en die gelimiteerde transfersom is nu weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:04 schreef tong80 het volgende:
Ja ik las het net. Valt me mee van deze wereldreiziger.
neequote:
Wat voor een baan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:20 schreef Noca het volgende:
Hools OP tekst is aangepast
Pff ik moet toch echt zorgen dat ik een baan krijg waarbij ik kan FOK!ken, dit is natuurlijk niks![]()
Heb op een andere vacature gesolliciteerd en ben op basis van mn CV uitgenodigd voor een gesprek
Paaldansenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat voor een baan?
Ik heb ook gemist wat je nu doet. Wat doe je nu?
.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:20 schreef Noca het volgende:
Hools OP tekst is aangepast
Pff ik moet toch echt zorgen dat ik een baan krijg waarbij ik kan FOK!ken, dit is natuurlijk niks![]()
Heb op een andere vacature gesolliciteerd en ben op basis van mn CV uitgenodigd voor een gesprek
Ja. Hij ligt bij iemand anders alleen. Ik zal een fotootje plaatsen als ik terug ben donderdagquote:
Ik werk nu bij de KPN, mutaties op abbo's verwerken enzo. Gesolliciteerd bij een groot ICT bedrijf...hoop dat dat wat wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat voor een baan?
Ik heb ook gemist wat je nu doet. Wat doe je nu?
.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
5 euro op Boonen
Bij KPN werken en niet kunnen fokken..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik werk nu bij de KPN, mutaties op abbo's verwerken enzo. Gesolliciteerd bij een groot ICT bedrijf...hoop dat dat wat wordt.
oow ik dacht dat je het in het algemeen vroeg kut stadsenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, stinktukker
Ja aan iedereen behalve tukkersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow ik dacht dat je het in het algemeen vroeg kut stadsen
quote:
Jouw dag is weer goed?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:24 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden] is terug na een dagje op een beurs en slechts 6 kilometer file tussen A'dam en Utrecht[/me]
[me=Eilanden had sjans met een bus vol Duitse meiden in de file![]()
Zo nu maar eerst een koud biertje!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |