Ik ga meestal richting weesp en bij driemond het gein in naar abcoude.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:41 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Gewoon te lui om naar beneden te lopen en kleding e.d. aan te trekken zeker
Waar rij je eigenlijk vaak dan? Mijn inspiratie rond Amsterdam is een beetje op![]()
Nah, te weinig geslapen icm veel in de hitte stilstaan / langzaam rijden heeft me moe gemaakt denk ik. We reden samen met een auto dus we konden het niet al te gek maken + dat benzineprobleempje van OPMquote:Op zondag 10 juli 2005 19:38 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
is dat mogelijk dan
![]()
Te veel gefeest het weekend
Makster had hier nog wat Hayabusa streetfighters gepost tijd geleden, geweldigquote:Op zondag 10 juli 2005 19:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
gsxr1100 en die ombouwen naar streetfighter
thxquote:Op zondag 10 juli 2005 19:33 schreef greedkillingz het volgende:
OPM feli
Is iedereen rijden ofzo
Ik ga zo iig wel ff![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:13 schreef Phatzak het volgende:
Volgende week zondag dan maar een meet met dat nieuwe ding?
En m'n opa + oma komen hierheen dus hij mag niet eens meetenquote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgende week zondag is de meet van M-F
![]()
![]()
Leuk, dan wapper je alleen nog maar achter je armen aanquote:Op zondag 10 juli 2005 19:44 schreef hicham het volgende:
Makster had hier nog wat Hayabusa streetfighters gepost tijd geleden, geweldig
300 aantikken op een naked lijkt me ook wel leuk
Oh jaquote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
En m'n opa + oma komen hierheen dus hij mag niet eens meeten
We kunnen waarschijnlijk nog makkelijk in de middag meeten dan, moeten even vragen hoe laat ze ongeveer langskomen. Ze komen gewoon op de koffie denk ikquote:
thxquote:Op zondag 10 juli 2005 19:00 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Toch wel he![]()
Gewoon mailen naar tres@rodamoto.net daar heb ik mijn conversatie en goede antwoorden vandaan. Gewoon direct je adres en info mailen of info even aan mij vragenen desnoods vragen of je direct bij aflevering cash kan betalen. Kost je 5 euro meer, maar dan weet je tenminste precies waar je aan toe bent.
Bovendie vergat DHL bij mij cash te innen dus ik heb hier nog steeds 240 euro liggen en gratis bandenRodamoto zei zelf dat ik moest afwachten, misschien vergeten ze me
Die 2 milimeter zal wel aan het tempo + heerlijk weer liggen![]()
Wist je dat we op zwarte zaterdag vertrokken?Tenminste... dat zei iemand tegen me?
Edit: volgens moeders niet
diemen uit binnendoor richting weesp & bij driemond rechts langs het water naar Abcoude.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:51 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Leuk, dan wapper je alleen nog maar achter je armen aan
Weesp eens proberen een keertje
Martie en Raus gaan meeten met die Bosche Bollenquote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
[..]
We kunnen waarschijnlijk nog makkelijk in de middag meeten dan, moeten even vragen hoe laat ze ongeveer langskomen. Ze komen gewoon op de koffie denk ik![]()
kee dan ik hoef me dus geen zorgen te maken dat ik een Fok-Meet misquote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
En m'n opa + oma komen hierheen dus hij mag niet eens meeten
Ik raad je toch echt aan om een lange bocht te proberen a la klaverblad of rotonde. Dan heb je alle tijd om die knie in de bocht steeds verder te drukken. In een keer naar beneden rammen voor je eerste keer kanneeuuhh... nogal fout gaan volgens mijquote:Op zondag 10 juli 2005 19:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
gisteren samen stoppie's en bochtjes geoefend![]()
Blij dat ik van dienst kon zijn, ook al was het op afstandquote:Op zondag 10 juli 2005 18:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
wat een ding
![]()
rijdt echt super
![]()
wat een souplesse, dit in vergelijking met mijn oude lijkt wel of er 3 generaties tussen zitten
alles zo soepel, bak, remmen, sturen
ding zag er netjes uit zo ver ik kon zien, ik had nog geprobeerd te denken aan de dingen op de lijst en die van RB. het enige wat opviel was de koppeling, misschien dat daar iets versleten is idd. laat ik nakijken
[..]
mwah, kan harderremus demper erbij, hij kon echt niet lager met de prijs maar er moest toch iets gebeuren vond ik voor die koppeling (missch is er wel niks aan de hand
) dus stelde ik voor om die demper erbij te doen
ben echt kapotmaar heel erg de moeite waard
thx voor het geduld op de vluchtstrook mannen
crosy.gifquote:Op zondag 10 juli 2005 20:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kee dan ik hoef me dus geen zorgen te maken dat ik een Fok-Meet mis![]()
de rest sluit gewoon aan bij de M-F meetprobleem opgelost
![]()
we hebben op de A50/A2 geoefendquote:Op zondag 10 juli 2005 20:05 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik raad je toch echt aan om een lange bocht te proberen a la klaverblad of rotonde. Dan heb je alle tijd om die knie in de bocht steeds verder te drukken. In een keer naar beneden rammen voor je eerste keer kanneeuuhh... nogal fout gaan volgens mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |