Ja en tegen amateurs.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik verwacht ook geen 433, wel een 343 als ik de opstelling van vandaag zo bekijk. Maargoed, het is natuurlijk maar 1 wedstrijd..
Lijkt mij goede keuze als aanvoerder.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:01 schreef F1Bas het volgende:
Escude kan het wel aan denk ik.
Dat terwijl hij al snel was afgeschreven z'n eerste jaar.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:10 schreef Jajong het volgende:
stekelenburg
trabelsi grygera escude
maduro
de jong lindenbergh
pienaar
rosales rosenberg babel
had ik op gerekend maar dat snijdt geen hout met de uitspraken van blind, met zijn noodverbanden op links en nu escude als aanvoerder.. het is te hopen dat ie niet van plan is ( als ie een linksback aantrekt ) om escude centraal te zetten, of een 433 -.-
Daar trek je dus wel een conclusie. Je gaat er al vanuit dat ie 343 gaat spelen of Grygera erbuiten laat. Terwijl er 1, de eerste!!!, oefenwedstrijd is gespeeld waar niet eens alle spelers bij zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:20 schreef Jajong het volgende:
ik trek helemaal geen conclusies na 1 oefenwedstrijd.. ik ga puur af op wat ik verwachtte en wat blind zei.. als hij 343 zou willen spelen is het een beetje raar dat hij zijn aanvoerder, die dan in mijn optiek op links zou komen een noodverband noemt.. wat dus of betekend dat ie geen 343 gaat spelen of grygera erbuiten laat ( op op links ???? ) OF dat ie zichzelf tegenspreekt
Waar wil je die neer gaan zetten? Maar goed er zullen nog genoeg blessure's en schorsingen komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Pienaar zal veel gaan spelen, net als Heitinga. Voor de rest zal het wel kloppen..
Wat doen Maduro en Babel dan in de basisopstelling?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij trekt al meteen conclusies na 1 oefenwedstrijd, waarbij de WKi20-spelers er nog niet bij zijn en sommige spelers nog niet eens fit zijn die jij wel al in je opstelling zet?
quote:Ajax zet na rust 'een uitslag neer': 0-7
Amsterdam, 9 juli 2005
In de eerste wedstrijd ter voorbereiding op het nieuwe seizoen heeft Ajax stadsgenoot DWV met 7-0 verslagen. De gehele productie kwam tot stand in de tweede helft, toen het team op negen plaatsen was gewijzigd. Trainer Danny Blind liet alle nieuwe aankopen aan de wedstrijd beginnen. Markus Rosenberg speelde in de spits, met achter zich - op nummer tien - Edgar Manucharyan. Olaf Lindenbergh startte linkshalf, na rust schoof hij iets naar rechts en ging voor de verdediging spelen.
Rosenberg kwam niet tot scoren tegen zondaghoofdklasser DWV, maar was wel tevreden over zijn eerste vijfenveertig minuten in het Ajax-shirt. ,,Het was voor mij een goede wedstrijd om het systeem en de medespelers te leren kennen. Ik moet nu echt centraal blijven staan, het is wennen dat er twee vleugelspelers zijn. Verder kan je van zo´n eerste wedstrijd niet zoveel verwachten. Ik heb niet gescoord, dat is natuurlijk wel jammer, maar dat komt nog wel. Het samenspel verliep redelijk. We kennen elkaar net een week, we moeten wat geduld hebben."
Rosenberg vindt het niveau van Ajax hoog. ,,Ik was na de eerste training kapot, het gaat sneller dan ik ben gewend. Ik heb een training overgeslagen uit voorzorg, maar nu gaat het weer goed." De Zweed was in de eerste helft wel dicht bij een doelpunt. In een scrimmage was keeper Pascal Doest echter net iets eerder bij de bal dan de spits. Ajax kreeg nog een aantal kansen, maar Doest was steeds alert.
Na rust liet Blind negen andere spelers hun eerste minuten van het seizoen spelen. Alleen aanvoerder Julien Escudé en Lindenbergh bleven staan. Het middenveld was met Rasmus Lindgren, Steven Pienaar en Wesley Sneijder wat aanvallender ingesteld en dat resulteerde al na vijf minuten in de eerste treffer. Wesley Sneijder opende de score door precies naast keeper Arnold Smit in de linkerhoek te schieten.
Vervolgens moest het publiek goed de aandacht erbij houden, want nog geen zes minuten later was het al 4-0. Yannis Anastasiou (twee keer) en Nicolae Mitea passeerden de DWV-doelman. Vooral de goal van Mitea was wonderschoon. Vanaf de linkerkant haalde hij ineens uit. De bal verdween snoeihard in het dak van het doel. Ajax zakte daarna weer wat terug, om in de laatste tien minuten nog eens aan te zetten. Sneijder, Anastasiou en Mitea scoorden ieder nog eenmaal en bepaalden de eindstand op 7-0.
,,In de eerste twee weken gaat het vooral om het fysiologische aspect", verklaarde Danny Blind na afloop. ,,Maar je moet in dit soort wedstrijden wel een uitslag neerzetten. Wat dat betreft was de tweede helft beter dan de eerste. Aan de opstellingen van beide helften vandaag kan geen enkele conclusie worden verbonden. Iedereen speelt wel zoveel mogelijk op zijn eigen positie."
Eén conclusie leverde dit eerste oefenduel echter wel op: Julien Escudé droeg de hele wedstrijd de aanvoerdersband en zal dat blijven doen. ,,Dat is een bewuste keuze", bevestigde Blind. ,,Toen ik vorig seizoen bij het elftal kwam, was Galásek aanvoerder, maar hij raakte geblesseerd. Julien Escudé heeft de aanvoerdersband overgenomen en dat hebben we zo gelaten. Nu is hij eerste aanvoerder en Galásek tweede. Beiden zijn prima jongens met persoonlijkheid en stabiliteit. Zij kunnen een sturende rol vervullen binnen en buiten het veld. En de taal is geen probleem, want ze spreken allebei Nederlands."
Blind beloofde alvast dat het volgende week pittiger zal worden voor de selectie. ,,In week drie, vier en vijf gaan we ergens naar toe werken. Ik kijk, luister en concludeer. Met name in de week na het Amsterdam Tounament, wanneer we toewerken naar de voorronde Champions League, zal het elftal zich gaan vormen."
In de CL zelfs wel eens 4-4-2.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
misschien speelt ajax tegen de mindere goden uit de eredivisie 3-4-3 en lastigere wedstrijden 4-3-3
Tegen zulke goede argumenten kan Blind natuurlijk niet op. Je hebt echt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:37 schreef Nashje het volgende:
Bagger aanvoerder. Eerste keuze van Blind waar ik volledig tegen ben.
Wat is er mis met Escudé? Wie had jij dan als aanvoerder willen zien?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:37 schreef Nashje het volgende:
Bagger aanvoerder. Eerste keuze van Blind waar ik volledig tegen ben.
Alles. Wat mij betreft staat Escude niet eens in de basis. Die gast kan niet snel werken waardoor er 'regelmatig' fouten door hem ontstaan.quote:
quote:Na afloop van de eerste oefenwedstrijd tegen de Amsterdamse voetbalclub DWV sloeg even de vlam in de pan, toen twee Ajax-supporters met elkaar op de vuist gingen. De supporter kreeg klappen van een ander, omdat hij zogeheten "foute" opmerkingen had gemaakt. Het gebeurde allemaal op de plek waar de spelers handtekeningen uitdeelden. Ouders met kinderen en supporters die niets met de ruzie te maken hadden, stoven naar alle kanten, waardoor er kleine kinderen in de verdrukking kwamen. Na korte tijd was de vechtpartij, waarbij een handvol supporters betrokken waren, weer gesust.
Compleet mee oneens, sorry.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Alles. Wat mij betreft staat Escude niet eens in de basis. Die gast kan niet snel werken waardoor er 'regelmatig' fouten door hem ontstaan.
Trabelsi, Heitinga, Grygera, Maxwell/aankoop is gewoon de beste verdediging.
Ho, dit seizoen bij vlagen misschien, maar hij is toch echt wel de betere...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Compleet mee oneens, sorry.
Het lijkt misschien dat veel fouten bij Escudé ontstaan, maar dat komt meer omdat Maxwell verdedigend ontzettend zwak is, daardoor staat Escudé vaak tegen een overmacht.
Bovendien staat er ene Sneijder voor hem die dramatisch is in de omschakeling van aanval naar verdedigen waardoor Escudé vaak in de problemen komt...
Nee, ik moet zeggend dat ik Escudé een van de beteren vond vorig seizoen, zeker toen hij samen met Grygera het hart van de verdediging vormde.
Chivu had er toch weinig problemen mee. En Maxwell te nonchalant? Vandaar dat ie een seizoen geleden nog speler van het jaar was.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het lijkt misschien dat veel fouten bij Escudé ontstaan, maar dat komt meer omdat Maxwell verdedigend ontzettend zwak is, daardoor staat Escudé vaak tegen een overmacht.
Bovendien staat er ene Sneijder voor hem die dramatisch is in de omschakeling van aanval naar verdedigen waardoor Escudé vaak in de problemen komt...
Maxwell vind ik te nonchalant ja. Kost af en toe gewoon tegendoelpunten. Heerenveen thuis, en Juventus uit als voorbeeld. En dat ik Maxwell verdedigend zwak vind wil niet zeggen dat hij niet goed is. Hij compenseert dat geweldig met zijn aanvalsdrang. En bovendien, Maxwell komt tegen heel veel ploegen niet in de problemen omdat hij dan geen directe tegenstander heeft.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Chivu had er toch weinig problemen mee. En Maxwell te nonchalant? Vandaar dat ie een seizoen geleden nog speler van het jaar was.
Dan praat je dus over afgelopen seizoen. Slechtste voorbeeld wat je kunt nemen.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maxwell vind ik te nonchalant ja. Kost af en toe gewoon tegendoelpunten. Heerenveen thuis, en Juventus uit als voorbeeld.
Slaat nergens op. Chivu was ook sloom, maar kon z'n tegenstander wel aan.quote:En als je iedereen gaat vergelijken met een speler als Chivu, dan kun je de komende tien jaar blijven zeiken want zo'n goeie krijg je niet zomaar meer...
Geef ik je zomaar een paar voorbeelden van een jaar daarvoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan praat je dus over afgelopen seizoen. Slechtste voorbeeld wat je kunt nemen.
Escudé kan z'n tegenstanders ook aan. En wat maakt het het in hemelsnaam uit hoe snel een verdediger is? Een verdediger moet gewoon positioneel goed staan en het middenveld moet geen dom balverlies lijden.quote:Slaat nergens op. Chivu was ook sloom, maar kon z'n tegenstander wel aan.
Escudé heeft een beter seizoen dan Heitinga gespeeld.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Alles. Wat mij betreft staat Escude niet eens in de basis. Die gast kan niet snel werken waardoor er 'regelmatig' fouten door hem ontstaan.
Trabelsi, Heitinga, Grygera, Maxwell/aankoop is gewoon de beste verdediging.
Dat was dan ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 10 juli 2005 01:24 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Escudé heeft een beter seizoen dan Heitinga gespeeld.
Die is altijd al scherp geweest tegen amateurs, die liggen hem nou eenmaal goed.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
Dan hebben we 3 centrale spitsen gekocht(Rosenberg, Harry & Die armeen) en wie scoort er 3 keer? Ananas
Ja, vooral voor de winterstop was Heitinga sterk bezigquote:
Ik vind het wel humor.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
Dan hebben we 3 centrale spitsen gekocht(Rosenberg, Harry & Die armeen) en wie scoort er 3 keer? Ananas
Tegen PSV spelen ze 4-3-3 dan, de rest 3-4-3 bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
misschien speelt ajax tegen de mindere goden uit de eredivisie 3-4-3 en lastigere wedstrijden 4-3-3
Als je er door Emile Heskey ronduit af wordt gelopen zegt dat wel iets hoor...quote:Op zondag 10 juli 2005 01:09 schreef Jajong het volgende:
En dat escude traag zou zijn.. hij is misschien niet de snelste van t stel maar veel mensen denken ook dan Vlaar traag zou zijn terwijl hij volgens mij op Quincy de snelste was van -20
Okee. Nu is Heskey wel een beer natuurlijk en toen dronk Julien nog Gatorade mee met onze spelers.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Op AT was het daadwerkelijk Heskey, gebeurde recht voor mn neus.. Toen schrok ik toch wel heel even...
zoveel hoeft er toch ook niet gehaald te wordenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef PJORourke het volgende:
Nog steeds geen mooie transfers? Lindenbergh en Rosenberg, that's it?
Ah, vandaarquote:Op zondag 10 juli 2005 16:57 schreef twi het volgende:
Nummer 13 van de rugnummers is leeggelaten, vanwege aankoop danwel bijgeloof. Nummer 12 was al bezet
Alleen als jullie in Rotterdam komen toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:01 schreef twi het volgende:
Brengen we ook. Waar we komen gaan spontaan treinen kapot
Vlaar en Davids zou ik toch wel wat mooier vinden.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me ook niet, dit zijn al goede transfers.
Davids komt echt niet meer, en een transfer van Vlaar zou heel eventueel nog wel kunnenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vlaar en Davids zou ik toch wel wat mooier vinden.
Een overgang naar Feyenoord is een stap terug in zijn carrierequote:Op zondag 10 juli 2005 17:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ajax zal wel weer te lang wachten met Ron Vlaar, Martin van Geel kent zijn jeugdcontract en Ajax moet daar nu van profiteren. Ik zie het alleen gebeuren dat die gast straks bij PSV, Feyenoord of een Engelse subtopper speelt...
Uitgesloten, lijkt me. Misschien heb ik zijn naam ooit genoemd, maar niet in verband met Ajax.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Half jaar terug werd Claudio "Pitbull" hier toch een keer genoemd als transfergerucht, die later naar Porto is gegaan? Cootje stuurt 'm nu al weg en hij zet zijn carriere voort met een fantastische stap bij Al-Ittihad
Het was onder Houllier dus het zal eerder Heskey dan Baros geweest zijn ...quote:Op zondag 10 juli 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Nee, hij heeft nu voor Olympiakos getekend.
En werd Escudé er niet afgelopen door Baros en Owen ipv Heskey?
Hoezo??? Snelheid komt pas na een paar maanden bij je nieuwe club???quote:Op zondag 10 juli 2005 20:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Het was onder Houllier dus het zal eerder Heskey dan Baros geweest zijn ...
Maar goed - toen zat SQD net een week of 2 bij Ajax ...
Het gaat niet om snelheid. SQD zat toen pas net bij Ajax, dan is het positioneel nog wennen aan elkaar.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Hoezo??? Snelheid komt pas na een paar maanden bij je nieuwe club???
quote:'Shooting Stars: Ajax wil Sambo direct overnemen'
Volgens de voorzitter van Shooting Stars heeft Ajax telefonisch contact met hem opgenomen over de transfer van Soga Sambo. Dat zou hij zaterdag hebben gemeld tegen het Nigeriaanse voetbaltijdschift Kick Off. De linkermiddenvelder maakte deel uit van Nigeria onder 20 op het onlangs in Nederland gehouden WK. Hij stond in dat toernooi overigens slechts een keer in de basis en had hij twee invalbeurten waaronder het duel tegen Nederland. Volgens de voorzitter zou Ajax hem direct willen overnemen, zonder hem eerst op stage te nemen.
Hij starte toen vaak te laat en vanuit een slechte positie. Dan lijkt-ie ook trager. Het is geen super-sprinter, maar dat was Chivu of Frank de Boer ook niet ...quote:Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Hoezo??? Snelheid komt pas na een paar maanden bij je nieuwe club???
volgende vraag: wie heeft het er niet moeilijk gehad tegen kuyt?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:23 schreef sqlsmurft het volgende:
kuyt om er maar eens ff 1 te noemen :s
Kwam dat niet uit de Cultheldse hoed?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Half jaar terug werd Claudio "Pitbull" hier toch een keer genoemd als transfergerucht, die later naar Porto is gegaan? Cootje stuurt 'm nu al weg en hij zet zijn carriere voort met een fantastische stap bij Al-Ittihad
[offtopic]quote:Op maandag 11 juli 2005 10:54 schreef keijz het volgende:
[..]
volgende vraag: wie heeft het er niet moeilijk gehad tegen kuyt?
Ik heb geen idee, ik heb niet zo op hem gelet bij het WK -20quote:Op maandag 11 juli 2005 13:24 schreef Nashje het volgende:
Is die Soga Sambo goed?
Het was vooral Heitinga die daar last van had.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:23 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik weet niet hoe je hier bij komt? In de uitwedstrijd speelde Heitinga niet mee en in de thuis wedstrijd viel die in, maar niet als centrumverdediger.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Het was vooral Heitinga die daar last van had.
Heb liever niet dat er wederom zo'n uitheemse voetballer komt, met Lindenbergh, Sneijder en Emanuelson hebben we genoeg alternatieven voor de linkshalfpositie. Laat Ajax eerst maar een beetje snijden in de selectie, alvorens we weer gaan "gokken" op onbekende, Afrikaanse voetballers. Als Ajax nu nog koopt, moet het een échte versterking zijn zoals Edgar Davids of een talent voor de toekomst (en eerst een seizoen uitlenen, bijvoorbeeld de Arjen Robben-constructie) zoals Ron Vlaar...quote:Op maandag 11 juli 2005 13:24 schreef Nashje het volgende:
Is die Soga Sambo goed?
Op het moment dat Kuijt 1-1 maakte kan ik me nog heel goed herinneren dat Heitinga wat sloom stond toe te kijken hoe Kuijt uithaalde.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je hier bij komt? In de uitwedstrijd speelde Heitinga niet mee en in de thuis wedstrijd viel die in, maar niet als centrumverdediger.
Was dat niet dat seizoen ervoor? Toen maakte Heitinga wel een cruciale fout, waardoor Kuyt de gelijkmaker kon binnen tikken.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Op het moment dat Kuijt 1-1 maakte kan ik me nog heel goed herinneren dat Heitinga wat sloom stond toe te kijken hoe Kuijt uithaalde.
Ja, Kuyt speelde beide wedstrijden de gehele verdiging op een hoopje.........quote:Op maandag 11 juli 2005 10:23 schreef sqlsmurft het volgende:
Hij doelt denk ik op de thuiswestrijd; bij die 1-1 zag Heitinga er idd wat sloom uit bij die afvallende bal.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:06 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Was dat niet dat seizoen ervoor? Toen maakte Heitinga wel een cruciale fout, waardoor Kuyt de gelijkmaker kon binnen tikken.
Las het ook op Calciomercato, maar ben benieuwd of hij werkelijk waar wil vertrekken naar Fluminense. Dan kan hij nog beter met Ajax de prestatie van Frank Rijkaard (1995) of Phillip Cocu (2005) proberen te herhalen...quote:Op maandag 11 juli 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
Davids schijnt naar Brazilië te willen vertrekken (geen gein).
Ik las het op voetbalonline.nlquote:Op maandag 11 juli 2005 15:57 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Las het ook op Calciomercato, maar ben benieuwd of hij werkelijk waar wil vertrekken naar Fluminense. Dan kan hij nog beter met Ajax de prestatie van Frank Rijkaard (1995) of Phillip Cocu (2005) proberen te herhalen...
Je informatie klopt nietquote:
Volgens de [url= FIFA-site]http://www.fifa.com/nl/comp/WYC/WYCSquad/0,4372,WYC-2005-1-9641-NGA,00.html]FIFA-site[/url][/url] welquote:
Hij heeft verstand van voetbal.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:48 schreef Nashje het volgende:
Waarom zou Davids dan naar Fluminese willen?
Nou ja die 4-2 liep Kuyt hem er toch flink uit.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
[offtopic]
haha volgens mij kon Alex er niet van wakker liggen, maar goed dit topic gaat over ajax.
[/offtopic]
Daar kan Feyenoord nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Het is toch niet te geloven, staat het gewoon 2-2 tegen WHC, een hoofdklasser
Nou, liever niet. Als je al een Afrikaan haalt, dan toch geen verdediger.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:02 schreef ThomasBerge het volgende:
Wellicht wil Ajax hem omscholen tot een linksback, maar ik ben ook nog sceptisch over deze eventuele transfer.
Ik ben er wel vaker hoorquote:
tsja oefenwedstrijden zouden mij normaal een zorg zijn maar goed 3 goals tegen, tegen een hoofdklasser, is niet heel best.quote:
Ach ja. Het is alleen maar conditioneel werk geweest. Weinig patronen nog. Benauwd weer. Ik kan er echt niet wakker van liggen.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
tsja oefenwedstrijden zouden mij normaal een zorg zijn maar goed 3 goals tegen, tegen een hoofdklasser, is niet heel best.
quote:'Ron Vlaar is voor geen enkele prijs te koop'
11/7/2005 17:04
Ajax en 2 andere clubs kunnen hun moedige pogingen om Ron Vlaar in te lijven maar beter staken, want AZ is niet van plan z'n groelbriljant tegen welke prijs dan ook te verkopen, meldt het Noordhollands Dagblad.
AZ deed (onder 20) international Vlaar een sterk verbeterde aanbieding, eentje die pas bij zijn huidige status. Hij heeft daarop nog niet gereageerd, al heeft dat vooral te maken met het feit dat hij op dit moment nog vakantie aan het vieren is. Vlaar voegt zich pas volgende week op trainingskamp in Hoenderlo bij zijn ploeggenoten.
Mocht Vlaar niet ingaan op de hem gedane aanbieding, dan zal AZ Vlaar hoe dan ook zijn huidige verbintenis tot 2007 laten uitdienen, zo heeft de Alkmaarse club laten weten.
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:33 schreef Radegast het volgende:
3-4 voor Ajax in de laatste minuut, door Boukhari
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:33 schreef Radegast het volgende:
3-4 voor Ajax in de laatste minuut, door Boukhari
Nee volgens mij was het gewoon 4-3-3, met Obodai en Lindgren als backs. Lindgren schijnt als linksback uitgeprobeert te worden.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:35 schreef BadRabbit het volgende:
Obodai stond rechts in een 3 mans verdediging, wat had je dan verwacht![]()
Jep dat wordt het rechter rijtje voor ons en Feyenoord wordt kampioenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Sorry, inkoppertje!
Overigens stellen oefenpotjes niets voor!
Wij hebben 3 potjes de nul gehouden!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:04 schreef JeroenV het volgende:
En dat zegt een Feyenoorder, met huidige staat van hun eigen oefencampagne?
Het zou kunnen, maar ik dacht dat de opstelling zo was:quote:Op maandag 11 juli 2005 20:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee volgens mij was het gewoon 4-3-3, met Obodai en Lindgren als backs. Lindgren schijnt als linksback uitgeprobeert te worden.
Nee zeker niet, er worden vaak doelpuntrijke wedstrijden daar gespeeld.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
WHC uit valt niet mee natuurlijk.
Met een fikse looptraining achter de kiezen blijkbaar niet nee.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
WHC uit valt niet mee natuurlijk.
quote:Nourdin Boukhari voorkomt afgang Ajax
11/7/2005 22:18
Nourdin Boukhari heeft zijn ploeg Ajax voor een afgang behoed in een oefenduel bij de zaterdagamateurs van WHC in Wezep. Dankzij een treffer van de linkeraanvaller in de slotminuut gingen de Amsterdammers op het nippertje met de overwinning aan de haal, 3-4.
Ajax kwam voor de pauze via Yannis Anastasiou, Rasmus Lindgren en Tom De Mul tot drie maal toe op een voorsprong, maar de Wezepers maakten evenzo vaak gelijk. Uiteraard kreeg Ajax meer en betere kansen, maar de winnende treffer van Boukhari viel pas in de allerlaatste minuut.
Ajax kon als excuus aanvoeren dat trainer Danny Blind het treffen gebruikte om behoorlijk te experimenteren. Zo was het elftal voor de pauze totaal verschillende van de elf van de tweede helft.
Morgen flinke straftrainingquote:Op maandag 11 juli 2005 22:42 schreef F1Bas het volgende:
Blind ziet aanknopingspunten na nipte overwinning
.......
Blind had in de kleedkamer overigens niet veel laten blijken van zijnirritatie. ,,Het heeft niet veel zin om me nu kwaad te maken. De spelers zullen het morgen wel merken," beloofde hij.
Ik kan me er wel degelijk druk om maken, zeker de manier waarop. Okee, de eerste helft stond er een prutelftal, maar telkens wanneer we scoorden, hing er gelijk alweer eentje bij ons in 't mandje. De wedstrijd telt niet, en de goals waren zo te horen goals waar je niet heel veel aan kon doen (goede vrije trap, schot, en nog eentje), maar als je nu al begint met nonchalant voetballen als nieuwkomer zijnde, dan maak ik me toch wel zorgen hoe dat straks gaat. Hopelijk zetten ze 't recht in de volgende wedstrijd door in de dubbele cijfers te raken.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:15 schreef JeroenV het volgende:
Ik ook niet. Pas als we op ons klote krijgen op het AT ga ik me zorgen maken.
Met di elftal kan Ajax nog niet eens meedraaien in de subtopquote:-------------------Lobont---------------------
------Obodai----Grygera----Escudé------
----------------Lindenbergh-----------------
Lindgren-----------------------------Sneijder
--------------------Pienaar------------------
De Mul-----------Ananas--------------Mitea
Zeker, we oefenden gewoon even op het scoren in de laatste minuut. En iedereen maar denken dat we elke keer geluk hebben. Niet dus, we trainen er gewoon op, zoals vandaag en met succes.quote:
't Was toch echt in rotterdam.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker, we oefenden gewoon even op het scoren in de laatste minuut. En iedereen maar denken dat we elke keer geluk hebben. Niet dus, we trainen er gewoon op, zoals vandaag en met succes.![]()
Overigens erg belangrijk om op te trainen, op die manier hebben we immers dit jaar Feyenoord (thuis) nog verslagen, Maduro in de laatste minuut (2-3).![]()
Die thuis tussen haakjes sloeg ook op Feyenoord Je moet het lezen als: bij Feyenoord thuis.quote:
Maar zelfs onze brakke verdediging kreeg nog geen 3 tegengoals in 3 wedstrijdenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:08 schreef twi het volgende:
Schandalig, dieptriest, zorgwekkend en onacceptabel. 3-4 tegen een stelletje kneuzen. Okee, ze spelen een stuk hoger dan Alphense Boys (dus hou jij je snavel maar Loekie), maar 3 tegengoals
volgens mij is dat een 'excuus' die een journalist erbij heeft gezet.. geen woorden van Blindquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maar zelfs onze brakke verdediging kreeg nog geen 3 tegengoals in 3 wedstrijden
Maar ik lachte meer om dat 'excuus'.
Ik was op vakantie. Het valt me alleen weer op dat elk jaar alle nummers weer moeten veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:59 schreef Jajong het volgende:
ehh? dit is de officiele lijst van een paar dagen geleden.
ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maaruh
Die klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:59 schreef Jajong het volgende:
ehh? dit is de officiele lijst van een paar dagen geleden.
-knip-
ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maaruh
nee dat zou onlogisch zijn. er zijn altijd wisselingen in rangorde. en marketingtechnisch gezien is t ook handig om t elk seizoen te veranderen. sommige nummers hadden wel t zelfde kunnen blijven ja maar ze zijn ook lang niet allemaal veranderd:)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik was op vakantie. Het valt me alleen weer op dat elk jaar alle nummers weer moeten veranderen.
Laat het gewoon een keer zo hoe het was.
Als het marketingtechnisch zo interessant is waarom doet niet 1 topclub het dan ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
nee dat zou onlogisch zijn. er zijn altijd wisselingen in rangorde. en marketingtechnisch gezien is t ook handig om t elk seizoen te veranderen. sommige nummers hadden wel t zelfde kunnen blijven ja maar ze zijn ook lang niet allemaal veranderd:)
zeg ook niet dat t allemaal logisch is:P maar wat Rosenberg betreft, hij is niet meteen al 1e spits ofzo, hij moet de concurentie aangaan met harry, ( haha ) en weet ik veel. hij was er eerder dus hij krijgt 9quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:09 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als het marketingtechnisch zo interessant is waarom doet niet 1 topclub het dan ?
Rangorde is onzin, Maxwell heeft vanaf het eerste jaar elk jaar een ander nummer gehad...
Waarom heeft Rosenberg geen 9 dan ? Ik snap het gewoon niet.
Lief modje, voordat je jezelf bezig gaat houden met zulke teksten in een topic, ga dan eerst even het vorige topic van zowel Feyenoord als Ajax na, en controleer de posts even voordat je daarover een uitspraak doet. Dan kom je tot de conclusie dat je uit je nek lult. Bedankt!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
Waren het niet de neusjes die Feyenoord massaal uitlachten na hun eerste oefenwedstrijd
Zet alle nummers eens op de gebruikelijke Ajax-nummers, dan kom je al een heel eind met het eerste elftal. En dus is 't logisch.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:09 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als het marketingtechnisch zo interessant is waarom doet niet 1 topclub het dan ?
Rangorde is onzin, Maxwell heeft vanaf het eerste jaar elk jaar een ander nummer gehad...
Waarom heeft Rosenberg geen 9 dan ? Ik snap het gewoon niet.
Nee hoor liefjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 03:40 schreef twi het volgende:
[..]
Lief modje, voordat je jezelf bezig gaat houden met zulke teksten in een topic, ga dan eerst even het vorige topic van zowel Feyenoord als Ajax na, en controleer de posts even voordat je daarover een uitspraak doet. Dan kom je tot de conclusie dat je uit je nek lult. Bedankt!
quote:Ajax kon als excuus aanvoeren dat trainer Danny Blind het treffen gebruikte om behoorlijk te experimenteren. Zo was het elftal voor de pauze totaal verschillende van de elf van de tweede helft.
Ik neem mijn woorden terug die ik zei na die wedstrijd, ajax is nog net zo brakquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
Waren het niet de neusjes die Feyenoord massaal uitlachten na hun eerste oefenwedstrijd
Als je zo redeneert moet je het hele vaste rugnummerverhaal afschaffen. (zie AZ vorig seizoen)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 03:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zet alle nummers eens op de gebruikelijke Ajax-nummers, dan kom je al een heel eind met het eerste elftal. En dus is 't logisch.
Vaste rugnummers is makkelijker.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als je zo redeneert moet je het hele vaste rugnummerverhaal afschaffen. (zie AZ vorig seizoen)
Niks aan toe te voegen. Ja, dat ik mij ernstig zorgen begin te makenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:08 schreef twi het volgende:
Schandalig, dieptriest, zorgwekkend en onacceptabel. 3-4 tegen een stelletje kneuzen. Okee, ze spelen een stuk hoger dan Alphense Boys (dus hou jij je snavel maar Loekie), maar 3 tegengoals
Maar aan de andere kant, het kan beter nu slecht zijn als gedurende het seizoen .quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Ja, dat ik mij ernstig zorgen begin te maken
Nog zo'n seizoen als vorig jaar overleef ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, het kan beter nu slecht zijn als gedurende het seizoen .
Obodaiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nog zo'n seizoen als vorig jaar overleef ik nietEn daarnaast, Obodai als back? Die gast moeten ze er uitflikkeren. Wat een prutser
De neusjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
En jij bent mod?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
En Escude niet meer linksback zetten, daar bleek hij gister niet echt uit de voeten te kunnen tegen amateursquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:08 schreef Black-Death het volgende:
Als Ajax die Lobont en Obodai dumpt, komen we al een heel stuk verder
Ajax
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Ja, dat ik mij ernstig zorgen begin te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |