hij zei nog: ik heb hem niet voor je kunnen poetsenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
Zag er idd heel netjes uiten mooi opgepoetst
is niet verkeerd neequote:Vond het idd wel een opvallend geluid voor een 'standaard' demper
het kostte jullie toch je zondagmiddag zoquote:We gaan je toch niet zomaar achterlatenWel nog even kijken wat de reden was dat ie het niet deed natuurlijk. Probeer eerst eens je kraantje op reserve te zetten nu en kijken of ie dan uitvalt ofzo ondanks genoeg benzine in de tank
Vertrouwen in de menschquote:Op zondag 10 juli 2005 18:35 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
Gefeliciteerd OPM met je nieuwe Bike![]()
begrijp ik het nou goed dat je hem gelijk meegenomen heb ? hoeheb je hem dan overgeschreven op zondag ?
![]()
ook dat was echt super van hemquote:Op zondag 10 juli 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
Vertrouwen in de mensch
Hij gaat hem maandag overschrijven en vrijwaringsbewijs opsturen
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
Vind 't wel klote* dat je een nieuwe motor hebt OPM, nog ff en ik blijf nergens met m'n 25KWDie zxr400 kon ik nog redelijk bijhouden, vooral laag in de toeren. Maar die ZX7R die heeft zelfs op de snelweg nog genoeg vermogen om
te zeggen tegen me
Gelukkig hebben we Fulcrum erbij met z'n 25KW GSje
*
Ik was toen aan het wachten tot jij me voorbij zou komen scheurenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik zag je denken/lachen toen mijn neef voorop reed en we gingen keren, samen ff optrekken
ik maar half gas
![]()
![]()
hmmmm daar is een tijdje geleden een grote discussie hier geweestquote:Op zondag 10 juli 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Vertrouwen in de mensch
Hij gaat hem maandag overschrijven en vrijwaringsbewijs opsturen
niks andersquote:Op zondag 10 juli 2005 18:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
hmmmm daar is een tijdje geleden een grote discussie hier geweesttoen ik vertelde dat ik mijn Honda verkocht had aan een man die hem ook gelijk mee wilde nemen
![]()
toen werd gezegd dat ik teveel vertrouwen had in de mens ( onder andere OPM )![]()
maar nu is het natuurlijk anders heH
doe nog maar ff rustig aan he, de 1e paar kmsquote:Op zondag 10 juli 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
Ik was toen aan het wachten tot jij me voorbij zou komen scheuren
hahah iddquote:En in de verkeerde rij voor het stoplicht staan was ook wel een leuke actie
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:33 schreef Phatzak het volgende:
Ik wil ook nog 'rijdende' foto's. Dan is de motor vaak nog mooier![]()
quote:
Toch wel hequote:Op zondag 10 juli 2005 18:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Fhatzak heb jij voor mij dat adres in spanje waar jou bandjes vandaan komen ?![]()
Ben te moe om te rijdenquote:Op zondag 10 juli 2005 19:33 schreef greedkillingz het volgende:
OPM feli
Is iedereen rijden ofzo
Ik ga zo iig wel ff![]()
Wanneer het canvas tevoorschijn komtquote:Op zondag 10 juli 2005 19:34 schreef hicham het volgende:
Wanneer ga jij er eigenlijk andere banden opleggen youssef, heb je al een afspraak?
Mijn voorband begint op te raken maar de vakantie zal ie vast nog wel halen
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:34 schreef hicham het volgende:
Wanneer ga jij er eigenlijk andere banden opleggen youssef, heb je al een afspraak?
Mijn voorband begint op te raken maar de vakantie zal ie vast nog wel halen
[..]
Ben te moe om te rijden
gsxr1100 en die ombouwen naar streetfighterquote:Op zondag 10 juli 2005 19:37 schreef hicham het volgende:
Damn, als ik die foto's bekijk van OPM met z'n nieuwe motor en soms die van Youssef, dan twijfel ik echt wat ik na de Bandit wilSupersport, sport/tour of gewoon veel meer richting de Duke II stijl
![]()
Of gewoon een bandit 1200 ofzo
Keuzes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |