Niet dat ik nu iets ontzettend interessants aan het doen ben.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie...Ja... pas in september... dan is het weer bijna winter
Ik merk hetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:51 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Niet dat ik nu iets ontzettend interessants aan het doen ben.
Lijkt me wel okay. Daar zat ik laatst ook aan te denken. Hoewel ik die handelingen bij het moeten betreden van Amerika niet echt waardeer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken... wil je mee?
Ach ja, dat hoort er tegenwoordig bij. Het zal nu na die Londen boem wel weer een beetje erger zijn...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:54 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Lijkt me wel okay. Daar zat ik laatst ook aan te denken. Hoewel ik die handelingen bij het moeten betreden van Amerika niet echt waardeer.
Maar dat iets "is" betekent niet dat ik het er mee eens hoef te zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ach ja, dat hoort er tegenwoordig bij. Het zal nu na die Londen boem wel weer een beetje erger zijn...
New York, I'm assuming?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:57 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Maar dat iets "is" betekent niet dat ik het er mee eens hoef te zijn..
Dat is sowieso het goedkoopste qua vliegtickets, me dunkt. Misschien kunnen we bij een collega van mijn vader logeren in Philadelphia.quote:
Philly is nicequote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:01 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Dat is sowieso het goedkoopste qua vliegtickets, me dunkt. Misschien kunnen we bij een collega van mijn vader logeren in Philadelphia.
Ik ontken het bestaan van MSN.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Hey, nummer 7, kom anders even online op msn
I was shootin some hoops, when a couple of guys who were up to no good, makin trouble in my neighborhood...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Born and raised, on the playground where I spent most of my days..
Je zei "BL".quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:13 schreef FlyingFox het volgende:
Inso en BL, ranzige apen, mijn serene topic, wat doen jullie!!
*rekt zich uitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
BS !. Je bent ook wakker. Nu voelt het net alsof je hier geslapen hebt !
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |