Okee. Nu is Heskey wel een beer natuurlijk en toen dronk Julien nog Gatorade mee met onze spelers.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Op AT was het daadwerkelijk Heskey, gebeurde recht voor mn neus.. Toen schrok ik toch wel heel even...
zoveel hoeft er toch ook niet gehaald te wordenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef PJORourke het volgende:
Nog steeds geen mooie transfers? Lindenbergh en Rosenberg, that's it?
Ah, vandaarquote:Op zondag 10 juli 2005 16:57 schreef twi het volgende:
Nummer 13 van de rugnummers is leeggelaten, vanwege aankoop danwel bijgeloof. Nummer 12 was al bezet
Alleen als jullie in Rotterdam komen toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:01 schreef twi het volgende:
Brengen we ook. Waar we komen gaan spontaan treinen kapot
Vlaar en Davids zou ik toch wel wat mooier vinden.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me ook niet, dit zijn al goede transfers.
Davids komt echt niet meer, en een transfer van Vlaar zou heel eventueel nog wel kunnenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vlaar en Davids zou ik toch wel wat mooier vinden.
Een overgang naar Feyenoord is een stap terug in zijn carrierequote:Op zondag 10 juli 2005 17:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ajax zal wel weer te lang wachten met Ron Vlaar, Martin van Geel kent zijn jeugdcontract en Ajax moet daar nu van profiteren. Ik zie het alleen gebeuren dat die gast straks bij PSV, Feyenoord of een Engelse subtopper speelt...
Uitgesloten, lijkt me. Misschien heb ik zijn naam ooit genoemd, maar niet in verband met Ajax.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Half jaar terug werd Claudio "Pitbull" hier toch een keer genoemd als transfergerucht, die later naar Porto is gegaan? Cootje stuurt 'm nu al weg en hij zet zijn carriere voort met een fantastische stap bij Al-Ittihad
Het was onder Houllier dus het zal eerder Heskey dan Baros geweest zijn ...quote:Op zondag 10 juli 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Nee, hij heeft nu voor Olympiakos getekend.
En werd Escudé er niet afgelopen door Baros en Owen ipv Heskey?
Hoezo??? Snelheid komt pas na een paar maanden bij je nieuwe club???quote:Op zondag 10 juli 2005 20:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Het was onder Houllier dus het zal eerder Heskey dan Baros geweest zijn ...
Maar goed - toen zat SQD net een week of 2 bij Ajax ...
Het gaat niet om snelheid. SQD zat toen pas net bij Ajax, dan is het positioneel nog wennen aan elkaar.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Hoezo??? Snelheid komt pas na een paar maanden bij je nieuwe club???
quote:'Shooting Stars: Ajax wil Sambo direct overnemen'
Volgens de voorzitter van Shooting Stars heeft Ajax telefonisch contact met hem opgenomen over de transfer van Soga Sambo. Dat zou hij zaterdag hebben gemeld tegen het Nigeriaanse voetbaltijdschift Kick Off. De linkermiddenvelder maakte deel uit van Nigeria onder 20 op het onlangs in Nederland gehouden WK. Hij stond in dat toernooi overigens slechts een keer in de basis en had hij twee invalbeurten waaronder het duel tegen Nederland. Volgens de voorzitter zou Ajax hem direct willen overnemen, zonder hem eerst op stage te nemen.
Hij starte toen vaak te laat en vanuit een slechte positie. Dan lijkt-ie ook trager. Het is geen super-sprinter, maar dat was Chivu of Frank de Boer ook niet ...quote:Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Hoezo??? Snelheid komt pas na een paar maanden bij je nieuwe club???
volgende vraag: wie heeft het er niet moeilijk gehad tegen kuyt?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:23 schreef sqlsmurft het volgende:
kuyt om er maar eens ff 1 te noemen :s
Kwam dat niet uit de Cultheldse hoed?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Half jaar terug werd Claudio "Pitbull" hier toch een keer genoemd als transfergerucht, die later naar Porto is gegaan? Cootje stuurt 'm nu al weg en hij zet zijn carriere voort met een fantastische stap bij Al-Ittihad
[offtopic]quote:Op maandag 11 juli 2005 10:54 schreef keijz het volgende:
[..]
volgende vraag: wie heeft het er niet moeilijk gehad tegen kuyt?
Ik heb geen idee, ik heb niet zo op hem gelet bij het WK -20quote:Op maandag 11 juli 2005 13:24 schreef Nashje het volgende:
Is die Soga Sambo goed?
Het was vooral Heitinga die daar last van had.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:23 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik weet niet hoe je hier bij komt? In de uitwedstrijd speelde Heitinga niet mee en in de thuis wedstrijd viel die in, maar niet als centrumverdediger.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Het was vooral Heitinga die daar last van had.
Heb liever niet dat er wederom zo'n uitheemse voetballer komt, met Lindenbergh, Sneijder en Emanuelson hebben we genoeg alternatieven voor de linkshalfpositie. Laat Ajax eerst maar een beetje snijden in de selectie, alvorens we weer gaan "gokken" op onbekende, Afrikaanse voetballers. Als Ajax nu nog koopt, moet het een échte versterking zijn zoals Edgar Davids of een talent voor de toekomst (en eerst een seizoen uitlenen, bijvoorbeeld de Arjen Robben-constructie) zoals Ron Vlaar...quote:Op maandag 11 juli 2005 13:24 schreef Nashje het volgende:
Is die Soga Sambo goed?
Op het moment dat Kuijt 1-1 maakte kan ik me nog heel goed herinneren dat Heitinga wat sloom stond toe te kijken hoe Kuijt uithaalde.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je hier bij komt? In de uitwedstrijd speelde Heitinga niet mee en in de thuis wedstrijd viel die in, maar niet als centrumverdediger.
Was dat niet dat seizoen ervoor? Toen maakte Heitinga wel een cruciale fout, waardoor Kuyt de gelijkmaker kon binnen tikken.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Op het moment dat Kuijt 1-1 maakte kan ik me nog heel goed herinneren dat Heitinga wat sloom stond toe te kijken hoe Kuijt uithaalde.
Ja, Kuyt speelde beide wedstrijden de gehele verdiging op een hoopje.........quote:Op maandag 11 juli 2005 10:23 schreef sqlsmurft het volgende:
Hij doelt denk ik op de thuiswestrijd; bij die 1-1 zag Heitinga er idd wat sloom uit bij die afvallende bal.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:06 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Was dat niet dat seizoen ervoor? Toen maakte Heitinga wel een cruciale fout, waardoor Kuyt de gelijkmaker kon binnen tikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |