De newbies, ons handsmerk, wat doen ze.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef GoLLeM het volgende:
Wat is er nou weer mis met bier?
Bioslock heeft geen MSN. En in zijn lijst staan al helemaal geen Admins.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef nikky het volgende:
En waarom ben jij altijd offline als ik op je reageer op MSN?';( BL dus
Kom ze gewoon begeleiden. Wordt het nog wat gezelliger daarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De newbies, ons handsmerk, wat doen ze.
Ordinair kopieëergedrag omdat ze geen eigen identiteit hebben, FF. Ik weet zeker dat de helft niet eens bier drinkt tijdens het posten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De newbies, ons handsmerk, wat doen ze.
Laat staan dat er gebeft wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ordinair kopieëergedrag omdat ze geen eigen identiteit hebben, FF. Ik weet zeker dat de helf niet eens bier drinkt tijdens het posten!!
Dat weet ik wel zeker als je dat tempo ziet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ordinair kopieëergedrag omdat ze geen eigen identiteit hebben, FF. Ik weet zeker dat de helft niet eens bier drinkt tijdens het posten!!
Laat staan dat ze überhaupt al eens een meisje hebben aangeraakt!quote:
Je bent weer jezelf!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker als je dat tempo ziet..
Insooooo..
je hebt een blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Laat staan dat ze überhaupt al eens een meisje hebben aangeraakt!
Uit wat voor grafkelder kom jij gekropen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker als je dat tempo ziet..
Insooooo..
Ik heb wel eens een meisje haar buik gezien!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Allemaal nuchtere maagden zijn het! Nuchtere maagden zeg ik je!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:
Ik ben weer vrijgelaten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Uit wat voor grafkelder kom jij gekropen?
it takes one to know one?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Allemaal nuchtere maagden zijn het! Nuchtere maagden zeg ik je!!!
preciesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kan er idd maar beter heel vroeg bij zijn he
nog nooit anders geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Die reeks van jullie is ook aardig drukte these days, hè.
Ik vereer de dag dat ge-delete posts ook daadwerkelijk van de postcount verdwijnen!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
Kunnen jullie anders niet even oprotten naar een van de kansloze reeksenkliekjes waar jullie je 100+ posts per dag plaatsen?!
als er hondsdolheid heerst worden alle vossen afgeschotenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:58 schreef FlyingFox het volgende:
*Insecticide spuit*
Ik ben het zowaar met je eens, slaaphaas!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik vereer de dag dat ge-delete posts ook daadwerkelijk van de postcount verdwijnen!
Dat was mooi hè, met [oude user die niet meer post] en [nog één] en toe die ene keer dat [gebeurtenis].quote:
het is hier nog veel kansloserquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
Kunnen jullie anders niet even oprotten naar een van de kansloze reeksenkliekjes waar jullie je 100+ posts per dag plaatsen?!
Was ik geil?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:00 schreef Bioslock het volgende:
Inso, ik zou zweren dat ik je toenstraks in de [een bekende supermarkt] tegenkwam.
Dank je.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef Bioslock het volgende:
[schande]
open er een topic overquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:00 schreef Bioslock het volgende:
Het is een schande.
Neuh. Je was met [je vriend] en je had nergens bloed. Je was totaal niet wat ik me van je voorgesteld had.quote:
Bummerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Neuh. Je was met [je vriend] en je had nergens bloed. Je was totaal niet wat ik me van je voorgesteld had.
Oh, das wel deceptioneel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Neuh. Je was met [je vriend] en je had nergens bloed. Je was totaal niet wat ik me van je voorgesteld had.
Bier halen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef Bioslock het volgende:
Waar is die kutvos?
Ben effe naar [een vriend] om [dingen] te doen. [14.gif]quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef Bioslock het volgende:
Waar is die kutvos?
Dingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ben effe naar [een vriend] om [dingen] te doen. [14.gif]
Dag.
Zulks een opdoffer. Ohja, en je had best een grote kont.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, das wel deceptioneel.
Gelukkig ben ik vandaag niet naar de supermarkt geweest!
pas op met de straat over stekenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ben effe naar [een vriend] om [dingen] te doen. [14.gif]
Dag.
Sorry, ik verstond je niet goed, er zit ruis (quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:05 schreef Bioslock het volgende:
Volgens mij ben je in het "andere echt" een veel lekkerder wijf, Inso.
Je moet echt wat harder tijpen, Inso. Ik zie door de kutnewbies de puiken niet meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry, ik verstond je niet goed, er zit ruis (![]()
![]()
) op de lijn.
Nu weet ik zeker dat ik het niet was.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:03 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Zulks een opdoffer. Ohja, en je had best een grote kont.
Sorry Blonde Honing, ontvang je me zo wel?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:07 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Je moet echt wat harder tijpen, Inso. Ik zie door de kutnewbies de puiken niet meer.
Verdomme. Dan heb ik gewoon een oninteressante dame gezien met haar vriend die niet eens op jou leek. Zulks een deceptie!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik het niet was.
1) Ik heb best geen grote kont
2) Ik was niet in de supermarkt
3) Ik was niet in de supermarkt met [vriend]
Ik hoop niet dat dat het hoogtepunt van je dag was.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:08 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Verdomme. Dan heb ik gewoon een oninteressante dame gezien met haar vriend die niet eens op jou leek. Zulks een deceptie!
Ha! Die droom had ik ook. Ik liet mijn lauwe mannenpudding in de wonden lopen waar jouw voortanden hadden gezeten en jij maakte smakkende geluiden terwijl je ogen wegdraaiden op het ritme van de steeds maar weer uitzettende en inkrimpende schuim op je bebloedde mondhoeken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry Blonde Honing, ontvang je me zo wel?
Ik had laatst nog over je gefantaseerd trouwens. Je roste m'n voortanden uit mn smoel en het was puur en sereen.![]()
Haha! Ha! Ha! Neuh, joh!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat het hoogtepunt van je dag was.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry, ik verstond je niet goed, er zit ruis (![]()
![]()
) op de lijn.
Ja! Dat was het!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:10 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ha! Die droom had ik ook. Ik liet mijn lauwe mannenpudding in de wonden lopen waar jouw voortanden hadden gezeten en jij maakte smakkende geluiden terwijl je ogen wegdraaiden op het ritme van de steeds maar weer uitzettende en inkrimpende schuim op je bebloedde mondhoeken.
Het ging over die kutbaggerjosti's met het IQ van een poffertje, langtenige pisvlek.quote:
rot op, kutkloon!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:13 schreef GoLLeM het volgende:
Incrowd kuttopic.
Ik deed mijn ogen dicht en helde mijn hoofd iets naar achteren en liet de punt van het broodmes zachtjes over mijn toompje glijden terwijl ik aan jou dacht, steeds harder duwend en zagend. Oh, hoe ik getrild heb van genot.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja! Dat was het!
Onze band is inmiddels zo sterk dat we telepatisch fantaseren.. Raakte jij ook jezelf stiekem aan tijdens die fantasie?
. Ik bevoelde de hechtingen in mijn tepels en met jou in mijn gedachten trok ik ze er een voor een uit, me inbeeldend dat jij het deed met je tanden.
*rilt*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:15 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik deed mijn ogen dicht en helde mijn hoofd iets naar achteren en liet de punt van het broodmes zachtjes over mijn toompje glijden terwijl ik aan jou dacht, steeds harder duwend en zagend. Oh, hoe ik getrild heb van genot.
Zozo, [gevatte reply].quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi. [Semi-interessante zin]
Ha. [Incrowd opmerking]quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi. [Semi-interessante zin]
Ik zal nog wat meer thinner in mijn open wonden gieten, zodat ze lekker vers zijn bij onze ontmoeting.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*rilt*
Ik ga straks koken en dan zal ik mijn hand op de gloeiend hete bakplaat leggen en terwijl mijn vlees wegschroeit, zal ik herinnerd worden aan de heetheid van onze passie.
[Bioslock reply]quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ja. [Suffe nep-intelligente flame in de stijl van Highlander]
Doe ik al.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ga in die diep-trieste reeks posten mên.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |