Las het ook op Calciomercato, maar ben benieuwd of hij werkelijk waar wil vertrekken naar Fluminense. Dan kan hij nog beter met Ajax de prestatie van Frank Rijkaard (1995) of Phillip Cocu (2005) proberen te herhalen...quote:Op maandag 11 juli 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
Davids schijnt naar Brazilië te willen vertrekken (geen gein).
Ik las het op voetbalonline.nlquote:Op maandag 11 juli 2005 15:57 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Las het ook op Calciomercato, maar ben benieuwd of hij werkelijk waar wil vertrekken naar Fluminense. Dan kan hij nog beter met Ajax de prestatie van Frank Rijkaard (1995) of Phillip Cocu (2005) proberen te herhalen...
Je informatie klopt nietquote:
Volgens de [url= FIFA-site]http://www.fifa.com/nl/comp/WYC/WYCSquad/0,4372,WYC-2005-1-9641-NGA,00.html]FIFA-site[/url][/url] welquote:
Hij heeft verstand van voetbal.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:48 schreef Nashje het volgende:
Waarom zou Davids dan naar Fluminese willen?
Nou ja die 4-2 liep Kuyt hem er toch flink uit.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
[offtopic]
haha volgens mij kon Alex er niet van wakker liggen, maar goed dit topic gaat over ajax.
[/offtopic]
Daar kan Feyenoord nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Het is toch niet te geloven, staat het gewoon 2-2 tegen WHC, een hoofdklasser
Nou, liever niet. Als je al een Afrikaan haalt, dan toch geen verdediger.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:02 schreef ThomasBerge het volgende:
Wellicht wil Ajax hem omscholen tot een linksback, maar ik ben ook nog sceptisch over deze eventuele transfer.
Ik ben er wel vaker hoorquote:
tsja oefenwedstrijden zouden mij normaal een zorg zijn maar goed 3 goals tegen, tegen een hoofdklasser, is niet heel best.quote:
Ach ja. Het is alleen maar conditioneel werk geweest. Weinig patronen nog. Benauwd weer. Ik kan er echt niet wakker van liggen.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
tsja oefenwedstrijden zouden mij normaal een zorg zijn maar goed 3 goals tegen, tegen een hoofdklasser, is niet heel best.
quote:'Ron Vlaar is voor geen enkele prijs te koop'
11/7/2005 17:04
Ajax en 2 andere clubs kunnen hun moedige pogingen om Ron Vlaar in te lijven maar beter staken, want AZ is niet van plan z'n groelbriljant tegen welke prijs dan ook te verkopen, meldt het Noordhollands Dagblad.
AZ deed (onder 20) international Vlaar een sterk verbeterde aanbieding, eentje die pas bij zijn huidige status. Hij heeft daarop nog niet gereageerd, al heeft dat vooral te maken met het feit dat hij op dit moment nog vakantie aan het vieren is. Vlaar voegt zich pas volgende week op trainingskamp in Hoenderlo bij zijn ploeggenoten.
Mocht Vlaar niet ingaan op de hem gedane aanbieding, dan zal AZ Vlaar hoe dan ook zijn huidige verbintenis tot 2007 laten uitdienen, zo heeft de Alkmaarse club laten weten.
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:33 schreef Radegast het volgende:
3-4 voor Ajax in de laatste minuut, door Boukhari
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:33 schreef Radegast het volgende:
3-4 voor Ajax in de laatste minuut, door Boukhari
Nee volgens mij was het gewoon 4-3-3, met Obodai en Lindgren als backs. Lindgren schijnt als linksback uitgeprobeert te worden.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:35 schreef BadRabbit het volgende:
Obodai stond rechts in een 3 mans verdediging, wat had je dan verwacht![]()
Jep dat wordt het rechter rijtje voor ons en Feyenoord wordt kampioenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Sorry, inkoppertje!
Overigens stellen oefenpotjes niets voor!
Wij hebben 3 potjes de nul gehouden!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:04 schreef JeroenV het volgende:
En dat zegt een Feyenoorder, met huidige staat van hun eigen oefencampagne?
Het zou kunnen, maar ik dacht dat de opstelling zo was:quote:Op maandag 11 juli 2005 20:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee volgens mij was het gewoon 4-3-3, met Obodai en Lindgren als backs. Lindgren schijnt als linksback uitgeprobeert te worden.
Nee zeker niet, er worden vaak doelpuntrijke wedstrijden daar gespeeld.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
WHC uit valt niet mee natuurlijk.
Met een fikse looptraining achter de kiezen blijkbaar niet nee.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
WHC uit valt niet mee natuurlijk.
quote:Nourdin Boukhari voorkomt afgang Ajax
11/7/2005 22:18
Nourdin Boukhari heeft zijn ploeg Ajax voor een afgang behoed in een oefenduel bij de zaterdagamateurs van WHC in Wezep. Dankzij een treffer van de linkeraanvaller in de slotminuut gingen de Amsterdammers op het nippertje met de overwinning aan de haal, 3-4.
Ajax kwam voor de pauze via Yannis Anastasiou, Rasmus Lindgren en Tom De Mul tot drie maal toe op een voorsprong, maar de Wezepers maakten evenzo vaak gelijk. Uiteraard kreeg Ajax meer en betere kansen, maar de winnende treffer van Boukhari viel pas in de allerlaatste minuut.
Ajax kon als excuus aanvoeren dat trainer Danny Blind het treffen gebruikte om behoorlijk te experimenteren. Zo was het elftal voor de pauze totaal verschillende van de elf van de tweede helft.
Morgen flinke straftrainingquote:Op maandag 11 juli 2005 22:42 schreef F1Bas het volgende:
Blind ziet aanknopingspunten na nipte overwinning
.......
Blind had in de kleedkamer overigens niet veel laten blijken van zijnirritatie. ,,Het heeft niet veel zin om me nu kwaad te maken. De spelers zullen het morgen wel merken," beloofde hij.
Ik kan me er wel degelijk druk om maken, zeker de manier waarop. Okee, de eerste helft stond er een prutelftal, maar telkens wanneer we scoorden, hing er gelijk alweer eentje bij ons in 't mandje. De wedstrijd telt niet, en de goals waren zo te horen goals waar je niet heel veel aan kon doen (goede vrije trap, schot, en nog eentje), maar als je nu al begint met nonchalant voetballen als nieuwkomer zijnde, dan maak ik me toch wel zorgen hoe dat straks gaat. Hopelijk zetten ze 't recht in de volgende wedstrijd door in de dubbele cijfers te raken.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:15 schreef JeroenV het volgende:
Ik ook niet. Pas als we op ons klote krijgen op het AT ga ik me zorgen maken.
Met di elftal kan Ajax nog niet eens meedraaien in de subtopquote:-------------------Lobont---------------------
------Obodai----Grygera----Escudé------
----------------Lindenbergh-----------------
Lindgren-----------------------------Sneijder
--------------------Pienaar------------------
De Mul-----------Ananas--------------Mitea
Zeker, we oefenden gewoon even op het scoren in de laatste minuut. En iedereen maar denken dat we elke keer geluk hebben. Niet dus, we trainen er gewoon op, zoals vandaag en met succes.quote:
't Was toch echt in rotterdam.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker, we oefenden gewoon even op het scoren in de laatste minuut. En iedereen maar denken dat we elke keer geluk hebben. Niet dus, we trainen er gewoon op, zoals vandaag en met succes.![]()
Overigens erg belangrijk om op te trainen, op die manier hebben we immers dit jaar Feyenoord (thuis) nog verslagen, Maduro in de laatste minuut (2-3).![]()
Die thuis tussen haakjes sloeg ook op Feyenoord Je moet het lezen als: bij Feyenoord thuis.quote:
Maar zelfs onze brakke verdediging kreeg nog geen 3 tegengoals in 3 wedstrijdenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:08 schreef twi het volgende:
Schandalig, dieptriest, zorgwekkend en onacceptabel. 3-4 tegen een stelletje kneuzen. Okee, ze spelen een stuk hoger dan Alphense Boys (dus hou jij je snavel maar Loekie), maar 3 tegengoals
volgens mij is dat een 'excuus' die een journalist erbij heeft gezet.. geen woorden van Blindquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maar zelfs onze brakke verdediging kreeg nog geen 3 tegengoals in 3 wedstrijden
Maar ik lachte meer om dat 'excuus'.
Ik was op vakantie. Het valt me alleen weer op dat elk jaar alle nummers weer moeten veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:59 schreef Jajong het volgende:
ehh? dit is de officiele lijst van een paar dagen geleden.
ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maaruh
Die klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:59 schreef Jajong het volgende:
ehh? dit is de officiele lijst van een paar dagen geleden.
-knip-
ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maaruh
nee dat zou onlogisch zijn. er zijn altijd wisselingen in rangorde. en marketingtechnisch gezien is t ook handig om t elk seizoen te veranderen. sommige nummers hadden wel t zelfde kunnen blijven ja maar ze zijn ook lang niet allemaal veranderd:)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik was op vakantie. Het valt me alleen weer op dat elk jaar alle nummers weer moeten veranderen.
Laat het gewoon een keer zo hoe het was.
Als het marketingtechnisch zo interessant is waarom doet niet 1 topclub het dan ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
nee dat zou onlogisch zijn. er zijn altijd wisselingen in rangorde. en marketingtechnisch gezien is t ook handig om t elk seizoen te veranderen. sommige nummers hadden wel t zelfde kunnen blijven ja maar ze zijn ook lang niet allemaal veranderd:)
zeg ook niet dat t allemaal logisch is:P maar wat Rosenberg betreft, hij is niet meteen al 1e spits ofzo, hij moet de concurentie aangaan met harry, ( haha ) en weet ik veel. hij was er eerder dus hij krijgt 9quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:09 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als het marketingtechnisch zo interessant is waarom doet niet 1 topclub het dan ?
Rangorde is onzin, Maxwell heeft vanaf het eerste jaar elk jaar een ander nummer gehad...
Waarom heeft Rosenberg geen 9 dan ? Ik snap het gewoon niet.
Lief modje, voordat je jezelf bezig gaat houden met zulke teksten in een topic, ga dan eerst even het vorige topic van zowel Feyenoord als Ajax na, en controleer de posts even voordat je daarover een uitspraak doet. Dan kom je tot de conclusie dat je uit je nek lult. Bedankt!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
Waren het niet de neusjes die Feyenoord massaal uitlachten na hun eerste oefenwedstrijd
Zet alle nummers eens op de gebruikelijke Ajax-nummers, dan kom je al een heel eind met het eerste elftal. En dus is 't logisch.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:09 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als het marketingtechnisch zo interessant is waarom doet niet 1 topclub het dan ?
Rangorde is onzin, Maxwell heeft vanaf het eerste jaar elk jaar een ander nummer gehad...
Waarom heeft Rosenberg geen 9 dan ? Ik snap het gewoon niet.
Nee hoor liefjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 03:40 schreef twi het volgende:
[..]
Lief modje, voordat je jezelf bezig gaat houden met zulke teksten in een topic, ga dan eerst even het vorige topic van zowel Feyenoord als Ajax na, en controleer de posts even voordat je daarover een uitspraak doet. Dan kom je tot de conclusie dat je uit je nek lult. Bedankt!
quote:Ajax kon als excuus aanvoeren dat trainer Danny Blind het treffen gebruikte om behoorlijk te experimenteren. Zo was het elftal voor de pauze totaal verschillende van de elf van de tweede helft.
Ik neem mijn woorden terug die ik zei na die wedstrijd, ajax is nog net zo brakquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
Waren het niet de neusjes die Feyenoord massaal uitlachten na hun eerste oefenwedstrijd
Als je zo redeneert moet je het hele vaste rugnummerverhaal afschaffen. (zie AZ vorig seizoen)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 03:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zet alle nummers eens op de gebruikelijke Ajax-nummers, dan kom je al een heel eind met het eerste elftal. En dus is 't logisch.
Vaste rugnummers is makkelijker.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als je zo redeneert moet je het hele vaste rugnummerverhaal afschaffen. (zie AZ vorig seizoen)
Niks aan toe te voegen. Ja, dat ik mij ernstig zorgen begin te makenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:08 schreef twi het volgende:
Schandalig, dieptriest, zorgwekkend en onacceptabel. 3-4 tegen een stelletje kneuzen. Okee, ze spelen een stuk hoger dan Alphense Boys (dus hou jij je snavel maar Loekie), maar 3 tegengoals
Maar aan de andere kant, het kan beter nu slecht zijn als gedurende het seizoen .quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Ja, dat ik mij ernstig zorgen begin te maken
Nog zo'n seizoen als vorig jaar overleef ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, het kan beter nu slecht zijn als gedurende het seizoen .
Obodaiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nog zo'n seizoen als vorig jaar overleef ik nietEn daarnaast, Obodai als back? Die gast moeten ze er uitflikkeren. Wat een prutser
De neusjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
En jij bent mod?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
En Escude niet meer linksback zetten, daar bleek hij gister niet echt uit de voeten te kunnen tegen amateursquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:08 schreef Black-Death het volgende:
Als Ajax die Lobont en Obodai dumpt, komen we al een heel stuk verder
Ajax
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Ja, dat ik mij ernstig zorgen begin te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |