De newbies, ons handsmerk, wat doen ze.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef GoLLeM het volgende:
Wat is er nou weer mis met bier?
Bioslock heeft geen MSN. En in zijn lijst staan al helemaal geen Admins.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef nikky het volgende:
En waarom ben jij altijd offline als ik op je reageer op MSN?';( BL dus
Kom ze gewoon begeleiden. Wordt het nog wat gezelliger daarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De newbies, ons handsmerk, wat doen ze.
Ordinair kopieëergedrag omdat ze geen eigen identiteit hebben, FF. Ik weet zeker dat de helft niet eens bier drinkt tijdens het posten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De newbies, ons handsmerk, wat doen ze.
Laat staan dat er gebeft wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ordinair kopieëergedrag omdat ze geen eigen identiteit hebben, FF. Ik weet zeker dat de helf niet eens bier drinkt tijdens het posten!!
Dat weet ik wel zeker als je dat tempo ziet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ordinair kopieëergedrag omdat ze geen eigen identiteit hebben, FF. Ik weet zeker dat de helft niet eens bier drinkt tijdens het posten!!
Laat staan dat ze überhaupt al eens een meisje hebben aangeraakt!quote:
Je bent weer jezelf!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker als je dat tempo ziet..
Insooooo..
je hebt een blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Laat staan dat ze überhaupt al eens een meisje hebben aangeraakt!
Uit wat voor grafkelder kom jij gekropen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker als je dat tempo ziet..
Insooooo..
Ik heb wel eens een meisje haar buik gezien!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Allemaal nuchtere maagden zijn het! Nuchtere maagden zeg ik je!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:
Ik ben weer vrijgelaten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Uit wat voor grafkelder kom jij gekropen?
it takes one to know one?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Allemaal nuchtere maagden zijn het! Nuchtere maagden zeg ik je!!!
preciesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kan er idd maar beter heel vroeg bij zijn he
nog nooit anders geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Die reeks van jullie is ook aardig drukte these days, hè.
Ik vereer de dag dat ge-delete posts ook daadwerkelijk van de postcount verdwijnen!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
Kunnen jullie anders niet even oprotten naar een van de kansloze reeksenkliekjes waar jullie je 100+ posts per dag plaatsen?!
als er hondsdolheid heerst worden alle vossen afgeschotenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:58 schreef FlyingFox het volgende:
*Insecticide spuit*
Ik ben het zowaar met je eens, slaaphaas!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik vereer de dag dat ge-delete posts ook daadwerkelijk van de postcount verdwijnen!
Dat was mooi hè, met [oude user die niet meer post] en [nog één] en toe die ene keer dat [gebeurtenis].quote:
het is hier nog veel kansloserquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
Kunnen jullie anders niet even oprotten naar een van de kansloze reeksenkliekjes waar jullie je 100+ posts per dag plaatsen?!
Was ik geil?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:00 schreef Bioslock het volgende:
Inso, ik zou zweren dat ik je toenstraks in de [een bekende supermarkt] tegenkwam.
Dank je.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef Bioslock het volgende:
[schande]
open er een topic overquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:00 schreef Bioslock het volgende:
Het is een schande.
Neuh. Je was met [je vriend] en je had nergens bloed. Je was totaal niet wat ik me van je voorgesteld had.quote:
Bummerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Neuh. Je was met [je vriend] en je had nergens bloed. Je was totaal niet wat ik me van je voorgesteld had.
Oh, das wel deceptioneel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Neuh. Je was met [je vriend] en je had nergens bloed. Je was totaal niet wat ik me van je voorgesteld had.
Bier halen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef Bioslock het volgende:
Waar is die kutvos?
Ben effe naar [een vriend] om [dingen] te doen. [14.gif]quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef Bioslock het volgende:
Waar is die kutvos?
Dingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ben effe naar [een vriend] om [dingen] te doen. [14.gif]
Dag.
Zulks een opdoffer. Ohja, en je had best een grote kont.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, das wel deceptioneel.
Gelukkig ben ik vandaag niet naar de supermarkt geweest!
pas op met de straat over stekenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ben effe naar [een vriend] om [dingen] te doen. [14.gif]
Dag.
Sorry, ik verstond je niet goed, er zit ruis (quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:05 schreef Bioslock het volgende:
Volgens mij ben je in het "andere echt" een veel lekkerder wijf, Inso.
Je moet echt wat harder tijpen, Inso. Ik zie door de kutnewbies de puiken niet meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry, ik verstond je niet goed, er zit ruis (![]()
![]()
) op de lijn.
Nu weet ik zeker dat ik het niet was.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:03 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Zulks een opdoffer. Ohja, en je had best een grote kont.
Sorry Blonde Honing, ontvang je me zo wel?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:07 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Je moet echt wat harder tijpen, Inso. Ik zie door de kutnewbies de puiken niet meer.
Verdomme. Dan heb ik gewoon een oninteressante dame gezien met haar vriend die niet eens op jou leek. Zulks een deceptie!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik het niet was.
1) Ik heb best geen grote kont
2) Ik was niet in de supermarkt
3) Ik was niet in de supermarkt met [vriend]
Ik hoop niet dat dat het hoogtepunt van je dag was.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:08 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Verdomme. Dan heb ik gewoon een oninteressante dame gezien met haar vriend die niet eens op jou leek. Zulks een deceptie!
Ha! Die droom had ik ook. Ik liet mijn lauwe mannenpudding in de wonden lopen waar jouw voortanden hadden gezeten en jij maakte smakkende geluiden terwijl je ogen wegdraaiden op het ritme van de steeds maar weer uitzettende en inkrimpende schuim op je bebloedde mondhoeken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry Blonde Honing, ontvang je me zo wel?
Ik had laatst nog over je gefantaseerd trouwens. Je roste m'n voortanden uit mn smoel en het was puur en sereen.![]()
Haha! Ha! Ha! Neuh, joh!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat het hoogtepunt van je dag was.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry, ik verstond je niet goed, er zit ruis (![]()
![]()
) op de lijn.
Ja! Dat was het!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:10 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ha! Die droom had ik ook. Ik liet mijn lauwe mannenpudding in de wonden lopen waar jouw voortanden hadden gezeten en jij maakte smakkende geluiden terwijl je ogen wegdraaiden op het ritme van de steeds maar weer uitzettende en inkrimpende schuim op je bebloedde mondhoeken.
Het ging over die kutbaggerjosti's met het IQ van een poffertje, langtenige pisvlek.quote:
rot op, kutkloon!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:13 schreef GoLLeM het volgende:
Incrowd kuttopic.
Ik deed mijn ogen dicht en helde mijn hoofd iets naar achteren en liet de punt van het broodmes zachtjes over mijn toompje glijden terwijl ik aan jou dacht, steeds harder duwend en zagend. Oh, hoe ik getrild heb van genot.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja! Dat was het!
Onze band is inmiddels zo sterk dat we telepatisch fantaseren.. Raakte jij ook jezelf stiekem aan tijdens die fantasie?
. Ik bevoelde de hechtingen in mijn tepels en met jou in mijn gedachten trok ik ze er een voor een uit, me inbeeldend dat jij het deed met je tanden.
*rilt*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:15 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik deed mijn ogen dicht en helde mijn hoofd iets naar achteren en liet de punt van het broodmes zachtjes over mijn toompje glijden terwijl ik aan jou dacht, steeds harder duwend en zagend. Oh, hoe ik getrild heb van genot.
Zozo, [gevatte reply].quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi. [Semi-interessante zin]
Ha. [Incrowd opmerking]quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi. [Semi-interessante zin]
Ik zal nog wat meer thinner in mijn open wonden gieten, zodat ze lekker vers zijn bij onze ontmoeting.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*rilt*
Ik ga straks koken en dan zal ik mijn hand op de gloeiend hete bakplaat leggen en terwijl mijn vlees wegschroeit, zal ik herinnerd worden aan de heetheid van onze passie.
[Bioslock reply]quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ja. [Suffe nep-intelligente flame in de stijl van Highlander]
Doe ik al.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ga in die diep-trieste reeks posten mên.
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:19 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik zal nog wat meer thinner in mijn open wonden gieten, zodat ze lekker vers zijn bij onze ontmoeting.
Nog bedankt voor het openen van topics die wel de moeite waard waren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:20 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Nog bedankt voor toen je een topic van mij in de TTT plaatste.
Zullen we een keer samen zo'n verhaal schrijven, voor dequote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten..
[Insert literair hoogstandje met veel open wonden, bloed, pus en andere lichaamssappen.]
Dat zou tof zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:21 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen zo'n verhaal schrijven, voor de, weblog,
?
Echt heus serieus supertof wel!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:21 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen zo'n verhaal schrijven, voor de, weblog,
?
Wat er nou met dat fotoboek van jou zou zijn, wat ik zou hebben gedaan.quote:
Nee, HL. Dat interesseert me dan weer geen hol.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:29 schreef HighLander het volgende:
[..]
Wat er nou met dat fotoboek van jou zou zijn, wat ik zou hebben gedaan.
Hallo, waarom post [jij] inene zoveel in ONZ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:29 schreef HighLander het volgende:
[..]
*negeert*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:29 schreef HighLander het volgende:
[..]
Hij stalkt me.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hallo, waarom post [jij] inene zoveel in ONZ?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:30 schreef Insomaniac het volgende:
Hij stalkt me.
Je bleef anders bedelen om meer mailtjes.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:32 schreef HighLander het volgende:
PP, omdat ik zo kan genieten van al die humor die overal ligt.
[..]
you wish.
Was net blij dat die mailtjes eindelijk gestopt waren.
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:29 schreef HighLander het volgende:
[..]
Okay. Duidelijk. Over.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:29 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik iets niet snapte. Er was gewoon even verwarring.
*naar eerdere post wijst over koken, eten, douchen, weg*quote:
Soms he, is het zo fijn als er opeens weer iemand de kop opsteekt die gewoon wel snapt hoe dingen werkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef NJ het volgende:
Je hebt mail.
Je gaat er zelfs PI's van posten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:35 schreef HighLander het volgende:
[..]
Soms he, is het zo fijn als er opeens weer iemand de kop opsteekt die gewoon wel snapt hoe dingen werken
Mooi. Ik zie de mail wel verschijnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*naar eerdere post wijst over koken, eten, douchen, weg*
Oh en ja..
Niets mis met wat hippieseks.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:14 schreef Nolius het volgende:
Wat een promiscuïteiten hier
je nick verwart me!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:25 schreef kale_krullebol het volgende:
Is dit topic wel gezellig?
Ik buk reeds......quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef JaWi het volgende:
Zal ik jullie eens even lekker op de anus tuffen?
Heb je je kontharen laten staanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef Bioslock het volgende:
Verdulle, J. Dat klinkt verfrissend.
Niet dat ik nu iets ontzettend interessants aan het doen ben.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie...Ja... pas in september... dan is het weer bijna winter
Ik merk hetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:51 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Niet dat ik nu iets ontzettend interessants aan het doen ben.
Lijkt me wel okay. Daar zat ik laatst ook aan te denken. Hoewel ik die handelingen bij het moeten betreden van Amerika niet echt waardeer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken... wil je mee?
Ach ja, dat hoort er tegenwoordig bij. Het zal nu na die Londen boem wel weer een beetje erger zijn...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:54 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Lijkt me wel okay. Daar zat ik laatst ook aan te denken. Hoewel ik die handelingen bij het moeten betreden van Amerika niet echt waardeer.
Maar dat iets "is" betekent niet dat ik het er mee eens hoef te zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ach ja, dat hoort er tegenwoordig bij. Het zal nu na die Londen boem wel weer een beetje erger zijn...
New York, I'm assuming?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:57 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Maar dat iets "is" betekent niet dat ik het er mee eens hoef te zijn..
Dat is sowieso het goedkoopste qua vliegtickets, me dunkt. Misschien kunnen we bij een collega van mijn vader logeren in Philadelphia.quote:
Philly is nicequote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:01 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Dat is sowieso het goedkoopste qua vliegtickets, me dunkt. Misschien kunnen we bij een collega van mijn vader logeren in Philadelphia.
Ik ontken het bestaan van MSN.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Hey, nummer 7, kom anders even online op msn
I was shootin some hoops, when a couple of guys who were up to no good, makin trouble in my neighborhood...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Born and raised, on the playground where I spent most of my days..
Je zei "BL".quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:13 schreef FlyingFox het volgende:
Inso en BL, ranzige apen, mijn serene topic, wat doen jullie!!
*rekt zich uitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
BS !. Je bent ook wakker. Nu voelt het net alsof je hier geslapen hebt !
.
Voor mijn part wint er een Nederlander het onderwater-schaken voor bejaarden kampioenschap; ik juich.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef NJ het volgende:
Een nederlander heeft gewonnen.
Dat ging dit jaar niet door trouwens.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Voor mijn part wint er een Nederlander het onderwater-schaken voor bejaarden kampioenschap; ik juich.
Neequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:07 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Jeetje. Waren alle usernames op ofzo?
En als het opvolgend is, komt het oranje shirt uit de kast.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Voor mijn part wint er een Nederlander het onderwater-schaken voor bejaarden kampioenschap; ik juich.
speciaal voor jouquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:08 schreef PeRi het volgende:
Hij heeft hoofdletters in zn ondertitel. Maar het is geen afkorting.
FF?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:20 schreef FlyingFox het volgende:
Fisherman's Friend?
14.gifquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik pak me eens een pilske.
Neen! Die heeft tegenwoordig een vriend.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:11 schreef Skaai het volgende:
Je liep zeker te vozen met Au3.
Online.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:11 schreef Skaai het volgende:
Ik was gisteren nog online na 12 uur. Maar waar was jij?
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:12 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Neen! Die heeft tegenwoordig een vriend.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:12 schreef Skaai het volgende:
Niet dat het erg is, ofzo.
Je had iets voor mij in petto, vermoed ik.quote:
Ik probeer je vent te kapen. Jij gooit alleen weer roet in het eten!quote:
Uw vermoedens komen overeen met de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je had iets voor mij in petto, vermoed ik.
Vozen met anderen is niet zo'n probleem.quote:
Snol.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik probeer je vent te kapen. Jij gooit alleen weer roet in het eten!
quote:
Ik zie ueberhaupt geen probleem.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vozen met anderen is niet zo'n probleem.
Dat leukemie ding zeker?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:14 schreef Bioslock het volgende:
Ik zocht net op google plaatjes op 'PeRi'. Dat had ik beter niet kunnen doen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:14 schreef Bioslock het volgende:
Ik zocht net op google plaatjes op 'PeRi'. Dat had ik beter niet kunnen doen.
Da's best laag, FF.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:15 schreef FlyingFox het volgende:
''De batterijen van uw muis zijn laag''.
Laag, ja. En er zitten gaan batterijen in.
Oke.quote:
Wat een lage opmerking.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:15 schreef FlyingFox het volgende:
''De batterijen van uw muis zijn laag''.
Laag, ja. En er zitten gaan batterijen in.
Ik ben ook niet op m'n snelst vandaag.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef Bioslock het volgende:
Sloom teringforum.
Waar? Wanneer?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef FlyingFox het volgende:
Oeh. Er werd gevochten om me. En ik miste het.![]()
![]()
!
Je bent een sjembek dat zeurt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:18 schreef Bioslock het volgende:
Zeg.. Flikker eens op met die plaatjes uit mijn naamtopic.
De Lempkesquote:
Ik weet zelfs niet eens wat het betekend. Het bekt wel lekker.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:20 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Sjembek? Is dit iets wat ik zou moeten herkennen?
Betekent, Skaai. Betekent. Maar okay.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet eens wat het betekend. Het bekt wel lekker.
Hormonenquote:
Ueberhaupt dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:21 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Betekent, Skaai. Betekent. Maar okay.
quote:
Nee?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:23 schreef PeRi het volgende:
Hedde de belle vaon Jett al gezien Skaoi?
Nee. Goed dat je het niet herkent.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:20 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Sjembek? Is dit iets wat ik zou moeten herkennen?
Krêahg uht oahn ju lip mên.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:24 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Een is "ü" hetzelfde als "ue" in het Duits. Netzoals dat "ö" hetzelfde is als "oe".
Dat ik dat nooit mag meemaken, he. Het is toch wat.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach, begin van nieuwe pilstrip brengt altijd gevoelige tett'n met zich mee.
Is dat lekker, zalffilet?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:23 schreef FlyingFox het volgende:
Godverdomme wat burgerlijk. Ga goedkope zalffilet eten met je parkeerpasjes, ofzo.
Een piek op d'r kop zou het geheel afmaken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:25 schreef FlyingFox het volgende:
Bijnaam: De Jumbojett-oorbellen. Zulks een kerstversiering.
Best lelijk. Aan wie zitten ze vast?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:25 schreef FlyingFox het volgende:
Bijnaam: De Jumbojett-oorbellen. Zulks een kerstversiering.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:24 schreef PeRi het volgende:
http://www.freephotopost.com/uploads/a6c052ae32.jpg
Dat is het zeker, BS.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:25 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Puik. Ik ga er vanuit dat het iets kuts is, NJ.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:26 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Best lelijk. Aan wie zitten ze vast?
Moet ik die kennen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:30 schreef FlyingFox het volgende:
[..]D:D::DD::D; d;: D: D: D :: D; d d; d ddd; ; ; ; ; d ;; déé!
Aan Jett(sers).
Oh. Het fotoboek. Ja, daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik weet het. Je komt er nooit. Maar toch: http://fotoboek.fok.nl/jett
Hij staat levend en wel op 28 oktober in Ahoy.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:35 schreef Bioslock het volgende:
[19:33:46] <Skaai> ... ik dacht dat Bob Dylan dood was.
.
[19:38:14] <Skaai> Nouja hij staat iig niet de 12e in Ahoyquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij staat levend en wel op 28 oktober in Ahoy.
Een klasgenoot van me:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:39 schreef Bioslock het volgende:
[..]
[19:38:14] <Skaai> Nouja hij staat iig niet de 12e in Ahoy
[19:38:37] <@Bioslock> Wat is er de 12e?
[19:38:44] <Skaai> Backstreetboys
[19:38:45] <Skaai>
[19:38:48] <@Bioslock> ..........
Die deur heb ik ook al eens geschilderd...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:22 schreef Bioslock het volgende:
Ik heb net de keukendeur geschilderd en het is een kutdag.
[afbeelding].
Da's al lang geleden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die deur heb ik ook al eens geschilderd...
Jij deed alles stoer met een kwast, ik doe het met een mietjes-roller.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Yep... maar het was een meesterwerk...
Land of the dead - featuring Bob Dylan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:50 schreef Skaai het volgende:
Ga maar lekker alleen naar die semi-dooie Bob Dylan.
Okidokie.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:50 schreef Skaai het volgende:
Waarom gooi je niet gewoon alles (zijnde de verf) erover heen? De rest kun je zo met een doek afvegen...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:51 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Jij deed alles stoer met een kwast, ik doe het met een mietjes-roller.
Of een bom in de pot verf. Kan allemaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Waarom gooi je niet gewoon alles (zijnde de verf) erover heen? De rest kun je zo met een doek afvegen...
Ik ga niet, maar mijn vader wel. Kaartjes zijn besteld.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:50 schreef Skaai het volgende:
Nee, dan kan niet... dan heb je teveel verfverlies...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:53 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Of een bom in de pot verf. Kan allemaal.
BS.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:57 schreef Bioslock het volgende:
A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |