Allemaal nuchtere maagden zijn het! Nuchtere maagden zeg ik je!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Laat staan dat ze überhaupt al eens een meisje hebben aangeraakt!
quote:
Ik ben weer vrijgelaten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Uit wat voor grafkelder kom jij gekropen?
it takes one to know one?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Allemaal nuchtere maagden zijn het! Nuchtere maagden zeg ik je!!!
preciesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kan er idd maar beter heel vroeg bij zijn he
nog nooit anders geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Die reeks van jullie is ook aardig drukte these days, hè.
Ik vereer de dag dat ge-delete posts ook daadwerkelijk van de postcount verdwijnen!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
Kunnen jullie anders niet even oprotten naar een van de kansloze reeksenkliekjes waar jullie je 100+ posts per dag plaatsen?!
als er hondsdolheid heerst worden alle vossen afgeschotenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:58 schreef FlyingFox het volgende:
*Insecticide spuit*
Ik ben het zowaar met je eens, slaaphaas!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik vereer de dag dat ge-delete posts ook daadwerkelijk van de postcount verdwijnen!
Dat was mooi hè, met [oude user die niet meer post] en [nog één] en toe die ene keer dat [gebeurtenis].quote:
het is hier nog veel kansloserquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef Insomaniac het volgende:
Kunnen jullie anders niet even oprotten naar een van de kansloze reeksenkliekjes waar jullie je 100+ posts per dag plaatsen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |