wat stout van jouquote:
mwah, kan harderquote:Op zondag 10 juli 2005 17:29 schreef bwt het volgende:
Maar 1 ding is zeker.
met de huidige uitlaat zit er een hele mooie huil in die nieuwe bak van OPM
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:13 schreef Phatzak het volgende:
Volgende week zondag dan maar een meet met dat nieuwe ding?
wat een kerel was datquote:Op zondag 10 juli 2005 17:29 schreef hicham het volgende:Dan moet OPM ook allang thuis zijn maar die zal wel eerst uitrusten voordat ie post ofzo
Die verkoper van de motor kwam met 2 andere gasten trouwens, waarbij eentje nogal wild was. Die reed met OPM mee voor de proefrit omdat OPM de omgeving niet kende. Achteraf vertelde OPM dat die gozer steeds 180 reed en overal wheelies trok
Je kon ook zien aan z'n pak dat ie nogal wild was, zaten nogal wat gaten in van een val en bovendien had hij zijn motor nog maar een jaar omdat de vorige getotalled was
ik had net 74 km gereden, had je meegenomen in je berekening want jij had het over 65 dacht ikquote:Op zondag 10 juli 2005 18:14 schreef bwt het volgende:
O ja, je had een verbruik van 1 op 13 na de tankstation - tankstation rit
Zag er idd heel netjes uitquote:Op zondag 10 juli 2005 18:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ding zag er netjes uit zo ver ik kon zien, ik had nog geprobeerd te denken aan de dingen op de lijst en die van RB. het enige wat opviel was de koppeling, misschien dat daar iets versleten is idd. laat ik nakijken
Vond het idd wel een opvallend geluid voor een 'standaard' demperquote:[..]
mwah, kan harderremus demper erbij, hij kon echt niet lager met de prijs maar er moest toch iets gebeuren vond ik voor die koppeling (missch is er wel niks aan de hand
) dus stelde ik voor om die demper erbij te doen
We gaan je toch niet zomaar achterlatenquote:thx voor het geduld op de vluchtstrook mannen
jepquote:Op zondag 10 juli 2005 18:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik had net 74 km gereden, had je meegenomen in je berekening want jij had het over 65 dacht ik
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand hier die dat wel kan-->msn
hij zei nog: ik heb hem niet voor je kunnen poetsenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
Zag er idd heel netjes uiten mooi opgepoetst
is niet verkeerd neequote:Vond het idd wel een opvallend geluid voor een 'standaard' demper
het kostte jullie toch je zondagmiddag zoquote:We gaan je toch niet zomaar achterlatenWel nog even kijken wat de reden was dat ie het niet deed natuurlijk. Probeer eerst eens je kraantje op reserve te zetten nu en kijken of ie dan uitvalt ofzo ondanks genoeg benzine in de tank
Vertrouwen in de menschquote:Op zondag 10 juli 2005 18:35 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
Gefeliciteerd OPM met je nieuwe Bike![]()
begrijp ik het nou goed dat je hem gelijk meegenomen heb ? hoeheb je hem dan overgeschreven op zondag ?
![]()
ook dat was echt super van hemquote:Op zondag 10 juli 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
Vertrouwen in de mensch
Hij gaat hem maandag overschrijven en vrijwaringsbewijs opsturen
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
Vind 't wel klote* dat je een nieuwe motor hebt OPM, nog ff en ik blijf nergens met m'n 25KWDie zxr400 kon ik nog redelijk bijhouden, vooral laag in de toeren. Maar die ZX7R die heeft zelfs op de snelweg nog genoeg vermogen om
te zeggen tegen me
Gelukkig hebben we Fulcrum erbij met z'n 25KW GSje
*
Ik was toen aan het wachten tot jij me voorbij zou komen scheurenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik zag je denken/lachen toen mijn neef voorop reed en we gingen keren, samen ff optrekken
ik maar half gas
![]()
![]()
hmmmm daar is een tijdje geleden een grote discussie hier geweestquote:Op zondag 10 juli 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Vertrouwen in de mensch
Hij gaat hem maandag overschrijven en vrijwaringsbewijs opsturen
niks andersquote:Op zondag 10 juli 2005 18:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
hmmmm daar is een tijdje geleden een grote discussie hier geweesttoen ik vertelde dat ik mijn Honda verkocht had aan een man die hem ook gelijk mee wilde nemen
![]()
toen werd gezegd dat ik teveel vertrouwen had in de mens ( onder andere OPM )![]()
maar nu is het natuurlijk anders heH
doe nog maar ff rustig aan he, de 1e paar kmsquote:Op zondag 10 juli 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
Ik was toen aan het wachten tot jij me voorbij zou komen scheuren
hahah iddquote:En in de verkeerde rij voor het stoplicht staan was ook wel een leuke actie
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:33 schreef Phatzak het volgende:
Ik wil ook nog 'rijdende' foto's. Dan is de motor vaak nog mooier![]()
quote:
Toch wel hequote:Op zondag 10 juli 2005 18:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Fhatzak heb jij voor mij dat adres in spanje waar jou bandjes vandaan komen ?![]()
Ben te moe om te rijdenquote:Op zondag 10 juli 2005 19:33 schreef greedkillingz het volgende:
OPM feli
Is iedereen rijden ofzo
Ik ga zo iig wel ff![]()
Wanneer het canvas tevoorschijn komtquote:Op zondag 10 juli 2005 19:34 schreef hicham het volgende:
Wanneer ga jij er eigenlijk andere banden opleggen youssef, heb je al een afspraak?
Mijn voorband begint op te raken maar de vakantie zal ie vast nog wel halen
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:34 schreef hicham het volgende:
Wanneer ga jij er eigenlijk andere banden opleggen youssef, heb je al een afspraak?
Mijn voorband begint op te raken maar de vakantie zal ie vast nog wel halen
[..]
Ben te moe om te rijden
gsxr1100 en die ombouwen naar streetfighterquote:Op zondag 10 juli 2005 19:37 schreef hicham het volgende:
Damn, als ik die foto's bekijk van OPM met z'n nieuwe motor en soms die van Youssef, dan twijfel ik echt wat ik na de Bandit wilSupersport, sport/tour of gewoon veel meer richting de Duke II stijl
![]()
Of gewoon een bandit 1200 ofzo
Keuzes
Gewoon te lui om naar beneden te lopen en kleding e.d. aan te trekken zekerquote:
Ik ga meestal richting weesp en bij driemond het gein in naar abcoude.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:41 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Gewoon te lui om naar beneden te lopen en kleding e.d. aan te trekken zeker
Waar rij je eigenlijk vaak dan? Mijn inspiratie rond Amsterdam is een beetje op![]()
Nah, te weinig geslapen icm veel in de hitte stilstaan / langzaam rijden heeft me moe gemaakt denk ik. We reden samen met een auto dus we konden het niet al te gek maken + dat benzineprobleempje van OPMquote:Op zondag 10 juli 2005 19:38 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
is dat mogelijk dan
![]()
Te veel gefeest het weekend
Makster had hier nog wat Hayabusa streetfighters gepost tijd geleden, geweldigquote:Op zondag 10 juli 2005 19:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
gsxr1100 en die ombouwen naar streetfighter
thxquote:Op zondag 10 juli 2005 19:33 schreef greedkillingz het volgende:
OPM feli
Is iedereen rijden ofzo
Ik ga zo iig wel ff![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:13 schreef Phatzak het volgende:
Volgende week zondag dan maar een meet met dat nieuwe ding?
En m'n opa + oma komen hierheen dus hij mag niet eens meetenquote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgende week zondag is de meet van M-F
![]()
![]()
Leuk, dan wapper je alleen nog maar achter je armen aanquote:Op zondag 10 juli 2005 19:44 schreef hicham het volgende:
Makster had hier nog wat Hayabusa streetfighters gepost tijd geleden, geweldig
300 aantikken op een naked lijkt me ook wel leuk
Oh jaquote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
En m'n opa + oma komen hierheen dus hij mag niet eens meeten
We kunnen waarschijnlijk nog makkelijk in de middag meeten dan, moeten even vragen hoe laat ze ongeveer langskomen. Ze komen gewoon op de koffie denk ikquote:
thxquote:Op zondag 10 juli 2005 19:00 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Toch wel he![]()
Gewoon mailen naar tres@rodamoto.net daar heb ik mijn conversatie en goede antwoorden vandaan. Gewoon direct je adres en info mailen of info even aan mij vragenen desnoods vragen of je direct bij aflevering cash kan betalen. Kost je 5 euro meer, maar dan weet je tenminste precies waar je aan toe bent.
Bovendie vergat DHL bij mij cash te innen dus ik heb hier nog steeds 240 euro liggen en gratis bandenRodamoto zei zelf dat ik moest afwachten, misschien vergeten ze me
Die 2 milimeter zal wel aan het tempo + heerlijk weer liggen![]()
Wist je dat we op zwarte zaterdag vertrokken?Tenminste... dat zei iemand tegen me?
Edit: volgens moeders niet
diemen uit binnendoor richting weesp & bij driemond rechts langs het water naar Abcoude.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Leuk, dan wapper je alleen nog maar achter je armen aan
Weesp eens proberen een keertje
Martie en Raus gaan meeten met die Bosche Bollenquote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
[..]
We kunnen waarschijnlijk nog makkelijk in de middag meeten dan, moeten even vragen hoe laat ze ongeveer langskomen. Ze komen gewoon op de koffie denk ik![]()
kee dan ik hoef me dus geen zorgen te maken dat ik een Fok-Meet misquote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
En m'n opa + oma komen hierheen dus hij mag niet eens meeten
Ik raad je toch echt aan om een lange bocht te proberen a la klaverblad of rotonde. Dan heb je alle tijd om die knie in de bocht steeds verder te drukken. In een keer naar beneden rammen voor je eerste keer kanneeuuhh... nogal fout gaan volgens mijquote:Op zondag 10 juli 2005 19:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
gisteren samen stoppie's en bochtjes geoefend![]()
Blij dat ik van dienst kon zijn, ook al was het op afstandquote:Op zondag 10 juli 2005 18:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
wat een ding
![]()
rijdt echt super
![]()
wat een souplesse, dit in vergelijking met mijn oude lijkt wel of er 3 generaties tussen zitten
alles zo soepel, bak, remmen, sturen
ding zag er netjes uit zo ver ik kon zien, ik had nog geprobeerd te denken aan de dingen op de lijst en die van RB. het enige wat opviel was de koppeling, misschien dat daar iets versleten is idd. laat ik nakijken
[..]
mwah, kan harderremus demper erbij, hij kon echt niet lager met de prijs maar er moest toch iets gebeuren vond ik voor die koppeling (missch is er wel niks aan de hand
) dus stelde ik voor om die demper erbij te doen
ben echt kapotmaar heel erg de moeite waard
thx voor het geduld op de vluchtstrook mannen
crosy.gifquote:Op zondag 10 juli 2005 20:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kee dan ik hoef me dus geen zorgen te maken dat ik een Fok-Meet mis![]()
de rest sluit gewoon aan bij de M-F meetprobleem opgelost
![]()
we hebben op de A50/A2 geoefendquote:Op zondag 10 juli 2005 20:05 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik raad je toch echt aan om een lange bocht te proberen a la klaverblad of rotonde. Dan heb je alle tijd om die knie in de bocht steeds verder te drukken. In een keer naar beneden rammen voor je eerste keer kanneeuuhh... nogal fout gaan volgens mij![]()
Verkapt "kijk, ik kan denken" postquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:13 schreef hicham het volgende:
Volgens mij kan je met een gs500 ondanks 25kw met wat moeite en zonder je koppeling te verneuken wel wheelies maken of niet?Mijn voorwiel begint soms te stuiteren als ik zo optimaal snel mogelijk wil optrekken. GS500 is nog wat lichter + twee cilinder dus over het algemeen meer koppel onderin, ofnie?
Dacht ik ineens aan
Toen we van motor gingen ruilen zei je dat de GS vlotter van z'n plek kwam?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vermogen is niet echt hoog hoor
Raus moest 3x aan gashandle draaien wilde ze een beetje vlot van plaats komen
dijkjes bij Tiel en Nijmegen en verderquote:Op zondag 10 juli 2005 20:17 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Verkapt "kijk, ik kan denken" post![]()
Welke route gaan ze rijden eigenlijk martie? Dan gaan wij daar misschien gewoon later langs. Vertrekken we op hetzelfde pount als jullie... halen we jullie vanzelf in![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Toen we van motor gingen ruilen zei je dat de GS vlotter van z'n plek kwam?
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dijkjes bij Tiel en Nijmegen en verder![]()
Mét M-F stickerquote:
Best veel grijze haren op de foto's heH, toeval of.. ?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit zijn de plaatjes die ik heb geschoten vandaag![]()
zijn er niet zoveel want de camera was onderweg aangegaan dus accu was leeg![]()
verzamelplaats in Oirschot
[afbeelding]
[afbeelding]
de meeters
[afbeelding]
De tussen stop
[afbeelding]
Even de inwendige mens voeren![]()
[afbeelding]
klaarmaken voor vertrek 2e ronde
[afbeelding]
mooi heH
[afbeelding]
die grijze haren zaten in het slakkenclubjequote:Op zondag 10 juli 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Best veel grijze haren op de foto's heH, toeval of.. ?
quote:
quote:
Zoietsquote:Op de foto's komen de kleuren niet zo goed uit, in het echt is ie nog mooier groen
zoiets jaquote:Op zondag 10 juli 2005 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
Zoietsiets donkerder, minder geel en wat groeniger.
![]()
[afbeelding]
nou, afgaand op het profiel vd banden en schaamranden valt zijn sportieve gedrag mee (hoop ik) ook zijn pak enzo zag er netjes uit...quote:Alleen niet te hopen dat die oude eigenaar net zo met zijn motor reed als die vriend met de R1.![]()
Die koppeling geeft te denken dat hij niet keek op een wheelie of 2, 3 per dag.![]()
Maar het kan ook gewoon normale slijtage zijn.. ik weet sinds kort hoe een koppeling eruit ziet en kon de werking eigenlijk niet geloven.![]()
zeker liever bij een motorzaak maar daar betaal je ook weer voor, en deze ziet er gewoon zo netjes uitquote:OPM, je kocht toch liever bij een betrouwbare motorzaak?![]()
Historie kwestie van eerste motor opgeknapt, tweede motor die opgeknapt moest worden.
Can trust nobody in the end..![]()
Maar echt zeer, zeer, zeer mooi
echt wel nummer 1 of 2 van alle Fok! MC bikes.
![]()
Al versla je misschien ook Romius nog wel op optisch niveau bij een irl keuring. Kawasaki.![]()
![]()
gelukkig nog een redelijke prijs voor mijn oude gekregen idd, en toch die remus erbij gefikstquote:Op zondag 10 juli 2005 21:32 schreef Worldbeater het volgende:
En nog maar een week geleden zag het er allemaal een stuk minder rooskleurig uit voor je.![]()
Die ZX7R is inderdaad mega stappen vooruit.![]()
Prijs kwaliteits verhouding lijkt mij ook top, je hoefde weinig bij te betalen toch.![]()
Now we go to dinner outside.![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
Maar echt zeer, zeer, zeer mooi
echt wel nummer 1 of 2 van alle Fok! MC bikes.
![]()
Al versla je misschien ook Romius nog wel op optisch niveau bij een irl keuring. Kawasaki.![]()
![]()
thxquote:Op zondag 10 juli 2005 21:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Nog even terug gelezen... OPM vandaag toch geslaagd. GefeliMooie motor hoor! Moest je erg wennen toen je er mee naar huis reed (afgezien van de benzinemeter en zo
![]()
)?
eyquote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef PatrickM het volgende:
OPM, feli met je nieuwe bike [afbeelding]
Mooi ding
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gelukkig nog een redelijke prijs voor mijn oude gekregen idd, en toch die remus erbij gefikstnu hopen dat het mee valt met die koppeling, anders wil ik alsnog gebruik maken van mijn plaatsje op de sleutelmeet
![]()
deze is echt mega stappen vooruitmaar ook met alles, zoals ik zei lijkt wel of deze 3 generaties jonger is
![]()
Past wel bij popijn op z`n crquote:
Ehh, nee, was ik nietquote:Op zondag 10 juli 2005 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
BWT
Hier was jij toch naar op zoek ?
remklauwen R1
Jullie hebben een mooie rit gehad vandaag zonder mijquote:Op maandag 11 juli 2005 00:25 schreef bwt het volgende:
Jep, net weer thuis
Helaas ja, je hebt niet altijd alles in de hand.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef RB het volgende:
[..]
Jullie hebben een mooie rit gehad vandaag zonder mij![]()
Baal er nog steeds van dat ik niet mee kon![]()
Bel morgen de dealer op dat ze hem op moeten halen bij mij, sleutel heb ik al in hun brievenbus gegooid.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:39 schreef bwt het volgende:
[..]
Helaas ja, je hebt niet altijd alles in de hand.![]()
Vooral spijkers in je achterband........
suc6 met zoeken naar een nieuwe band.
Was verder wel leuke dag, ookal was je er niet bij.
Alleen eind van de dag - toen de auto bijrijder nog wilde gaan kijken voor eenandere auto (10 km verderop) duurde het iets lager dan gedacht waardoor we om 3 uur stil stonden op de snelweg (niet snel weg dus)
(vandaag een dikke 375 KM op de teller er bijgezet)
lange dag vandaag
Poser 1.quote:
Ik heb een Fireblade 2002 remklauw.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:29 schreef bwt het volgende:
Ehh, nee, was ik niet
Mss 1 van de CR rijders?
Kijk, dat heb je goed geregelt.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:44 schreef RB het volgende:
[..]
Bel morgen de dealer op dat ze hem op moeten halen bij mij, sleutel heb ik al in hun brievenbus gegooid.is hij tenminste klaar als ik weer uit rotjeknor terug ben
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |