Nee, dat niet. Maar ze probeert het wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Al komt er meestal niet veel zinnings uit![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was precies de overweging
En nee het was geen uitnodiging
Neuckuh?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee das waarPfff waar maak ik me druk om, kan mij het schelen wie die award wint. Zolang SCH maar niks wint
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:05 schreef VoreG het volgende:
Zo na 2 jaar van m'n lange haar af, nu is het weer wat kort.
ik wil heel graag een award winnen, die in SPT smaakt naar meerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee das waarPfff waar maak ik me druk om, kan mij het schelen wie die award wint. Zolang SCH maar niks wint
![]()
Bij de psv'ers hoor je zeker bij de genomineerden vind ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil heel graag een award winnen, die in SPT smaakt naar meer
Het is nog heel goed hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Misschien na een fotootje stem je ons wat milder.
Waar is die voor?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Rubbereend kan ook op voor de Higuita-award, samen met Spideyman en cultheld.
Als je samen met cultheld voor iets wordt genomineerdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef rubbereend het volgende:
misschien een award voor wie t meest modwaardig is van de users, die verkiezing heb k een tijdje terug al gewonnen
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef methodmich het volgende:
Grootste liefhebber / kenner van Amerikaans (dus zuid, midden en noord) voetbal.
Ik ga eens Tour kijken, tot vanavond!
thnx.. heb je goed geregeldquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef Suijk het volgende:
Jij ook goed weekend SJ.
Bijna vakantie! Laatste werkdagje en dan hoef ik 15 augustus pas weer!
DAM kan er ook wel bij, die zat daar tenminste ook regelmatig, wel leuk dan zou je 2 van de 3 genomineerden hebben die geband zijn ni VBLquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef methodmich het volgende:
Ik kon geen 3e bedenken. Maar of die award het gaat redden is twijfelachtig. Vanavond ga ik een lijstje maken naar relevantie en dan met DD overleggen. Na het weekend dan weer meer info.
Ik kijk ook tourquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:21 schreef rubbereend het volgende:er is in Balen, de woonplaats van Boonen. een feestje ter gelegenheid van Boonen. Als je daar vandaag volledig in t groen verschijnt dan krijg je het hele feest gratis bier
Ja lijkt me ook wel leuk... zo'n awardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil heel graag een award winnen, die in SPT smaakt naar meer
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:25 schreef Bluezz het volgende:
http://www.controversy.nl/index2.htm B&B leuk !!!
Je bent ook niet zo'n beetje jaloers dat je nog niet genomineerd bentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Grootste gloryhunter komend jaar-award gaat zeker naar DG.
Nergens, althans ik ben er ook niet achter waar...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:31 schreef Chen het volgende:
TerroRobbie, waar kan ik zien wie genomineerd hebben enzo... ?
Die ga je dan zeker winnen jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent ook niet zo'n beetje jaloers dat je nog niet genomineerd bent
Hebben we nog een calimero award?
Nee hoor, ik vind het slechts debiel dat hij wel een seizoenkaart voor arsenal pakt maar ondertussen wel de helft van de wedstrijden van FCDB mist.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent ook niet zo'n beetje jaloers dat je nog niet genomineerd bent
quote:
Terecht toch, Arsenalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het slechts debiel dat hij wel een seizoenkaart voor arsenal pakt maar ondertussen wel de helft van de wedstrijden van FCDB mist.![]()
Hmmmquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nergens, althans ik ben er ook niet achter waar...
Ja, inderdaad weekend tot en met maandag(ochtend)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag Bos, weekend!
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:48 schreef appelsientje het volgende:Go Bos, Go Bos
we hebben de Bde O
de S
Booooooooooooooooooooooooooooooos![]()
Hoi,quote:
Nee, als ik eerlijk ben, vind ik zoiets niet echt prettig, gewoon hoi zeggen is voldoendequote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n onthaal vind je niet wat?
bijna weekend appeltje.....bijnaaa weekend....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
mijn oogjes vallen dichtheb een bekende inzinker.... maar goed het is dan ook bijna tijd
Ga jij ook naar Gelredome zondag, Lionhead ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
bijna weekend appeltje.....bijnaaa weekend....
en dan mag ik morgen ook werkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
bijna weekend appeltje.....bijnaaa weekend....
Wat moet ik daar zoekenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga jij ook naar Gelredome zondag, Lionhead ?
Lekkerrrrquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en dan mag ik morgen ook werken... maar goed ik kan later beginnen dus ik kan 'uitslapen'
Zo ik pak ff een bakje koffie...trek het echt ff niet
jij ook een bakje?
* appelsientje geeft een bakje koffie met lepeltjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat moet ik daar zoeken
[..]
LekkerrrrZwart graag, met lepeltje....
Om mee te roeren met de rest natuurlijk....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje geeft een bakje koffie met lepeltje
w'rom een lepeltje
Oke op die manier...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Om mee te roeren met de rest natuurlijk....![]()
Toch veel gezelliger![]()
Het is uiteraard niet hetzelfde als met Freddie, maar ik (ik heb alle albums) heb er echt zin in.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Queen is queen niet meer zonder Freddy....![]()
Tong, held!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
'HALLOOOOOOOOOO WAKKER BLIJVEN.'
[afbeelding]
Ik vind niet dat ze de juiste persoon hebben uitgezocht....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is uiteraard niet hetzelfde als met Freddie, maar ik (ik heb alle albums) heb er echt zin in.
zal wel ff na t weekend worden aangezien DD volgens mij in t weekend geen internet heeftquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:36 schreef Lionheaad het volgende:
Nominaties zijn er nog niet.....
komt waarschijnlijk na het weekend pas...
Zeg maar waar, ik ben vanavond in de stadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:22 schreef VoreG het volgende:
Bel je op voor een kamer, ja we hebben over een uurtje kijkavond.
Dat red ik dus nooit, door al die files enz enz. Dus dat is al niks en die ander neemt niet op
Waar ging je nog weleens op kamers??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:22 schreef VoreG het volgende:
Dat red ik dus nooit, door al die files enz enz. Dus dat is al niks en die ander neemt niet op
Was er een in Zuilen, studentenkamerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg maar waar, ik ben vanavond in de stad
Voreg ga na Utregquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waar ging je nog weleens op kamers??
Je ging toch een huis kopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:22 schreef VoreG het volgende:
Oke, dat kan, ik ken Rodgers niet zo goed, alleen van een paar nummers van The Free en Bad Company.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze de juiste persoon hebben uitgezocht....
Vind de vervanger er net echt bij passen....
Heb trouwens een mooie koffer, met albeums erin met gouden achterzijde
M'n vader wil niks kopen in Lombok kanaleneiland etc. En daar is alleen iets te kopen in die prijsklasse of je moet buiten Utreg gaan zitten. Hij wil namelijk dat het huis de waarde blijft behouden of gaat stijgen ivm hypotheek.quote:
Ja is wel te begrijpen ook natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
M'n vader wil niks kopen in Lombok kanaleneiland etc. En daar is alleen iets te kopen in die prijsklasse of je moet buiten Utreg gaan zitten. Hij wil namelijk dat het huis de waarde blijft behouden of gaat stijgen ivm hypotheek.
We hebben ons daarom nu ingeschreven voor een nieuwbouwproject die volgende zomer klaar is
Dat 1e zit in het basispakket, die 2e is een uitbreiding die vooralsnog niet voor handen isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja is wel te begrijpen ook natuurlijk...
Als je een beetje coole gozer bent en een lekker wijf meeneemt naar zo'n kijkavond, heb je zo een kamer.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Die awards gaan over afgelopen seizoen eh? Dan nomineer ik JaWi voor TT supporter award![]()
![]()
Blij dat ik in het rustige Ermelo woonquote:
Kan nou niet over de snelweg naar huis...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Blij dat ik in het rustige Ermelo woon
Leuk dorp. Ben er net 10 minuten, kom ik gelijk in een vechtpartij terecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Blij dat ik in het rustige Ermelo woon
suc6quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Kan nou niet over de snelweg naar huis...
moet door Nijmegen heen...
Houdoe
Mijn oudste is er heen geweest, en heeft, omdat ie helemaal in de film zat, gewoon zijn popcorn niet aangeraaktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:39 schreef Suijk het volgende:
Ik hoor alleen maar matige reacties, bleuzz.
Ik niet, maar vrienden van me waren er erg enthousiast overquote:
Nee cultheld!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Cart_man het volgende:
Awards? Komen er weer awards?
TT-award gaat standaard naar Loekie.
![]()
Jij ?? ik kan me daar niet bij voorstellenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk dorp. Ben er net 10 minuten, kom ik gelijk in een vechtpartij terecht.![]()
Nog niet, maar mijn collega heeft hem al op DVD dacht ik te horen....quote:
Nah... je moet hem echt op filmdoek zienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:44 schreef Againzender het volgende:
Nog niet, maar mijn collega heeft hem al op DVD dacht ik te horen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |