Las het ook op Calciomercato, maar ben benieuwd of hij werkelijk waar wil vertrekken naar Fluminense. Dan kan hij nog beter met Ajax de prestatie van Frank Rijkaard (1995) of Phillip Cocu (2005) proberen te herhalen...quote:Op maandag 11 juli 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
Davids schijnt naar Brazilië te willen vertrekken (geen gein).
Ik las het op voetbalonline.nlquote:Op maandag 11 juli 2005 15:57 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Las het ook op Calciomercato, maar ben benieuwd of hij werkelijk waar wil vertrekken naar Fluminense. Dan kan hij nog beter met Ajax de prestatie van Frank Rijkaard (1995) of Phillip Cocu (2005) proberen te herhalen...
Je informatie klopt nietquote:
Volgens de [url= FIFA-site]http://www.fifa.com/nl/comp/WYC/WYCSquad/0,4372,WYC-2005-1-9641-NGA,00.html]FIFA-site[/url][/url] welquote:
Hij heeft verstand van voetbal.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:48 schreef Nashje het volgende:
Waarom zou Davids dan naar Fluminese willen?
Nou ja die 4-2 liep Kuyt hem er toch flink uit.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:07 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
[offtopic]
haha volgens mij kon Alex er niet van wakker liggen, maar goed dit topic gaat over ajax.
[/offtopic]
Daar kan Feyenoord nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Het is toch niet te geloven, staat het gewoon 2-2 tegen WHC, een hoofdklasser
Nou, liever niet. Als je al een Afrikaan haalt, dan toch geen verdediger.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:02 schreef ThomasBerge het volgende:
Wellicht wil Ajax hem omscholen tot een linksback, maar ik ben ook nog sceptisch over deze eventuele transfer.
Ik ben er wel vaker hoorquote:
tsja oefenwedstrijden zouden mij normaal een zorg zijn maar goed 3 goals tegen, tegen een hoofdklasser, is niet heel best.quote:
Ach ja. Het is alleen maar conditioneel werk geweest. Weinig patronen nog. Benauwd weer. Ik kan er echt niet wakker van liggen.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
tsja oefenwedstrijden zouden mij normaal een zorg zijn maar goed 3 goals tegen, tegen een hoofdklasser, is niet heel best.
quote:'Ron Vlaar is voor geen enkele prijs te koop'
11/7/2005 17:04
Ajax en 2 andere clubs kunnen hun moedige pogingen om Ron Vlaar in te lijven maar beter staken, want AZ is niet van plan z'n groelbriljant tegen welke prijs dan ook te verkopen, meldt het Noordhollands Dagblad.
AZ deed (onder 20) international Vlaar een sterk verbeterde aanbieding, eentje die pas bij zijn huidige status. Hij heeft daarop nog niet gereageerd, al heeft dat vooral te maken met het feit dat hij op dit moment nog vakantie aan het vieren is. Vlaar voegt zich pas volgende week op trainingskamp in Hoenderlo bij zijn ploeggenoten.
Mocht Vlaar niet ingaan op de hem gedane aanbieding, dan zal AZ Vlaar hoe dan ook zijn huidige verbintenis tot 2007 laten uitdienen, zo heeft de Alkmaarse club laten weten.
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:33 schreef Radegast het volgende:
3-4 voor Ajax in de laatste minuut, door Boukhari
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:33 schreef Radegast het volgende:
3-4 voor Ajax in de laatste minuut, door Boukhari
Nee volgens mij was het gewoon 4-3-3, met Obodai en Lindgren als backs. Lindgren schijnt als linksback uitgeprobeert te worden.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:35 schreef BadRabbit het volgende:
Obodai stond rechts in een 3 mans verdediging, wat had je dan verwacht![]()
Jep dat wordt het rechter rijtje voor ons en Feyenoord wordt kampioenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Sorry, inkoppertje!
Overigens stellen oefenpotjes niets voor!
Wij hebben 3 potjes de nul gehouden!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:04 schreef JeroenV het volgende:
En dat zegt een Feyenoorder, met huidige staat van hun eigen oefencampagne?
Het zou kunnen, maar ik dacht dat de opstelling zo was:quote:Op maandag 11 juli 2005 20:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee volgens mij was het gewoon 4-3-3, met Obodai en Lindgren als backs. Lindgren schijnt als linksback uitgeprobeert te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |