Bij mij duurt het sowieso nog 9 maanden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Maar nog zonder nieuwe banner.
Zijn er nou nog meer Hools die een kleine in aantocht hebben, of ben ik de enige? Want zo hebben we voorlopig nog geen elftal bij elkaar natuurlijk.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Arme Wilfred Genee
Wilfred Genee weer single
AMSTERDAM - Heeft Wilfred Genee (38) momenteel zakelijk gezien de wind mee, op liefdesgebied vergaat het hem even wat minder. De vriendin van de grote Talpa-belofte heeft vorige maand op Aruba hun relatie beëindigd.
Ironisch genoeg was het Caribisch eiland ook de plek waar Wilfred de donkere schone precies twee jaar geleden leerde kennen.
"Wilfred heeft haar ontmoet tijdens Beach Footvolley 2003 ", aldus een goede bekende van de presentator. "Helaas heeft zij het dit keer bij hetzelfde evenement uitgemaakt. Zij is direct bij aankomst naar zijn hotelkamer gekomen en daar is de beslissing genomen. Vervolgens is ze naar haar moeder gegaan, die op Aruba woont."
Hij vervolgt: "Om zich in de weken die hij daar in verband met zijn presenteerklus nog moest zijn niet al te eenzaam te voelen, heeft hij op de valreep zijn vroegere buurjongen, met wie hij nog steeds goed is bevriend, laten overkomen."
Wilfred zelf heeft op dit moment niet de behoefte op de gevoelige materie in te gaan.
Zullem we het eens even over jou gaan hebben?quote:
Pasop, hij schopt konten....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zullem we het eens even over jou gaan hebben?
Toch zeker een goede twee minuten hequote:
Een beetje gegronde kritiek (de mascotte IS namelijk duf) op een konijntje en meneer hier gaat direct op de man spelen en nota bene over een conflict dat maanden geleden heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zullem we het eens even over jou gaan hebben?
AZ kan ook mooi zijn..........quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:45 schreef clauwheee het volgende:
Kromkamp heeft ook een steuntje in de rug nodig![]()
Hij gaat zo goed als zeker ook al niet naar Valencia.
Nee precies.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
Er is nog helemaal geen mascotte hoor
Hier niksquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Maar nog zonder nieuwe banner.
Zijn er nou nog meer Hools die een kleine in aantocht hebben, of ben ik de enige? Want zo hebben we voorlopig nog geen elftal bij elkaar natuurlijk.
Lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:49 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga, een lekker broodje gekruid gehakt met champignons, ui en paprika eten op het terras
Latersssss
Is juist mooi, na het WK kan hij overal heen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:45 schreef clauwheee het volgende:
Kromkamp heeft ook een steuntje in de rug nodig![]()
Hij gaat zo goed als zeker ook al niet naar Valencia.
Hm, hier is het eindelijk droog!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:09 schreef DarkShine het volgende:
D'r is een serieuze onweersbui opkomst...
quote:
Droog ?? wasda ?quote:
Lekker man.. ga je ook nog ergens naar toe ??quote:
Morgen naar de Belgische Ardennenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker man.. ga je ook nog ergens naar toe ??
of blijf je in den Nederlanden?
Lekker.. het weer wordt ook beterquote:
Nee, vloekt lekker met dat rood erboven.quote:
Beetje wel hequote:
Ik eet alles, dat weet je.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:50 schreef SCH het volgende:
Muisjes zijn op, er zijn wel ratjes nog
Barbara Barendquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
Overigens, voor de dames hier... We willen bij de VBL-awards dus wel een award voor beste vrouwelijke user, maar de benaming Sylvie Meis scheen niet echt aan te slaan. Wat zou een betere naam zijn, volgens clauwheee, Bluezz en JM, want dat zullen de genomineerden wel worden.
mmoi gebied waar?quote:
maak zelf ook een kleine dan die daar tussenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
hij kleurt niet echt na dat rood....![]()
Meami komt neit meer in VBL?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
Overigens, voor de dames hier... We willen bij de VBL-awards dus wel een award voor beste vrouwelijke user, maar de benaming Sylvie Meis scheen niet echt aan te slaan. Wat zou een betere naam zijn, volgens clauwheee, Bluezz en JM, want dat zullen de genomineerden wel worden.
!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:00 schreef Lionheaad het volgende:
Ik zie net dat ik over de 2500 posts heen ben
toch een mijlpaaltje...
quote:
Goed voorstelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dione de Graaff award lijkt me een goeie.
Ik vrees dat die niet genoeg opvalt om de nominatie te redden. Misschien yvette_1982?quote:
ja k wil me er niet mee bemoeien maar voor bluezz post alleen in Hools........ en t zijn natuurlijk wel de VBL awardsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vrees dat die niet genoeg opvalt om de nominatie te redden. Misschien yvette_1982?
Clauw en JM hebben tenminste nog een link met VBL......... en volgen voetbal, Bluezz kijkt zelfs liever een filmquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wou net zeggen die 3 posten bijna alleen in Hools.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut, ik zit waarschijnlijk van morgen tot dinsdag in 020.
samen t donkere bos in?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:35 schreef Bananenman het volgende:
Gaat SCH morgen naar de Ardennen?! Kut, ik ook
Die post wel veel in VBL, nou ja Feyenoord. Is zeker een optie.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vrees dat die niet genoeg opvalt om de nominatie te redden. Misschien yvette_1982?
Als vrouw achter Golfer is ze uiterst belangrijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k wil me er niet mee bemoeien maar voor bluezz post alleen in Hools........ en t zijn natuurlijk wel de VBL awards
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:35 schreef Bananenman het volgende:
Gaat SCH morgen naar de Ardennen?! Kut, ik ook
Met bomen pratenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:44 schreef methodmich het volgende:
En SCH, wat ga je doen in de Ardennen, fietsen?
Al komt er meestal niet veel zinnings uitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die post wel veel in VBL, nou ja Feyenoord. Is zeker een optie.
DG zn chick is ook genomineerd dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als vrouw achter Golfer is ze uiterst belangrijk natuurlijk.
is dit een utinodiging? ben laatst bij St. Hubert geweest, prachtige streek en rijdt er vrij makkelijk heenquote:
Heeft ie die?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
DG zn chick is ook genomineerd dan?![]()
het houdt je wel bezig he, laatst ook al, jaloers?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
DG zn chick is ook genomineerd dan?![]()
Das nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Clauw en JM hebben tenminste nog een link met VBL......... en volgen voetbal, Bluezz kijkt zelfs liever een film
Nee hoor, ik weet geeneens wie het is... Het was slechts ter illustratie wat voor debiele reden het zou zijn om bluezz te nomineren. Ik had ook bjoro's vrouw, mn eigen vriendin of die van jou kunnen noemen..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het houdt je wel bezig he, laatst ook al, jaloers?
Dat was precies de overwegingquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dit een utinodiging? ben laatst bij St. Hubert geweest, prachtige streek en rijdt er vrij makkelijk heen
Die hebben geen account.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet geeneens wie het is... Het was slechts ter illustratie wat voor debiele reden het zou zijn om bluezz te nomineren. Ik had ook bjoro's vrouw, mn eigen vriendin of die van jou kunnen noemen..
De Wensley Ton. Moet ie Raptorix verslaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee das waarPfff waar maak ik me druk om, kan mij het schelen wie die award wint. Zolang SCH maar niks wint
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Ga je lekker op de ourthe kano-varen SCHipper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |