Doe ik al.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ga in die diep-trieste reeks posten mên.
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:19 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik zal nog wat meer thinner in mijn open wonden gieten, zodat ze lekker vers zijn bij onze ontmoeting.
Nog bedankt voor het openen van topics die wel de moeite waard waren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:20 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Nog bedankt voor toen je een topic van mij in de TTT plaatste.
Zullen we een keer samen zo'n verhaal schrijven, voor dequote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten..
[Insert literair hoogstandje met veel open wonden, bloed, pus en andere lichaamssappen.]
Dat zou tof zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:21 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen zo'n verhaal schrijven, voor de, weblog,
?
Echt heus serieus supertof wel!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:21 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen zo'n verhaal schrijven, voor de, weblog,
?
Wat er nou met dat fotoboek van jou zou zijn, wat ik zou hebben gedaan.quote:
Nee, HL. Dat interesseert me dan weer geen hol.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:29 schreef HighLander het volgende:
[..]
Wat er nou met dat fotoboek van jou zou zijn, wat ik zou hebben gedaan.
Hallo, waarom post [jij] inene zoveel in ONZ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:29 schreef HighLander het volgende:
[..]
*negeert*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:29 schreef HighLander het volgende:
[..]
Hij stalkt me.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hallo, waarom post [jij] inene zoveel in ONZ?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:30 schreef Insomaniac het volgende:
Hij stalkt me.
Je bleef anders bedelen om meer mailtjes.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:32 schreef HighLander het volgende:
PP, omdat ik zo kan genieten van al die humor die overal ligt.
[..]
you wish.
Was net blij dat die mailtjes eindelijk gestopt waren.
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:29 schreef HighLander het volgende:
[..]
Okay. Duidelijk. Over.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:29 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik iets niet snapte. Er was gewoon even verwarring.
*naar eerdere post wijst over koken, eten, douchen, weg*quote:
Soms he, is het zo fijn als er opeens weer iemand de kop opsteekt die gewoon wel snapt hoe dingen werkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef NJ het volgende:
Je hebt mail.
Je gaat er zelfs PI's van posten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:35 schreef HighLander het volgende:
[..]
Soms he, is het zo fijn als er opeens weer iemand de kop opsteekt die gewoon wel snapt hoe dingen werken
Mooi. Ik zie de mail wel verschijnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*naar eerdere post wijst over koken, eten, douchen, weg*
Oh en ja..
Niets mis met wat hippieseks.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:14 schreef Nolius het volgende:
Wat een promiscuïteiten hier
je nick verwart me!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:25 schreef kale_krullebol het volgende:
Is dit topic wel gezellig?
Ik buk reeds......quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef JaWi het volgende:
Zal ik jullie eens even lekker op de anus tuffen?
Heb je je kontharen laten staanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef Bioslock het volgende:
Verdulle, J. Dat klinkt verfrissend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |