Was ik geil?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:00 schreef Bioslock het volgende:
Inso, ik zou zweren dat ik je toenstraks in de [een bekende supermarkt] tegenkwam.
Dank je.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef Bioslock het volgende:
[schande]
open er een topic overquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:00 schreef Bioslock het volgende:
Het is een schande.
Neuh. Je was met [je vriend] en je had nergens bloed. Je was totaal niet wat ik me van je voorgesteld had.quote:
Bummerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Neuh. Je was met [je vriend] en je had nergens bloed. Je was totaal niet wat ik me van je voorgesteld had.
Oh, das wel deceptioneel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Neuh. Je was met [je vriend] en je had nergens bloed. Je was totaal niet wat ik me van je voorgesteld had.
Bier halen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef Bioslock het volgende:
Waar is die kutvos?
Ben effe naar [een vriend] om [dingen] te doen. [14.gif]quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef Bioslock het volgende:
Waar is die kutvos?
Dingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ben effe naar [een vriend] om [dingen] te doen. [14.gif]
Dag.
Zulks een opdoffer. Ohja, en je had best een grote kont.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, das wel deceptioneel.
Gelukkig ben ik vandaag niet naar de supermarkt geweest!
pas op met de straat over stekenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ben effe naar [een vriend] om [dingen] te doen. [14.gif]
Dag.
Sorry, ik verstond je niet goed, er zit ruis (quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:05 schreef Bioslock het volgende:
Volgens mij ben je in het "andere echt" een veel lekkerder wijf, Inso.
Je moet echt wat harder tijpen, Inso. Ik zie door de kutnewbies de puiken niet meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry, ik verstond je niet goed, er zit ruis (![]()
![]()
) op de lijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |