Okee. Nu is Heskey wel een beer natuurlijk en toen dronk Julien nog Gatorade mee met onze spelers.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Op AT was het daadwerkelijk Heskey, gebeurde recht voor mn neus.. Toen schrok ik toch wel heel even...
zoveel hoeft er toch ook niet gehaald te wordenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef PJORourke het volgende:
Nog steeds geen mooie transfers? Lindenbergh en Rosenberg, that's it?
Ah, vandaarquote:Op zondag 10 juli 2005 16:57 schreef twi het volgende:
Nummer 13 van de rugnummers is leeggelaten, vanwege aankoop danwel bijgeloof. Nummer 12 was al bezet
Alleen als jullie in Rotterdam komen toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:01 schreef twi het volgende:
Brengen we ook. Waar we komen gaan spontaan treinen kapot
Vlaar en Davids zou ik toch wel wat mooier vinden.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me ook niet, dit zijn al goede transfers.
Davids komt echt niet meer, en een transfer van Vlaar zou heel eventueel nog wel kunnenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vlaar en Davids zou ik toch wel wat mooier vinden.
Een overgang naar Feyenoord is een stap terug in zijn carrierequote:Op zondag 10 juli 2005 17:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ajax zal wel weer te lang wachten met Ron Vlaar, Martin van Geel kent zijn jeugdcontract en Ajax moet daar nu van profiteren. Ik zie het alleen gebeuren dat die gast straks bij PSV, Feyenoord of een Engelse subtopper speelt...
Uitgesloten, lijkt me. Misschien heb ik zijn naam ooit genoemd, maar niet in verband met Ajax.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Half jaar terug werd Claudio "Pitbull" hier toch een keer genoemd als transfergerucht, die later naar Porto is gegaan? Cootje stuurt 'm nu al weg en hij zet zijn carriere voort met een fantastische stap bij Al-Ittihad
Het was onder Houllier dus het zal eerder Heskey dan Baros geweest zijn ...quote:Op zondag 10 juli 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Nee, hij heeft nu voor Olympiakos getekend.
En werd Escudé er niet afgelopen door Baros en Owen ipv Heskey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |