Bij mij duurt het sowieso nog 9 maanden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Maar nog zonder nieuwe banner.
Zijn er nou nog meer Hools die een kleine in aantocht hebben, of ben ik de enige? Want zo hebben we voorlopig nog geen elftal bij elkaar natuurlijk.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Arme Wilfred Genee
Wilfred Genee weer single
AMSTERDAM - Heeft Wilfred Genee (38) momenteel zakelijk gezien de wind mee, op liefdesgebied vergaat het hem even wat minder. De vriendin van de grote Talpa-belofte heeft vorige maand op Aruba hun relatie beëindigd.
Ironisch genoeg was het Caribisch eiland ook de plek waar Wilfred de donkere schone precies twee jaar geleden leerde kennen.
"Wilfred heeft haar ontmoet tijdens Beach Footvolley 2003 ", aldus een goede bekende van de presentator. "Helaas heeft zij het dit keer bij hetzelfde evenement uitgemaakt. Zij is direct bij aankomst naar zijn hotelkamer gekomen en daar is de beslissing genomen. Vervolgens is ze naar haar moeder gegaan, die op Aruba woont."
Hij vervolgt: "Om zich in de weken die hij daar in verband met zijn presenteerklus nog moest zijn niet al te eenzaam te voelen, heeft hij op de valreep zijn vroegere buurjongen, met wie hij nog steeds goed is bevriend, laten overkomen."
Wilfred zelf heeft op dit moment niet de behoefte op de gevoelige materie in te gaan.
Zullem we het eens even over jou gaan hebben?quote:
Pasop, hij schopt konten....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zullem we het eens even over jou gaan hebben?
Toch zeker een goede twee minuten hequote:
Een beetje gegronde kritiek (de mascotte IS namelijk duf) op een konijntje en meneer hier gaat direct op de man spelen en nota bene over een conflict dat maanden geleden heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zullem we het eens even over jou gaan hebben?
AZ kan ook mooi zijn..........quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:45 schreef clauwheee het volgende:
Kromkamp heeft ook een steuntje in de rug nodig![]()
Hij gaat zo goed als zeker ook al niet naar Valencia.
Nee precies.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
Er is nog helemaal geen mascotte hoor
Hier niksquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Maar nog zonder nieuwe banner.
Zijn er nou nog meer Hools die een kleine in aantocht hebben, of ben ik de enige? Want zo hebben we voorlopig nog geen elftal bij elkaar natuurlijk.
Lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:49 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga, een lekker broodje gekruid gehakt met champignons, ui en paprika eten op het terras
Latersssss
Is juist mooi, na het WK kan hij overal heen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:45 schreef clauwheee het volgende:
Kromkamp heeft ook een steuntje in de rug nodig![]()
Hij gaat zo goed als zeker ook al niet naar Valencia.
Hm, hier is het eindelijk droog!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:09 schreef DarkShine het volgende:
D'r is een serieuze onweersbui opkomst...
quote:
Droog ?? wasda ?quote:
Lekker man.. ga je ook nog ergens naar toe ??quote:
Morgen naar de Belgische Ardennenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker man.. ga je ook nog ergens naar toe ??
of blijf je in den Nederlanden?
Lekker.. het weer wordt ook beterquote:
Nee, vloekt lekker met dat rood erboven.quote:
Beetje wel hequote:
Ik eet alles, dat weet je.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:50 schreef SCH het volgende:
Muisjes zijn op, er zijn wel ratjes nog
Barbara Barendquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
Overigens, voor de dames hier... We willen bij de VBL-awards dus wel een award voor beste vrouwelijke user, maar de benaming Sylvie Meis scheen niet echt aan te slaan. Wat zou een betere naam zijn, volgens clauwheee, Bluezz en JM, want dat zullen de genomineerden wel worden.
mmoi gebied waar?quote:
maak zelf ook een kleine dan die daar tussenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
hij kleurt niet echt na dat rood....![]()
Meami komt neit meer in VBL?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
Overigens, voor de dames hier... We willen bij de VBL-awards dus wel een award voor beste vrouwelijke user, maar de benaming Sylvie Meis scheen niet echt aan te slaan. Wat zou een betere naam zijn, volgens clauwheee, Bluezz en JM, want dat zullen de genomineerden wel worden.
!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:00 schreef Lionheaad het volgende:
Ik zie net dat ik over de 2500 posts heen ben
toch een mijlpaaltje...
quote:
Goed voorstelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dione de Graaff award lijkt me een goeie.
Ik vrees dat die niet genoeg opvalt om de nominatie te redden. Misschien yvette_1982?quote:
ja k wil me er niet mee bemoeien maar voor bluezz post alleen in Hools........ en t zijn natuurlijk wel de VBL awardsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vrees dat die niet genoeg opvalt om de nominatie te redden. Misschien yvette_1982?
Clauw en JM hebben tenminste nog een link met VBL......... en volgen voetbal, Bluezz kijkt zelfs liever een filmquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wou net zeggen die 3 posten bijna alleen in Hools.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut, ik zit waarschijnlijk van morgen tot dinsdag in 020.
samen t donkere bos in?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:35 schreef Bananenman het volgende:
Gaat SCH morgen naar de Ardennen?! Kut, ik ook
Die post wel veel in VBL, nou ja Feyenoord. Is zeker een optie.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vrees dat die niet genoeg opvalt om de nominatie te redden. Misschien yvette_1982?
Als vrouw achter Golfer is ze uiterst belangrijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k wil me er niet mee bemoeien maar voor bluezz post alleen in Hools........ en t zijn natuurlijk wel de VBL awards
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:35 schreef Bananenman het volgende:
Gaat SCH morgen naar de Ardennen?! Kut, ik ook
Met bomen pratenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:44 schreef methodmich het volgende:
En SCH, wat ga je doen in de Ardennen, fietsen?
Al komt er meestal niet veel zinnings uitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die post wel veel in VBL, nou ja Feyenoord. Is zeker een optie.
DG zn chick is ook genomineerd dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als vrouw achter Golfer is ze uiterst belangrijk natuurlijk.
is dit een utinodiging? ben laatst bij St. Hubert geweest, prachtige streek en rijdt er vrij makkelijk heenquote:
Heeft ie die?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
DG zn chick is ook genomineerd dan?![]()
het houdt je wel bezig he, laatst ook al, jaloers?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
DG zn chick is ook genomineerd dan?![]()
Das nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Clauw en JM hebben tenminste nog een link met VBL......... en volgen voetbal, Bluezz kijkt zelfs liever een film
Nee hoor, ik weet geeneens wie het is... Het was slechts ter illustratie wat voor debiele reden het zou zijn om bluezz te nomineren. Ik had ook bjoro's vrouw, mn eigen vriendin of die van jou kunnen noemen..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het houdt je wel bezig he, laatst ook al, jaloers?
Dat was precies de overwegingquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dit een utinodiging? ben laatst bij St. Hubert geweest, prachtige streek en rijdt er vrij makkelijk heen
Die hebben geen account.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet geeneens wie het is... Het was slechts ter illustratie wat voor debiele reden het zou zijn om bluezz te nomineren. Ik had ook bjoro's vrouw, mn eigen vriendin of die van jou kunnen noemen..
De Wensley Ton. Moet ie Raptorix verslaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee das waarPfff waar maak ik me druk om, kan mij het schelen wie die award wint. Zolang SCH maar niks wint
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Ga je lekker op de ourthe kano-varen SCHipper?
Nee, dat niet. Maar ze probeert het wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Al komt er meestal niet veel zinnings uit![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was precies de overweging
En nee het was geen uitnodiging
Neuckuh?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee das waarPfff waar maak ik me druk om, kan mij het schelen wie die award wint. Zolang SCH maar niks wint
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:05 schreef VoreG het volgende:
Zo na 2 jaar van m'n lange haar af, nu is het weer wat kort.
ik wil heel graag een award winnen, die in SPT smaakt naar meerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
![]()
Bij de psv'ers hoor je zeker bij de genomineerden vind ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil heel graag een award winnen, die in SPT smaakt naar meer
Het is nog heel goed hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Misschien na een fotootje stem je ons wat milder.
Waar is die voor?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Rubbereend kan ook op voor de Higuita-award, samen met Spideyman en cultheld.
Als je samen met cultheld voor iets wordt genomineerdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef rubbereend het volgende:
misschien een award voor wie t meest modwaardig is van de users, die verkiezing heb k een tijdje terug al gewonnen
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef methodmich het volgende:
Grootste liefhebber / kenner van Amerikaans (dus zuid, midden en noord) voetbal.
Ik ga eens Tour kijken, tot vanavond!
thnx.. heb je goed geregeldquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef Suijk het volgende:
Jij ook goed weekend SJ.
Bijna vakantie! Laatste werkdagje en dan hoef ik 15 augustus pas weer!
DAM kan er ook wel bij, die zat daar tenminste ook regelmatig, wel leuk dan zou je 2 van de 3 genomineerden hebben die geband zijn ni VBLquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef methodmich het volgende:
Ik kon geen 3e bedenken. Maar of die award het gaat redden is twijfelachtig. Vanavond ga ik een lijstje maken naar relevantie en dan met DD overleggen. Na het weekend dan weer meer info.
Ik kijk ook tourquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:21 schreef rubbereend het volgende:er is in Balen, de woonplaats van Boonen. een feestje ter gelegenheid van Boonen. Als je daar vandaag volledig in t groen verschijnt dan krijg je het hele feest gratis bier
Ja lijkt me ook wel leuk... zo'n awardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil heel graag een award winnen, die in SPT smaakt naar meer
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:25 schreef Bluezz het volgende:
http://www.controversy.nl/index2.htm B&B leuk !!!
Je bent ook niet zo'n beetje jaloers dat je nog niet genomineerd bentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Grootste gloryhunter komend jaar-award gaat zeker naar DG.
Nergens, althans ik ben er ook niet achter waar...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:31 schreef Chen het volgende:
TerroRobbie, waar kan ik zien wie genomineerd hebben enzo... ?
Die ga je dan zeker winnen jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent ook niet zo'n beetje jaloers dat je nog niet genomineerd bent
Hebben we nog een calimero award?
Nee hoor, ik vind het slechts debiel dat hij wel een seizoenkaart voor arsenal pakt maar ondertussen wel de helft van de wedstrijden van FCDB mist.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent ook niet zo'n beetje jaloers dat je nog niet genomineerd bent
quote:
Terecht toch, Arsenalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het slechts debiel dat hij wel een seizoenkaart voor arsenal pakt maar ondertussen wel de helft van de wedstrijden van FCDB mist.![]()
Hmmmquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nergens, althans ik ben er ook niet achter waar...
Ja, inderdaad weekend tot en met maandag(ochtend)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag Bos, weekend!
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:48 schreef appelsientje het volgende:Go Bos, Go Bos
we hebben de Bde O
de S
Booooooooooooooooooooooooooooooos![]()
Hoi,quote:
Nee, als ik eerlijk ben, vind ik zoiets niet echt prettig, gewoon hoi zeggen is voldoendequote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n onthaal vind je niet wat?
bijna weekend appeltje.....bijnaaa weekend....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
mijn oogjes vallen dichtheb een bekende inzinker.... maar goed het is dan ook bijna tijd
Ga jij ook naar Gelredome zondag, Lionhead ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
bijna weekend appeltje.....bijnaaa weekend....
en dan mag ik morgen ook werkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
bijna weekend appeltje.....bijnaaa weekend....
Wat moet ik daar zoekenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga jij ook naar Gelredome zondag, Lionhead ?
Lekkerrrrquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en dan mag ik morgen ook werken... maar goed ik kan later beginnen dus ik kan 'uitslapen'
Zo ik pak ff een bakje koffie...trek het echt ff niet
jij ook een bakje?
* appelsientje geeft een bakje koffie met lepeltjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat moet ik daar zoeken
[..]
LekkerrrrZwart graag, met lepeltje....
Om mee te roeren met de rest natuurlijk....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje geeft een bakje koffie met lepeltje
w'rom een lepeltje
Oke op die manier...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Om mee te roeren met de rest natuurlijk....![]()
Toch veel gezelliger![]()
Het is uiteraard niet hetzelfde als met Freddie, maar ik (ik heb alle albums) heb er echt zin in.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Queen is queen niet meer zonder Freddy....![]()
Tong, held!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
'HALLOOOOOOOOOO WAKKER BLIJVEN.'
[afbeelding]
Ik vind niet dat ze de juiste persoon hebben uitgezocht....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is uiteraard niet hetzelfde als met Freddie, maar ik (ik heb alle albums) heb er echt zin in.
zal wel ff na t weekend worden aangezien DD volgens mij in t weekend geen internet heeftquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:36 schreef Lionheaad het volgende:
Nominaties zijn er nog niet.....
komt waarschijnlijk na het weekend pas...
Zeg maar waar, ik ben vanavond in de stadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:22 schreef VoreG het volgende:
Bel je op voor een kamer, ja we hebben over een uurtje kijkavond.
Dat red ik dus nooit, door al die files enz enz. Dus dat is al niks en die ander neemt niet op
Waar ging je nog weleens op kamers??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:22 schreef VoreG het volgende:
Dat red ik dus nooit, door al die files enz enz. Dus dat is al niks en die ander neemt niet op
Was er een in Zuilen, studentenkamerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg maar waar, ik ben vanavond in de stad
Voreg ga na Utregquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waar ging je nog weleens op kamers??
Je ging toch een huis kopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:22 schreef VoreG het volgende:
Oke, dat kan, ik ken Rodgers niet zo goed, alleen van een paar nummers van The Free en Bad Company.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze de juiste persoon hebben uitgezocht....
Vind de vervanger er net echt bij passen....
Heb trouwens een mooie koffer, met albeums erin met gouden achterzijde
M'n vader wil niks kopen in Lombok kanaleneiland etc. En daar is alleen iets te kopen in die prijsklasse of je moet buiten Utreg gaan zitten. Hij wil namelijk dat het huis de waarde blijft behouden of gaat stijgen ivm hypotheek.quote:
Ja is wel te begrijpen ook natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
M'n vader wil niks kopen in Lombok kanaleneiland etc. En daar is alleen iets te kopen in die prijsklasse of je moet buiten Utreg gaan zitten. Hij wil namelijk dat het huis de waarde blijft behouden of gaat stijgen ivm hypotheek.
We hebben ons daarom nu ingeschreven voor een nieuwbouwproject die volgende zomer klaar is
Dat 1e zit in het basispakket, die 2e is een uitbreiding die vooralsnog niet voor handen isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja is wel te begrijpen ook natuurlijk...
Als je een beetje coole gozer bent en een lekker wijf meeneemt naar zo'n kijkavond, heb je zo een kamer.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Die awards gaan over afgelopen seizoen eh? Dan nomineer ik JaWi voor TT supporter award![]()
![]()
Blij dat ik in het rustige Ermelo woonquote:
Kan nou niet over de snelweg naar huis...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Blij dat ik in het rustige Ermelo woon
Leuk dorp. Ben er net 10 minuten, kom ik gelijk in een vechtpartij terecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Blij dat ik in het rustige Ermelo woon
suc6quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Kan nou niet over de snelweg naar huis...
moet door Nijmegen heen...
Houdoe
Mijn oudste is er heen geweest, en heeft, omdat ie helemaal in de film zat, gewoon zijn popcorn niet aangeraaktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:39 schreef Suijk het volgende:
Ik hoor alleen maar matige reacties, bleuzz.
Ik niet, maar vrienden van me waren er erg enthousiast overquote:
Nee cultheld!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Cart_man het volgende:
Awards? Komen er weer awards?
TT-award gaat standaard naar Loekie.
![]()
Jij ?? ik kan me daar niet bij voorstellenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk dorp. Ben er net 10 minuten, kom ik gelijk in een vechtpartij terecht.![]()
Nog niet, maar mijn collega heeft hem al op DVD dacht ik te horen....quote:
Nah... je moet hem echt op filmdoek zienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:44 schreef Againzender het volgende:
Nog niet, maar mijn collega heeft hem al op DVD dacht ik te horen....
Veel plezier daarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
Even inpakken, morgen ben ik ook voor een tijdje weg.
Ik ook niet...wil er ook niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij ?? ik kan me daar niet bij voorstellen
Ga je met SCH meequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
Even inpakken, morgen ben ik ook voor een tijdje weg.
Dat was wel een hele erge inkopper CM, ik ben beter van je gewendquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Allemaal flikkers...
moet jij dan ook niet volgen?
Ach, het is bijna weekend. Mag het een keertje.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat was wel een hele erge inkopper CM, ik ben beter van je gewend![]()
Joden rennen altijd weg?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat was wel een hele erge inkopper CM, ik ben beter van je gewend![]()
Ik ga naar de Ardennen, hij niet toch?quote:
Belgen hebben draaidoppen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:53 schreef Cart_man het volgende:
Niet te hopen voor je
Mocht hij wel daarheen gaan, vergeet je dan geen kurk?.
* Cart_man is bang dat SCH opeens de hoek om komt lopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Belgen hebben draaidoppen.
En fluister eens niet zo
Tis net of je roddelt
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
He Cart-man, ga je mee naar Ajax-Feyenoord?
De avond ervoor dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, dank je.![]()
Ik heb besloten om nooit meer een stap in de arena te zetten.
Woensdag op de Calibier of een van de andere?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:58 schreef Suijk het volgende:
Nee, niet naar de Ardennen, ga een weekje naar de Tour de France.
Waar gaat ie nu weer naar toe ?quote:
Zondag op de Balsace, dan naar Courchevel en dan idd Galibier, dan nog de start een keer bekijken ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Woensdag op de Calibier of een van de andere?
Neem je leuk souvenirtje mee/
DOS37 is Twente Supporter.quote:
Zondag wordt het weer mooi weerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:02 schreef DarkShine het volgende:
Het rommelt hier nog steeds goed, maar echt geregend heeft het nog niet...
Tot 2009, nog een heel eind dus...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DOS37 is Tukker en dus Twente Supporter.
N'Kufo heeft bijgetekend
Vanochtend was het hier wel weer raakquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:02 schreef DarkShine het volgende:
Het rommelt hier nog steeds goed, maar echt geregend heeft het nog niet...
Gewoon een hele Rabo-fiets meenemen!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zondag op de Balsace, dan naar Courchevel en dan idd Galibier, dan nog de start een keer bekijken ofzo.
Wil je een Rabo-bidon?
Kan Twente over 2 jaar nog een hoop centjes vangenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:04 schreef tong80 het volgende:
Ja ik las het net. Valt me mee van deze wereldreiziger.
Nee joh, de tourkaravan gooit veel leukere dingen naar buiten altijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zondag op de Balsace, dan naar Courchevel en dan idd Galibier, dan nog de start een keer bekijken ofzo.
Wil je een Rabo-bidon?
Goed dat ik dan vrij heb.quote:
Waarom niet meteen de ploegleiderswagen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gewoon een hele Rabo-fiets meenemen!![]()
Bergtruiquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:15 schreef Chen het volgende:
Zeg, wat houdt de ''bolletjes'' trui eigelijk in?
Die kun je winnen als je vliegt op Antillen-Schiphol.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:15 schreef Chen het volgende:
Heette vroeger de mazelentrui. Voor de meest zieke renner.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:15 schreef Chen het volgende:
en die gelimiteerde transfersom is nu weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:04 schreef tong80 het volgende:
Ja ik las het net. Valt me mee van deze wereldreiziger.
neequote:
Wat voor een baan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:20 schreef Noca het volgende:
Hools OP tekst is aangepast
Pff ik moet toch echt zorgen dat ik een baan krijg waarbij ik kan FOK!ken, dit is natuurlijk niks![]()
Heb op een andere vacature gesolliciteerd en ben op basis van mn CV uitgenodigd voor een gesprek
Paaldansenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat voor een baan?
Ik heb ook gemist wat je nu doet. Wat doe je nu?
.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:20 schreef Noca het volgende:
Hools OP tekst is aangepast
Pff ik moet toch echt zorgen dat ik een baan krijg waarbij ik kan FOK!ken, dit is natuurlijk niks![]()
Heb op een andere vacature gesolliciteerd en ben op basis van mn CV uitgenodigd voor een gesprek
Ja. Hij ligt bij iemand anders alleen. Ik zal een fotootje plaatsen als ik terug ben donderdagquote:
Ik werk nu bij de KPN, mutaties op abbo's verwerken enzo. Gesolliciteerd bij een groot ICT bedrijf...hoop dat dat wat wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat voor een baan?
Ik heb ook gemist wat je nu doet. Wat doe je nu?
.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
5 euro op Boonen
Bij KPN werken en niet kunnen fokken..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik werk nu bij de KPN, mutaties op abbo's verwerken enzo. Gesolliciteerd bij een groot ICT bedrijf...hoop dat dat wat wordt.
oow ik dacht dat je het in het algemeen vroeg kut stadsenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, stinktukker
Ja aan iedereen behalve tukkersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow ik dacht dat je het in het algemeen vroeg kut stadsen
quote:
Jouw dag is weer goed?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:24 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden] is terug na een dagje op een beurs en slechts 6 kilometer file tussen A'dam en Utrecht[/me]
[me=Eilanden had sjans met een bus vol Duitse meiden in de file![]()
Zo nu maar eerst een koud biertje!![]()
Dat kan niet lang genoeg zijn,een enkeltje Verwegistan zou hem goed doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:25 schreef clauwheee het volgende:
SCHat hoe lang moeten we je missen ivm je vakantie?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat kan niet lang genoeg zijn,een enkeltje Verwegistan zou hem goed doen
joowquote:
quote:
Witbiertje klinkt goedquote:
dan ben ik meer voor de Barbara Barend award, die heeft meer met voetbal en Barbara is ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:25 schreef clauwheee het volgende:
Dione de Graaf award is een veul betere optie
SCHat hoe lang moeten we je missen ivm je vakantie?
Heule middag op het terras gezetenNu regent het
6 packje doen, ieder 2 flesjes. zal ik ff nieuwe koudleggenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Witbiertje klinkt goed
Zet er dan maar ook eentje klaar voor Noca .... da's onze witbier-junk![]()
De Sophie Hilbrand Awardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ben ik meer voor de Barbara Barend award, die heeft meer met voetbal en Barbara is ook
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
6 packje doen, ieder 2 flesjes. zal ik ff nieuwe koudleggen
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Witbiertje klinkt goed
Zet er dan maar ook eentje klaar voor Noca .... da's onze witbier-junk![]()
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft meer met voetbal en Barbara is ook
quote:
Ze weet best veel van voetbal hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |