De newbies, ons handsmerk, wat doen ze.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef GoLLeM het volgende:
Wat is er nou weer mis met bier?
Bioslock heeft geen MSN. En in zijn lijst staan al helemaal geen Admins.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef nikky het volgende:
En waarom ben jij altijd offline als ik op je reageer op MSN?';( BL dus
Kom ze gewoon begeleiden. Wordt het nog wat gezelliger daarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De newbies, ons handsmerk, wat doen ze.
Ordinair kopieëergedrag omdat ze geen eigen identiteit hebben, FF. Ik weet zeker dat de helft niet eens bier drinkt tijdens het posten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De newbies, ons handsmerk, wat doen ze.
Laat staan dat er gebeft wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ordinair kopieëergedrag omdat ze geen eigen identiteit hebben, FF. Ik weet zeker dat de helf niet eens bier drinkt tijdens het posten!!
Dat weet ik wel zeker als je dat tempo ziet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ordinair kopieëergedrag omdat ze geen eigen identiteit hebben, FF. Ik weet zeker dat de helft niet eens bier drinkt tijdens het posten!!
Laat staan dat ze überhaupt al eens een meisje hebben aangeraakt!quote:
Je bent weer jezelf!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker als je dat tempo ziet..
Insooooo..
je hebt een blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Laat staan dat ze überhaupt al eens een meisje hebben aangeraakt!
Uit wat voor grafkelder kom jij gekropen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker als je dat tempo ziet..
Insooooo..
Ik heb wel eens een meisje haar buik gezien!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Allemaal nuchtere maagden zijn het! Nuchtere maagden zeg ik je!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:
Ik ben weer vrijgelaten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Uit wat voor grafkelder kom jij gekropen?
it takes one to know one?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Allemaal nuchtere maagden zijn het! Nuchtere maagden zeg ik je!!!
preciesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kan er idd maar beter heel vroeg bij zijn he
nog nooit anders geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Die reeks van jullie is ook aardig drukte these days, hè.
Ik vereer de dag dat ge-delete posts ook daadwerkelijk van de postcount verdwijnen!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
Kunnen jullie anders niet even oprotten naar een van de kansloze reeksenkliekjes waar jullie je 100+ posts per dag plaatsen?!
als er hondsdolheid heerst worden alle vossen afgeschotenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:58 schreef FlyingFox het volgende:
*Insecticide spuit*
Ik ben het zowaar met je eens, slaaphaas!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik vereer de dag dat ge-delete posts ook daadwerkelijk van de postcount verdwijnen!
Dat was mooi hè, met [oude user die niet meer post] en [nog één] en toe die ene keer dat [gebeurtenis].quote:
het is hier nog veel kansloserquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
Kunnen jullie anders niet even oprotten naar een van de kansloze reeksenkliekjes waar jullie je 100+ posts per dag plaatsen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |