Ja, vooral voor de winterstop was Heitinga sterk bezigquote:
Ik vind het wel humor.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
Dan hebben we 3 centrale spitsen gekocht(Rosenberg, Harry & Die armeen) en wie scoort er 3 keer? Ananas
Tegen PSV spelen ze 4-3-3 dan, de rest 3-4-3 bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
misschien speelt ajax tegen de mindere goden uit de eredivisie 3-4-3 en lastigere wedstrijden 4-3-3
Als je er door Emile Heskey ronduit af wordt gelopen zegt dat wel iets hoor...quote:Op zondag 10 juli 2005 01:09 schreef Jajong het volgende:
En dat escude traag zou zijn.. hij is misschien niet de snelste van t stel maar veel mensen denken ook dan Vlaar traag zou zijn terwijl hij volgens mij op Quincy de snelste was van -20
Okee. Nu is Heskey wel een beer natuurlijk en toen dronk Julien nog Gatorade mee met onze spelers.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Op AT was het daadwerkelijk Heskey, gebeurde recht voor mn neus.. Toen schrok ik toch wel heel even...
zoveel hoeft er toch ook niet gehaald te wordenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef PJORourke het volgende:
Nog steeds geen mooie transfers? Lindenbergh en Rosenberg, that's it?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |