abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28676148
Originele helicopterhelm, Gentex SPH-4.
Ik ben degene die ze een aantal jaar geleden heeft geintroduceerd in NL.
De meeste bezitters van zo'n helm hebben hun exemplaar van mij gekocht.
Je begrijpt dat ik de mooiste/de beste zelf heb gehouden.
En die is nu te koop.
't Is een maatje L, voorzien van een donker vizier, en verbeterde (de zwarte) versie van de vizierknop, verbeterde versie (de zwarte) microfoon. Alle originele schroefjes en onderdeeltjes zitten erop.
Er zitten nieuwe oorkussens in, en nieuwe speakers, en de binnenhelm (het systeem met de verstelbare bandjes) is ook nieuw. Alle bedrading is intact.
Je kunt hem aanpassen (andere connector erop) voor je MP3-player, of zelfs een GSM-telefoon. Er zitten immers speakers eneen microfoon op.
De helmschaal is schadevrij. Trouwens, de rest ook.
Dit is de beste pilotenhelm die van alle helmen die ik ooit heb verkocht. Een top-exemplaar!
Altijd, van binnen en van buiten, goed onderhouden.

Elke keer als ik aangehouden werd, omdat ik de helm altijd droeg op mijn Harley, bleef het bij een preek, want Oom Agent kon ook wel zien dat dit een goed examplaar was; okee, niet GOEDgekeurd, maar ook niet AFgekeurd.
Bewonderende blikken zijn je deel. En wat een rij-comfort!

Je ziet dat ik geen volleerd fotosjopper ben, met als voordeel, dat Whay You See Is What You Get.

O ja, bij interesse is een emailtje of MSNnetje naar/ met Nacasante@hotmail.com heel effectief!

euro 350,=

pi_28676180
Wat heb je aan een helm als je uit je heli flikkert?
pi_28676243
moet je opletten als je de schietstoel gebruikt!
pi_28676494
- edit: als je geen interesse hebt, post dan lekker niet joh -

[ Bericht 76% gewijzigd door ElisaB op 10-07-2005 11:40:13 ]
  zondag 10 juli 2005 @ 11:41:39 #5
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28676561
quote:
Elke keer als ik aangehouden werd, omdat ik de helm altijd droeg op mijn Harley, bleef het bij een preek, want Oom Agent kon ook wel zien dat dit een goed examplaar was;
Kun je me dat uitleggen?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_28676903
@TrenTs: nou, als je aangehouden wordt, kun je bekeurd worden omdat je een niet-GOED-gekeurde helm draagt. Deze is niet GOEDgekeurd, maar ook niet AFgekeurd. Ze zijn gewoon niet ter keuring aangeboden. Onder andere het Amerikaanse leger vliegt met deze helmen. Geeft toch wel een indruk van de mate van veiligheid. Als je je verhaaltje nou maar overtuigend genoeg vertelt (je moet natuurlijk je babbeltje wel klaar hebben hè) dan kom je er voor 99% zeker vanaf met een waarschuwing. Nee hoor, agent, ik zal het nooooit meer doen. Jaja... hij weet wel beter, en jij ook.
Ik heb in elk geval nog nooit een prent gehad, en geloof me, ik ben vaak aangehouden. Als je motor en je paieren verder in orde zijn, en je rijdt ook een beetje normaal, èn je doet een beetje normaal tegen die agent (die doet ook immers maar zijn werk) hebben jullie allebei een gezellig praatje gemaakt, en gaan als 'vrienden' uitelkaar.

En ja, ik ken ook zàt mensen die gelijk een grote bek geven, en die daarmee 'dus' gelijk een prent scoren.

Ik heb de helm ook vaak genoeg laten passen door de desbetreffende (motor-) agent: wow, da's inderdaad wel heel cool, zo'n helm! Wat een draagcomfort!
  zondag 10 juli 2005 @ 12:07:54 #7
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28677265
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:55 schreef Nacasante het volgende:
@TrenTs: nou, als je aangehouden wordt, kun je bekeurd worden omdat je een niet-GOED-gekeurde helm draagt. Deze is niet GOEDgekeurd, maar ook niet AFgekeurd. Ze zijn gewoon niet ter keuring aangeboden. Onder andere het Amerikaanse leger vliegt met deze helmen. Geeft toch wel een indruk van de mate van veiligheid. Als je je verhaaltje nou maar overtuigend genoeg vertelt (je moet natuurlijk je babbeltje wel klaar hebben hè) dan kom je er voor 99% zeker vanaf met een waarschuwing. Nee hoor, agent, ik zal het nooooit meer doen. Jaja... hij weet wel beter, en jij ook.
Ik heb in elk geval nog nooit een prent gehad, en geloof me, ik ben vaak aangehouden. Als je motor en je paieren verder in orde zijn, en je rijdt ook een beetje normaal, èn je doet een beetje normaal tegen die agent (die doet ook immers maar zijn werk) hebben jullie allebei een gezellig praatje gemaakt, en gaan als 'vrienden' uitelkaar.

En ja, ik ken ook zàt mensen die gelijk een grote bek geven, en die daarmee 'dus' gelijk een prent scoren.

Ik heb de helm ook vaak genoeg laten passen door de desbetreffende (motor-) agent: wow, da's inderdaad wel heel cool, zo'n helm! Wat een draagcomfort!
Het lijkt me dat-ie met een reden niet goedgekeurd is. Niet afgekeurd wil niet zeggen dat-ie automatisch goedgekeurd is.;..
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_28677372
Nee, ze zijn niet ter keuring AANGEBODEN. Ze zijn dus noch goedgekeurd, noch afgekeurd.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:18:49 #9
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_28677544
Offtopic verwijderd. Het wordt vervelend
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_28677552
350 is een richtprijs.
Voel je vrij om een serieus tegenbod te doen.

[ Bericht 49% gewijzigd door ElisaB op 10-07-2005 12:26:09 ]
pi_28677979
ehmm hoe kom ik te weten of zoiets goed op mijn hoofd past?
pi_28678038
@Ratt: langskomen in Nieuw-Vennep? FYI, ik heb maat 61, en ik pas 'em.
  zondag 10 juli 2005 @ 23:45:40 #13
33954 ElisaB
pi_28695165
Offtopic verwijderd. Als je geen interesse hebt (of blut bent) reageer dan gewoon lekker niet. Wel zo rustig!
pi_28702354
¤ 200,00
pi_28761392
wegens geen animo en geen reactie van TS verlaag ik mijn bod naar ¤ 100,00
pi_28762936
Misschien dat TS (o, dat ben ik) reageert als je een hoger bod uitbrengt.
pi_28763206
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:14 schreef Nacasante het volgende:
Misschien dat TS (o, dat ben ik) reageert als je een hoger bod uitbrengt.
Afgezien van wat onnozel gereply is mijn bod van ¤ 100,00 het enige serieuze en tevens hoogste bod. Als jij na mijn eerste bod had gereageerd met iets van "voor 300 mag je hem komen ophalen, 200 is te laag" had ik nu aan je deur gestaan. Helaas
pi_28763574
Ik heb via email diverse biedingen varierend van 250,= tot 280,= lopen, mede naar aanleiding van de advertentie op Marktplaats.
Okee, in hoeverre die serieus zijn, valt pas te bezien als de transactie rond is. Ennieweej... hij ligt hier dus nog
  dinsdag 19 juli 2005 @ 01:56:46 #19
33954 ElisaB
pi_28932605
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:45 schreef ElisaB het volgende:
Offtopic verwijderd.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 01:58:27 #20
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_28932638
Dat is een ongelooflijk gave koptelefoon! Maar 350 euro heb ik er niet voor over. Wel heel gaaf!
feest
pi_29065460
kick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')