thxquote:Op zondag 10 juli 2005 09:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
OPM, dan hoef jij het dus niet nogmaals uit te printen
quote:Wanneer er bij het gas loslaten knallen uit de uitlaat komen, dan is de uitlaat waarschijnlijk niet luchtdicht afgesloten.
Tis ook een meet hoorquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 09:07 schreef hicham het volgende:
Tis ook een meet hooren we gaan niet als vliegen plakken, eerst bespreken bij een benzinepomp hoe we het aan gaan pakken. OPM gaat proefrit doen, bwt leidt de verkoper af. Ik kom met busje aanrijden, leg de oprijplanken klaar en snel de motor erin rijden en gaan met die banaan
![]()
Had nog niet helemaal de lijst doorgenomen maar dat zou inderdaad kunnen kloppen, hij lekte iig een beetje toen ik hem pas had gemonteerd. Daarna niet meer gecontroleerd of dat nog goed is gekomenquote:Op zondag 10 juli 2005 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hicham, zit een antwoord bij voor jou:
[..]
okquote:Op zondag 10 juli 2005 09:02 schreef RB het volgende:
[..]
Ga met je hand over de band en voel of er opstaande randen aan het profiel zitten
quote:Op zondag 10 juli 2005 09:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Tis ook een meet hooren we gaan niet als vliegen plakken, eerst bespreken bij een benzinepomp hoe we het aan gaan pakken. OPM gaat proefrit doen, bwt leidt de verkoper af. Ik kom met busje aanrijden, leg de oprijplanken klaar en snel de motor erin rijden en gaan met die banaan
![]()
en welke taak had je voor mij in gedachten gehadquote:Op zondag 10 juli 2005 09:07 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
Dit is al na de planwijziging n.a.v je lekke band, eerst wou ik er gewoon op los rammen omdat we met z'n velen waren. Hadden we ook nog kunnen kijken naar waardevolle dingen die nog in het huis zouden kunnen liggenquote:Op zondag 10 juli 2005 09:11 schreef RB het volgende:
[..]
en welke taak had je voor mij in gedachten gehad![]()
Jij ook veel plezier op de VFRmet CBR meetquote:Op zondag 10 juli 2005 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wilde iedereen daar ook even succes wensen
was nog niet klaar met bijlezen
@RB kut voor je die lekke band
Lukt vast wel, alleen al door dat nieuwe ruitje gaat ze 10x zo snelquote:Op zondag 10 juli 2005 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
gaat wel lukken denk ik
Raus maakt zich een beetje zorgen of ze het allemaal wel bij kan houden![]()
nog 1 minderquote:Op zondag 10 juli 2005 09:17 schreef Phatzak het volgende:Ik kom ws niet, moet wat anders doen
Hicham, je kan mijn voorband aan de rechterkant bekijken. Maak er meteen een foto van, want dat zijn volgens mij overduidelijke cubs
en nou moet ik gvd ook nog wachten tot ik weer terug ben uit R`dam voordat ik er een nieuwe op kan laten leggenquote:
als dat inderdaad zo is zou ik als ik jou was de vering ook maar eens nakijkenquote:Op zondag 10 juli 2005 09:17 schreef Phatzak het volgende:Ik kom ws niet, moet wat anders doen
Hicham, je kan mijn voorband aan de rechterkant bekijken. Maak er meteen een foto van, want dat zijn volgens mij overduidelijke cubs
ik heb er ook wel vertrouwen in dat ze het allemaal wel aan kanquote:Op zondag 10 juli 2005 09:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Lukt vast wel, alleen al door dat nieuwe ruitje gaat ze 10x zo snel![]()
Jet-stream heH
quote:Op zondag 10 juli 2005 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als dat inderdaad zo is zou ik als ik jou was de vering ook maar eens nakijken![]()
het zou goed kunnen dat de vering te stug staatquote:Op zondag 10 juli 2005 09:26 schreef Phatzak het volgende:
[..]Maar hij gaat retestrak door de bocht
Samen met die grote beurt laten checken![]()
En nou weg, veel plezier allen met wat jullie gaan doen. Uitgebreide agenda voor vandaag al die FokMC'ers![]()
tis doodstil hier. Mss ga ik nog wel ff rijden zo.quote:
Kan niet heb lekke achterbandquote:Op zondag 10 juli 2005 14:13 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
tis doodstil hier. Mss ga ik nog wel ff rijden zo.
Iemand
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:22 schreef Phatzak het volgende:
Ik ben nu ook terug, ga nu maar even lekker rijden
quote:
Ik kon alsnog niet meequote:Op zondag 10 juli 2005 14:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
en hoe was dat apperaat?
weet ik niet ben niet mee geweestquote:Op zondag 10 juli 2005 14:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
en hoe was dat apperaat?
waar ga je heen?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:22 schreef Phatzak het volgende:
OPM zal wel terug moeten rijden en bwt en hicham maken vast nog een rondje.Ik ben nu ook terug, ga nu maar even lekker eten en dan wel rijden
Het is fantastisch weer, die maken er een hele dag van.quote:
Ik weet het niet, heb nou nog nergens zin inquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:37 schreef Worldbeater het volgende:
Lollige was dat het zwembad in Pernis precies tegenover het nieuwe huis van mijn ex zit.
Die is er deze week ingetrokken, en wilde ook naar het zwembad, maar zag ons staan..
.. zo las ik uren later via een SMS.![]()
Die gelooft nooit dat ik daar toevallig was.![]()
zit nu in gouda ...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:39 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb nou nog nergens zin in
Waar zit jij ongeveer?We zouden kunnen proberen die andere twee te vinden...
Hicham en bwt. Maar ik zit voorlopig nog een uur a anderhalf nog niet op de motor
Heb mijn beweging er alweer opzitten.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
zit nu in gouda ...
heb nu ook nog ff geen zin om iets te doen, ga zo wel bewegen ofzo
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 16:15 schreef hicham het volgende:
Thuis
Even in het kort, omdat ik de douche in wil om alle zweet af te spoelen
- OPM stond zonder benzine
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moooooi dingOp de foto's komen de kleuren niet zo goed uit, in het echt is ie nog mooier groen
Thuis
Even in het kort, omdat ik de douche in wil om alle zweet af te spoelen
- OPM heeft nieuwe motor
- OPM stond zonder benzine
Hmpf, dat was 't eigenlijk
Pics om jullie zoet te houden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moooooi dingOp de foto's komen de kleuren niet zo goed uit, in het echt is ie nog mooier groen
Nou heb ik de primeur [afbeelding]
Ik denk dat het te laat was om ons nog te spotten, want de Akermaat is al heel dichtbij de wegensplitsing dus we waren al bijna van de A9 afquote:Op zondag 10 juli 2005 16:55 schreef Phatzak het volgende:Ben nog gaan racen richting jullie
Damn, wat een heerlijk weer om te rijden. Toen ik vertrok al meteen in race houding en echt knoerthard die bochten door
![]()
Jammer, waarschijnlijk had ik jullie nog kunnen spotten
![]()
Ik denk dat jullie gewoon wat langer hadden moeten starten.. als ie hem leeg had gereden tenminste. Ik moest ook soms heeel lang starten, maar weet niet hoe lang jullie het hebben geprobeerd![]()
Als jullie nog hadden gewacht had ik ook de nieuwe motor kenne spotte
Hoe haal je het in je hoofd, nick op een chopper zettenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier nog een GSM piccie van Nick vrijdag bij Motoport.Shoppert rijder.
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |