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:13 schreef Phatzak het volgende:
Volgende week zondag dan maar een meet met dat nieuwe ding?
En m'n opa + oma komen hierheen dus hij mag niet eens meetenquote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgende week zondag is de meet van M-F
![]()
![]()
Leuk, dan wapper je alleen nog maar achter je armen aanquote:Op zondag 10 juli 2005 19:44 schreef hicham het volgende:
Makster had hier nog wat Hayabusa streetfighters gepost tijd geleden, geweldig
300 aantikken op een naked lijkt me ook wel leuk
Oh jaquote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
En m'n opa + oma komen hierheen dus hij mag niet eens meeten
We kunnen waarschijnlijk nog makkelijk in de middag meeten dan, moeten even vragen hoe laat ze ongeveer langskomen. Ze komen gewoon op de koffie denk ikquote:
thxquote:Op zondag 10 juli 2005 19:00 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Toch wel he![]()
Gewoon mailen naar tres@rodamoto.net daar heb ik mijn conversatie en goede antwoorden vandaan. Gewoon direct je adres en info mailen of info even aan mij vragenen desnoods vragen of je direct bij aflevering cash kan betalen. Kost je 5 euro meer, maar dan weet je tenminste precies waar je aan toe bent.
Bovendie vergat DHL bij mij cash te innen dus ik heb hier nog steeds 240 euro liggen en gratis bandenRodamoto zei zelf dat ik moest afwachten, misschien vergeten ze me
Die 2 milimeter zal wel aan het tempo + heerlijk weer liggen![]()
Wist je dat we op zwarte zaterdag vertrokken?Tenminste... dat zei iemand tegen me?
Edit: volgens moeders niet
diemen uit binnendoor richting weesp & bij driemond rechts langs het water naar Abcoude.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Leuk, dan wapper je alleen nog maar achter je armen aan
Weesp eens proberen een keertje
Martie en Raus gaan meeten met die Bosche Bollenquote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
[..]
We kunnen waarschijnlijk nog makkelijk in de middag meeten dan, moeten even vragen hoe laat ze ongeveer langskomen. Ze komen gewoon op de koffie denk ik![]()
kee dan ik hoef me dus geen zorgen te maken dat ik een Fok-Meet misquote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
En m'n opa + oma komen hierheen dus hij mag niet eens meeten
Ik raad je toch echt aan om een lange bocht te proberen a la klaverblad of rotonde. Dan heb je alle tijd om die knie in de bocht steeds verder te drukken. In een keer naar beneden rammen voor je eerste keer kanneeuuhh... nogal fout gaan volgens mijquote:Op zondag 10 juli 2005 19:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
gisteren samen stoppie's en bochtjes geoefend![]()
Blij dat ik van dienst kon zijn, ook al was het op afstandquote:Op zondag 10 juli 2005 18:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
wat een ding
![]()
rijdt echt super
![]()
wat een souplesse, dit in vergelijking met mijn oude lijkt wel of er 3 generaties tussen zitten
alles zo soepel, bak, remmen, sturen
ding zag er netjes uit zo ver ik kon zien, ik had nog geprobeerd te denken aan de dingen op de lijst en die van RB. het enige wat opviel was de koppeling, misschien dat daar iets versleten is idd. laat ik nakijken
[..]
mwah, kan harderremus demper erbij, hij kon echt niet lager met de prijs maar er moest toch iets gebeuren vond ik voor die koppeling (missch is er wel niks aan de hand
) dus stelde ik voor om die demper erbij te doen
ben echt kapotmaar heel erg de moeite waard
thx voor het geduld op de vluchtstrook mannen
crosy.gifquote:Op zondag 10 juli 2005 20:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kee dan ik hoef me dus geen zorgen te maken dat ik een Fok-Meet mis![]()
de rest sluit gewoon aan bij de M-F meetprobleem opgelost
![]()
we hebben op de A50/A2 geoefendquote:Op zondag 10 juli 2005 20:05 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik raad je toch echt aan om een lange bocht te proberen a la klaverblad of rotonde. Dan heb je alle tijd om die knie in de bocht steeds verder te drukken. In een keer naar beneden rammen voor je eerste keer kanneeuuhh... nogal fout gaan volgens mij![]()
Verkapt "kijk, ik kan denken" postquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:13 schreef hicham het volgende:
Volgens mij kan je met een gs500 ondanks 25kw met wat moeite en zonder je koppeling te verneuken wel wheelies maken of niet?Mijn voorwiel begint soms te stuiteren als ik zo optimaal snel mogelijk wil optrekken. GS500 is nog wat lichter + twee cilinder dus over het algemeen meer koppel onderin, ofnie?
Dacht ik ineens aan
Toen we van motor gingen ruilen zei je dat de GS vlotter van z'n plek kwam?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vermogen is niet echt hoog hoor
Raus moest 3x aan gashandle draaien wilde ze een beetje vlot van plaats komen
dijkjes bij Tiel en Nijmegen en verderquote:Op zondag 10 juli 2005 20:17 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Verkapt "kijk, ik kan denken" post![]()
Welke route gaan ze rijden eigenlijk martie? Dan gaan wij daar misschien gewoon later langs. Vertrekken we op hetzelfde pount als jullie... halen we jullie vanzelf in![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Toen we van motor gingen ruilen zei je dat de GS vlotter van z'n plek kwam?
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dijkjes bij Tiel en Nijmegen en verder![]()
Mét M-F stickerquote:
Best veel grijze haren op de foto's heH, toeval of.. ?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit zijn de plaatjes die ik heb geschoten vandaag![]()
zijn er niet zoveel want de camera was onderweg aangegaan dus accu was leeg![]()
verzamelplaats in Oirschot
[afbeelding]
[afbeelding]
de meeters
[afbeelding]
De tussen stop
[afbeelding]
Even de inwendige mens voeren![]()
[afbeelding]
klaarmaken voor vertrek 2e ronde
[afbeelding]
mooi heH
[afbeelding]
die grijze haren zaten in het slakkenclubjequote:Op zondag 10 juli 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Best veel grijze haren op de foto's heH, toeval of.. ?
quote:
quote:
Zoietsquote:Op de foto's komen de kleuren niet zo goed uit, in het echt is ie nog mooier groen
zoiets jaquote:Op zondag 10 juli 2005 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
Zoietsiets donkerder, minder geel en wat groeniger.
![]()
[afbeelding]
nou, afgaand op het profiel vd banden en schaamranden valt zijn sportieve gedrag mee (hoop ik) ook zijn pak enzo zag er netjes uit...quote:Alleen niet te hopen dat die oude eigenaar net zo met zijn motor reed als die vriend met de R1.![]()
Die koppeling geeft te denken dat hij niet keek op een wheelie of 2, 3 per dag.![]()
Maar het kan ook gewoon normale slijtage zijn.. ik weet sinds kort hoe een koppeling eruit ziet en kon de werking eigenlijk niet geloven.![]()
zeker liever bij een motorzaak maar daar betaal je ook weer voor, en deze ziet er gewoon zo netjes uitquote:OPM, je kocht toch liever bij een betrouwbare motorzaak?![]()
Historie kwestie van eerste motor opgeknapt, tweede motor die opgeknapt moest worden.
Can trust nobody in the end..![]()
Maar echt zeer, zeer, zeer mooi
echt wel nummer 1 of 2 van alle Fok! MC bikes.
![]()
Al versla je misschien ook Romius nog wel op optisch niveau bij een irl keuring. Kawasaki.![]()
![]()
gelukkig nog een redelijke prijs voor mijn oude gekregen idd, en toch die remus erbij gefikstquote:Op zondag 10 juli 2005 21:32 schreef Worldbeater het volgende:
En nog maar een week geleden zag het er allemaal een stuk minder rooskleurig uit voor je.![]()
Die ZX7R is inderdaad mega stappen vooruit.![]()
Prijs kwaliteits verhouding lijkt mij ook top, je hoefde weinig bij te betalen toch.![]()
Now we go to dinner outside.![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
Maar echt zeer, zeer, zeer mooi
echt wel nummer 1 of 2 van alle Fok! MC bikes.
![]()
Al versla je misschien ook Romius nog wel op optisch niveau bij een irl keuring. Kawasaki.![]()
![]()
thxquote:Op zondag 10 juli 2005 21:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Nog even terug gelezen... OPM vandaag toch geslaagd. GefeliMooie motor hoor! Moest je erg wennen toen je er mee naar huis reed (afgezien van de benzinemeter en zo
![]()
)?
eyquote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef PatrickM het volgende:
OPM, feli met je nieuwe bike [afbeelding]
Mooi ding
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gelukkig nog een redelijke prijs voor mijn oude gekregen idd, en toch die remus erbij gefikstnu hopen dat het mee valt met die koppeling, anders wil ik alsnog gebruik maken van mijn plaatsje op de sleutelmeet
![]()
deze is echt mega stappen vooruitmaar ook met alles, zoals ik zei lijkt wel of deze 3 generaties jonger is
![]()
Past wel bij popijn op z`n crquote:
Ehh, nee, was ik nietquote:Op zondag 10 juli 2005 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
BWT
Hier was jij toch naar op zoek ?
remklauwen R1
Jullie hebben een mooie rit gehad vandaag zonder mijquote:Op maandag 11 juli 2005 00:25 schreef bwt het volgende:
Jep, net weer thuis
Helaas ja, je hebt niet altijd alles in de hand.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef RB het volgende:
[..]
Jullie hebben een mooie rit gehad vandaag zonder mij![]()
Baal er nog steeds van dat ik niet mee kon![]()
Bel morgen de dealer op dat ze hem op moeten halen bij mij, sleutel heb ik al in hun brievenbus gegooid.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:39 schreef bwt het volgende:
[..]
Helaas ja, je hebt niet altijd alles in de hand.![]()
Vooral spijkers in je achterband........
suc6 met zoeken naar een nieuwe band.
Was verder wel leuke dag, ookal was je er niet bij.
Alleen eind van de dag - toen de auto bijrijder nog wilde gaan kijken voor eenandere auto (10 km verderop) duurde het iets lager dan gedacht waardoor we om 3 uur stil stonden op de snelweg (niet snel weg dus)
(vandaag een dikke 375 KM op de teller er bijgezet)
lange dag vandaag
Poser 1.quote:
Ik heb een Fireblade 2002 remklauw.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:29 schreef bwt het volgende:
Ehh, nee, was ik niet
Mss 1 van de CR rijders?
Kijk, dat heb je goed geregelt.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:44 schreef RB het volgende:
[..]
Bel morgen de dealer op dat ze hem op moeten halen bij mij, sleutel heb ik al in hun brievenbus gegooid.is hij tenminste klaar als ik weer uit rotjeknor terug ben
![]()
quote:
Zijn de meeste zaken niet dicht op maandag?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:44 schreef RB het volgende:
[..]
Bel morgen de dealer op dat ze hem op moeten halen bij mij, sleutel heb ik al in hun brievenbus gegooid.is hij tenminste klaar als ik weer uit rotjeknor terug ben
![]()
Klopt maar heb prive nummer van hem,quote:Op maandag 11 juli 2005 00:53 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Zijn de meeste zaken niet dicht op maandag?
Er is hier maar eentje in Amsterdam die ik ken die op maandag geopend is.![]()
Je kan ook je achterwiel er even afhalen, en door Ondeugend laten brengen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:53 schreef RB het volgende:
het blijft de hele week mooi weer,
dus als ik terug kom wil niet nog een keer achter een band aan moeten
![]()
Reacties per pagina: 100quote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaf halverweg pagina 1 t/m pagina 3 leuke pics van een SuperMoto wedstrijd bij Den Bosch.![]()
klik!
En ik wil nog een Pilot Power achterbandje voor de CR.quote:
Met dat zand is wel apart, dus dat maakte het wel bijzonderder.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:03 schreef Phatzak het volgende:
Al met al interessante foto's. Maar na 1 keer heb ik het wel weer gezien![]()
wiel er uithalen ,heb ik geen tijd meer voorquote:Op maandag 11 juli 2005 00:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kan ook je achterwiel er even afhalen, en door Ondeugend laten brengen.![]()
Hier vlak in de buurt zit trouwens www.motorband.nl
Die is veel goedkoper.
Wiel eruit is 5 minuten werk, kan zelfs nu nog.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:06 schreef RB het volgende:
wiel er uithalen ,heb ik geen tijd meer voor![]()
kom morgen weer voor een paar dagen die kant op.
Ondeugend is naar het North sea jazz, en ze weet ook niet waar ze moet zijn
bok komt bij kalsbeek in zwolle weg, zelf gehaaldquote:Op maandag 11 juli 2005 01:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wiel eruit is 5 minuten werk, kan zelfs nu nog.![]()
![]()
En ze was toch een keer naar de motorzaak gereden voor die bok.![]()
Ik ga ook neer.![]()
Have fun@south dutchy countryside.
![]()
Met GTA zit ik wel vaak op die crossbrommer.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:06 schreef Worldbeater het volgende:
En wel gezien .. nog kriebels om het zelf te doen?![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 04:07 schreef Crashcat het volgende:
Iemand die Kawa rijdt? Vandaag om half twee in Rotterdam gezien.. In vol combat-outfit
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 07:11 schreef Phatzak het volgende:
Van 3.00 tot 4.00 geslapen en toch klaarwakker nuPap
tis mooi weer vandaagquote:![]()
quote:
quote:Woonplaats: C:Documents and SettingsMercy_symbolLocal SettingsTemporary Internet Fileshttp://forum.fok.nl/topic/
mijn broer is vrij, die gaat het vanochtend/middag doenquote:Op maandag 11 juli 2005 07:22 schreef hicham het volgende:
Ga je hem voor of na je werk overschrijven
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:05 schreef hicham het volgende:
Wordt een beetje eentonig als ik weer ga posten
Dan lijkt het net of dat je nix anders te doen hebt zeker......quote:Op maandag 11 juli 2005 09:05 schreef hicham het volgende:
Wordt een beetje eentonig als ik weer ga posten
Lekker geregeldquote:Op maandag 11 juli 2005 09:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn broer is vrij, die gaat het vanochtend/middag doenvanavond kan ik meteen rijden dus
![]()
is mijn manager op vakantie, zit er nu een vakantiemiepje op zijn plek(ok, boeien wat zij denkt maar toch...is toch prettiger als het gewoon leeg is achter me...
zie bwtquote:
zekerquote:Op maandag 11 juli 2005 09:38 schreef hicham het volgende:
Lekker geregeldHou je wel de glimmende kant boven heH
kon dat maarquote:Draai je bureautje om
quote:
Iemand van Motor Forum heeft zo'n ding en woont in Rotterdam.quote:Op maandag 11 juli 2005 04:07 schreef Crashcat het volgende:
Iemand die Kawa rijdt? Vandaag om half twee in Rotterdam gezien.. In vol combat-outfit
[afbeelding]
Gaat hij doen alsof hij jou is.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn broer is vrij, die gaat het vanochtend/middag doenvanavond kan ik meteen rijden dus
![]()
heel slimquote:Op maandag 11 juli 2005 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker![]()
dat zei die jongen gister ook al...ik denk dat ik gauw van die valblokken erop ga zetten
[..]
kon dat maar
[..]![]()
![]()
![]()
Dat zal wel meevallen, al werkt die kuip wel als een goede bumper cq kreukelzone.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
heel slim![]()
als je dan een keer onderuit gaat hoe zacht ook is je frame gelijk krommaar je kuipwerk is wel beschermd
![]()
waar worden die valblokken op gemonteerd ?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, al werkt die kuip wel als een goede bumper cq kreukelzone.![]()
![]()
damnquote:Op maandag 11 juli 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
heel slim![]()
als je dan een keer onderuit gaat hoe zacht ook is je frame gelijk krommaar je kuipwerk is wel beschermd
![]()
volgens Popijn maakt het niet zoveel uitquote:Op maandag 11 juli 2005 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
damn, gaat dat zo snel
![]()
wel of niet slim dus
![]()
kuipschade is minder erg dan frame schade natuurlijk
ik ga later een topic openen hierover op MFthx voor de tip
is wel iets voor Hicham eigenlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:45 schreef UPDATE het volgende:
die doppen kunnen in je voordeel en in je nadeel werken,
* als je de motor laat vallen (stilstaand) MET doppen, dan zal er hooguit een knipper beschadigen en heb je een boel geld verdient*D
* als je de motor laat schuiven en het gewicht valt flink op de doppen, dan kan de schade aardig in de euro's lopen, denk hieraan o.a. frame / motorblok zie foto's eerder deze topic:(:(
mijn conclusie...........denk dat ze beter staan op een motor van een ander dan op die van mij.........(op die van mijn vriendin bijvoorbeeld, heeft ze gister laten vallen bij het tanken:(:()
Alllmighty Mercy on me.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens Popijn maakt het niet zoveel uit![]()
zoek maar eens op M-F naar dit onderwerp![]()
Idee is voor schuifschade, niet zoals een autobumper voor frontaal impact opvangen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
waar worden die valblokken op gemonteerd ?
ik weet best wel waar die dingen voor zijn ben er zelf ook mee bezig geweest om die op de CBR van Raus te zetten maar nadat ik een heleboel informatie gelezen had op diverse fora/ sites toch maar besloten om het niet te doenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alllmighty Mercy on me.![]()
Ja, M-F heeft altijd gelijk.![]()
[..]
Idee is voor schuifschade, niet zoals een autobumper voor frontaal impact opvangen.
En een oldskool ZX7R kan meer hebben dan die dunwandige nepframe'pjes van een nieuwe ZX10R.![]()
Onzin om te zeggen dat je zelfs bij een kleine schuiver al frameschade hebt.
Mensen rijden jaren met een fiets in de ZAC, vallen een keer of 10 en verkopen die fiets gewoon nog als nieuw.![]()
En dan staat het wetenschappenlijk vast?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
de verhalen over meer schade met valblokken waren talrijker dan verhalen waarbij de valblokken goed werk hebben geleverd![]()
thxquote:Op maandag 11 juli 2005 11:34 schreef ondeugend het volgende:
@ OPM... gefeliciteerd met je nieuwe fiets !En wat heerlijk dat je nu eigenlijk wél meteen kunt rijden.
Ga je dat wit nog zwart maken eigenlijk ?
Zwart is zoooooo stoer inderdaad !quote:Op maandag 11 juli 2005 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thxidd
bij de vorige 2 was het wachten (1e een maand en 2e 2 weken
) dus vanavond lekker sturen
![]()
hahha, jij begrijpt hetzwart is gewoon cool
![]()
ik zat er wel aan te denken
missch eens een soepje (laten) maken om het te kunnen vergelijken...
nu al wel een paar kleine aanpassinkjes in gedachten![]()
maar als het zwart is wordt het te overheersend ben ik bangquote:Op maandag 11 juli 2005 12:09 schreef ondeugend het volgende:
Zwart is zoooooo stoer inderdaad !
De witte delen maken de motor iets liefs geven en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.![]()
Volgens mij valt dat wel mee... zoveel wit zit er toch niet op ?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar als het zwart is wordt het te overheersend ben ik bangdan nog liever groen denk ik
mwah, echt lelijk is het ook nietquote:Op maandag 11 juli 2005 12:19 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee... zoveel wit zit er toch niet op ?
Helemaal uni groen is inderdaad ook wel mooi denk ik.
In ieder geval zou ik wat aan dat wit doen.
Nee lelijk is het niet, maar het kan nog mooier bedoel ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, echt lelijk is het ook nieten het zijn gespoten kuipdelen dus als ik er iets aan wil laten doen dan zal ik mijn spuiter weer moeten aanspreken en dat kost weer geld
maar goed, die hugger zal ook groen moeten worden dus missch alles in 1 keer
![]()
p'cies. Er valt altijd wel wat te onderhouden, vervangen of te verbeteren en dat kost helaas allemaal heel veel geld.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, echt lelijk is het ook nieten het zijn gespoten kuipdelen dus als ik er iets aan wil laten doen dan zal ik mijn spuiter weer moeten aanspreken en dat kost weer geld
maar goed, die hugger zal ook groen moeten worden dus missch alles in 1 keer
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is wel iets voor Hicham eigenlijk![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
p'cies. Er valt altijd wel wat te onderhouden, vervangen of te verbeteren en dat kost helaas allemaal heel veel geld.![]()
Leer ademt veel beterquote:Op maandag 11 juli 2005 14:16 schreef Phatzak het volgende:
Leer zweet toch ook nog erger
Geen geld, maar ik wil ook![]()
En hoe komen ze aan die topsnelheden.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het een vreemde redenatie van je Popijndat een nieuwer frame brozer is dan een ouder frame
de topsnelheden liggen tegenwoordig veel hoger dan jaren geleden dus worden de eisen aan materiaal ook veel hoger gesteld.
Ja leer ademt duidelijk wel meer dan die textiel pakken. Maar weet je, het zit zo lekker! Als ik leer draag dan denk ik altijd dat ik iets ben vergeten. Iets in de vorm van een rugzak of zo. Textiel is blijkbaar dus ook zwaarder en lomper, want dan heb ik nooit het gevoel dat ik iets ben vergeten. In leer voel je je ook sneller.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Leer ademt veel beter
Je zweet ook veel minder, aldus bwt die met tshirt in z'n leren pak zat gisterenMoet ik niet doen met m'n textiel pak, dan wordt het 1 groot zooitje
Daarom draag ik altijd iets met lange mouwen
quote:
Wat is 'een prikkie'quote:Op maandag 11 juli 2005 14:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja leer ademt duidelijk wel meer dan die textiel pakken. Maar weet je, het zit zo lekker! Als ik leer draag dan denk ik altijd dat ik iets ben vergeten. Iets in de vorm van een rugzak of zo. Textiel is blijkbaar dus ook zwaarder en lomper, want dan heb ik nooit het gevoel dat ik iets ben vergeten. In leer voel je je ook sneller.![]()
![]()
Je zou internet eens af kunnen speuren naar leren pakken. Ik heb de mijne voor een prikkie bij Termaat gekocht, maar die zit wel in Nijmegen (niks mis mee maar voor jullie misschien wat minder tof).
Als het zo warm is als nu dan blijf je in leer ook wel flink zweten hoor! Een optie is misschien een speciaal pak eronder, maar we hebben zaterdag daar nog naar gekeken. Je betaalt dan zo'n 75 Euro en ik heb het idee dat het heel erg zweetstof is. Ik denk in ieder geval dat ik er zelf niet zo goed tegen kan. Maar hoe dan ook vind ik het in leer prettiger rijden, lopen, etc. Ik voel me beter. In textiel krijg je inderdaad nog wel eens een michelin gevoelquote:Op maandag 11 juli 2005 14:33 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat is 'een prikkie'
Ik begin me ook een beetje te ergeren aan al dat gewapper van textiel en ik wil eigenlijk voor de vakantietoertocht leer gaan proberen. Als het warm wordt (waar ik vanuit ga natuurlijk) zit ik dus een hele vakantie me de pleuris te zweten
Hier gooi ik alles meteen de was in, maar dat gaat wat lastiger als we op vakantie zijn (ze hadden wel wasmachines op de camping toch?weet toch niet hoe een wasmachine werkt
)
Sowieso lijk ik een beetje op een dikzak met dit textiel pak heb ik gemerkt op de foto'sDoor die 4 zakken die ik voorop heb zitten en gevuld zijn met spulletjes
ik kan alleen maar Termaat in Nijmegen aanbevelen Geweldige service geweldige prijzen en ook nog merk spul allemaalquote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn stuur heeft tot nu toe als valblok gefunctioneerd
[..]Er zijn altijd wel dingen te vinden om erbij te doen, maar of de portemonnee dat ook leuk vindt
![]()
Best lastig eigenlijk![]()
Popijn pakt het slimmer aan, die neemt gewoon een hele nieuwe motor om de 2 weken![]()
Ik overweeg eigenlijk om leer te kopeniemand nog goede aanbiedingen ergens gezien en tips?
Textiel laat ik maar voor de winter ofzo
![]()
Er is hier wel een goede winkel in de buurt volgens mij, geven goede service e.d (de leertent, heeft youssef z'n textiel pak gekocht) maar weet niet hoe het zit met prijzen
Is een spontante ingeving (na het zoveelste zweet-druip-ritje), weet niet of ik ook echt leer ga kopen
Drom, of je moet echt een pimp zijn en het ook nog voor een groot deel zelf kunnen = Maksterquote:Op maandag 11 juli 2005 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
p'cies. Er valt altijd wel wat te onderhouden, vervangen of te verbeteren en dat kost helaas allemaal heel veel geld.Ik vind het wit hier ook niet zo lelijk. Zelf heb ik de instelling dat de kleur gewoon goed moet zijn als ik een motor koop. Anders kan ik net zo goed een andere motor/kleur/model kopen. Tenzij je natuurlijk een motor in een bepaalde kleur echt voor een heel zacht prijsje kunt kopen en je na het spuitwerk goedkoper uit bent.
Edit: hmpf, OPM heeft zich er tussen gepropt, denkt dat ie alles kan maken met z'n nieuwe motorquote:Lady's Corner gespecialiseerd in hele kleine tot en met hele grote dames maten.
die prijzen die Raus noemt zijn wel voor MERK pakken dus geen Lois, evo, biker, crapquote:Op maandag 11 juli 2005 14:52 schreef hicham het volgende:
Ik draag altijd zo een thermospak eronder maar ik vraag me af of ik daardoor juist niet nog veel erger ga zweten. Het houdt m'n zweet iig wel vast zodat ik het achteraf kan uitknijpen en de wasmachine in kan doenmaar met t-shirttje en spijkerbroek aan onder m'n textielpak toen ik naar fitness ging was m'n broek ook echt helemaal doorweekt
300 euro is echt een prikkieMaar ik had het allemaal duurder verwacht dan de prijzen die jullie noemen dus dit is wel een goed begin
Website van Termaat
:
[..]
Edit: hmpf, OPM heeft zich er tussen gepropt, denkt dat ie alles kan maken met z'n nieuwe motor![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:55 schreef bwt het volgende:
Leer zit als gegoten, ademt en als he terg warm is kun je de rits wel een eindje open gooien zodat het een beetje door waait. Ik zelf gooi de rits aan de mouwen open als het warm is. Als je de rits van de jas te ver opent dan wordt de jas nog al opgeblazen.
En ja, ook in leer zweet je. Alleen niet zo extreem en zeker niet zo plakkerig als ik kunststof.
Voor het "slechte" weer heb ik ook een kunststof/textiel jas. Maar als de temperatuur boven de 18 graden komt heb ik het liefst leer.
Bovengronds is de lady's cornerquote:Op maandag 11 juli 2005 14:58 schreef bwt het volgende:
ps. termaat heeft een kleine verbouwing gehad dit jaar. Nu is het niet alleen in de kelder voor kleding maar ook een zelfde oppervlak op de begane grond.
De prijzen op de kaartjes zijn zelden de prijzen die je betaalt
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:52 schreef hicham het volgende:
Edit: hmpf, OPM heeft zich er tussen gepropt, denkt dat ie alles kan maken met z'n nieuwe motor![]()
HA, je moet dus toch wel zelf overschrijven?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
is het al 17.00 16.30 nog even naar postkantoor uur
??
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:39 schreef Rausdouwer het volgende:
Een prikkie was in mijn geval nog geen 300 Euro. Voor mannen heb ik voornamelijk pakken gezien van zo'n 499.
mannen zijn doorgaans langer en hebben dus méér stof nodig, willen ze óók nog minder gaan betalen.quote:
Autch -quote:Op maandag 11 juli 2005 16:47 schreef Phatzak het volgende:
Netto hou je vaak evenveel stof over. Dikke kont + meer omvang rond de torso![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:47 schreef Phatzak het volgende:
Netto hou je vaak evenveel stof over. Dikke kont + meer omvang rond de torso![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk nog geen vriendin
![]()
Wat een stel mongolenquote:Op maandag 11 juli 2005 17:09 schreef greedkillingz het volgende:
Zelfmoord comando's![]()
![]()
![]()
http://kow.kow.free.fr/barges.wmv
Zit achter de pc te eten, lees hier weer eens een keer, zie ik ditquote:Op maandag 11 juli 2005 17:09 schreef greedkillingz het volgende:
Zelfmoord comando's![]()
![]()
![]()
Met name dat stukje ongeveer bij 4:40 minquote:Op maandag 11 juli 2005 17:09 schreef greedkillingz het volgende:
Zelfmoord comando's![]()
![]()
![]()
O ja joh? Vette shit man Plo!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:56 schreef ploderus het volgende:
Nou hoor. Weet je? Ik zag laatst een vrouw van halverwege de 50 en die had op haar shirt staan 'Koekje derbij?'![]()
O ja man? Klote shitte kut manquote:Op maandag 11 juli 2005 17:57 schreef ploderus het volgende:
[..]
O ja joh? Vette shit man Plo!![]()
Hey shit man, begint hier net langzamerhand dicht te trekken![]()
Tja, wat moet je anders als ineens iedereen pleite isquote:Op maandag 11 juli 2005 17:58 schreef ploderus het volgende:
[..]
O ja man? Klote shitte kut manMaar zit je nou tegen jezelf te lullen?! Dat is wel heel triest man!
![]()
![]()
hey!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:59 schreef Phatzak het volgende:![]()
Hoi Plo
Je remschijf doet het goed op mijn motorVan die ander nog een klok maken
Ben nou ook weer weg, veel plezier
![]()
hier schijnt de zon nog volopquote:Op maandag 11 juli 2005 18:03 schreef ploderus het volgende:
Zulk mooi weer is het nu ook al niet meer![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:24 schreef JAY-T het volgende:
Komt zo net iemand aangereden bij mn buren.. met een aanhanger achter zn auto, met daarop een vette ZX-10
Even met hem gepraat, en hij schijnt race-instucteur te zijn.. Morgen moet hij les geven op de TT
even snel wat foto´s gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |